txcellas Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Πριν απο 5 μηνες πηρα ενα gaming λαπτοπ απο καταστημα στο Αιγαλεω (1200 ευρω). Ολα καλα και πηγαινε αψογα. Μετα απο καποιες ενημερωσεις win 10 η gpu αρχισε να μην δουλευει σωστα. Κανω εγκατασταση το τελευταιο update και μου βγαζει σφαλμα. Να μην τα πολυλογω επρεπε να κανω restore. Eδω ξεκιναει ο τζερτζελος. Παιρνω στο καταστημα και η εξυπηρετηση τους ηταν μηδενικη. Η κοπελα που μιλησα με ενημερωσε οτι πρεπει να το παω εγω μονος μου στην αντιπροσωπεια. Αυτοι πηρα το κασερι και εγω θα επρεπε να τρεχω να ψαχνω που θα το στειλω κλπ. Της ειπα οτι λογο ελειψη γνωσης ενας τεχνικος αν μου ελεγε τι να κανω θα το εκανα μονος μου. Περιμενα τηλ απο τεχνικους τους αλλα ποτε δεν με πηραν. Ξαναπηρα και ο τεχνικος εδειξε απροθυμια να με εξυπηρετησει σε κατι τοσο απλο. Εψαξα μονος για αντιπροσωπειες το εστειλα και ολα καλα. Τους εκανα αρνητικη αξιολογηση στο google kai skroutz. Πριν μερικες μερες με πηρε ενας υπευθυνος απο το καταστημα και προσπαθησε να με πεισει οτι πραξανε σωστα. Μετα απο ωρα συνομιλιας καταλαβε οτι ειχαν αδικο και εκανε επικληση στο συναισθημα. Μου ειπε οτι ανελαβε προσφατα υπευθυνος και οτι θα τον ζημιωνε ενα τετοιο σχολιο στο skroutz. To skroutz του εστειλε την αξιολογηση μου και αν δεν την αλλαζα το σκ (σημερα αυριο) θα περνουσε στο συστημα του. Του ειπα οτι θα το σκεφτω και σημερα μου εστειλε μνμ στο κινητο και μου ξαναζητουσε αν γινεται να αλλαξω την αξιολογηση και μου ανεφερε με ποιον τροπο. Αρχικα σκεφτηκα να την αλλαξω αλλα τωρα λεω να την κρατησω. Τι προτεινετε; υ.γ. Στο τηλ ηταν πολυ ευγενικοι αλλα φανερα ξενερωμενοι να αναλαβουν αυτοι την διαδικασια αποστολης αλλα και την απο τηλεφωνου τεχνικη υποστηριξη μου. υ.γ.2 στο σκρουτζ εχουν 600 αξιολογησεις θετικες και 50 αρνητικες. Οι αρνητικες ολες ειναι πανω στην εξυπηρετηση πελατων (μετα την αγορα)
txcellas Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 el......ic το μαγαζι; ορθον. Μην γραψεις ονομα εδω/
petran91 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Αν νιώθεις ότι δεν εξυπηρετηθηκες σωστά, άφησε την αξιολόγηση ως έχει. Να ξέρει ο κόσμος με ποιους έχει να κάνει. Το καλό μαγαζί φαίνεται στο aftersales όχι στις καλές τιμές. Δυστυχώς οι περισσότερες αξιολογήσεις στο skroutz είναι "παρέλαβα στην ώρα μου, όλα καλά" και πολύ λίγες δείχνουν την ποιότητα του aftersale. Για μένα μην αλλάξεις την αξιολόγηση. 19
Ρεkλα Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Εαν αλλαξεις την αξιολογηση (που ειναι ειλικρινης), δεν προκειται να γινει αλλαγη σταση απο μερους τους, αρα παραμενει η μη εξυπηρετηση, οποτε ποιος ο λογος να την αλλαξεις; Ειναι καλο να γνωριζει καποιος την στρατηγικη της εταιριας σε καποια θεματα, και εφοσον η κριτικη δεν ειναι ψεματα, τοτε καλο ειναι να υπαρχει ωστε να ξερουν οι επομενοι υποψηφιοι αγοραστες τι καλα/κακα θα αντιμετωπισουν μετα την αγορα τους. Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2017 από Ρεkλα 3
txcellas Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Aπλα δεν θελω να εχει προβλημα αυτος που μιλουσα στο τηλεφωνο γιατι απο οτι μου ειπε ανελαβε λιγες μερες πριν η μετα (δεν θυμαμαι) απο την στιγμη που ξεκινησε το προβλημα μου. Αφησε να εννοηθει οτι αν το γνωριζε αυτος θα ελυνε το προβλημα. Ακουσε και τις συνομιλιες που ειχα με τον τεχνικο τους και με την κοπελα (που σηκωνει το τηλ) και καταλαβε οτι εχουν αδικο.
Ρεkλα Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Το εαν οντως ανελαβε τωρα υπευθυνος η οχι, δεν μπορεις να το ξερεις. (Λογικο θα ηταν να πει κατι τετοιο ωστε να αφαιρεθει μια νέα αρνητικη ψηφος)Επισης, εφοσον οπως λες "Οι αρνητικες ολες ειναι πανω στην εξυπηρετηση πελατων (μετα την αγορα)", φανταζομαι δεν θα μπορουσε να κανει και πολλα αυτος ο νεος υπευθυνος, αφου αυτη ειναι η πολιτικη της εταιριας. 2
Expertr Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Το πιο πιθανο ειναι να σου λεει ψεματα αφου και να ανελαβε τωρα υπευθυνος αυτη η αξιολογηση δεν θα τον επηρεαζε γιατι αγορα το παρελθον(Που αυτος δεν ηταν εκει υποτιθετε)Τωρα εαν οντως αφαιρεσεις την αρνητικη αυτος θα εχει να παινευετε στο αφεντικο για το ποσο πειστηκος ειναι! 3
xristakits Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 ξερω ατομο απο μεσα, παπατζες σου λενε, βαρα στο ψαχνο 4
txcellas Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Μαλλον δεν θα ασχοληθω καθολου με το να παρω πισω την αξιολογηση. Παντως του ειπα και στο τηλ οτι ειναι φοβεροι αντιεπαγγελματιες. Πηγα εδωσα ενα καρο λεφτα και οταν χρειαστηκα κατι φοβερα απλο κανανε τους Κινεζους. Επισης τους εχω κανει και καταγγελια σε ολες τις σχετικες αρχες προστασιας καταναλωτων/ ευρωπαικων συμβασεων κλπ αλλα εφοσον εληξε το θεμα μου δεν θα ασχοληθω να το τραβηξω περισσοτερο. Οταν αγοραζουμε κατι απο ενα καταστημα δεν ειμαστε υποχρεωμενοι εμεις να παμε στην αντιπροσωπεια. Το λεει σχετικο αρθρο. 5
Getta Robo Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δεν ξερω για πιο καταστημα μιλας, αλλα εφοσων εχουν αυτη την διπρόσωπη και αηδιαστικη συμπεριφορα, πολυ καλα τους εκανες, και φυσικα να μην αλλαξεις κατι. Ετσι και αλλιως το ιδιο το skroutz θα βγαλει την αρνητικη μετα απο λιγο καιρο, ειναι πολιτικη τους να μην στεναχωρουν τα καταστηματα που συνεργαζονται, ακομα και σε περιπτωσεις πολυ πολυ χειροτερες απο την δικη σου. Υγ. Βρηκα το καταστημα και την αρνητικη σου. Καλα οι ανθρωποι ειναι απιστευτοι. Εχουν καρμπον τυποποιημενη απαντηση σε ολα τα παραπονα και σε οσους αφησαν αρνητικη! Λυπαμαι γιαυτα που περασες, τουλαχιστον ξερουμε ενα ακομα καταστημα που θα αποφευγουμε, κατι ειναι και αυτο. 6
scullyist Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Να την αφήσεις. Από αυτά που περιγράφεις δεν χρειάζεται καν να ξέρεις τα έσω για να καταλάβεις ότι σου λέει παπάντζες... Και καλά υπονόησε πως "αν ήταν αυτός θα στο έλυνε";... αλλά τι έκανε, ποια είπες πως ήταν η πρώτη του αντίδραση ως υπεύθυνος με το που διάβασε αυτά που είχες να πεις στην κριτική σου; να προσπαθήσει να σε πείσει ότι πράξανε σωστά. Κατ' εμέ, αυτή είναι η αυθεντική του πρόθεση / κρίση / άποψη, και τα υπόλοιπα είναι Μάρθα Βούρτση επειδή δεν του 'κατσες (επίσης, και αλήθεια να είναι πως είναι νέος στη θέση, δεν-σε-αφορά. Το να κλαίγεται στον πελάτη ότι θα τον μαλώσει το αφεντικό μόνο κύρος δεν του προσδίδει, για αυτό και μόνο κρίνεται ακατάλληλος ως "υπεύθυνος"). 3
vasilk Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Το πιο πιθανό είναι να μην ισχύουν αυτά που σου λέει. Ούτε ότι ανέλαβε τώρα, ούτε ότι τον έπεισες ότι έχεις δίκιο. Απλά αν σου πει την ωμή αλήθεια έτσι όπως είναι δεν ξέρω αν θα αλλάξεις την αξιολόγηση σου. Έτσι έχει καλύτερες πιθανότητες να την αλλάξεις. Φυσικά ισχύει ότι αν ήξεραν από την αρχή ότι θα τους "μαυρίσεις" τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά και κάτι παραπάνω θα είχαν κάνει. Τα πράγματα έχουν ως εξής. Λόγο του μεγάλου ανταγωνισμού (skroutz) οι τιμές είναι πιεσμένες προς τα κάτω και το κέρδος των καταστημάτων ελάχιστο. Φαντάζομαι ότι και για εσένα ένας από τους λόγους που αγόρασες από εκεί ήταν η τιμή. Αυτό δεν τους αφήνει πολλά περιθώρια. Όποιος θέλει να είναι ανταγωνιστικός (και να επιβιώσει) πρέπει να κόψει έξοδα, προσωπικό, after sale service. Αν δεν το κάνει δεν θα έχει καν τη πολυτέλεια να τον βαθμολογήσεις, δεν θα αγοράσεις από αυτόν. Το πρόβλημα σου ήταν software και δεν οφειλόταν ούτε στο μαγαζί, ούτε στο laptop, αλλά στα Win10 (κακό χρόνο να έχουν). Για να σε εξυπηρετήσουν θα έπρεπε ένας τεχνικός (και με γνώσεις) να ασχοληθεί μαζί σου αρκετή ώρα. Αν ήσουν και άσχετος ακόμα περισσότερη ώρα και τηλεφωνικά, δύσκολο εγχείρημα. Φαντάσου τώρα πολλούς σαν εσένα να ζητάνε κάθε μέρα παρόμοια ή και πιο δύσκολα θέματα. Οπότε είναι συνήθης πρακτική των καταστημάτων να αποφεύγουν τέτοια πράγματα. "Να απευθυνθείς στην αντιπροσωπεία", "Θα σου τηλεφωνήσουμε εμείς", "Δεν είμαστε εμείς υπεύθυνοι" και τέτοια. Δεν κρίνω αν είναι σωστό ή λάθος. Σου λέω πως έχουν τα πράγματα. Η χαμηλή τιμή δεν αφήνει περιθώρια για καλό after sale service. Έτσι είναι τα πράγματα και έτσι θα συνεχίσουν να είναι. Δεν είναι μόνο θέμα καταστήματος, είναι πιο βαθύ. Και αλλού, πάνω κάτω τα ίδια θα είχες. Τίποτα δεν θα αλλάξει. Είτε βάλεις την αξιολόγηση, είτε δεν τι βάλεις. Είτε αλλάξουν υπεύθυνο, είτε μείνει ο ίδιος. Αυτό που οφείλεις να κάνεις είναι να είσαι αντικειμενικός από όλες τις απόψεις και μην την κάνεις "εν βρασμό ψυχής. Και ότι σε φωτίσει ο Θεός. Είτε κάνεις, είτε όχι. Είτε είναι θετική, είτε είναι ουδέτερη, είτε είναι αρνητική. 1
txcellas Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Τελικα στο service αλλαξαν και σκληρο δισκο. Αλλα οπως και να εχει ειτε software ειτε hardware νομιζω οτι αυτοι ειναι υπευθυνοι. Η επιλογη του καταστηματος ηταν αναλογη της τιμης και κυριως των μεχρι τοτε θετικων σχολιων που ειχα διαβασει. Εδωσα 1200 ευρω λες να με πειραζε να δωσω αλλα 50 σε καταστημα που εχει περισσοτερες θετικες αξιολογησεις και φαινεται πιο αξιοπιστο; Εννοειται οτι η αξιολογηση εγινε μετα το service. Δεν με ενδιεφερε να τους ''μαυρισω'' τοσο οσο να βοηθησω καποιον στην αγορα του. Αν πχ διαβαζα εγω το σχολιο που εγραψα αργοτερα δεν θα επαιρνα ουτε φλασακι απο το καταστημα. Ευτηχως εχουμε ελευθερη αγορα και ο καθενας μπορει να επιλεξει το καλυτερο για τις αναγκες του και την τσεπη του. Απο την αλλη θελω να πειστω οτι ημουν απλα ατυχος και επεσα σε συγκοιριες. Γι αυτο ακομα σκεφτομαι να αφαιρεσω την αξιολογηση. 1
Getta Robo Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Οπότε είναι συνήθης πρακτική των καταστημάτων να αποφεύγουν τέτοια πράγματα. "Να απευθυνθείς στην αντιπροσωπεία", "Θα σου τηλεφωνήσουμε εμείς", "Δεν είμαστε εμείς υπεύθυνοι" και τέτοια. Δεν κρίνω αν είναι σωστό ή λάθος. Σου λέω πως έχουν τα πράγματα. Η χαμηλή τιμή δεν αφήνει περιθώρια για καλό after sale service. Έτσι είναι τα πράγματα και έτσι θα συνεχίσουν να είναι. Εμ οχι. Υπαρχουν ερασιτεχνες και αντιεπαγγελματιες καταστηματαρχες, υπαρχουν και σωστοι εμποροι. Απλα ο φιλος επεσε στη πρωτη περιπτωση. Δεν το ειχα ξανακουσει το καταστημα, αλλα το οτι δινουν αυτοματοποιημενες απαντησεις με ακριβως ιδιο κειμενο δειχνει κατι παραπανω απο αρκετα για το ποιοι ειναι και τι κανουν. Περι της αρνητικης εχουν γινει ηδη παρα πολλα κρουσματα αφαιρεσης αρνητικων κριτικων απο το skroutz, γιαυτο και προσωπικα σταματησα να το χρησιμοποιω. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα