Προς το περιεχόμενο

Αποψεις αξιολογησης σχετικα με καταστημα


txcellas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προφανώς ο ts αναφέρεται στο electroholic.gr και δεν καταλαβαίνω το λόγο για το οποίο δεν το αναφέρει. Laptop που αγόρασα από εκεί, έρχεται με manual που δεν είχε Ελληνικά (ναι, ναι είναι παράνομο να μην έχει) και με εγκατεστημένα τα Πολωνικά ως default γλώσσα, ενώ στην περιγραφή έλεγε για Αγγλικά.

 

Αποτέλεσμα, να είμαι με google translate σε άλλο pc για να καταφέρω να αλλάξω την γλώσσα έστω στα Αγγλικά μπας και καταλάβω τι μου γίνεται. Επικοινωνώ με το κατάστημα και τους ρωτάω για ποιο λόγο δεν είναι στα Αγγλικά, όπως γράφουν και η απάντηση ήταν πως έτσι τους έρχονται.

 

Ο λύκος μαλλί αλλάζει, λένε στο χωριό μου.....

 

TS, εφόσον ότι γράφεις στην κριτική σου είναι αλήθεια (προς Θεού, δεν σε αμφισβητώ) να μην την αναιρέσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Προφανώς ο ts αναφέρεται στο electroholic.gr και δεν καταλαβαίνω το λόγο για το οποίο δεν το αναφέρει. Laptop που αγόρασα από εκεί, έρχεται με manual που δεν είχε Ελληνικά (ναι, ναι είναι παράνομο να μην έχει) και με εγκατεστημένα τα Πολωνικά ως default γλώσσα, ενώ στην περιγραφή έλεγε για Αγγλικά.

 

Αποτέλεσμα, να είμαι με google translate σε άλλο pc για να καταφέρω να αλλάξω την γλώσσα έστω στα Αγγλικά μπας και καταλάβω τι μου γίνεται. Επικοινωνώ με το κατάστημα και τους ρωτάω για ποιο λόγο δεν είναι στα Αγγλικά, όπως γράφουν και η απάντηση ήταν πως έτσι τους έρχονται.

 

Ο λύκος μαλλί αλλάζει, λένε στο χωριό μου.....

 

TS, εφόσον ότι γράφεις στην κριτική σου είναι αλήθεια (προς Θεού, δεν σε αμφισβητώ) να μην την αναιρέσεις.

Τετοια εκαναν συνεχεια και τα περισσοτερα μαγαζια στη Στουρναρη, πριν βαλουν λουκετο. Μικρος που ειναι ο κοσμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς ο ts αναφέρεται στο electroholic.gr και δεν καταλαβαίνω το λόγο για το οποίο δεν το αναφέρει. Laptop που αγόρασα από εκεί, έρχεται με manual που δεν είχε Ελληνικά (ναι, ναι είναι παράνομο να μην έχει) και με εγκατεστημένα τα Πολωνικά ως default γλώσσα, ενώ στην περιγραφή έλεγε για Αγγλικά.

 

Αποτέλεσμα, να είμαι με google translate σε άλλο pc για να καταφέρω να αλλάξω την γλώσσα έστω στα Αγγλικά μπας και καταλάβω τι μου γίνεται. Επικοινωνώ με το κατάστημα και τους ρωτάω για ποιο λόγο δεν είναι στα Αγγλικά, όπως γράφουν και η απάντηση ήταν πως έτσι τους έρχονται.

 

Ο λύκος μαλλί αλλάζει, λένε στο χωριό μου.....

 

TS, εφόσον ότι γράφεις στην κριτική σου είναι αλήθεια (προς Θεού, δεν σε αμφισβητώ) να μην την αναιρέσεις.

Τέτοια περίπτωση με υπολογιστή που είχε γλώσσα στα Windows διαφορετική από αυτή την Ελληνικών ή έστω των Αγγλικών (είχε Ισπανικά όταν τον άνοιξα, ήταν συσκευασμένος του κουτιού) μου έχει τύχει σε υπολογιστή που αγοράστηκε από πολύ γνωστή αλυσίδα ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών. Πλέον όλοι παραεισαγωγές κάνουν για να πέσει το κόστος, αν θες επίσημη υποστήριξη από την επίσημη Ελληνική αντιπροσωπία, θα πρέπει να πληρώσεις παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και συμφωνώ με το γενικό "λούσιμο" που έχουν φάει στο τόπικ, heads up για να είμαστε δίκαιοι για το συγκεκριμένο, επειδή βλέπω πως σε "τρέλανε"...:

αν και με μια γρήγορη ματιά /σκρολάρισμα φαίνεται έτσι, αν τα διαβάσεις θα δεις πως δεν είναι καρμπόν οι απαντήσεις τους ...η μλκ που έχουν κάνει και δίνεται αυτή η εντύπωση, είναι πως βάζουν πρώτα το στάνταρ κείμενο-κατεβατό με τις πληροφορίες για ωράρια, αποθήκες κλπ και μετά από όλο αυτό -και χωρίς να ξεχωρίζει- προσθέτουν στο τέλος την απάντηση ως προς την συγκεκριμένη αξιολόγηση. Είναι κι αυτό ακόμη ένα δείγμα του επαγγελματισμού και της εξυπνάδας τους lol μεν, αλλά τέλος πάντων για την ιστορία έχουν δώσει συγκεκριμένες απαντήσεις στις αρνητικές τους στο σκρουτζ.

Πραγματι, ειναι τοσο κακογραμμενο το κατεβατο του κειμενου τους και δεν βγαζεις ακρη.

Παρεπιπτωντος, λενε ψεματα ως δικαιολογια για την αρνητικη που δεχτηκαν. Μιλανε για καθυστερηση, ενω αυτος λεει πως δεν του εκαναν αποδεκτη την παραδοση του laptop πισω σε αυτους. Οτι να ναι οι ανθρωποι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eιναι υποχρεωμενοι να εχουν manual στα ελληνικα (απαντηση σε εναν φιλο παραπανω που διαβασα)

Οριζετε απο τον νομο δεν ειναι αναγκη να πληρωσει κατι παραπανω ο αγοραστης. Αυτο λεει η νομοθεσια ασχετως αν τηρειται η οχι. 


Προφανώς ο ts αναφέρεται στο electroholic.gr και δεν καταλαβαίνω το λόγο για το οποίο δεν το αναφέρει. Laptop που αγόρασα από εκεί, έρχεται με manual που δεν είχε Ελληνικά (ναι, ναι είναι παράνομο να μην έχει) και με εγκατεστημένα τα Πολωνικά ως default γλώσσα, ενώ στην περιγραφή έλεγε για Αγγλικά.

 

Αποτέλεσμα, να είμαι με google translate σε άλλο pc για να καταφέρω να αλλάξω την γλώσσα έστω στα Αγγλικά μπας και καταλάβω τι μου γίνεται. Επικοινωνώ με το κατάστημα και τους ρωτάω για ποιο λόγο δεν είναι στα Αγγλικά, όπως γράφουν και η απάντηση ήταν πως έτσι τους έρχονται.

 

Ο λύκος μαλλί αλλάζει, λένε στο χωριό μου.....

 

TS, εφόσον ότι γράφεις στην κριτική σου είναι αλήθεια (προς Θεού, δεν σε αμφισβητώ) να μην την αναιρέσεις.

 

Αν εκανες ενα αρνητικο σχολιο στο καταστημα ισως δεν το αγοραζα απο εκει και εγω. Εσενα Πολωνια εμενα Τσεχια (μαλλον απο τη γλωσσα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου γράφεις τι θα έπρεπε να ισχύει (τι ισχύει θεωρητικά) σου γράφω τι ισχύει στην πραγματικότητα.

 

μα η πραγματικοτητα ειναι αυτη που οριζουν νομοι... δεν μπορεις να δικαιολογεις το κακο after sale βασισμενος σε ποσοστα κερδους

 

στην περιπτωση που ηταν αλλος στην θεση του TS, καποιος π.χ που πηρε το laptop για δωρο και που δεν εχει σχεση με αυτα τωρα θα ειχε πεταξει 1200 ευρο και θα ειχε ενα αλλατωματικο προιον...

 

 

Σου γράφω η φθήνια (βλέπε skroutzομάγαζο) σκοτώνει την καλή εξυπηρέτηση, μου γράφεις "δεν θα έπρεπε". Χαίρω πολύ.

 

δεν σκοτωνει η φθηνια την εξυπηρετηση... εδω διαφωνω

ο κακος εμπορος που δεν τον εχουν βαλει στην θεση του επειδη υπαρχει η δικαιολογια "το προιον ηταν φτηνο αποτε δικαιολογηται να σου βγαζει το λαδι" την σκοτωνει.. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ας πω και εγω την εμπειρία μου με το συγκεκριμένο μαγαζί για να μην ανοιγώ νέο θέμα. Laptop συγγενικού μου προσώπου παρουσιάζει πρόβλημα και δεν φορτίζει η μπαταρία, η αγορά έχει γίνει περίπου πριν 8 μήνες. Το Laptop έχει προσεχθεί πάρα πολύ, ούτε χτυπήματα, ούτε μία γρατζουνιά. Πηγαίνοντας στο κατάστημα η υπάλληλος υποτίθεται δεν ήξερε τι μπορούσε να γίνει και με παρέπεμψε στην αντιπροσωπία, δίνοντας μου διαφορετικά τηλέφωνα που δεν λειτουργούσαν. Αντί να πάρουν οι ίδιοι τους τηλέφωνο και να μου πουν τι θα γίνει, μου έλεγαν διάφορες δικαιολογίες όπως το να περιμένω τον υπεύθυνο και άλλα τέτοια. Ειδικά όταν τους είπα ότι θα περιμένω να τελειώσει για να συζητήσω μαζί του, μου είπαν ότι δεν θα μπορούσε να μου μιλήσει. Κυριολεκτικά, απλά θέλανε να με διώξουν χωρίς να ασχοληθούν. Τελικά συνεννοήθηκα με την αντιπροσωπία όπου αναμένω να δω τι θα γίνει, αφού επιβεβαίωσα πληροφορίες της συσκευής και μόλις με ρώτησαν για το κατάστημα, ακούω τον υπάλληλο να λέει αααααααααα... κατάλαβα.... Πιο πολύ ήθελα να γράψω το πρόβλημα και την στάση του καταστήματος για να αποτρέψουμε νέους πιθανούς αγοραστές για να ξέρουν τι θα αντιμετωπίσουν. Άρα με λίγα λόγια:

 

Μ Η Ν    Ψ Ω Ν Ι Ζ Ε Τ Ε    Α Π Ο    Τ Ο    E L E C T R O H O L I C . G R (ΑΙΓΑΛΕΩ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Μ Η Ν    Ψ Ω Ν Ι Ζ Ε Τ Ε    Α Π Ο    Τ Ο    E L E C T R O H O L I C . G R (ΑΙΓΑΛΕΩ)

 

Κοίτα με αυτό θα διαφωνήσω, και όχι για το συγκεκριμένο κατάστημα από το οποίο δεν έχω ψωνίσει ποτέ αλλά γενικά με κάθε κατάστημα.

Εγώ θα έλεγα ψωνίστε από εκεί που σας συμφέρει και ταυτόχρονα να γνωρίζετε τα δικαιώματά σας σαν καταναλωτές και να μην φοβάστε να τα διεκδικήσετε, διότι θεωρώ οι πιθανότητες να πάρεις κάτι και να χαλάσει εντός εγγύηση είναι μικρότερες από το να μη χαλάσει.

Εγώ πχ έχω ακούσει και διαβάσει τα χειρότερα για το cosmodata, αλλά προσωπικά έχω ψωνίσει αρκετές φορές επειδή τύχαινε να είναι οι φθηνότεροι και πλησιέστεροι ώστε να παραλάβω. Δε μου έτυχε στραβή για να χρειαστώ το after sale οπότε δεν έχω άσχημη γνώμη για αυτούς. 

Το ίδιο και για το electroholic, αν το προϊόν δε χαλάσει είστε κομπλέ καθώς το πήρατε στη φθηνότερη τιμή. Αν χαλάσει πάτε με εκτυπωμένη μια σελίδα από το τη γενική γραμματεία προστασίας καταναλωτή και τους το τρίβετε στη μούρη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...