Προς το περιεχόμενο

Αποψεις αξιολογησης σχετικα με καταστημα


txcellas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλως εκανες την αξιολογηση ουτως ή αλλως για αυτο ειναι. Αν ηταν αδικη η αξιολογηση, στα τηλεφωνα που σου εκαναν δεν θα σου ελεγαν τις διάφορες ιστοριες για αρκουδες απλα θα σου ανεφεραν την σχετικη νομοθεσια περί εγγύησης και τι ισχυει και οτι εσυ εισαι υπευθυνος για επικοινωνια με την αντιπροσωποια για το πρόβλημα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο αναφορά το Skroutz έδειξαν τρελό ενδιαφέρον να αλλάξω την αξιολόγηση. Με πήραν 2 τηλ από το σταθερό του καταστήματος, 1 από κινητό ο υπεύθυνος και ένα SMS (για το τι πρέπει να κάνω για να αλλάξω την αξιολόγηση)

Το θέμα είναι ότι χάσανε έναν καλό πελάτη και μαζί με εμένα γνωστούς/φίλους/ συγγενείς και ίσως κάποια παιδιά από τ insomnia που κατάλαβαν για ποιο κατάστημα μιλάω!

Κλασικο παραδειγμα ερασιτεχνισμου απο "επαγγελματια", πρεπει πρωτα να γινει η στραβη, και μετα να κανουν την οποιαδηποτε κινηση.

Εξυπακουεται πως το καταστημα εκανε τεραστιο φαουλ, ακομα και βαλτος και ψευτης να ησουν, οπου φυσικα δεν εισαι, οι ιδιοι με τις τυποποιημενες απαντησεις τους στο skroutz δειχνουν εντελως ανευθυνοι να δραστηριοποιουνται εμπορικα.  

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμ οχι.

Υπαρχουν ερασιτεχνες και αντιεπαγγελματιες καταστηματαρχες, υπαρχουν και σωστοι εμποροι. Απλα ο φιλος επεσε στη πρωτη περιπτωση.

Δεν το ειχα ξανακουσει το καταστημα, αλλα το οτι δινουν αυτοματοποιημενες απαντησεις με ακριβως ιδιο κειμενο δειχνει κατι παραπανω απο αρκετα για το ποιοι ειναι και τι κανουν.

 

Περι της αρνητικης εχουν γινει ηδη παρα πολλα κρουσματα αφαιρεσης αρνητικων κριτικων απο το skroutz, γιαυτο και προσωπικα σταματησα να το χρησιμοποιω.

 

Δεν θα διαφωνήσω ότι υπάρχουν καλοί και κακοί έμποροι (όπως σε κάθε επάγγελμα). Δεν έγραψα ότι το μαγαζί είναι καλό. Ούτε ξέρω ποιο είναι, ούτε το υπερασπίστηκα, ούτε το καταδίκασα (το μόνο που προέτρεψα τον TS ήταν να είναι αντικειμενικός). Ούτε έγραψα αν αυτό που γίνεται με το after sale service είναι σωστό ή λάθος. Έγραψα αντικειμενικά τι γίνεται στην πράξη είτε μας αρέσει είτε όχι.

 

 Αν ένα μαγαζί (το οποιοδήποτε μαγαζί) πουλάει κάτι πχ 100€ και έχει κέρδος 50€ τότε μπορεί να σου προσφέρει after sale service αξίας μέχρι 20-30€. Δεν μπορεί να σου προσφέρει αξία 100€. Αν είναι να σου προσφέρει 100€ έπρεπε να σου το πουλήσει 170-180€. Θα το αγόραζες αν έκανε 180€ ή θα έψαχνες κάποιον που θα το πουλάει 100€ (πάντα θα υπάρχει και αυτός); Θα υποστήριζες αυτόν που σου το πουλάει 180€ ή θα κοιτούσες πρωτίστως την τσέπη σου; Τα ποσά είναι φυσικά υπερβολικά για να σου δώσω να καταλάβεις τι εννοώ. 

 

Αυτό συμβαίνει στο skroutz. Όταν ψάχνεις κάτι στο skroutz αυτό που κυρίως μετράει είναι η τιμή. Τα skroutzομάγαζα το ξέρουν καλύτερα από όλους αυτό. Αν είσαι στο τέλος τις λίστας κανένας δεν θα ασχοληθεί μαζί σου ακόμα και αν έχεις την καλύτερη εξυπηρέτηση του κόσμου. Για αυτό και δεν επενδύουν στην εξυπηρέτηση αλλά στην τιμή. Δεν επενδύουν στο να "χτίσουν" πελατεία. Ξέρουν πως την άλλη φορά που θα ψάχνεις κάτι δεν θα πας να το πάρεις από αυτούς (επειδή είχαν καλή εξυπηρέτηση) αλλά θα ψάξεις εκ νέου στο skroutz για την καλύτερη τιμή. Η φθήνια σκοτώνει την καλή εξυπηρέτηση είτε μας αρέσει, είτε δεν μας αρέσει. Είτε συμφωνείς με αυτό, είτε διαφωνείς, πρακτικά δεν αλλάζει κάτι.

 

@ThReSh, @txcellas

 

Το κατάστημα έχει νομική και ηθική υποχρέωση να εξυπηρετήσει τον καταναλωτή. Δεν υπονοούσα κάτι διαφορετικό. Αν για οποιοδήποτε λόγο ο πελάτης δεν μπορεί ή δεν θέλει να απευθυνθεί στην αντιπροσωπεία φυσικά το κατάστημα έχει την υποχρέωση να τον εξυπηρετήσει και κάνει τον ενδιάμεσο.

Αυτό που έγραψα είναι πως υπεύθυνος (ίσως έπρεπε να γράψω τελικώς υπεύθυνος) για θέματα hardware δεν είναι το κατάστημα αλλά η αντιπροσωπεία. Την εγγύηση δεν την δίνει το κατάστημα (ευτυχώς) αλλά ο κατασκευαστής μέσω τις αντιπροσωπείας. Αυτός έχει και την νομική υποχρέωση να φτιάξει / αντικαταστήσει οτιδήποτε hardware (και να συνεχίσει να ισχύει η εγγύηση). Ακόμα και να ήθελε και μπορούσε να κάνει κάτι το κατάστημα (πχ να αλλάξει τον δίσκο) προσωπικά δεν θα το δεχόμουν. Μόνο αντιπροσωπεία.

 

Διαφορετικά προϊόντα αντιμετωπίζονται διαφορετικά. Τα παραπάνω ισχύουν γενικός για υπολογιστές / ηλεκτρονικά που υπάρχουν αντιπροσωπείες. Αν πχ το θέμα αφορά παπούτσια τότε φυσικά δεν θα πας εσύ στο εργοστάσιο. Πας στο μαγαζί για να σου τα αλλάξουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 Αν ένα μαγαζί (το οποιοδήποτε μαγαζί) πουλάει κάτι πχ 100€ και έχει κέρδος 50€ τότε μπορεί να σου προσφέρει after sale service αξίας μέχρι 20-30€. 

 

το after sale εως ενα σημειο ειναι γραμμενο και στην νομοθεσια...  δεν μπορει ο καθενας να ορισει τι γουσταρει να κανει αν γινει καμια στραβη!!!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το after sale εως ενα σημειο ειναι γραμμενο και στην νομοθεσια...  δεν μπορει ο καθενας να ορισει τι γουσταρει να κανει αν γινει καμια στραβη!!!

 

Μου γράφεις τι θα έπρεπε να ισχύει (τι ισχύει θεωρητικά) σου γράφω τι ισχύει στην πραγματικότητα.

Μου γράφεις τι θα ήθελες να αντιμετωπίσεις αύριο, σου γράφω τι θα αντιμετωπίσεις αύριο.

Σου γράφω η φθήνια (βλέπε skroutzομάγαζο) σκοτώνει την καλή εξυπηρέτηση, μου γράφεις "δεν θα έπρεπε". Χαίρω πολύ.

 

Όχι από το νόμο...

 

Διαφωνείς σε κάτι από αυτά που έγραψα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Διαφωνώ με την πολυπλοκότητα της απάντησης. :P

 

Το κατάστημα έχει υποχρέωση από το νόμο (και τσάμπα κιόλας ακόμα κι αν το στείλει εξωτερικό), χρειάζεται να γράψουμε κάτι άλλο?

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφωνώ με την πολυπλοκότητα της απάντησης. :P

 

Το κατάστημα έχει υποχρέωση από το νόμο (και τσάμπα κιόλας ακόμα κι αν το στείλει εξωτερικό), χρειάζεται να γράψουμε κάτι άλλο?

 

Α, ΟΚ τότε. Δεν διαφωνούμε σε αυτό όχι.  :P

Γενικά τα post μου δεν είναι ποτέ 2 γραμμές. Πάντα γράφω κάτι παραπάνω. Θέλω να εκφράσω ολοκληρωμένη σκέψη. Είμαι της παλιάς σχολής  :P .

Άκουσα ένα φίλο λίγο απογοητευμένο από το after sale service skroutzομάγαζου και ήθελα να τονίσω πως δεν είναι και τόσο τυχαίο. Υπάρχουν πιο βαθιά αίτια για αυτό. Το ίδιο το skroutz είναι ένα από αυτά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο αναφορά το Skroutz έδειξαν τρελό ενδιαφέρον να αλλάξω την αξιολόγηση. Με πήραν 2 τηλ από το σταθερό του καταστήματος, 1 από κινητό ο υπεύθυνος και ένα SMS (για το τι πρέπει να κάνω για να αλλάξω την αξιολόγηση)

Το θέμα είναι ότι χάσανε έναν καλό πελάτη και μαζί με εμένα γνωστούς/φίλους/ συγγενείς και ίσως κάποια παιδιά από τ insomnia που κατάλαβαν για ποιο κατάστημα μιλάω!

 

Ειδικά στις αξιολογήσεις της "Google", έχει απανωτές αρνητικές το μαγαζί.

Οι περισσότερες φαίνονται να ευσταθούν γιατί έχουν να κάνουν κυρίως με την υποστήριξη προϊόντων μετά την αγορά τους, σαν και τη δική σου περίπτωση δηλαδή.

Κάποια "μικρά e-shop" προσπαθούν να αποφεύγουν γενικότερα τις οποιεσδήποτε "διαδικασίες" και τα οποιαδήποτε "κόστη" αποστολής και παραλαβής προϊόντων που χρειάζονται έλεγχο απο τις αντιπροσωπείες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικα δεν πειραζουμε κατι εφοσον λειτουργει σωστα. Εγω δεν θα εκανα update στο laptop αφου δεν ειχε κανενα προβλημα.

 

Δηλαδή όλοι θα καταργήσουμε τα updates στο λειτουργικό επειδή μπορεί να χαλάσει κάτι.

 

Δεν είναι λογική αυτή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα διαφωνήσω ότι υπάρχουν καλοί και κακοί έμποροι (όπως σε κάθε επάγγελμα). Δεν έγραψα ότι το μαγαζί είναι καλό. Ούτε ξέρω ποιο είναι, ούτε το υπερασπίστηκα, ούτε το καταδίκασα (το μόνο που προέτρεψα τον TS ήταν να είναι αντικειμενικός). Ούτε έγραψα αν αυτό που γίνεται με το after sale service είναι σωστό ή λάθος. Έγραψα αντικειμενικά τι γίνεται στην πράξη είτε μας αρέσει είτε όχι.

 

 Αν ένα μαγαζί (το οποιοδήποτε μαγαζί) πουλάει κάτι πχ 100€ και έχει κέρδος 50€ τότε μπορεί να σου προσφέρει after sale service αξίας μέχρι 20-30€. Δεν μπορεί να σου προσφέρει αξία 100€. Αν είναι να σου προσφέρει 100€ έπρεπε να σου το πουλήσει 170-180€. Θα το αγόραζες αν έκανε 180€ ή θα έψαχνες κάποιον που θα το πουλάει 100€ (πάντα θα υπάρχει και αυτός); Θα υποστήριζες αυτόν που σου το πουλάει 180€ ή θα κοιτούσες πρωτίστως την τσέπη σου; Τα ποσά είναι φυσικά υπερβολικά για να σου δώσω να καταλάβεις τι εννοώ. 

 

Αυτό συμβαίνει στο skroutz. Όταν ψάχνεις κάτι στο skroutz αυτό που κυρίως μετράει είναι η τιμή. Τα skroutzομάγαζα το ξέρουν καλύτερα από όλους αυτό. Αν είσαι στο τέλος τις λίστας κανένας δεν θα ασχοληθεί μαζί σου ακόμα και αν έχεις την καλύτερη εξυπηρέτηση του κόσμου. Για αυτό και δεν επενδύουν στην εξυπηρέτηση αλλά στην τιμή. Δεν επενδύουν στο να "χτίσουν" πελατεία. Ξέρουν πως την άλλη φορά που θα ψάχνεις κάτι δεν θα πας να το πάρεις από αυτούς (επειδή είχαν καλή εξυπηρέτηση) αλλά θα ψάξεις εκ νέου στο skroutz για την καλύτερη τιμή. Η φθήνια σκοτώνει την καλή εξυπηρέτηση είτε μας αρέσει, είτε δεν μας αρέσει. Είτε συμφωνείς με αυτό, είτε διαφωνείς, πρακτικά δεν αλλάζει κάτι.

Δεν βλεπω γιατι δεν ειναι αντικειμενικος ο txcellas. Πραγματοποιησε μια αγορα, το καταστημα προσπαθησε να τον παραπλανησει, επραξε το σωστο και τους βαθμολογησε αντιστοιχως, και μετα οι του καταστηματος προσπαθησαν να το γυρισουν. Πιστευεις πως θα επρεπε πχ να ενδωσει στις απαιτησεις τους, και να αφαιρεσει την αρνητικη, ωστε να συνεχισουν και αλλοι να εξαπατωνται απο αυτους;

Πως θα ενιωθες εσυ αν αγοραζες κατι, ποσο μαλλον κατι μεγαλης αξιας, και ειχες τετοια αντιμετωπιση ως καταναλωτης;

 

Κατηγορηματικα οχι σε ολα. Εφοσων εισαι επιχειρηση στην Ελλαδα/Ευρωπη, εισαι υποχρεωμενος να ακολουθεις τις νομοθεσιες και τις οδηγιες που προβλεπονται. 

Ειτε εχεις κερδος 1000€ ειτε 1€ δεν εχει καμια διαφορα. Δεν τους αναγκαζει κανεις να δραστηριοποιουνται εμπορικα, αλλα υποχρεουνται απο την νομοθεσια να παρεχουν την υποστηριξη που τους οριζουν.

Αν τωρα, υπαρχουν οντως καταστηματα που θελουνε να πιστευουν τα παραπανω που αναφερεις:

1) Δεν εχουν ιδεα για τις αρμοδιοτητες  και καθηκοντα τους ως μεταπωλητες

2) Προφανως ειναι παρανομοι, και τελικο λογο εχουν οι ελεγκτικες αρχες

3) Ειναι ενας καλος τροπος να αυτοδυσφημιστούν και να τους αποφευγουμε, με οτι καταλληξει γιαυτους μπορει να σημαινει αυτο.

Και επειδη το συγκεκριμενο καταστημα εχει πιθανοτητα την συγκεκριμενη ιδεολογια που αναφερεις, εξου και το συγκεκριμενο θεμα και ολες τις αρνητικες που μαζευει σε διαφορες σελιδες.

 

Τα μαγαζια που αναφερεις λοιπον, ειναι ο λογος που παρα παρα πολυς κοσμος αποφευγει την εγχωρια αγορα, και καταφευγει σε αγορες απο το εξωτερικο.

Και επειδη εχω αγορασει απο φθηνα καταστηματα, υπαρχουν και σωστα καταστηματα και εμποροι. Απλα δυστυχως ειναι ουκ ολιγοι απατεωνες ψευτοεμπορακοι, που πιστευουν πως με παρακαλια και με υπεκφυγες ειναι ανωτεροι του νομοι. Δεν ειναι τα πραγματα ετσι.

Και επειδη το skroutz κοιταει πρωτιστως τα καταστηματα, αντι των πελατων-επισκεπτων, και προβαινει σε κινησεις οπως πχ να αφαιρει αρνητικες, επισκεπτομαι το bestprice αντι αυτου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Καλα οι ανθρωποι ειναι απιστευτοι. Εχουν καρμπον τυποποιημενη απαντηση σε ολα τα παραπονα και σε οσους αφησαν αρνητικη!

 

2. το οτι δινουν αυτοματοποιημενες απαντησεις με ακριβως ιδιο κειμενο δειχνει κατι παραπανω απο αρκετα για το ποιοι ειναι και τι κανουν.

 

3. οι ιδιοι με τις τυποποιημενες απαντησεις τους στο skroutz δειχνουν εντελως ανευθυνοι να δραστηριοποιουνται εμπορικα.

Αν και συμφωνώ με το γενικό "λούσιμο" που έχουν φάει στο τόπικ, heads up για να είμαστε δίκαιοι για το συγκεκριμένο, επειδή βλέπω πως σε "τρέλανε"...:

αν και με μια γρήγορη ματιά /σκρολάρισμα φαίνεται έτσι, αν τα διαβάσεις θα δεις πως δεν είναι καρμπόν οι απαντήσεις τους ...η μλκ που έχουν κάνει και δίνεται αυτή η εντύπωση, είναι πως βάζουν πρώτα το στάνταρ κείμενο-κατεβατό με τις πληροφορίες για ωράρια, αποθήκες κλπ και μετά από όλο αυτό -και χωρίς να ξεχωρίζει- προσθέτουν στο τέλος την απάντηση ως προς την συγκεκριμένη αξιολόγηση. Είναι κι αυτό ακόμη ένα δείγμα του επαγγελματισμού και της εξυπνάδας τους lol μεν, αλλά τέλος πάντων για την ιστορία έχουν δώσει συγκεκριμένες απαντήσεις στις αρνητικές τους στο σκρουτζ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...