Προς το περιεχόμενο

Το Tesla Roadster θα γίνει ακόμα ταχύτερο μέσω ενός βελτιωτικού πακέτου


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

 

αλλά πέρα από αυτό πού τις είδες τις επιδόσεις πέρα από την ευθεία; 

Aν δυσκολευονται στην ευθεια ...ας τρεξουν σε χωματοδρομο με στροφες μπας και περασουν το tesla  :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ναι γιατί ως γνωστόν όλοι οι δρόμοι είναι μόνο ευθείες και μπορείς μάλιστα να τρέχεις και με απεριόριστα χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα.. 

 

δεν έχει κωλόδρομους, δεν γλιστράει, δε βρέχει, δεν υπάρχουν πουθενά στροφοδιαδρομές.. 

 

ίσα ίσα ένα κακοστημένο και βαρύ όχημα με τόση ιποδύναμμη είναι και επικίνδυνο αν έχεις κάποια αίσθηση της ιπποδύναμης 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτο το αυτοκινητο ειναι το μελλον.Για σκεψου σε 5-10 χρονια την εξελιξη στις μπαταριες.

 

Υπαρχει παντα και το ιστορικο υποβαθρο , η φινετσα,το χειροποιητο ξυλινο ταμπλο,το δερμα, το ακριβο κονιακ...για τους αλλους  :-D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από που έχει βγει το συμπέρασμα ότι το Roadster θα είναι κακοστημένο και βαρύ; 

 

Οκ, το βαρύ να το καταλάβω λόγω των μπαταριών... αν και το βάρος θα 'ναι στο πάτωμα. Το κακοστημένο από που μας προέκυψε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από που έχει βγει το συμπέρασμα ότι το Roadster θα είναι κακοστημένο και βαρύ; 

 

Οκ, το βαρύ να το καταλάβω λόγω των μπαταριών... αν και το βάρος θα 'ναι στο πάτωμα. Το κακοστημένο από που μας προέκυψε;

 

Το ότι είναι στο πάτωμα ελάχιστο ρόλο παίζει. Η  δύναμη (κεντρομόλος στην περίπτωση μας) είναι ανεξάρτητη του ύψους στο οποίο εφαρμόζεται (Μηχανική Ι). Το ύψος παίζει ρόλο στην στροφική ροπή του αμαξώματος, με αποτέλεσμα την απώλεια πρόσφυσης στον εσωτερικό τροχό (εννοείται πως δεν μιλάμε για SUV κλπ, αλλά για sport αμαξια με ήδη πολύ χαμηλό κέντρο βάρους). Πολύ μεγαλύτερο ρόλο παίζει η ποιότητα της ανάρτησης και το συνολικό βάρος, και η αναλόγια του βάρους μπροστά-πίσω άξονα.

 

Το κακοστημένο προέκυψε από το ότι η tesla δεν έβγαλε ούτε και ένα γρήγορο αυτοκίνητο (>250km/h), οπότε να λές ότι θα βγάλεις αυτοκίνητο που θα κινείται (ελεγχόμενα) με +400km/h από το μηδέν  (ενώ άλλες εταιρείες που ειδικεύονται στα ηλεκτρικά supercars δεν το καταφέρνουν), δημιουργεί κάποιες επιφυλάξεις (και γέλια, και αναφυλαξία).

 

Αλλά κυρίως προκύπτει από την πίσω αεροτομή του render της φωτογραφίας. Με τα βίας μπορείς να στεγνώσεις, μια κοντομάνικη και 2 σώβρακα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από μηχανική δε σκαμπάζω πολλά, οπότε δε μπορώ να συμφωνήσω / διαφωνήσω. Αφήνω ασχολίαστο αυτό το κομμάτι υποθέτοντας που όσα γράφεις είναι σωστά.

 

Ποιότητα ανάρτησης δε γνωρίζουμε. Κατανομή βάρους δε γνωρίζουμε.

 

Η εταιρεία δεν έχει ξαναβγάλει sport αυτοκίνητο. Έχει δύο sedan και ένα SUV στο στόλο της. Το πρώτο Roadster που κυκλοφόρησε πριν χρόνια είναι μία Elise, οπότε δε το κατατάσσω στα "δικά της". Αυτό με κάνει κι εμένα να 'χω κάποιες επιφυλάξεις, δεδομένης της μικρής εμπειρίας της εταιρείας στον τομέα, αλλά από την άλλη δε μπορώ να κρίνω το Roadster από τα χαρακτήρα των Model S / X / 3, μιας και είναι αμάξι με άλλο προσανατολισμό και άλλο χαρακτήρα.

 

Μη καίμε πράγματα που δεν έχουμε δει. Και κυρίως μη τα καίμε κρίνοντας τα από αρετές που δεν έχουν ΆΛΛΑ οχήματα, τα οποία είναι ΛΟΓΙΚΟ να μην τις έχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μη καίμε πράγματα που δεν έχουμε δει. Και κυρίως μη τα καίμε κρίνοντας τα από αρετές που δεν έχουν ΆΛΛΑ οχήματα, τα οποία είναι ΛΟΓΙΚΟ να μην τις έχουν.

 

Μα δεν καίμε το αυτοκίνητο, αυτό ακόμα δεν υπάρχει. Μια μουντζούρα σε ένα κομμάτι χαρτί είναι προς το παρόν. ΑΝ βγει και όταν βγει, το ξανασυζητάμε.

 

Αυτό που καίμε είναι τις δηλώσεις του Musk. Τόσα ΘΑ ΘΑ ΘΑ σε μια ομιλία, μόνο στην Ελλάδα προεκλογικά από τα κόμματα θα ακούσεις.

 

Καμιά εταιρεία (όχι μόνο αυτοκινητοβιομηχανίες), ούτε καν η apple κλπ, δεν πουλούν προϊόν, που ίσως βγει μετά από 2 χρόνια και ίσως κάνει αυτό και αυτό, ειδικά σε θέμα που δεν έχει εμπειρία (άλλο 120km/h, άλλο 400). Κάνει σαν εταιρεία του kick-starter που απλά γυρεύει λεφτά (βασικά αρκετοί στην wall-street αυτό πιστεύουν αλλά είναι άλλου παπά ευαγγέλιο αυτό).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μουντζούρα ένα αυτοκίνητο που έχει λειτουργικά πρωτότυπα δεν το λες...

 

Από εκεί και πέρα πολύ φοβάμαι όλοι αυτοί που αναφέρονται σε καλή οδική συμπεριφορά είναι οπαδοί του "υποστροφή=κακή οδική συμπεριφορά" (που δεν ισχύει) αλλά για να τους γλεντήσω αφιερώνω τα παρακάτω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Από εκεί και πέρα πολύ φοβάμαι όλοι αυτοί που αναφέρονται σε καλή οδική συμπεριφορά είναι οπαδοί του "υποστροφή=κακή οδική συμπεριφορά" (που δεν ισχύει) αλλά για να τους γλεντήσω αφιερώνω τα παρακάτω.

 

 

Α πολύ φοβάσαι έτσι;
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...