Προς το περιεχόμενο

Προβλημα βλαβης με Wind, ενας μηνας χωρις ιντερνετ τηλεφωνο.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, Marios_Tzo1998 είπε

...Φανταστειτε που ζουμε! 

Δεν είναι θέμα που ζουμε, αλλά πραγματικότητα στο CS της wind. Οσο κάτι παιζει καλα, ολοι αγαπημένοι, αλλα αμα κάτσει καλή βλάβη .... μπλεξιμο για το αυτονοητο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αρχικό μήνυμα το 2017, σαν να διαβάζω την περίπτωσή μου ένα χρόνο αργότερα. Παίρνω λοιπόν αφορμή και θα σου πω πως τα ίδια περίπου τράβηξα κι εγώ, 2 μήνες κοροϊδία από την wind, 5 επισκέψεις τεχνικών της, 3 φορές συνδυαστικό ραντεβου με οτε, δεν έπαιρνα ip με τίποτα..

Μετά λοιπόν από 2 σελίδες καταγεγραμμένες κλήσεις δικές μου στην εξυπηρέτηση πελατών (ο Θεός να την κάνει), 5 επισκέψεις τεχνικών (5 μέρες χαμένες από την ζωή μου για να κάτσω σπίτι να τους περιμένω), καταγγελία στην ΕΕΕΤ, έγγραφα παράπονα μέσω της σελίδας της wind, κατέληξα σε κατάστημα που έχω και άνθρωπο και του είπα δεν ξέρω τι θα κάνεις θέλω να φύγω και να μην πληρώσω τίποτα. Την ίδια μέρα πήγα οτε, έκανα φορητότητα, 3 μέρες μετά είχε γυρίσει η γραμμή....Fastpath ζητούσα στην wind, δεν γίνεται μου λέει είναι ήδη. Δεν είναι τους λέω, οκ παρόλα αυτά δεν μπορούμε λέει να κάνουμε κάτι. Το λέω στον ΟΤΕ, μάλιστα κύριε εντός 2-3 ωρών θα έχει ενεργοποιηθεί.

Δεν λέω περισσότερα για να μην κουράσω. Κι εμένα ο τεχνικός που ερχόταν συνέχεια και βαρέθηκα να τον βλέπω μου λέει σήκω φύγε...έφυγα και ησύχασα. Τουλάχιστον τώρα το καρπούζι και το μαχαίρι το έχει ο ΟΤΕ και δεν θα με κάνουν μπαλάκι ούτε θα με βάζουν να μιλάω με ένα κάρο άσχετους στα τηλέφωνα.

Για την ιστορία περιμένω να μου πιστώσουν τα λεφτά που έδωσα 2 μήνες ενώ είχα βλάβη και τα 30 ευρώ που με χρέωσαν για τέλος διακοπής στο δίμηνο, ούτε αυτά θα τους χαρίσω. 

Καλά ξεμπερδέματα σε όποιον έχει θέμα με τους άσχετους της wind. Καλές τιμές, απαράδεκτο support. Απαράδεκτο!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/11/2017 στις 11:44 ΜΜ, imvrios είπε

Καταρχήν μη τους πάρεις τηλέφωνο. 

Στείλε τους e-mail, ζήτα τους το μοναδικό κωδικό αιτήματος που έχουν αναθέσει στην υπόθεση σου (είναι υποχρεωμένοι), πλήρη περιγραφή του προβλήματος και τις ενέργειες τους ως σήμερα.

Εγγράφως το ύφος τους θα είναι διαφορετικό. Σου απαντήσουν ή δε σου απαντήσουν, κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ προσαρμόζοντας ανάλογα το κείμενο. Την καταγγελία την κάνεις κατά Wind και κατά κάθε άλλου εμπλεκομένου:  http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html

Τέλος, αν διασφαλίσεις ότι κάποιος άλλος πάροχος μπορεί να σου δώσει υπηρεσία, απαίτησε εγγράφως από τη Wind αποδέσμευση από το συμβόλαιο σου χωρίς τέλος πρόωρης αποχώρησης.

Η ιδέα είναι: μιλάς μαζί τους γραπτώς. Προφορικά μόνο επικουρικά.

εμαιλ δεν εχουν σου λενε συμπληρωσε την φορμα. η φορμα δεν δουλευει. σου λενε στειλε φαξ. σου λενε δεν το πηραν...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...