Προς το περιεχόμενο

Αποζημίωση για καθυστέρηση πτήσης


drspiros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Την περασμένη Δευτέρα είχαμε αναχώρηση στις 7.05 το πρωί από το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης για Αθήνα με Ryanair. Ο καιρός ήταν καλός μετά τη χιονόπτωση της Κυριακής και οι πτήσεις γίνονταν κανονικά. Μας έβαλαν στο αεροπλάνο και μετά από 20 λεπτά μας ενημέρωσαν ότι δεν έβρισκαν τον πιλότο(!!). Περιμέναμε άλλη μια ώρα μέσα και τελικά λόγω μη εύρεσης αντικαταστάτη πιλότου, μας έστειλαν πίσω στην αίθουσα αναμονής όπου περιμέναμε τη νέα πτήση στις 11.30.

 

Γνωρίζει κανείς την ακριβή διαδικασία αίτησης αποζημίωσης, δεδομένης της άνω των 3 ωρών αδικαιολόγητης καθυστέρησης;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

https://eu261expenseclaim.ryanair.com/

 

Ξεκινας απο εδω. Απο τη στιγμη που δεν οφειλεται σε λογους ανωτερας βιας (πχ καιρος, απεργια, σφοδρη βατραχοπτωση) και δεν υπηρχε εγκαιρη προειδοποιηση τοτε εχεις δικαιωμα για αποζημιωση.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανείς άλλος που έπεσε από τα σύννεφα με τη Ryanair;

 

Για αυτο οταν η διαφορα δεν ειναι χαοτικη, κλεινεις μια legacy και τελειωνεις. Εχεις το κεφαλι σου ησυχο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αυτο οταν η διαφορα δεν ειναι χαοτικη, κλεινεις μια legacy και τελειωνεις. Εχεις το κεφαλι σου ησυχο. 

Τι σημαίνει αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ryanair.Κλαμα.Σε πτηση με Lufthansa επειδη λογω καθυστερησης δεν θα προλάβαινα την αλλαγη αεροπλανου με φωναξαν στο γκισε και μου προτειναν 2 διαφορετικα πλανα πτησεων για τον τελικό προορισμο,να διαλεξω,και μου εδωσαν ενα χαρτι να γραψω με μια προπληρωμενη καρτα,ητοι αποζημιωση,200 ευρω χωρις να αναφερω τιποτα.Αξιοσημειωτο,κοστος πτησης πηγαινε-ελα 205 ευρω.Αργοτερα διάβασα οτι αν δεν υπαρχουν διαθέσιμες πτησεις οφειλουν να σου πληρωσουν ξενοδοχειο για να φύγεις με την πρώτη πτηση που θα βρεθει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έφτασα τον περασμένο μήνα στη Βαρκελώνη με 23 ώρες καθυστέρηση επειδή στο Μακεδονία είχε ομίχλη. Να τολμήσω να κάνω αίτηση για αποζημίωση στην Aegean ή θα άκυρο;

Έχει κανείς εμπειρία με Aegean;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί να είναι άκυρο που θα ζητήσεις αποζημίωση για το ότι δεν διακινδυνέψανε να πετάξουν με χαμηλή ορατότητα και να σας στουκάρουν πουθενά;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί να είναι άκυρο που θα ζητήσεις αποζημίωση για το ότι δεν διακινδυνέψανε να πετάξουν με χαμηλή ορατότητα και να σας στουκάρουν πουθενά;

 

Γιατι η ορατότητα επανήλθε  και παρόλα αυτά δεν πετάξαμε παρά μετά από 6 ώρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εφτασες στον τελικο προορισμο σου σε λιγοτερο απο 2 ώρες από αυτό που προβλεπόταν, τότε δεν δικαιούσαι αποζημείωση. Σε κάθε άλλη περίτπωση, δικαιούσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εφτασες στον τελικο προορισμο σου σε λιγοτερο απο 2 ώρες από αυτό που προβλεπόταν, τότε δεν δικαιούσαι αποζημείωση. Σε κάθε άλλη περίτπωση, δικαιούσαι.

Ναι το διαβασα και αυτο τοτε που εψαχνα.Σε μενα ομως εδωσαν αποζημιωση προτου καν ανεβω σε αεροπλανο για το περιστατικο που αναφερω πιο πανω.

 

Εγώ έφτασα τον περασμένο μήνα στη Βαρκελώνη με 23 ώρες καθυστέρηση επειδή στο Μακεδονία είχε ομίχλη. Να τολμήσω να κάνω αίτηση για αποζημίωση στην Aegean ή θα άκυρο;

Έχει κανείς εμπειρία με Aegean;

Αν ηταν με ryanair θα σας εβαζαν ολους να ανοιξετε τους φακους στα κινητα για να καθαρισει το τοπιο παντως

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι σημαίνει αυτό;

 

Μη low-cost. Η πραγματικη διαφορα μιας "κανονικης" εταιριας με μια εταιρια χαμηλου κοστους φαινεται στο πως σου συμπεριφερονται οταν κατσει η στραβη (οταν ειναι δεν ειναι ευθυνη σου, προφανως). Αν κλεισεις ενα εισιτηριο πχ με Lufthansa, η Lufthansa θα σε γυρισει σπιτι σου, ο,τι και να γινει. Ειναι πολυ σημαντικο αυτο, οταν κλεινεις ενα αεροπορικο με Ryanair και ειδικα σε προορισμο με αραιες συχνοτητες, ρισκαρεις αρκετα.

 

Κι εμενα μου εκατσε στραβη με Lufthansa, αργησε να απογειωθει η πρωτη πτηση λογω προβληματος στο αεροπλανο και εχασα την ανταποκριση, σε 3 ωρες ημουν στην επομενη πτηση απο το Μοναχο για την Αθηνα. Ταλαιπωρηθηκα; Ναι, οκ, ομως γυρισα σπιτι μου. Φιλος μου ειχε ανταποκριση μεσω Ζυριχης και ειχε προβλημα το αεροδρομιο και ακυρωθηκε το πρωτο σκελος, του προτειναν εναλλακτικες λυσεις. Αν πετουσε με Ryan θα την εβγαζε κανα δυο μερες στο αεροδρομιο :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ryanair.Κλαμα.Σε πτηση με Lufthansa επειδη λογω καθυστερησης δεν θα προλάβαινα την αλλαγη αεροπλανου με φωναξαν στο γκισε και μου προτειναν 2 διαφορετικα πλανα πτησεων για τον τελικό προορισμο,να διαλεξω,και μου εδωσαν ενα χαρτι να γραψω με μια προπληρωμενη καρτα,ητοι αποζημιωση,200 ευρω χωρις να αναφερω τιποτα.Αξιοσημειωτο,κοστος πτησης πηγαινε-ελα 205 ευρω.Αργοτερα διάβασα οτι αν δεν υπαρχουν διαθέσιμες πτησεις οφειλουν να σου πληρωσουν ξενοδοχειο για να φύγεις με την πρώτη πτηση που θα βρεθει.

 

Σε έπιασαν λίγο κώτσο αλλά αφού έμεινες ικανοποιημένος, κλάιν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...