Προς το περιεχόμενο

100 φορτηγά ήταν η πρώτη παραγγελία της εταιρείας PepsiCo στην Tesla


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Oι lifepo έχουν 4πλάσια  διάρκεια ζωής από της nca/nmc 

πάρε εδώ τις μπαταρίες που χρησιμοποιεί η τεσλα τα χαρακτηριστικά  από τη μαμά 

https://www.orbtronic.com/content/Datasheet-specs-Sanyo-Panasonic-NCR18650GA-3500mah.pdf

https://akkuplus.de/mediafiles/Datenblatt/Panasonic/Panasonic_NCR20700B.pdf

σε 200 κύκλους χάνουν τουλάχιστον  20%  ;) έτσι για να μην σε πιάνουν μακάκα ;)

Άντε πάλι τα ίδια.

 

Αν οι 200 κύκλοι αντιστοιχούν σε 60-80 χιλιάδες χιλιόμετρα πως γίνεται να υπάρχουν Tesla με 200-300 χιλιάδες χιλιόμετρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 110
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Άντε πάλι τα ίδια.

 

Αν οι 200 κύκλοι αντιστοιχούν σε 60-80 χιλιάδες χιλιόμετρα πως γίνεται να υπάρχουν Tesla με 200-300 χιλιάδες χιλιόμετρα;

Ρε αδερφέ το απάντησα λίγα σχόλια πριν σε ένα παιδί!

 

el97639, on 17 Dec 2017 - 4:25 PM, said:snapback.png

δηλαδη πεφτει 20% η χωρητικοτητα ανα 200 φορτισεις? αυτο σημαινει οτι μεσα σε ενα χρονο θα εχεις 35% απωλεια . αρα για φορτηγα μαξ καθε 2 χρονια θα αλλαζεις μπαταριες. Σωστα? Ειδικα για επαγγελματιες που θα οδηγουν ολη μερα θελουν τουλαχιστον 2 φορτισεις την ημερα πεφτει στο μισο

Ναι εφόσον φόρτιζε το αμάξι με 0.5C (σε 2 ώρες φούλ φόρτιση)μέχρι τα 4.2v Φούλ γέμισμα της μπαταρίας και αποφόρτιση με ένταση 2C  μέχρι να πάρει το 98% τις μπαταρίας! Αλλά δεν κάνει  αυτό! Η τέσλα χρησιμοποιεί το 50% τις μπαταρίας σε όλα της τα οχήματα, αλλά διατηρεί αυτό το 50% σχεδόν μέχρι το τέλος της ζωής της μπαταρίας! Τι κάνει λοιπόν? Φορτίζει πολύ αργά τη μπαταρία 7+ώρες μέχρι το 75%  φόρτισης  και την αποφορτίζει μέχρι το 25%   με αυτόν το τρόπο 10πλασιάζει στην πραγματικότητα τους κύκλους φόρτισης αποφόρτισης (σε εργαστήριο 20πλασιάζονται) Όταν ο υπολογιστής δει ότι μειώνετε  η χωρητικότητα της μπαταρίας, π.χ μετά από κάποιους μήνες 4% ,αφήνει την μπαταρία να φορτίζει μέχρι 77% από 75% που ήταν πριν, και αφήνει να αδειάζει η μπαταρία μέχρι 23% από 25% που ήταν πριν, με αυτόν τον τρόπο, η μπαταρία σχεδόν μέχρι το τέλος της ζωής της που μπορεί να είναι 4-8 χρόνια ανάλογα με τι χρήση της έχει πάντα αυτό το  50%.Βέβαια όσο αυξάνουμε τα ποσοστά φόρτισης και αποφόρτισης για να διατηρούμε αυτό το 50% μειώνουμε τους κύκλους ζωής της μπαταρίας και κανείς μα κανείς δεν μπορεί να υπολογίσει πραγματικά πόσοι θα είναι οι πραγματικοί κύκλοι ζωής της μπαταρίας, μόνο κατά προσέγγιση με μεγάλο ποσοστό σφάλματος,Γιατί έχουμε υπολογίσει στους κύκλους ζωής της μπαταρίας μόνο το στρες από την φόρτιση αποφόρτιση και όχι την φυσική γήρανση της μπαταρίας καθώς εξαρτάτε από πολλούς παράγοντες αλλά κυρίως από της  θερμοκρασίες που θα εκτίθεται το όχημα και σε ποιο ποσοστό φόρτισης θα βρίσκετε η μπαταρία,καθώς και πόσες γρήγορες φορτίσεις θα κάνει η μπαταρία καλό θα ήταν ποτέ γιατί αυτές οι μπαταρίες δεν είναι για γρήγορες φορτίσεις μπορεί και κάθε 2 γρήγορες φορτίσεις να χάνεις 1% μόνιμα από την μπαταρία σου, καθώς και κύριο λόγο στους κύκλους ζωής παίζει πώς θα οδηγήσεις το όχημα! Π.Χ επιθετική οδήγηση θα ρουφάει περισσότερα βατ και θα στρεσάρει περισσότερο την μπαταρία εκφυλίζοντας πιο γρήγορα τη μπαταρία. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε αδερφέ το απάντησα λίγα σχόλια πριν σε ένα παιδί!

 

el97639, on 17 Dec 2017 - 4:25 PM, said:snapback.png

Ναι εφόσον φόρτιζε το αμάξι με 0.5C (σε 2 ώρες φούλ φόρτιση)μέχρι τα 4.2v Φούλ γέμισμα της μπαταρίας και αποφόρτιση με ένταση 2C  μέχρι να πάρει το 98% τις μπαταρίας! Αλλά δεν κάνει  αυτό! Η τέσλα χρησιμοποιεί το 50% τις μπαταρίας σε όλα της τα οχήματα, ...

 

Αφού υποστηρίζεις ότι χρησιμοποιεί μόνο το 50% κάνε τις πράξεις να δούμε πόσα χιλιόμετρα βγάζει κάθε όχημα και με τι κατανάλωση γιατί όσα ισχυρίζεσαι πάνε λιγουλάκι κόντρα στους νόμους της φυσικής.

 

Και μην το πάμε μόνο στην Tesla, έχουμε και εκατοντάδες χιλιάδες Leaf με μπαταρίες το 1/4 της Tesla και ανύπαρκτο thermal management. Και αυτοί με το 50% δουλεύουν;

 

Επίσης, θα πρέπει να εξηγήσεις και πως μπορούν αυτοκίνητα που είναι σχεδόν άδεια να τραβάνε κατά την φόρτιση πολύ πάνω από το 50% της χωρητικότητας της μπαταρίας όταν, όπως υποστηρίζεις, ποτέ δεν πέφτουν κάτω από το 50%.

 

 

Και αυτή την φορά θα ήθελα πραγματικά νούμερα και πηγές παρακαλώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αφού υποστηρίζεις ότι χρησιμοποιεί μόνο το 50% κάνε τις πράξεις να δούμε πόσα χιλιόμετρα βγάζει κάθε όχημα και με τι κατανάλωση γιατί όσα ισχυρίζεσαι πάνε λιγουλάκι κόντρα στους νόμους της φυσικής.

 

Και μην το πάμε μόνο στην Tesla, έχουμε και εκατοντάδες χιλιάδες Leaf με μπαταρίες το 1/4 της Tesla και ανύπαρκτο thermal management. Και αυτοί με το 50% δουλεύουν;

 

Επίσης, θα πρέπει να εξηγήσεις και πως μπορούν αυτοκίνητα που είναι σχεδόν άδεια να τραβάνε κατά την φόρτιση πολύ πάνω από το 50% της χωρητικότητας της μπαταρίας όταν, όπως υποστηρίζεις, ποτέ δεν πέφτουν κάτω από το 50%.

 

 

Και αυτή την φορά θα ήθελα πραγματικά νούμερα και πηγές παρακαλώ.

-Αφού υποστηρίζεις ότι χρησιμοποιεί μόνο το 50% κάνε τις πράξεις να δούμε πόσα χιλιόμετρα βγάζει κάθε όχημα και με τι κατανάλωση γιατί όσα ισχυρίζεσαι πάνε λιγουλάκι κόντρα στους νόμους της φυσικής.

 

-Επίσης υποστηρίζω και αποδεικνύω ότι βγάζει τα μισά χιλιόμετρα 

 

-Και μην το πάμε μόνο στην Tesla, έχουμε και εκατοντάδες χιλιάδες Leaf με μπαταρίες το 1/4 της Tesla και ανύπαρκτο thermal management. Και αυτοί με το 50% δουλεύουν;

 

-Όχι γιατί από ότι ξέρω δεν χρησιμοποιούν μπαταρίες για φακούς αυτοί! 

 

-Επίσης, θα πρέπει να εξηγήσεις και πως μπορούν αυτοκίνητα που είναι σχεδόν άδεια να τραβάνε κατά την φόρτιση πολύ πάνω από το 50% της χωρητικότητας της μπαταρίας όταν, όπως υποστηρίζεις, ποτέ δεν πέφτουν κάτω από το 50%.

 

-Αν ξεφόρτιζαν μέχρι να είναι τελείως άδεια η μπαταρία φιλαράκι σε 200κύκλους πάνω από 20% θα έχανε μόνιμα η μπαταρία. 

 

-Και αυτή την φορά θα ήθελα πραγματικά νούμερα και πηγές παρακαλώ.

 

-Αυτά είναι  από την μαμά Panasonic 

https://www.orbtronic.com/content/Datasheet-specs-Sanyo-Panasonic-NCR18650GA-3500mah.pdf

https://akkuplus.de/mediafiles/Datenblatt/Panasonic/Panasonic_NCR20700B.pdf

αν καταλάβαινες τι λένε τα σχεδιαγράμματα δεν θα μου έκανες αυτές τις ερωτήσεις γιατί πολύ απλά με επιβεβαιώνουν σε όλα...

 

 

 

Το πρόβλημα σου grayden είναι ότι! π.χ θες να μάθεις την αλήθεια για τον κομμουνισμό κι αυτό που κάνεις είναι απλά να διαβάζεις την ΚΥΡΙΑ ΠΗΓΗ σου το ριζοσπάστη! Είναι δυνατόν ποτέ να μάθεις την αλήθεια???

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

-Επίσης υποστηρίζω και αποδεικνύω ότι βγάζει τα μισά χιλιόμετρα 

Περιμένω να δω τις πηγές σου που αποδεικνύουν 50% του EPA range λοιπόν.

 

-Όχι γιατί από ότι ξέρω δεν χρησιμοποιούν μπαταρίες για φακούς αυτοί! 

Ενδιαφέρον.

 

Υποστηρίζεις δηλαδή ότι η Panasonic βγάζει μπαταρίες πολύ χειρότερες από τους υπόλοιπους με αποτέλεσμα τα Tesla να έχουν την μισή αυτονομία υπολογισμένη κατά EPA και τα Leaf λίγο πολύ ακριβώς όσο υπολογίζει η EPA;

 

Σαν να λέμε, ένα Model S και ένα Leaf έχουν ακριβώς την ίδια αυτονομία;

 

Και σε συνέχεια αυτού, επειδή έχουμε και Leaf με εκατοντάδες χιλιόμετρα στο κοντέρ αυτά δουλεύουν το 80%-90% της μπαταρίας όπως υποστηρίζει η Nissan ή περιορίζονται στο 50% όπως τα Tesla;

 

Αν χρησιμοποιούν ολόκληρη την μπαταρία και βγάζουν εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα αυτό σημαίνει ότι παραβαίνουν τους νόμους της Φυσικής ή ότι οι μπαταρίες που θα επιτρέψουν την εξάπλωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων υπάρχουν ήδη;

 

Μια ανάλυση με πηγές και πραγματικά νούμερα θα βοηθούσε πολύ.

 

-Αν ξεφόρτιζαν μέχρι να είναι τελείως άδεια η μπαταρία φιλαράκι σε 200 κύκλους πάνω από 20% θα έχανε μόνιμα η μπαταρία. 

Όταν λέμε άδεια δεν εννοούμε κυριολεκτικά 0 ηλεκτρόνια να κόβουν βόλτες αλλά ~0% διαθέσιμο προς χρήση από το αυτοκίνητο λόγω BMS.

 

αν καταλάβαινες τι λένε τα σχεδιαγράμματα δεν θα μου έκανες αυτές τις ερωτήσεις γιατί πολύ απλά με επιβεβαιώνουν σε όλα...

Επειδή δεν καταλαβαίνω μπορείς να μου τα κάνεις λίγο πιο λιανά; Ποιος συνδυασμός επιτρέπει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, εκατοντάδες κύκλους και EPA rated αυτονομία (+/-);

 

Το πρόβλημα σου grayden είναι ότι! π.χ θες να μάθεις την αλήθεια για τον κομμουνισμό κι αυτό που κάνεις είναι απλά να διαβάζεις την ΚΥΡΙΑ ΠΗΓΗ σου το ριζοσπάστη! Είναι δυνατόν ποτέ να μάθεις την αλήθεια???

 

Αν δεν κάνω λάθος ζήτησα από εσένα να μου παραθέσεις στοιχεία και πηγές που αποδεικνύουν τα λεγόμενά σου για να ενημερωθώ σωστά.

 

Ακόμα βέβαια δεν έχω δει τίποτα οπότε σε παρακαλώ πολύ, αφιέρωσε λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σου στην επιμόρφωση ανθρώπων σαν και εμένα που παρασύρθηκαν από τον κακό Musk και τους εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες του.

 

Κρίμα δεν είναι να κρατάς όλη την γνώση για πάρτη σου και εμείς να μένουμε με το Model S στο χέρι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περιμένω να δω τις πηγές σου που αποδεικνύουν 50% του EPA range λοιπόν.

 

Ενδιαφέρον.

 

Υποστηρίζεις δηλαδή ότι η Panasonic βγάζει μπαταρίες πολύ χειρότερες από τους υπόλοιπους με αποτέλεσμα τα Tesla να έχουν την μισή αυτονομία υπολογισμένη κατά EPA και τα Leaf λίγο πολύ ακριβώς όσο υπολογίζει η EPA;

 

Σαν να λέμε, ένα Model S και ένα Leaf έχουν ακριβώς την ίδια αυτονομία;

 

Και σε συνέχεια αυτού, επειδή έχουμε και Leaf με εκατοντάδες χιλιόμετρα στο κοντέρ αυτά δουλεύουν το 80%-90% της μπαταρίας όπως υποστηρίζει η Nissan ή περιορίζονται στο 50% όπως τα Tesla;

 

Αν χρησιμοποιούν ολόκληρη την μπαταρία και βγάζουν εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα αυτό σημαίνει ότι παραβαίνουν τους νόμους της Φυσικής ή ότι οι μπαταρίες που θα επιτρέψουν την εξάπλωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων υπάρχουν ήδη;

 

Μια ανάλυση με πηγές και πραγματικά νούμερα θα βοηθούσε πολύ.

 

Όταν λέμε άδεια δεν εννοούμε κυριολεκτικά 0 ηλεκτρόνια να κόβουν βόλτες αλλά ~0% διαθέσιμο προς χρήση από το αυτοκίνητο λόγω BMS.

 

Επειδή δεν καταλαβαίνω μπορείς να μου τα κάνεις λίγο πιο λιανά; Ποιος συνδυασμός επιτρέπει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, εκατοντάδες κύκλους και EPA rated αυτονομία (+/-);

 

 

Αν δεν κάνω λάθος ζήτησα από εσένα να μου παραθέσεις στοιχεία και πηγές που αποδεικνύουν τα λεγόμενά σου για να ενημερωθώ σωστά.

 

Ακόμα βέβαια δεν έχω δει τίποτα οπότε σε παρακαλώ πολύ, αφιέρωσε λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σου στην επιμόρφωση ανθρώπων σαν και εμένα που παρασύρθηκαν από τον κακό Musk και τους εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες του.

 

Κρίμα δεν είναι να κρατάς όλη την γνώση για πάρτη σου και εμείς να μένουμε με το Model S στο χέρι;

Περιμένω να δω τις πηγές σου που αποδεικνύουν 50% του EPA range λοιπόν.

https://akkuplus.de/mediafiles/Datenblatt/Panasonic/Panasonic_NCR20700B.pdf

https://akkuplus.de/mediafiles/Datenblatt/Panasonic/Panasonic_NCR20700B.pdf

 

Υποστηρίζεις δηλαδή ότι η Panasonic βγάζει μπαταρίες πολύ χειρότερες από τους υπόλοιπους με αποτέλεσμα τα Tesla να έχουν την μισή αυτονομία υπολογισμένη κατά EPA και τα Leaf λίγο πολύ ακριβώς όσο υπολογίζει η EPA;

 

Οχι δεν λέω αυτό.Δεν υπάρχει μπαταρία που να έχει μόνο  πλεονεκτήματα, σε σύγκριση με μία άλλη τεχνολογία μπαταρίας, όταν αποκτά ένα πλεονέκτημα,  αποκτά και τουλάχιστον ένα μειονέκτημα. Οι μπαταρίες τις  πανασόνικ που χρησιμοποιεί η τέσλα έχουν το πλεονέκτημα της μεγαλύτερης ιδικής ενέργειας, ταυτόχρονα αποκτούν και το μειονέκτημα της μεγαλύτερης εσωτερικής αντίστασης που συνεπάγεται ότι δεν μπορεί να δώσει μεγάλα ρεύματα, καθώς και υπερθέρμανση της μπαταρίας,(σε τεστ που τις έχω κάνει με αποφόρτιση 2C μόνο φτάνουν σε θερμοκρασία 67C μετά από λίγα λεπτά στα όρια τις δηλαδή πριν γίνει έκρηξη!Γιαυτό το λόγο χρειάζονται πρόσθετο σύστημα ψύξης, αν δεν χρησιμοποιηθούν για τον κύριο λόγο που κατασκευάστηκαν μικρά φορητά εργαλεία και φακούς! που συνεπάγεται με μεγαλύτερη κατανάλωση ενέργειας! Ένα ακόμα μεγάλο μειονέκτημα τους είναι ότι τα βολτ πέφτουν δραματικά γρήγορα με αποτέλεσμα οι επιδώσεις του κινητήρα να πέφτουν δραματικά.Τα Leaf δεν χρησιμοποιούν αυτές τις μπαταρίες γιαυτό μπορούν να πάρουν ακόμα και το 80-90% από τις μπαταρίες τους χωρίς να χρειάζονται σύστημα ψύξης καθώς οι μπαταρίες ακόμα και σε μεγάλα ρεύματα  ακόμα και 10 φορές πάνω από της πανασονι παραμένουν κρύες από μόνες τους καθώς έχουν πολύ χαμηλή εσωτερική αντίσταση καθώς και η πτώση τον βολτ είναι πιο γραμμική έχοντας την ίδια σχεδόν ιπποδύναμη μέχρι σχεδόν το τέλος ,βέβαια παίρνοντας το 80-90% έχουν μικρότερη διάρκεια ζωής,τα μειονεκτήματα είναι πως αυτές οι μπαταρίες έχουν μικρότερη ιδική ενέργεια 30% οπότε έχουν μεγαλύτερο βάρος και όγκο αλλά και είναι είναι ακριβότερες κατά 30%.

 

Αν χρησιμοποιούν ολόκληρη την μπαταρία και βγάζουν εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα αυτό σημαίνει ότι παραβαίνουν τους νόμους της Φυσικής ή ότι οι μπαταρίες που θα επιτρέψουν την εξάπλωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων υπάρχουν ήδη;

 

Μια ανάλυση με πηγές και πραγματικά νούμερα θα βοηθούσε πολύ.

 

Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις?Αν χρησιμοποιούν ολόκληρη την μπαταρία σε 200κύκλους χάνουν μόνιμα πάνω απο 20% οπότε αυτά που διαβάζεις και τα γράφεις εδώ είναι παραμύθια και την ποιο αξιόπιστη πηγή σου την έγραψα και πριν αλλά κάνεις πως δεν την βλέπεις! Είναι ο κατασκευαστής των μπαταριών που χρησιμοποιεί η τέσλα και που λέει οι μπαταρίες μου αν της φορτίσετε στο 100% και τις αποφορτίσετε στο  95-99% σε 200κύκλους χάνουν πάνω από 20% μόνιμης χωρητικότητας 

πάρε ξανά τα λινκ των τεχνικών χαρακτηριστικών των μπαταριών!

 

https://akkuplus.de/mediafiles/Datenblatt/Panasonic/Panasonic_NCR20700B.pdf

 

https://www.orbtronic.com/content/Datasheet-specs-Sanyo-Panasonic-NCR18650GA-3500mah.pdf

 

Επειδή δεν καταλαβαίνω μπορείς να μου τα κάνεις λίγο πιο λιανά; Ποιος συνδυασμός επιτρέπει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, εκατοντάδες κύκλους 

 

2 εκατοντάδες  ίσος είναι εφικτό και σου έγραψα τι κάνει:

Φορτίζει πολύ αργά τη μπαταρία 7+ώρες μέχρι το 75%  φόρτισης  και την αποφορτίζει μέχρι το 25%   με αυτόν το τρόπο 10πλασιάζει στην πραγματικότητα τους κύκλους φόρτισης αποφόρτισης (σε εργαστήριο 20πλασιάζονται) Όταν ο υπολογιστής δει ότι μειώνετε  η χωρητικότητα της μπαταρίας, π.χ μετά από κάποιους μήνες 4% ,αφήνει την μπαταρία να φορτίζει μέχρι 77% από 75% που ήταν πριν, και αφήνει να αδειάζει η μπαταρία μέχρι 23% από 25% που ήταν πριν, με αυτόν τον τρόπο, η μπαταρία σχεδόν μέχρι το τέλος της ζωής της που μπορεί να είναι 4-8 χρόνια ανάλογα με τι χρήση της έχει πάντα αυτό το  50%.Βέβαια όσο αυξάνουμε τα ποσοστά φόρτισης και αποφόρτισης για να διατηρούμε αυτό το 50% μειώνουμε τους κύκλους ζωής της μπαταρίας και κανείς μα κανείς δεν μπορεί να υπολογίσει πραγματικά πόσοι θα είναι οι πραγματικοί κύκλοι ζωής της μπαταρίας, μόνο κατά προσέγγιση με μεγάλο ποσοστό σφάλματος,Γιατί έχουμε υπολογίσει στους κύκλους ζωής της μπαταρίας μόνο το στρες από την φόρτιση αποφόρτιση και όχι την φυσική γήρανση της μπαταρίας καθώς εξαρτάτε από πολλούς παράγοντες αλλά κυρίως από της  θερμοκρασίες που θα εκτίθεται το όχημα και σε ποιο ποσοστό φόρτισης θα βρίσκετε η μπαταρία,καθώς και πόσες γρήγορες φορτίσεις θα κάνει η μπαταρία καλό θα ήταν ποτέ γιατί αυτές οι μπαταρίες δεν είναι για γρήγορες φορτίσεις μπορεί και κάθε 2 γρήγορες φορτίσεις να χάνεις 1% μόνιμα από την μπαταρία σου, καθώς και κύριο λόγο στους κύκλους ζωής παίζει πώς θα οδηγήσεις το όχημα! Π.Χ επιθετική οδήγηση θα ρουφάει περισσότερα βατ και θα στρεσάρει περισσότερο την μπαταρία εκφυλίζοντας πιο γρήγορα τη μπαταρία. 

 

Αν δεν κάνω λάθος ζήτησα από εσένα να μου παραθέσεις στοιχεία και πηγές που αποδεικνύουν τα λεγόμενά σου για να ενημερωθώ σωστά.

 

Άντε για άλλη μια φορά πάρε τα λίνκ από την πανασόνικ(δεν υπάρχει ποιο αξιόπιστη πηγή) με τα τεχνικά χαρακτηριστικά των μπαταριών που προμηθεύει την τεσλα 

 

https://akkuplus.de/mediafiles/Datenblatt/Panasonic/Panasonic_NCR20700B.pdf

 

https://www.orbtronic.com/content/Datasheet-specs-Sanyo-Panasonic-NCR18650GA-3500mah.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το περιεργο ειναι οτι γραφουν διαφοροι που μιλαγαν για μαθηματικα δημοτικου κλπ και διαιρουσαν Watt δια Watt και εβγαζαν αποτελεσμα σε ... ιππους ή μέτραγαν την δύναμη σε .. watt!

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το περιεργο ειναι οτι το γραφουν διαφοροι που μιλαγαν για μαθηματικα δημοτικου κλπ και διαιρουσαν Watt δια Watt και εβγαζαν αποτελεσμα σε ... ιππους ή μέτραγαν την δύναμη σε .. watt!

Άμα είσαι μάγκας όλα γίνονται ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

xenofonlive χαλασμένο γραμμόφωνο έχεις καταντήσει.

 

Συνεχίζεις να μην βάζεις ούτε μια πηγή για τα χιλιόμετρα που βγάζει ένα Tesla, για το 50% χρήσης της μπαταρίας ενός Tesla, για τα χιλιόμετρα που βγάζει ένα Tesla σε σχέση με ένα Leaf, κτλ.

 

Αναρωτιέμαι τι ψυχολογικά μπορεί να έχεις για να το παίζεις ειδήμων αλλά να μην είσαι σε θέση να βάλεις ούτε την παραμικρή πηγή για τα παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

xenofonlive χαλασμένο γραμμόφωνο έχεις καταντήσει.

 

Συνεχίζεις να μην βάζεις ούτε μια πηγή για τα χιλιόμετρα που βγάζει ένα Tesla, για το 50% χρήσης της μπαταρίας ενός Tesla, για τα χιλιόμετρα που βγάζει ένα Tesla σε σχέση με ένα Leaf, κτλ.

 

Αναρωτιέμαι τι ψυχολογικά μπορεί να έχεις για να το παίζεις ειδήμων αλλά να μην είσαι σε θέση να βάλεις ούτε την παραμικρή πηγή για τα παραπάνω.

Σου απέδειξα τεκμηριωμένα  με την κυριότερη πηγή την ίδια την πανασόνικ  ότι αν φορτίζεις πλήρως την μπαταρία της στο 100% και την αποφορτίζεις μέχρι το 98-95% σε 200 κύκλους χάνει μόνιμα παραπάνω από το 20% άρα η μπαταρία τεσλα είναι για πέταμα σε λιγότερο από 1 χρόνο! Πόσο ακόμα θέλεις να εκτεθείς?Δεν έχεις να πεις τίποτα πάνω σε αυτό?Σε ακύρωσα στο κυριότερο σημείο ότι δηλαδή λέει ψέματα η τεσλα πως χρησιμοποιεί το 100% της μπαταρίας της στα οχήματα της, όλα τα άλλα που λες(λέει καλύτερα) ακυρώνονται μετά από αυτό με αλυσιδωτή αντίδραση.Και με ρωτάς  πώς βγαίνουν περισσότερα χιλιόμετρα (διάρκεια ζωής)και σου λέω πώς και μου λες ότι νάνε....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ώρες ώρες αναρωτιέμαι αν είσαι όντως τόσο άσχετος ή απλά τρολλάρεις.

 

 

Τα παρακάτω βίντεο ας πούμε δείχνουν ότι πολύ πάνω από το 50% της μπαταρίες χρησιμοποιείται.

 

 

 

 

 

 

Περιμένω ακόμα να μου αποδείξεις τις ηλιθιότητες που ισχυρίζεσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι πολύ καμένος, εγώ το απέδειξα επιστημονικά από την κατασκευάστρια των μπαταριών που χρησιμοποιεί η τέσλα ότι βίντεο και παπαριά πει η τεσλα είναι απλά μάρκετινγ τι δεν καταλαβαίνεις?το ότι στο αυτοκίνητο μέσα βλέπεις 100% να λέει για την  μπαταρία είναι για αυτό το 50% που σου λέω δεν έχει να κάνει με την πραγματική χρήση της μπαταρίας. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι πολύ καμένος, εγώ το απέδειξα επιστημονικά από την κατασκευάστρια των μπαταριών που χρησιμοποιεί η τέσλα ότι βίντεο και παπαριά πει η τεσλα είναι απλά μάρκετινγ τι δεν καταλαβαίνεις?το ότι στο αυτοκίνητο μέσα βλέπεις 100% να λέει για την  μπαταρία είναι για αυτό το 50% που σου λέω δεν έχει να κάνει με την πραγματική χρήση της μπαταρίας. 

 

Άντε πάλι τα ίδια.

 

Τα βίντεο δεν είναι της Tesla και δεν στα έβαλα για να δεις πόσα χιλιόμετρα γράφει αλλά πόσες kWh τραβάει κατά την φόρτιση.

 

Στο πρώτο βίντεο για παράδειγμα τραβάει 60+ kWh σε software limited 60 kWh μπαταρία (75 kWh συνολικά).

 

Εξήγησε μου πως ακριβώς γίνεται να χρησιμοποιεί μόνο το 50% της μπαταρίας (30 kWh) και όταν φορτίζει από σχεδόν άδειο να χρειάζεται 60 kWh για να φτάσει στο 100%.

 

Μόνο μην το ρίξεις πάλι στα συνομωσιολογικά σου γιατί η βλακεία έχει και τα όριά της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχίζω πραγματικά να θαυμάζω το τμήμα μαρκετινγ της tesla. Ανετα να μπορουσε να φτιάξει θρησκεία. 

 

Τι έγινε, βαρέθηκες να κάνεις like στις ασυναρτησίες του Ξενοφών και είπες ν' αναλάβεις τα ηνία;

 

Αφού είσαι εδώ όμως για πες, έχεις καμία πηγή που να δείχνει το 50% διαθέσιμη μπαταρία, αυτονομία ίδια με του Leaf και 20% απώλειες κάθε χρόνο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...