Προς το περιεχόμενο

100 φορτηγά ήταν η πρώτη παραγγελία της εταιρείας PepsiCo στην Tesla


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι έγινε, βαρέθηκες να κάνεις like στις ασυναρτησίες του Ξενοφών και είπες ν' αναλάβεις τα ηνία;

 

Αφού είσαι εδώ όμως για πες, έχεις καμία πηγή που να δείχνει το 50% διαθέσιμη μπαταρία, αυτονομία ίδια με του Leaf και 20% απώλειες κάθε χρόνο;

Εγω θα καώ στην κολαση που θα εχει καζάνια με υγρά μπαταριών και θα ζεσταίνονται απο κάρβουνο και πετρέλαιο. 

 

Δεν ειναι κακό να είσαι ενθουσιασμένος, αλλά καλού κακου έχε έτοιμες μερικές ατακες στην περιπτωση που το νεο φορτηγο/αμαξι tesla ειναι 3 φορες ακριβότερο απο τις προ-ανακοινώσεις, αν η παραγωγή τους καθυστερήσει μπολικους μήνες, οι επιδόσεις του ειναι πολύ κατώτερες απο τις προ-ανακοινώσεις και στην αγορά υπάρχουν άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα σε χαμηλότερη τιμή (ή συνδυασμούς των προηγουμένων). 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 110
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Άντε πάλι τα ίδια.

 

Τα βίντεο δεν είναι της Tesla και δεν στα έβαλα για να δεις πόσα χιλιόμετρα γράφει αλλά πόσες kWh τραβάει κατά την φόρτιση.

 

Στο πρώτο βίντεο για παράδειγμα τραβάει 60+ kWh σε software limited 60 kWh μπαταρία (75 kWh συνολικά).

 

Εξήγησε μου πως ακριβώς γίνεται να χρησιμοποιεί μόνο το 50% της μπαταρίας (30 kWh) και όταν φορτίζει από σχεδόν άδειο να χρειάζεται 60 kWh για να φτάσει στο 100%.

 

Μόνο μην το ρίξεις πάλι στα συνομωσιολογικά σου γιατί η βλακεία έχει και τα όριά της.

Είπα ποτέ ότι ο μάσκ είναι μαλάκας?Εννοείτε ότι τα βίντεο που ανεβάζει έχει λόγο να φαίνονται ερασιτεχνικά για να πιάνει ψαρούκλες!! εννοείτε ότι μπορεί για την πλάκα να βγάλει τα Limit που έχουν οι μπαταρίες!Αλλά στα μάτια του ειδικού σαν εμένα πάλι πιάστηκε κότσο! ακόμα και όλα τα λίμιτ να βγάλεις ακόμα και να είναι το πρώτο charge της μπαταρίας με ένα απλό charge 1C που το αυτοονομάζει  σούπερ τρομάρα του! είναι πραγματικά για γέλια θα ήθελε τουλάχιστον 1.5 ώρα φόρτισης και όχι μία ώρα για να πάει στο 100% διότι το ballancing για 95 σειρές θέλει πολύ πολύ χρόνο κι αυτό για καινούρια μπαταρία.αλλά όπως σου είπα το λίμιτ είναι εύκολο να το βγάλεις. σου απέδειξα αναμφισβήτητα ότι άν την φόρτιζε στο 100% και την αποφόρτιζε στο έστω στο 95% σε 200κύκλους  χάνει μόνιμα πάνω από 20% η μπαταρία σε 1 χρόνο πετάς τη μπαταρία...και δεν έχεις την νοημοσύνη να καταλάβεις πώς ότι διαβάζει ότι βλέπεις είναι ένα ψέμα! Ένα ψάξιμο άν κάνεις στο youtube και γράψεις τεσλα πρόβλημα θα σε βγάλει 100αδες βίντεο με κύριο πρόβλημα στις μπαταρίες!

κοίτα τι παρατήρησα στο πρώτο τυχαίο βίντεο τεσλα !

στο 28:20 πάγωσε ! το κοντέρ τέσλα δείχνει 30% περισσότερη ταχύτητα από την πραγματική! αν πηγαίνεις με πραγματικά 100 αυτό σου δείχνει ότι πας με 130!!! οπότε και διανύεις και καλά 30% περισσότερα χιλιόμετρα από την πραγματικότητα!! Για γέλια πραγματικά έτσι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι κακό να είσαι ενθουσιασμένος, αλλά καλού κακου έχε έτοιμες μερικές ατακες στην περιπτωση που το νεο φορτηγο/αμαξι tesla ειναι 3 φορες ακριβότερο απο τις προ-ανακοινώσεις, αν η παραγωγή τους καθυστερήσει μπολικους μήνες, οι επιδόσεις του ειναι πολύ κατώτερες απο τις προ-ανακοινώσεις και στην αγορά υπάρχουν άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα σε χαμηλότερη τιμή (ή συνδυασμούς των προηγουμένων). 

Επί της ουσίας δεν βλέπω ν' απαντάμε όμως και ανυσηχώ. 

 

Για τα υπόλοιπα που γράφεις, 3 φορές ακριβότερο δεν πρόκειται να είναι. Προσωπικά περιμένω να είναι όσο ανακοινώθηκε γιατί τα φορτηγά είναι εργαλεία δουλειάς και δεν μπορείς να δικαιολογήσεις το επιπλέον κόστος όπως θα έκανες με ένα ΙΧ που πληρώνεις για την απόλαυση, το brand, την εμφάνιση, κτλ.

 

Οι καθυστερήσεις μηνών είναι τραγικό επιχείρημα. Αν έλεγες χρόνων να το καταλάβαινα. Αλλά μηνών; Σιγά τ' αυγά, κανένας δεν πρόκειται να ενδιαφερθεί (εκτός και αν παίζει χρηματιστήριο).

 

Οι επιδόσεις των Tesla δεν έχουν απογοητεύσει μέχρι τώρα οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να κρατάμε πισινή, όπως με τα χρονοδιαγράμματα πχ.

 

Το να υπάρχουν ανταγωνιστικά μοντέλα στην αγορά σε αυτή την κατηγορία μέχρι το 2019 είναι απίθανο. Το να είναι φθηνότερο κιόλας είναι αδύνατο.

Το κόστος των μπαταριών είναι το βασικότερο πρόβλημα και δεν βλέπω κανέναν να χτίζει γραμμές παραγωγής τέτοιας κλίμακας μέσα στο 2018.

 

Μου αρέσει πάντως που ενώ η Tesla έχει καταφέρει όσα έχει καταφέρει μέσα σε λιγότερο από δεκαετία το mentality μερικών δεν έχει αλλάξει στο ελάχιστο, ούτε καν μια πισινή βρε αδερφέ.

 

 

Εννοείτε ότι τα βίντεο που ανεβάζει έχει λόγο να φαίνονται ερασιτεχνικά για να πιάνει ψαρούκλες!!

 

Με μια γρήγορη αναζήτηση βλέπω ότι υπάρχουν εκατομμύρια βίντεο από δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους και κανένας από αυτούς δεν μοιάζει στον Musk.

 

Να υποθέσω ότι όλοι αυτοί είναι πληρωμένοι ηθοποιοί, μέρος μιας παγκόσμιας συνωμοσίας που το μόνο που κάνουν είναι ν' ανεβάζουν βιντεάκια στο youtube και ν' αλλάζουν μπαταρίες δυο φορές τον χρόνο;

 

Βέβαια η Tesla έχει πουλήσει εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα οπότε θα πρέπει να έχει εκατοντάδες δισεκατομμύρια για πέταμα εφόσον κανένας πελάτης  ηθοποιός της δεν έχει πληρώσει για το αυτοκίνητο που κάνει βόλτες πέρα δώθε όλη μέρα.

 

Από πάνω, υπάρχουν και όλοι αυτοί που έχουν κάνει test drive, χιλιάδες reviewers που έχουν τεστάρει τα αυτοκίνητα (από απλούς youtubers μέχρι τα κορυφαία περιοδικά αυτοκίνησης) και μια ντουζίνα κυβερνητικές υπηρεσίες.

 

Νομίζω ότι θα σου πάνε τα λευκά.

 

Αλλά στα μάτια του ειδικού σαν εμένα πάλι πιάστηκε κότσο!

 

Κύριε ειδικέ πραγματικά ελπίζω να μου κάνεις πλάκα γιατί το Δαφνί πνέει τα λοίσθια και δεν μπορεί να χειριστεί τέτοιες ακραίες περιπτώσεις.

 

ακόμα και όλα τα λίμιτ να βγάλεις ακόμα και να είναι το πρώτο charge της μπαταρίας με ένα απλό charge 1C που το αυτοονομάζει  σούπερ τρομάρα του! είναι πραγματικά για γέλια θα ήθελε τουλάχιστον 1.5 ώρα φόρτισης και όχι μία ώρα για να πάει στο 100% διότι το ballancing για 95 σειρές θέλει πολύ πολύ χρόνο κι αυτό για καινούρια μπαταρία.

 

Ούτε εσύ δεν ξέρεις τι θέλεις να πεις αλλά έχει σίγουρα πλάκα, ειδικά από την στιγμή που η Tesla έχει εδώ και πολλά χρόνια την ταχύτερη φόρτιση σε αυτοκίνητο παραγωγής (~120 kW).

 

Αναρωτιέμαι πως βγάζεις την 1,5 ώρα πάντως γιατί οι πληρωμένοι ηθοποιοί της Tesla λένε άλλα νούμερα.

 

σου απέδειξα αναμφισβήτητα ότι άν την φόρτιζε στο 100% και την αποφόρτιζε στο έστω στο 95% σε 200κύκλους  χάνει μόνιμα πάνω από 20% η μπαταρία σε 1 χρόνο πετάς τη μπαταρία...και δεν έχεις την νοημοσύνη να καταλάβεις πώς ότι διαβάζει ότι βλέπεις είναι ένα ψέμα!

 

Κλασικά τα νούμερά σου είναι ό,τι να ναι αλλά πιο πολύ γελάω με την παγκόσμια συνωμοσία λες ότι είναι η Tesla.

 

Αν ο Musk έχει τόσα πολλά λεφτά για να πληρώνει εκατομμύρια απλούς ανθρώπους και χιλιάδες επιστήμονες, περιοδικά και κυβερνητικές υπηρεσίες για ποιο λόγο συνεχίζει να πουλάει Tesla αυτοκίνητα εφόσον μπαίνει μέσα; Τι έχει να κερδίσει ακριβώς;

 

Ή μήπως είναι βαλτός από την NASA για μην αποκαλυφθεί ότι η Γη είναι επίπεδη;

 

 

Ένα ψάξιμο άν κάνεις στο youtube και γράψεις τεσλα πρόβλημα θα σε βγάλει 100αδες βίντεο με κύριο πρόβλημα στις μπαταρίες!

 

κοίτα τι παρατήρησα στο πρώτο τυχαίο βίντεο τεσλα !

 

στο 28:20 πάγωσε ! το κοντέρ τέσλα δείχνει 30% περισσότερη ταχύτητα από την πραγματική! αν πηγαίνεις με πραγματικά 100 αυτό σου δείχνει ότι πας με 130!!! οπότε και διανύεις και καλά 30% περισσότερα χιλιόμετρα από την πραγματικότητα!! Για γέλια πραγματικά έτσι!

 

Το μεγαλύτερο παράπονο που έχουν όλοι με τα Tesla είναι το fit and finish που λέμε στο χωριό μου και όχι η μπαταρία.

 

Από εκεί και πέρα, το ότι άνοιξες ένα τυχαίο βίντεο, πήγες στο 28:20 και παρατήρησες κάτι (που δεν ξέρεις καν τι σημαίνει) εκτός από τραγικό ψέμα το βρίσκω και επιεικώς γελοίο.

 

Χειρότερο βέβαια είναι ότι μπερδεύεις την ταχύτητα με την απόσταση. Παιδάκι δημοτικού τέτοια κοτσάνα δεν θα την πετούσε.

 

Αν αυτή είναι η Φυσική που ξέρεις δεν μου φαίνεται περίεργο πως καταφέρνεις και γράφεις τέτοιες μ@λακίες.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επί της ουσίας δεν βλέπω ν' απαντάμε όμως και ανυσηχώ. 

 

Για τα υπόλοιπα που γράφεις, 3 φορές ακριβότερο δεν πρόκειται να είναι. Προσωπικά περιμένω να είναι όσο ανακοινώθηκε γιατί τα φορτηγά είναι εργαλεία δουλειάς και δεν μπορείς να δικαιολογήσεις το επιπλέον κόστος όπως θα έκανες με ένα ΙΧ που πληρώνεις για την απόλαυση, το brand, την εμφάνιση, κτλ.

 

Οι καθυστερήσεις μηνών είναι τραγικό επιχείρημα. Αν έλεγες χρόνων να το καταλάβαινα. Αλλά μηνών; Σιγά τ' αυγά, κανένας δεν πρόκειται να ενδιαφερθεί (εκτός και αν παίζει χρηματιστήριο).

 

Οι επιδόσεις των Tesla δεν έχουν απογοητεύσει μέχρι τώρα οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να κρατάμε πισινή, όπως με τα χρονοδιαγράμματα πχ.

 

Το να υπάρχουν ανταγωνιστικά μοντέλα στην αγορά σε αυτή την κατηγορία μέχρι το 2019 είναι απίθανο. Το να είναι φθηνότερο κιόλας είναι αδύνατο.

Το κόστος των μπαταριών είναι το βασικότερο πρόβλημα και δεν βλέπω κανέναν να χτίζει γραμμές παραγωγής τέτοιας κλίμακας μέσα στο 2018.

 

Μου αρέσει πάντως που ενώ η Tesla έχει καταφέρει όσα έχει καταφέρει μέσα σε λιγότερο από δεκαετία το mentality μερικών δεν έχει αλλάξει στο ελάχιστο, ούτε καν μια πισινή βρε αδερφέ.

 

 

 

Με μια γρήγορη αναζήτηση βλέπω ότι υπάρχουν εκατομμύρια βίντεο από δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους και κανένας από αυτούς δεν μοιάζει στον Musk.

 

Να υποθέσω ότι όλοι αυτοί είναι πληρωμένοι ηθοποιοί, μέρος μιας παγκόσμιας συνωμοσίας που το μόνο που κάνουν είναι ν' ανεβάζουν βιντεάκια στο youtube και ν' αλλάζουν μπαταρίες δυο φορές τον χρόνο;

 

Βέβαια η Tesla έχει πουλήσει εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα οπότε θα πρέπει να έχει εκατοντάδες δισεκατομμύρια για πέταμα εφόσον κανένας πελάτης  ηθοποιός της δεν έχει πληρώσει για το αυτοκίνητο που κάνει βόλτες πέρα δώθε όλη μέρα.

 

Από πάνω, υπάρχουν και όλοι αυτοί που έχουν κάνει test drive, χιλιάδες reviewers που έχουν τεστάρει τα αυτοκίνητα (από απλούς youtubers μέχρι τα κορυφαία περιοδικά αυτοκίνησης) και μια ντουζίνα κυβερνητικές υπηρεσίες.

 

Νομίζω ότι θα σου πάνε τα λευκά.

 

 

Κύριε ειδικέ πραγματικά ελπίζω να μου κάνεις πλάκα γιατί το Δαφνί πνέει τα λοίσθια και δεν μπορεί να χειριστεί τέτοιες ακραίες περιπτώσεις.

 

 

Ούτε εσύ δεν ξέρεις τι θέλεις να πεις αλλά έχει σίγουρα πλάκα, ειδικά από την στιγμή που η Tesla έχει εδώ και πολλά χρόνια την ταχύτερη φόρτιση σε αυτοκίνητο παραγωγής (~120 kW).

 

Αναρωτιέμαι πως βγάζεις την 1,5 ώρα πάντως γιατί οι πληρωμένοι ηθοποιοί της Tesla λένε άλλα νούμερα.

 

 

Κλασικά τα νούμερά σου είναι ό,τι να ναι αλλά πιο πολύ γελάω με την παγκόσμια συνωμοσία λες ότι είναι η Tesla.

 

Αν ο Musk έχει τόσα πολλά λεφτά για να πληρώνει εκατομμύρια απλούς ανθρώπους και χιλιάδες επιστήμονες, περιοδικά και κυβερνητικές υπηρεσίες για ποιο λόγο συνεχίζει να πουλάει Tesla αυτοκίνητα εφόσον μπαίνει μέσα; Τι έχει να κερδίσει ακριβώς;

 

Ή μήπως είναι βαλτός από την NASA για μην αποκαλυφθεί ότι η Γη είναι επίπεδη;

 

 

 

Το μεγαλύτερο παράπονο που έχουν όλοι με τα Tesla είναι το fit and finish που λέμε στο χωριό μου και όχι η μπαταρία.

 

Από εκεί και πέρα, το ότι άνοιξες ένα τυχαίο βίντεο, πήγες στο 28:20 και παρατήρησες κάτι (που δεν ξέρεις καν τι σημαίνει) εκτός από τραγικό ψέμα το βρίσκω και επιεικώς γελοίο.

 

Χειρότερο βέβαια είναι ότι μπερδεύεις την ταχύτητα με την απόσταση. Παιδάκι δημοτικού τέτοια κοτσάνα δεν θα την πετούσε.

 

Αν αυτή είναι η Φυσική που ξέρεις δεν μου φαίνεται περίεργο πως καταφέρνεις και γράφεις τέτοιες μ@λακίες.

 

 

Από εκεί και πέρα, το ότι άνοιξες ένα τυχαίο βίντεο, πήγες στο 28:20 και παρατήρησες κάτι (που δεν ξέρεις καν τι σημαίνει) εκτός από τραγικό ψέμα το βρίσκω και επιεικώς γελοίο.

 

Χειρότερο βέβαια είναι ότι μπερδεύεις την ταχύτητα με την απόσταση. Παιδάκι δημοτικού τέτοια κοτσάνα δεν θα την πετούσε.

 

Αν αυτή είναι η Φυσική που ξέρεις δεν μου φαίνεται περίεργο πως καταφέρνεις και γράφεις τέτοιες μ@λακίες.

 

Στο 28:20 τον μετράει ταχύτητα 18 την ώρα  μίλια ενώ ενώ το κοντέρ  του δείχνει ότι πάει και καλά με 23 μίλια την ώρα! είναι 25% αύξηση όταν θα κάνει πραγματικά 200 μίλια το αμάξι θα του λέει ότι έκανε και καλά 250 τι δεν καταλαβαίνεις? Αλήθεια μήπως έχεις σύνδρομο ντάουν?  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο 28:20 τον μετράει ταχύτητα 18 την ώρα  μίλια ενώ ενώ το κοντέρ  του δείχνει ότι πάει και καλά με 23 μίλια την ώρα! είναι 25% αύξηση όταν θα κάνει πραγματικά 200 μίλια το αμάξι θα του λέει ότι έκανε και καλά 250 τι δεν καταλαβαίνεις? Αλήθεια μήπως έχεις σύνδρομο ντάουν?  

 

 

Πάλι δεν απαντάμε σε τίποτα; Γιατί;

 

Για το βίντεο που έβαλες τι θέλεις να πω ακριβώς; Έχεις δύο μετρήσεις ταχύτητας που καμία δεν είναι σωστή και υπολογίζεις αποστάσεις;

 

Και να δεχτούμε ότι έχεις απόλυτο δίκιο, κανένας δεν κατάλαβε ότι ξαφνικά οι διαδρομές που έκανε για χρόνια με άλλα αυτοκίνητα έχουν διαφορά 25%;

 

Είπαμε ότι το σύμπαν διαστέλλεται αλλά όχι και έτσι!

 

Περιμένω και την απάντησή σου για τα υπόλοιπα.

Βρήκα και το παρακάτω πολύ ενδιαφέρον (ορισμός του OCD) θέμα που μετράνε μια απόκλιση 0,8% στο οδόμετρο και την αναλύουν για 6 σελίδες (έχει κάποιο ενδιαφέρον από την μέση και μετά τουλάχιστον).

 

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/do-p85ds-and-s85ds-have-inaccurate-odometers-that-overstate-distance-traveled.44314/

 

 

Ξέρω βέβαια ότι όλοι αυτοί είναι πληρωμένοι ηθοποιοί της Tesla που επειδή βαράνε μύγες μέσα στα πανάκριβα αυτοκίνητα που τους χάρισε η εταιρία είπαν να θολώσουν τα νερά και για να κρύψουν την απόκλιση 25% που ανακάλυψε ο Ξενοφών σε ένα τυχαίο βίντεο κατέστρωσαν ένα μοχθηρό σχέδιο όπου γκρινιάζουν για 0,8% απόκλιση στην AWD έκδοση του P85.

 

 

Ενημερωτικά, το SAE επιτρέπει μέχρι 4% διαφορά στο οδόμετρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα που δεν έχω τις απαραίτητες τεχνικές γνώσεις μου αρέσουν οι αναλύσεις που κάνετε και οι τρεις πάντως και παρακολουθώ με ενδιαφέρον :) (Εκτός από τα σημεία που ξεφεύγει λίγο η κουβέντα και υπάρχουν χαρακτηρισμοί).

 

Ειδικά εσύ ρε xenofonlive πόσο το έχεις ψάξει με τις μπαταρίες;! Απίστευτο!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάλι δεν απαντάμε σε τίποτα; Γιατί;

 

Για το βίντεο που έβαλες τι θέλεις να πω ακριβώς; Έχεις δύο μετρήσεις ταχύτητας που καμία δεν είναι σωστή και υπολογίζεις αποστάσεις;

 

Και να δεχτούμε ότι έχεις απόλυτο δίκιο, κανένας δεν κατάλαβε ότι ξαφνικά οι διαδρομές που έκανε για χρόνια με άλλα αυτοκίνητα έχουν διαφορά 25%;

 

Είπαμε ότι το σύμπαν διαστέλλεται αλλά όχι και έτσι!

 

Περιμένω και την απάντησή σου για τα υπόλοιπα.

Βρήκα και το παρακάτω πολύ ενδιαφέρον (ορισμός του OCD) θέμα που μετράνε μια απόκλιση 0,8% στο οδόμετρο και την αναλύουν για 6 σελίδες (έχει κάποιο ενδιαφέρον από την μέση και μετά τουλάχιστον).

 

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/do-p85ds-and-s85ds-have-inaccurate-odometers-that-overstate-distance-traveled.44314/

 

 

Ξέρω βέβαια ότι όλοι αυτοί είναι πληρωμένοι ηθοποιοί της Tesla που επειδή βαράνε μύγες μέσα στα πανάκριβα αυτοκίνητα που τους χάρισε η εταιρία είπαν να θολώσουν τα νερά και για να κρύψουν την απόκλιση 25% που ανακάλυψε ο Ξενοφών σε ένα τυχαίο βίντεο κατέστρωσαν ένα μοχθηρό σχέδιο όπου γκρινιάζουν για 0,8% απόκλιση στην AWD έκδοση του P85.

 

 

Ενημερωτικά, το SAE επιτρέπει μέχρι 4% διαφορά στο οδόμετρο.

Έχω απαντήσει  σε όλα  σε προηγούμενα σχόλια δεν θα επαναλαμβάνω τα ίδια, έχουμε και άλλες δουλειές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω απαντήσει  σε όλα  σε προηγούμενα σχόλια δεν θα επαναλαμβάνω τα ίδια, έχουμε και άλλες δουλειές.

 

Δεν έχεις απαντήσει σε τίποτα απολύτως.

 

Το μόνο που κάνεις είναι να θεωρείς τα πάντα μια τεράστια συνωμοσία απλά και μόνο επειδή έχεις μείνει 40 χρόνια πίσω και αρνείσαι να δεχτείς ότι η πραγματικότητα σε έχει ξεπεράσει καιρό τώρα.

 

Και μην το πάμε στα τεχνικά, ούτε καν το πιο απλό πράγμα δεν μπορείς να κατανοήσεις, αν ένα Leaf έχει τις καλύτερες μπαταρίες της αγοράς όπως λες γιατί δεν βάζει και η Tesla τις ίδιες στα δικά της οχήματα αντί να χτίζει το μεγαλύτερο εργοστάσιο του κόσμου παρέα με την Panasonic για να παράξει τις 2170;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχεις απαντήσει σε τίποτα απολύτως.

 

Το μόνο που κάνεις είναι να θεωρείς τα πάντα μια τεράστια συνωμοσία απλά και μόνο επειδή έχεις μείνει 40 χρόνια πίσω και αρνείσαι να δεχτείς ότι η πραγματικότητα σε έχει ξεπεράσει καιρό τώρα.

 

Και μην το πάμε στα τεχνικά, ούτε καν το πιο απλό πράγμα δεν μπορείς να κατανοήσεις, αν ένα Leaf έχει τις καλύτερες μπαταρίες της αγοράς όπως λες γιατί δεν βάζει και η Tesla τις ίδιες στα δικά της οχήματα αντί να χτίζει το μεγαλύτερο εργοστάσιο του κόσμου παρέα με την Panasonic για να παράξει τις 2170;

Κατάλαβα το πρόβλημα σου! Άλλα διαβάζεις άλλα καταλαβαίνεις εσύ, γιαυτό δεν βγάζουμε άκρη με σένα...Πότε είπα εγώ ότι το Leaf έχει καλύτερες μπαταρίες?Αυτό που είπα σαν ειδικός, είναι ότι δεν υπάρχει μπαταρία καλύτερη η χειρότερη,κάθε τεχνολογία έχει τα υπέρ και τα κατά της, άλλα θετικά έχουν οι μπαταρίες του Leaf που θα ζήλευαν σαν τρελές οι μπαταρίες της Τεσλα(ποιας τέσλα?της πανασονικ εννοώ) και άλλα θετικά έχουν οι μπαταρίες πανασονικ που θα ζήλευαν οι μπαταρίες του Leaf και σου ανάλυσα τις βασικές διαφορές  τα υπέρ και τα κατά της κάθε μπαταρίας αλλά εσύ κατάλαβες ότι ναναι!έλεος ποια δεν μπορώ άλλο!

Δεν πάει να κάνει εργοστάσιο οι μπαταρίες πάλι πανασονικ είναι κι όχι τεσλα απλά το κάνει για να κερδίσει ίσος μεταφορικά, οι φόρους για να της βγαίνει πιο φτηνά η μπαταρία και καλά κάνει.

Και μην νομίζεις ότι μόνο οι μπαταρίες  πανασονικ  σε λϊον τεχνολογία είναι καλές και η LG και η Samsung έχουν ίδιες μπαταρίες με περίπου  ίδια χαρακτηριστικά και που σε καμιά περίπτωση δεν είναι η μία καλύτερη η χειρότερη από την άλλη!Όλες τις έχω τεστάρει.

Όσο για τις 21700 μπαταρίες! ήδη έχω στα χέρια μου την υλοποίηση της Samsung και είναι μία από τα ίδια, καλή μπαταρία και η υλοποίηση της πανασονικι θα είναι το ίδιο μια καλή μπαταρία,τεχνολογικά το ίδιο με τις άλλες αρκεί να δεις ξανά τα λινκ από την πανασονικ τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους η πρην χρόνια3.5AH με την 4.25AH που βγήκε φέτος είναι τα ίδια απλά είναι πιο μεγάλη σε ΑΗ αλλά και σε όγκο! τεχνολογικά ίδιες! Αλλά τζάμπα μιλάω άλλα θα διαβάσεις άλλα θα καταλάβεις  :(         Καλές γιορτές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου αρέσει που φάσκεις και αντιφάσκεις για το πόσο καλές είναι οι μπαταρίες στα Tesla.

 

Στο ότι όλες οι μπαταρίες από Panasonic, LG Chem και Samsung SDI είναι περίπου ίδιες συμφωνούμε.

 

Στο ότι οι NCA είναι χειρότερες από τις NMC (για χρήση σε αυτοκίνητο) διαφωνούμε.

 

Η Tesla δεν επέλεξε τυχαία να βάλει NCA μπαταρίες στα δικά της αυτοκίνητα για να καταλήξει να έχει (όπως ψευδώς ισχυρίζεσαι) ίδια αυτονομία με ένα Leaf με 3-4 φορές λιγότερες NMC μπαταρίες (και ανύπαρκτο battery και thermal management που οδήγησε σε Class Action μήνυση btw).

 

Υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες Leaf και Model S/X στον δρόμο και έχουμε αρκετά δεδομένα για να ξέρουμε ότι οι μπαταρίες και των δυο βγάζουν εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και διαρκούν πολλά χρόνια (για προφανείς λόγους δεν ξέρουμε ακόμα πόσα).

 

Το να ισχυρίζεσαι ότι όλοι οι κρατικοί οργανισμοί και οι εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες της μίας πλευράς έχουν δίκιο ενώ της άλλης έχουν άδικο είναι απλά τραγικό.

 

Βέβαια όταν υπάρχει άγνοια η θεωρία συνωμοσίας βολεύει περισσότερο οπότε πάω πάσο.

 

Συνέχιζε να παίζεις με τους φακούς σου Ξενοφών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρόνια πολλά σε όλους!

 

Έλειπα τις τελευταίες μέρες και παρακολουθούσα το thread απο το κινητό, αλλά δέν μπορούσα να απαντήσω. Θα απαντήσω σε όλα σιγά σιγά, αλλά θα ξεκινήσω απο αυτό:

 

 

Και μην το πάμε στα τεχνικά, ούτε καν το πιο απλό πράγμα δεν μπορείς να κατανοήσεις, αν ένα Leaf έχει τις καλύτερες μπαταρίες της αγοράς όπως λες γιατί δεν βάζει και η Tesla τις ίδιες στα δικά της οχήματα αντί να χτίζει το μεγαλύτερο εργοστάσιο του κόσμου παρέα με την Panasonic για να παράξει τις 2170;

 

 

Απο άποψη χημείας, όλες οι εταιρίες, LG, Samsung, Panasonic, βγάζουν κορυφαίες μπαταρίες. Το πλεονέκτημα των πρισματικών κελιών που χρησιμοποιούν σχεδόν όλοι οι άλλοι κατασκευαστές εχει να κάνει με καλύτερη εκμετάλευση του χώρου, ευκολία στη συναρμολόγηση κτλ.

 

Οπότε γιατί η Tesla εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τα κυλινδρικά κελιά?

 

Πολύ απλά, η συμφωνία της με την Panasonic την αναγκάζει να αγοράσει συγκεκριμένο αριθμό κελιών και σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Αν δέν τα αγοράσει πληρώνει ποινικές ρήτρες.

 

Η Tesla θεωρούσε οτι η ζήτηση για BEV θα εκτοξευτεί τα επόμενα χρόνια και επειδή η τότε παραγωγή μπαταριών δέν αρκούσε, μπήκε σε αυτή τη συμφωνία με την Panasonic ωστε να έχει σταθερή παροχή κελιών και να έχει πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους κατασκευαστές που δέν θα είχαν μπαταρίες.

 

Τελικά οι πωλήσεις των BEV παραμένουν πολύ χαμηλές, ενώ παράλληλα μπήκαν και άλλοι παίχτες στην παραγωγή κελιών.

 

Αυτό που κατάφερε η Tesla είναι να στριμωχτεί απο μόνη της στη γωνία, ενώ όλοι οι άλλοι κατασκευαστές έχουν την ελευθερία να διαπραγματεύονται την αγορά κελιών με πολύ καλύτερους όρους, και να αλλάζουν προμηθευτή όποτε θέλουν.

 

Η δέ Panasonic, επειδή μάλλον έβλεπε οτι οι πωλήσεις των BEV δέν θα εκτοξευτούν όπως νόμιζαν οι αναλυτές, ηταν διστακτικη στο να μπεί σε αυτή τη συνεργασία, και τελικά το έκανε έχοντας ουσιαστικά τη μερίδα του λέοντος σε αυτή τη συμφωνία.

 

Εκτός του οτι δηλαδή έχει εγγυημένο κέρδος, είτε η Tesla φτιαχνει και πουλά αυτοκίνητα είτε όχι, επιπλέον η συμφωνία ορίζει οτι τα εργοστάσια και τα μηχανήματα θα παραμείνουν στην κατοχή της Panasonic αν η Tesla χρεοκωπήσει.

 

Και αυτό απαντά και στο γιατί οι καθυστερήσεις στην παραγωγή της Tesla είναι τεράστιο πρόβλημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουμε και φρέσκα κουλούρια. Ανακοινώθηκαν οι όροι εγγύησης για το Model 3:

 

Tesla releases Model 3 warranty with new 70% battery capacity retention guarantee

 

 

Δηλαδή απο κεί που μας έλεγαν οτι οι μπαταρίες των S/X στα 200Κ μίλια θα έχουν πτώση της τάξης του 10% το πολύ, τώρα στο Model 3 (που μάλιστα χρησιμοποιεί κελιά με βελτιωμένη χημεία) θεωρείται φυσιολογική η πτώση 30% στα 100Κ μίλια.

 

Να μήν υπολογίσουμε τί θα γίνεται το χειμώνα, οπου λόγω του κρύου μπορεί να χαθεί μέχρι και 30-40% της εμβέλειας, και αυτό χωρίς να υπολογίσουμε και την επιβάρυνση του κλιματισμού. Η πραγματική εμβέλεια σε ένα μπαταριοκίνητο με κουρασμένη μπαταρία θα μπορεί να πέσει εύκολα στο 30% της ονομαστικής.

 

Μέσα στους όρους έχει και άλλα μαργαριτάρια:

 

The vehicle’s range estimates are an imperfect measure of Battery capacity because they are affected by additional factors separate from Battery capacity. The measurement method used to determine Battery capacity, and the decision of whether to repair, replace, or provide reconditioned or remanufactured parts, and the condition of any such replaced, reconditioned or remanufactured parts, are at the sole discretion of Tesla.

 

 

 

Το παραπάνω σημαίνει δύο πράγματα: Το πρώτο είναι οτι ακόμα και αν η ένδειξη μπαταρίας που βγάζει το αυτοκίνητο είναι κάτω απο 70%, τον τελικό λόγο για το αν θα αλλαχτεί η μπαταρία (με ανακατασκευασμένη μάλιστα!) τον έχει η Tesla.

 

Το δεύτερο είναι οτι έτσι ουσιαστικά ακυρώνονται τα νούμερα εδώ: https://electrek.co/2016/11/01/tesla-battery-degradation/

καθώς όλα αυτά προέρχονται απο τις ενδείξεις των αυτοκινήτων, που η Tesla τις θεωρεί αναξιόπιστες.

 

Έτσι κι αλλιώς, τα νούμερα αυτά όπως έχω ξαναπεί δείχνουν το ακριβώς αντίθετο απο αυτό που υποννοεί ο συγγραφέας του άρθρου. Τα νούμερα αυτά συγκεντρόνωνται εδώ και αρκετά χρόνια, οπότε οι κουκίδες στα αριστερά, σιγά-σιγά θα μεταφέρονται δεξιά, ενώ νέες κουκίδες θα προστίθενται στα αριστερά του διαγράμματος.

 

Όμως μετά τα 120-150 χιλιάδες χιλιόμετρα, ακόμα και μετά απο τόσα χρόνια οι κουκίδες παραμένουν ελάχιστες. Αυτό απο μόνο του δέν αποδεικνύει τίποτα, όμως είναι μία ένδειξη οτι για κάποιο λόγο τα Tesla τα φτύνουν κάπου σε αυτά τα χιλιόμετρα. Περισσότερα εδώ: http://www.eevblog.com/forum/chat/the-snake-oil-thread/msg1319770/#msg1319770

 

 

Επίσης στους όρους αναφέρονται και άλλα, όπως οτι η εγγύηση ακυρώνεται αν το αυτοκίνητο χρησιμοποιηθεί για επαγγελματική χρήση ή σε χωματόδρομο.

 

 

Ο καθένας μπορεί να ερμηνεύσει τα παραπάνω όπως θέλει. Η δική μου ερμηνεία είναι οτι με αυτούς τους όρους, σε συνδυασμό με τους πρόσφατους περιορισμούς στο supercharging αποδυκνείεται οτι τα μπαταριοκίνητα έχουν μικρό προσδόκιμο ζωής και κάνουν μόνο για πολύ χαλαρή χρήση.

 

Επίσης θέλω να δώ πώς θα εξελιχθούν οι τιμές των μεταχειρισμένων μπαταριοκίνητων. Πιστεύω οτι οι τιμές τους θα τείνουν στο μηδέν, καθώς θα είναι τεράστιο ρίσκο να σου χαλάσει η μπαταρία εκτός εγγύησης, το κόστος αντικατάστασης θα είναι όσο το να αγοράσεις καινούριο βενζινοκίνητο.

 

 

Και με αυτά τα δεδομένα, πόσο αστεία ακούγεται η εγγύηση 1,000,000 μιλίων για το Semi!

 

Εντωμεταξύ, ο Musk χθές τουίταρε οτι θέλει να φτιάξει pick-up truck. Θα είναι το μοναδικό στα χρονικά pick-up που δέν μπορεί να χρησιμοποιηθεί επαγγελματικά ή εκτός δρόμου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπότε γιατί η Tesla εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τα κυλινδρικά κελιά?

 

Πολύ απλά, η συμφωνία της με την Panasonic την αναγκάζει να αγοράσει συγκεκριμένο αριθμό κελιών και σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Αν δέν τα αγοράσει πληρώνει ποινικές ρήτρες.

 

Η Tesla θεωρούσε οτι η ζήτηση για BEV θα εκτοξευτεί τα επόμενα χρόνια και επειδή η τότε παραγωγή μπαταριών δέν αρκούσε, μπήκε σε αυτή τη συμφωνία με την Panasonic ωστε να έχει σταθερή παροχή κελιών και να έχει πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους κατασκευαστές που δέν θα είχαν μπαταρίες.

 

Τελικά οι πωλήσεις των BEV παραμένουν πολύ χαμηλές, ενώ παράλληλα μπήκαν και άλλοι παίχτες στην παραγωγή κελιών.

 

Αυτό που κατάφερε η Tesla είναι να στριμωχτεί απο μόνη της στη γωνία, ενώ όλοι οι άλλοι κατασκευαστές έχουν την ελευθερία να διαπραγματεύονται την αγορά κελιών με πολύ καλύτερους όρους, και να αλλάζουν προμηθευτή όποτε θέλουν.

 

Η δέ Panasonic, επειδή μάλλον έβλεπε οτι οι πωλήσεις των BEV δέν θα εκτοξευτούν όπως νόμιζαν οι αναλυτές, ηταν διστακτικη στο να μπεί σε αυτή τη συνεργασία, και τελικά το έκανε έχοντας ουσιαστικά τη μερίδα του λέοντος σε αυτή τη συμφωνία.

 

Εκτός του οτι δηλαδή έχει εγγυημένο κέρδος, είτε η Tesla φτιαχνει και πουλά αυτοκίνητα είτε όχι, επιπλέον η συμφωνία ορίζει οτι τα εργοστάσια και τα μηχανήματα θα παραμείνουν στην κατοχή της Panasonic αν η Tesla χρεοκωπήσει.

 

Και αυτό απαντά και στο γιατί οι καθυστερήσεις στην παραγωγή της Tesla είναι τεράστιο πρόβλημα.

 

Θα είχες δίκιο αν δεν έριχναν και οι δύο εταιρίες δισεκατομμύρια για να φτιάξουν ένα τεράστιο εργοστάσιο για νέο τύπο μπαταριών αντί να παρέμεναν στην αρχική συμφωνία.

 

Μην ξεχνάμε ότι η Tesla χρειάζεται και τεράστιες ποσότητες μπαταριών για τα Powewalls/Powerpacks και ακόμα δεν μπορεί να καλύψει την ζήτηση σε αυτά.

 

Το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα.

 

Η κατασκευή του Gigafactory περισσότερο στοχεύει στην μείωση του κόστους και καθετοποίηση παρά στην "σταθερή ταχύτητα" εφόσον η Panasonic είναι αρκετά μεγάλη για να καλύψει την παραγωγή και με αποκλειστικά δικά της εργοστάσια (αλλά με πολύ μεγαλύτερα κόστη).

 

Το ότι οι πωλήσεις παραμένουν χαμηλές είναι αλήθεια μόνο αν συγκίνεις με το σύνολο της παραγωής αυτοκινήτων παγκοσμίως αλλά στην πράξη είναι ψέμα γιατί χρόνο με τον χρόνο αυξάνονται και χωρίς να έχουν μπει σημαντικοί παίχτες στην αγορά.

 

Μέσα στα επόμενα χρόνια όλο και περισσότερα υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά θα παρουσιάζονται και σε συνδιασμό με κινήσεις χωρών όπως η Κίνα, η Ολλανδία, η Νορβηγία, κτλ θα ακηθεί μεγαλύτερη πίεση για την αύξηση της παραγωγής.

 

Αυτό με την ελευθερία διαπραγμάτευσης είναι τραγικά γελοίο επιχείρημα αφού οι κατασκευαστές μπαταριών ικανοί για τέτοιες παραγωγές είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του μισού χεριού και οι συμφωνίες αυτές υπογράφονται πολύ πριν την παραγωγή του οχήματος με ορίζοντα ετών.

Καμία σοβαρή αυτοκινητοβιομηχανία δεν κόβει βόλτες κάνοντας παζάρια σαν τον γύφτο για οχήματα που βρίσκονται σε στάδιο παραγωγής.

 

Το επιχείρημα της χαμηλής τιμής από την άλλη είναι χαζό για προφανείς λόγους.

 

Όλο αυτό που έγραψες δεν έχει καμία σχέση με το γιατί οι καθυστερήσεις στην παραγωγή αποτελούν πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου αρέσει που φάσκεις και αντιφάσκεις για το πόσο καλές είναι οι μπαταρίες στα Tesla.

 

Στο ότι όλες οι μπαταρίες από Panasonic, LG Chem και Samsung SDI είναι περίπου ίδιες συμφωνούμε.

 

Στο ότι οι NCA είναι χειρότερες από τις NMC (για χρήση σε αυτοκίνητο) διαφωνούμε.

 

Η Tesla δεν επέλεξε τυχαία να βάλει NCA μπαταρίες στα δικά της αυτοκίνητα για να καταλήξει να έχει (όπως ψευδώς ισχυρίζεσαι) ίδια αυτονομία με ένα Leaf με 3-4 φορές λιγότερες NMC μπαταρίες (και ανύπαρκτο battery και thermal management που οδήγησε σε Class Action μήνυση btw).

 

Υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες Leaf και Model S/X στον δρόμο και έχουμε αρκετά δεδομένα για να ξέρουμε ότι οι μπαταρίες και των δυο βγάζουν εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και διαρκούν πολλά χρόνια (για προφανείς λόγους δεν ξέρουμε ακόμα πόσα).

 

Το να ισχυρίζεσαι ότι όλοι οι κρατικοί οργανισμοί και οι εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες της μίας πλευράς έχουν δίκιο ενώ της άλλης έχουν άδικο είναι απλά τραγικό.

 

Βέβαια όταν υπάρχει άγνοια η θεωρία συνωμοσίας βολεύει περισσότερο οπότε πάω πάσο.

 

Συνέχιζε να παίζεις με τους φακούς σου Ξενοφών.

Μου αρέσει που φάσκεις και αντιφάσκεις για το πόσο καλές είναι οι μπαταρίες στα Tesla.

 

Δεν φάσκω αντιφάσκω, άλλα διαβάζεις άλλα καταλαβαίνεις!

 

Στο ότι οι NCA είναι χειρότερες από τις NMC (για χρήση σε αυτοκίνητο) διαφωνούμε.

 

Στο ξαναλέω ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο και σε προκαλώ να αποδείξεις το αντίθετο!

 

Η Tesla δεν επέλεξε τυχαία να βάλει NCA μπαταρίες στα δικά της αυτοκίνητα για να καταλήξει να έχει (όπως ψευδώς ισχυρίζεσαι) ίδια αυτονομία με ένα Leaf με 3-4 φορές λιγότερες NMC μπαταρίες (και ανύπαρκτο battery και thermal management που οδήγησε σε Class Action μήνυση btw).

 

Η τεσλα χρησιμοποιεί τις ΝMC στα power wall της....Το να έχεις battery thermal management είναι αρνητικό δεν είναι θετικό! Και μάντεψε! σε πολλά sites λένε οι καινούριες μπαταρίες που θα χρησιμοποιήσει οι 21700 θα είναι ΝMC! 

 

Υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες Leaf και Model S/X στον δρόμο και έχουμε αρκετά δεδομένα για να ξέρουμε ότι οι μπαταρίες και των δυο βγάζουν εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και διαρκούν πολλά χρόνια (για προφανείς λόγους δεν ξέρουμε ακόμα πόσα).

Το να ισχυρίζεσαι ότι όλοι οι κρατικοί οργανισμοί και οι εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες της μίας πλευράς έχουν δίκιο ενώ της άλλης έχουν άδικο είναι απλά τραγικό.

 

Βάλε στα leaf ίδιας χωρητικότητας μπαταρία σε ΝCA και μάντεψε! Ούτε ένα κύκλο δεν θα βγάλουν στα πρώτα χιλιόμετρα θα ανατιναχθεί η μπαταρία!

Για τα τέσλα ξέρουμε πως αν απενεργοποιήσεις της εργοστασιακές ρυθμίσεις που χρησιμοποιούν το 50% της μπαταρίας  και φορτίζεις τη μπαταρία στο 100% και την αποφορτίζεις στο 5% σε 200 κύκλους θα χάσει μόνιμα 20% και αν αυτούς τους κύκλους τους κάνεις μέσα σε 1χρόνο θα έχεις χάσει άλλο ένα 20% από την φυσική γήρανση της μπαταρίας σύνολο στον 1 χρόνο έχασες μόνιμα 40% μόνιμης χωρητικότητας απλά μαθηματικά είναι.

 

 

Δεν υπάρχει καλή μπαταρία σήμερα, με την έννοια ότι θα έχουμε μόνο θετικά και δεν θα έχουμε παράλληλα αρνητικές επιπτώσεις για αυτά τα θετικά που πήραμε! και ουσιαστικά όλες αυτές οι μπαταρίες είναι στην ουσία μία και λέγετε μπαταρία λιθίου με 100αδες παραλλαγές! Τώρα από αυτήν τη μία μπαταρία μπορούμε να βελτιώσουμε κάποια πράγματα, αλλά πρόσεξε! και ταυτόχρονα να χάσουμε κάποια άλλα θετικά.Θα σου κάνω παράδειγμα τα δύο άκρα μπας και καταλάβεις!π.χ  Θέλουμε την μεγαλύτερη πυκνότητα ενέργειας? και την ποιο φτηνή μπαταρία που υπάρχει σήμερα?αυτή είναι η ΝCA αλλά ταυτόχρονα πολύ μικρή διάρκεια ζωής (200κύκλους) υψηλή εσωτερική αντίσταση δηλαδή στην πράξη δεν μπορεί να δώσει μεγάλα ρεύματα ούτε φόρτισης ούτε αποφόρτισης και ακόμα και με μέτρια ρεύματα υπερθερμαίνετε που συμβάλει ακόμα χειρότερα στη γήρανση της, αν θέλουμε να αυξήσουμε την διάρκεια ζωής της χάνουμε σε πυκνότητα ενέργειας που συνεπάγεται μεγαλύτερο βάρος όγκο! Θέλουμε τη μπαταρία με την μεγαλύτερη διάρκεια ζωής?Πάμε σε LTO διάρκεια ζωής πάνω από 20000 κύκλους  αλλά ταυτόχρονα μία μπαταρία που έχει το 1/4 σε ενεργειακή πυκνότητα, αλλά  σε όγκο και βάρος 4 φορές μεγαλύτερο από τις NCA  αλλά και 4 φορές πιο ακριβή!Υπάρχουν 100άδες παραλλαγές της κύριας ,ας πούμε μπαταρίας λιθίου που πάντα μα πάντα όταν κερδίζουμε κάτι, χάνουμε τουλάχιστον ένα πράγμα που δεν θα θέλαμε να χάσουμε με τίποτα! Έως να  υπάρξει μπαταρία που παίρνουμε θετικά χωρίς να χάνουμε κάποιο άλλο θετικό, οι όροι  καλή και κακή μπαταρία δεν υφίστανται.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην ξεχνάμε ότι η Tesla χρειάζεται και τεράστιες ποσότητες μπαταριών για τα Powewalls/Powerpacks και ακόμα δεν μπορεί να καλύψει την ζήτηση σε αυτά.

 

Το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα.

 

Ποιός λέει για την τεράστια ζήτηση? Ο Elon?

 

Το powerwall είναι πονεμένη ιστορία, με τις προδιαγραφές να αλλάζουν συνεχώς και να υπονοούν οτι στην τιμή περιλαμβάνεται το inverter για τη σύνδεση με το σπίτι ενώ τελικά το inverter ήταν μόνο για τη σύνδεση με τα Φ/Β. Τελικά χρειαζόταν ένα πολύ μεγαλύτερο κονδύλι για τη σύνδεση με το σπίτι.

 

Πολύ σύντομα απέσυραν το μεγάλο μοντέλο των 10KWh, καθώς και τις ευρωπαικές εκδόσεις, χωρίς να υπάρχει χρονοδιάγραμα ή εστω κάποια υπόσχεση για το πότε θα βγούν στην αγορά.

 

Αυτή τη στιγμή έχει αποσυρθεί εντελώς το πρώτο powerwall για χάρη του 2.0, το οποίο όμως παραδίδεται με ρυθμούς χελώνας.

 

Δηλαδή άλλο ένα vaporware, όπως και το solar roof.

 

Όσον αφορά τη Solar City: Tesla largely responsible for slide in U.S. home solar sales

 

Tesla stopped selling installations door-to-door earlier this year, eliminating a major way it reached new customers. It now sells systems in its high-end retail stores, where cars and batteries are also sold.

 

 

SolarCity’s rapid growth was fueled in part by a no-money-down offering that enabled residential customers to pay a monthly fee to go solar. The business generated huge sales volumes but led to investor concern about debt.

 

Η Solar City πούλαγε μεγάλο όγκο Φ/Β χρησιμοποιώντας high pressure tactics και πολύ βολικά χρηματοδοτικά με 0% προκαταβολή. Αποτέλεσμα να μήν παράγει κέρδος, μέχρι που χρειάστηκε να διασωθεί απο την Tesla.

 

Η Tesla με τη σειρά της, μόλις απέκτησε την SC την έβαλε πρακτικα στον πάγο για να σταματήσει η αιμοραγία.

 

Η Tesla δέν είναι τίποτε αλλο απο ένα ponzi scheme αντίστοιχο με την Enron. Πουλάνε οικολογική παραμύθα πρωωθόντας μή βιώσιμες σε βάθος χρόνου τεχνολογίες. Υπόσχονται λαγούς με πετραχείλια όπως Hyperloop, Semi, pick-up ωστε να φουσκώνουν τη μετοχή και να μαζεύουν χρήμα των επενδυτών.

 

Όμως ένα-ένα τα ψέματα θα αρχίσουν να αποκαλύπτονται και η φούσκα θα σκάσει θεαματικά

 

 

Αυτό με την ελευθερία διαπραγμάτευσης είναι τραγικά γελοίο επιχείρημα αφού οι κατασκευαστές μπαταριών ικανοί για τέτοιες παραγωγές είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του μισού χεριού και οι συμφωνίες αυτές υπογράφονται πολύ πριν την παραγωγή του οχήματος με ορίζοντα ετών.

Καμία σοβαρή αυτοκινητοβιομηχανία δεν κόβει βόλτες κάνοντας παζάρια σαν τον γύφτο για οχήματα που βρίσκονται σε στάδιο παραγωγής.

Ίσα-ίσα, αυτό ακριβώς κάνουν οι κατασκευαστές σε οποιοδήποτε τομέα, διαπραγματεύονται τις τιμές των εξαρτημάτων.

 

Μάλιστα συνήθως έχουν σαν καβάτζα παραπάνω απο ένα προμηθευτή εξαρτημάτων, ωστε αν ο ένας αντιμετωπίζει προβλήματα να συνεχίζουν με τον άλλο.

 

Γι αυτό για παράδειγμα θα δείς στο ίδιο μοντέλο αυτοκινήτου, το ένα να έχει εναλλάκτη Denso, ενώ κάποιο άλλο Bosch.

 

 

Όλο αυτό που έγραψες δεν έχει καμία σχέση με το γιατί οι καθυστερήσεις στην παραγωγή αποτελούν πρόβλημα.

Αν δέν σου αρέσει αυτό, πάρε ένα άλλο:

 

Η Tesla είναι εισηγμένη εταιρία και όχι το μπακάλικο της γειτονιάς. Απο τη στιγμή που εκδίδει μετοχές και ομόλογα και χρηματοδοτείται μέσω αυτών είναι υποχρεωμένη να τηρεί χρονοδιαγράματα και να ανακοινώνει μελλοντικά προιόντα που ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, να δημοσιοποιεί τα πραγματικά έσοδα/εξοδα κτλ.

 

Σε αντίθετη περίπτωση ο SEC περιμένει στη γωνία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...