Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω βγάλει εισιτήρια για Λονδίνο μετ επιστροφής και ενώ στο γυρισμό θα είμαι με Aegean στο πήγαινε έβγαινε φθηνότερο να πάω με τη συγκεκριμένη καινούρια ελληνική εταιρεία. Ομολογουμένως στο Stanstead που δε βολεύει και τόσο αλλά έχω πάει ξανά με τη Ryanair.

 

Έχει πετάξει κανένας συνφορουμίτης μαζί της. Λειτουργεί λίγο πάνω από μήνα και έχει πολύ μικρό στόλο.

 

Με προβλημάτισε το ότι δεν προσφέρει online check in γεγονός που μου έκανε εντύπωση αφού στις περισσότερες εταιρείες είναι πλέον μονόδρομος. Επίσης δε μπορώ να βρω κάπου στο site να έχει έτσι διαχείριση κράτησης να μπω να δω αναλυτικά ότι όλα είναι κομπλέ.  

 

Το θετικό ότι έχει 23κιλη βαλίτσα χωρίς επιπλέον χρέωση.

 

Φαντάζομαι δεν θα είναι Air Bahal η φάση... :D

Δημοσ.

Μια χαρά εταιρεία είναι! Πέταξα για Στοκχόλμη και με είχαν σαν βασιλιά! Βγάλανε και φαγητό... Όσο για την ηλικία των αεροσκαφών, παντελώς άσχετο με την πτητική τους ικανότητα. Από την στιγμή που έχουν άδεια να πετάνε σε Ευρωπαϊκή Ένωση τα στάνταρ τους είναι πολύ υψηλά.

  • Like 3
Δημοσ.

δε ξερω αν ειναι air bahal φαση, αλλα ο στολος της αποτελειται απο 2 ολα κι ολα "σαπακια" 27 ετων

 

https://www.planespotters.net/airline/Air-Mediterranean

 

προσωπικα, θα την απεφευγα

καθολου σαπακια...

δεν εχει να κανει... τα φ16 ειναι σχεδιαστικα 40+ χρονων, και παλι ειναι στην δεκαδα των καλυτερων μαχητικων...ομοιως στην πολιτικη αεροπορια... δεν ειναι τα χρονια το θεμα... οι αριθμοι συμπιεσης-αποσυμπιεσης (απογειωσεις-προσγειωσεις) παιζουν ρολο...

οσο για τα αλλα

καλη τυχη τυπε :D

Δημοσ.

Μωρέ μπράβο... ακριβώς την ηλικία μου έχουν τα αεροπλάνα και εγώ νοιώθω νεότατος.... :-D  Εντάξει πέρα από τη πλάκα αυτό δε με πειράζει και τόσο. Θεωρώ ότι αφού παίρνουν άδεια τηρούν τα απαραίτητα στάνταρ.

 

Πιο πολύ η όλη φάση οργάνωση με άγχωσε του ότι δεν έχει online check in κλπ.

 

Διάβασα ότι πίσω από την εταιρεία είναι ένας επιχειρηματίας άραβας φίλος του Αντρέα Παπανδρέου οπότε λογική η αντιμετώπιση σαν βασιλιά.... Εποχές ΠαΣοκ θα ζήσουμε στη πτήση.  Σπάσιμο πιάτων είχε και chivas ?  :-D

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αραβικη εταιρεια που εχει και την private GainJet του σειχη καταρ...

http://www.news247.gr/eidiseis/oikonomia/epixeiriseis/air-mediterranean-nea-ellhnikh-aeroporikh-aytoi-einai-oi-6-1-proorismoi-poy-tha-petaei.4916124.html?

 

https://www.tripadvisor.com/Airline_Review-d13150558-Reviews-Cheap-Flights-Air-Mediterranean

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.

Μια χαρά εταιρεία είναι! Πέταξα για Στοκχόλμη και με είχαν σαν βασιλιά! Βγάλανε και φαγητό... Όσο για την ηλικία των αεροσκαφών, παντελώς άσχετο με την πτητική τους ικανότητα. Από την στιγμή που έχουν άδεια να πετάνε σε Ευρωπαϊκή Ένωση τα στάνταρ τους είναι πολύ υψηλά.

 

Τα στανταρ ασφαλειας τους μπορει να ειναι υψηλα, δε διαφωνω αλλα το να κλεισεις εισιτηρια σε εταιρια με 2 αεροσκαφη ειναι ρισκο. Κι αν το ενα παθει βλαβη; Δεν υπαρχει εναλλακτικο, εχει 6-7 διαφορετικους προορισμους. Θα σε στειλει σπιτι σου ή θα σου δινει κουπονια για σαντουιτς; Εχουν επαγγελματικη συμπεριφορα ή ειναι σα την SkyGreece του παπα-απατη που δε βγαινανε στα τηλεφωνα; Μπορει η εταιρια να ειναι σουπερ και ο τροπος που λειτουργει να κανει τη Lufthansa και την British να μοιαζουν ερασιτεχνες, αλλα οσο δεν αποτελει "δοκιμασμενη" λυση, καλυτερα να αποφευγεται. 

Δημοσ.

734 και 28 ετων, meh... Εχω πανω απο 350 πτήσεις την τελευταία δεκαετία (απο υδροπλάνο believe it or not μεχρι και dreamliner) αλλα μάλλον θα προτιμουσα κάτι άλλο...

Καμια easyjet ρε τυπε χαθηκε να βρεις;

Δημοσ.

Χαλαρωστε ολες οι αλλες gr ειναι με 20ετιας+ και πετανε χρονια τωρα σε ελλαδα αλλα και εξωτερικο τσαρτερ ή μη..

Ολυμπιακη-aegean ~10ετιας

Δημοσ.

Τα στανταρ ασφαλειας τους μπορει να ειναι υψηλα, δε διαφωνω αλλα το να κλεισεις εισιτηρια σε εταιρια με 2 αεροσκαφη ειναι ρισκο. Κι αν το ενα παθει βλαβη; Δεν υπαρχει εναλλακτικο, εχει 6-7 διαφορετικους προορισμους. Θα σε στειλει σπιτι σου ή θα σου δινει κουπονια για σαντουιτς; Εχουν επαγγελματικη συμπεριφορα ή ειναι σα την SkyGreece του παπα-απατη που δε βγαινανε στα τηλεφωνα; Μπορει η εταιρια να ειναι σουπερ και ο τροπος που λειτουργει να κανει τη Lufthansa και την British να μοιαζουν ερασιτεχνες, αλλα οσο δεν αποτελει "δοκιμασμενη" λυση, καλυτερα να αποφευγεται.

Εσύ δηλαδή φαντάζεσαι οτι η Aegean πχ έχει 2-3 αεροπλανα καβατζα μπας και χαλάσει κανένα άλλο?

Δημοσ.

Εσύ δηλαδή φαντάζεσαι οτι η Aegean πχ έχει 2-3 αεροπλανα καβατζα μπας και χαλάσει κανένα άλλο?

2 για την ακριβεια εχει (ή ειχε πριν καποια χρόνια που δούλευε φιλος τεχνικός)... Αναπληρώνουν στις συντηρήσεις καθως αναγκαστικα ανα 500-1000-2000 κλπ ωρες καθηλώνονται για έλεγχο-επισκευες και σε περιπτωση βλάβης...

Χαλαρωστε ολες οι αλλες gr ειναι με 20ετιας+ και πετανε χρονια τωρα σε ελλαδα αλλα και εξωτερικο τσαρτερ ή μη..

Ολυμπιακη-aegean ~10ετιας

 

Ειπε κανένας οτι οι άλλες ελληνικες μικρες ειναι πιο αξιοπιστες; Μεχρι και σκουριες σε ενώσεις ειχα δει στα φτερα ενός αεροπλάνου μικρης εταιρείας... 

Δημοσ.

Εσύ δηλαδή φαντάζεσαι οτι η Aegean πχ έχει 2-3 αεροπλανα καβατζα μπας και χαλάσει κανένα άλλο?

 

Και να μην εχει διαθεσιμο, θα σου αλλαξει το εισιτηριο να γυρισεις με Lufthansa/Swiss. Μια εταιρια κομητης που ουτε ενα χρονο δεν υπαρχει, θα στο κανει αυτο; 

Δημοσ.

Και με την easyjet πχ μια φορά που πετούσα, φαίνεται υπήρχε κάποιο πρόβλημα με το αεροσκάφος και τελικά πετάξαμε ίδια ώρα αλλά με αεροπλάνο άλλης εταιρείας (που δεν την ήξερα και δε θυμάμαι καθώς πάνε χρόνια). 

 

Με την British Airways η αδερφή μου αντί για το βράδυ πέταξε την άλλη μέρα το μεσημέρι πριν 3 χρόνια οπότε τέτοιου είδους αναποδιές γίνονται και σε μεγάλες αεροπορικές που δεν είναι καν low cost.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...