Προς το περιεχόμενο

Να γίνω ρουφιάνος;


fotodv7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χθες το απόγευμα πήγα σε εμπορικό κέντρο της Αθήνας προκειμένου να κάνω ένα δώρο στον ευατό μου. Μπήκα σε γνωστό πολυκατάστημα και βρήκα αυτό που ήθελα. Όσο έψαχνα κλπ, παρατήρησα ότι προϊστάμενος του τμήματος που με εξυπηρετούσε, μιλούσε και φερόταν στους υφισταμένους του λες και ήταν ζώα. Τους μιλούσε απότομα, και τους ειρωνευόταν μπροστά σε όλους τους πελάτες και αυτοί οι "καημένοι" απλά δυσανασχετούσαν. Π.χ. ζήτησε από έναν να φέρει το αντικείμενο μου στο ταμείο και όταν ο άνθρωπος το έφερε και το ακούμπησε στον πάγκο του λέει "Κάτω άσ'το ρε, τι μου το βάζεις μέσα στα μούτρα;"... Ειλικρινά όσο ήμουν στο κατάστημα, τους προσέβαλε και τους πρόσταζε με επιθετικό τρόπο του στυλ "άντε κουνήσου κλπ". Εγώ "ενθουσιασμένος" από την αγορά μου, δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία, αλλά φεύγοντας λέω στον εαυτό μου πόσο μ*λ*κας είμαι που δεν του την είπα για τον τρόπο του και πόσο ηλίθιος είμαι που δεν έφυγα από το μαγαζί.

Αυτό που με τρώει τώρα είναι αν μπορώ να το αναφέρω στην εταιρεία. (αν και πιστεύω ότι ξέρουν ποιους προσλαμβάνουν). Από την άλλη σκέφτομαι ότι ο προιστάμενος μπορεί να είχε μια δύσκολη μέρα, να του συνέβει κάτι κακό και απλά να τον πέτυχα εγώ έτσι και τσάμπα θα τον "αναφέρω"...

Θέλω να τονίσω ξανά ότι η συμπεριφορά του ήταν απαράδεκτη. Δε θα άνοιγα topic για κάτι αμελητέο...

Τι λέτε εσείς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το αν ο προισταμενος ειχε δυσκολη μερα ειναι αδιαφορο για πελατες και υφισταμενους του, δεν υπαρχουν δικαιολογιες. Περιγραφεις αντιεπαγγελματικη συμπεριφορα την οποια εισεπραξες ως πελατης. Δεν πληρωνουν για αυτο τους προισταμενους οι επιχειρησεις. Κανε report το περιστατικο ακριβως οπως εγινε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοτσωβολο media market...

 Ίδια σκ@τ@ είναι όλη η κλίκα

 

Παρόμοια σκηνικά έχω δει μόνο στο «πλαίσιο» και χειρότερα από αυτά που περιγράφει το παιδί από πάνω. Είχα και φίλο που δούλευε. Ακριβώς τα ίδια αντιμετώπιζε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με τους προϊστάμενους που νομίζουν ότι είναι αφεντικά ενώ είναι ίδια πιόνια με τους υπαλλήλους με ξεπερνάει... εννοείται να τον δώσεις στεγνά

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρητικά συμφωνώ και εγώ να το αναφέρεις αφού η συμπεριφορά ήταν τόσο κακή ώστε να κάνει τόσο εντύπωση και να το καταλάβει και ο πελάτης στα λίγα λεπτά που ήταν στο κατάστημα.

Πρακτικά δεν μπορείς να κάνεις και πολλά τώρα. Θα στείλεις ένα ανώνυμο mail και θα φτάσει στο διευθυντή. Πρώτον, δεν νομίζω να μην του έχει έρθει ήδη στα αυτιά του ή να μην το έχει αντιληφθεί ο ίδιος που τον βλέπει 8-10 ώρες κάθε μέρα αυτό που εσύ αντιλήφθηκες σε 5 λεπτά. Δεύτερον, ποσό βάρος θα δώσουν σε ένα ανώνυμο mail; Δεν μπορούν να αποδειχθούν αυτά που γράφεις και μπορεί να το έχει στείλει οποιοσδήποτε. Ακόμα και ένας συνάδελφος που θέλει να το "φάει" τη θέση. Κάτι μπορεί να γίνει και τώρα αλλά όχι πολλά. Το πολύ να είναι λίγο πιο προσεκτικοί μπροστά στους πελάτες. Μπορεί ακόμα και να είναι γραμμή από πάνω να σφίξουν λίγο τα λουριά.

Τα πράγματα θα ήταν λίγο διαφορετικά (καλύτερα) αν είχες φωνάξει επί τόπου τον διευθυντή. Τότε το περιστατικό θα είχε μεγαλύτερη βαρύτητα και θα την είχαν "ακούσει" καλύτερα.

Μην αισθάνεσαι άσχημα όμως που δεν αντέδρασες επί τόπου γιατί δεν ήσουν προετοιμασμένος. Επίσης οι σχέσεις στο εργασιακό χώρο εξαρτώνται από πολλά (εσωτερικά) πράγματαα που ένας εξωτερικός παρατηρητής δεν μπορεί να ξέρει ή να δει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Η & M στην Ερμού μήπως; Τα έχωσα κάποτε σε ένα καραγκιόζη που είχε ολόιδια συμπεριφορά.

 

Ts, πες το κατάστημα και να μην αισθάνεσαι ρουφιάνος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιος είναι έξω από τον χορό πολλά τραγούδια ξέρει.

 

Ο τύπος μπορεί να ήταν εκεί ενώ δεν έπρεπε να ήταν. Μπορεί να του στέρησαν κάτι. Πολλά μπορεί. Δεν είχε ούτε κάτι μαζί σου ούτε με κανέναν. Πριν σκεφτούμε να βρίσουμε τον υπάλληλο, ας σκεφτούμε πρώτα αν φταίει αυτός που συμπεριφέρεται έτσι ή κάποιος άλλος (στανταράκι). Καμιά φορά η υποκρισία έχει και όρια. Δε λέω ότι έκανε καλά, σίγουρα κι εμείς ως υπάλληλοι τέτοιες μέρες παλεύουμε με την υπομονή, αλλά πριν πεις τον εαυτό σου ρουφιάνο ή κάνεις κάτι τέτοιο, σκέψου, γιατί ήταν τόσο αδαής αυτός εκείνη τη στιγμή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όποιος είναι έξω από τον χορό πολλά τραγούδια ξέρει.

 

Ο τύπος μπορεί να ήταν εκεί ενώ δεν έπρεπε να ήταν. Μπορεί να του στέρησαν κάτι. Πολλά μπορεί. Δεν είχε ούτε κάτι μαζί σου ούτε με κανέναν. Πριν σκεφτούμε να βρίσουμε τον υπάλληλο, ας σκεφτούμε πρώτα αν φταίει αυτός που συμπεριφέρεται έτσι ή κάποιος άλλος (στανταράκι). Καμιά φορά η υποκρισία έχει και όρια. Δε λέω ότι έκανε καλά, σίγουρα κι εμείς ως υπάλληλοι τέτοιες μέρες παλεύουμε με την υπομονή, αλλά πριν πεις τον εαυτό σου ρουφιάνο ή κάνεις κάτι τέτοιο, σκέψου, γιατί ήταν τόσο αδαής αυτός εκείνη τη στιγμή;

 

Σήμερα (Κυριακή και παραμονή) δουλεύω (μισθωτός υπάλληλος είμαι). Το αναφέρω για να μη νομίζεις ότι είμαι βολεμένος εισοδηματίας.

Παρ' όλα αυτά αντιεπαγγελματική συμπεριφορά προς την όποια κατεύθυνση (προϊστάμενο, υφιστάμενο, πελάτες) δεν δικαιολογείται από καμία από τις πιθανότητες (επιχειρήματα) που ανέφερες όσο πραγματικά και να είναι.

Μπορεί να εξηγείται αλλά δεν δικαιολογείται (σημαντική διαφορά ανάμεσα στα δύο αν το σκεφτείς λίγο).

 

@ts

Δεν θεωρώ ρουφιανιά να τον "δώσεις". Απλό feedback είναι που καλό είναι να υπάρχει (το αν θα το αξιοποιήσει η εταιρία είναι άλλο θέμα αφού υπάρχουν πολλοί "μπακάληδες" στην αγορά).

Η εικόνα μιας εταιρίας καθορίζεται από πολλές παραμέτρους και επηρεάζει πολλούς (όχι μόνο την εταιρία με την έννοια του ιδιοκτήτη). Δώστους την ευκαρία να διορθώσουν κάτι κακό ή σε όλους μας την δυνατότητα να τους "θάψουμε" αν δεν τους νοιάζει αυτό το "κακό" ή, ακόμα χειρότερα, αν εκείνοι το προκαλούν (καθόλου απίθανο)

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...