fotodv7 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Χθες το απόγευμα πήγα σε εμπορικό κέντρο της Αθήνας προκειμένου να κάνω ένα δώρο στον ευατό μου. Μπήκα σε γνωστό πολυκατάστημα και βρήκα αυτό που ήθελα. Όσο έψαχνα κλπ, παρατήρησα ότι προϊστάμενος του τμήματος που με εξυπηρετούσε, μιλούσε και φερόταν στους υφισταμένους του λες και ήταν ζώα. Τους μιλούσε απότομα, και τους ειρωνευόταν μπροστά σε όλους τους πελάτες και αυτοί οι "καημένοι" απλά δυσανασχετούσαν. Π.χ. ζήτησε από έναν να φέρει το αντικείμενο μου στο ταμείο και όταν ο άνθρωπος το έφερε και το ακούμπησε στον πάγκο του λέει "Κάτω άσ'το ρε, τι μου το βάζεις μέσα στα μούτρα;"... Ειλικρινά όσο ήμουν στο κατάστημα, τους προσέβαλε και τους πρόσταζε με επιθετικό τρόπο του στυλ "άντε κουνήσου κλπ". Εγώ "ενθουσιασμένος" από την αγορά μου, δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία, αλλά φεύγοντας λέω στον εαυτό μου πόσο μ*λ*κας είμαι που δεν του την είπα για τον τρόπο του και πόσο ηλίθιος είμαι που δεν έφυγα από το μαγαζί. Αυτό που με τρώει τώρα είναι αν μπορώ να το αναφέρω στην εταιρεία. (αν και πιστεύω ότι ξέρουν ποιους προσλαμβάνουν). Από την άλλη σκέφτομαι ότι ο προιστάμενος μπορεί να είχε μια δύσκολη μέρα, να του συνέβει κάτι κακό και απλά να τον πέτυχα εγώ έτσι και τσάμπα θα τον "αναφέρω"... Θέλω να τονίσω ξανά ότι η συμπεριφορά του ήταν απαράδεκτη. Δε θα άνοιγα topic για κάτι αμελητέο... Τι λέτε εσείς; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Το αν ο προισταμενος ειχε δυσκολη μερα ειναι αδιαφορο για πελατες και υφισταμενους του, δεν υπαρχουν δικαιολογιες. Περιγραφεις αντιεπαγγελματικη συμπεριφορα την οποια εισεπραξες ως πελατης. Δεν πληρωνουν για αυτο τους προισταμενους οι επιχειρησεις. Κανε report το περιστατικο ακριβως οπως εγινε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MixMasteR Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Το κατάστημα μήπως λεγόταν «Πλαίσιο»; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zourman1981 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Κοτσωβολο media market... Ίδια σκ@τ@ είναι όλη η κλίκα 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MixMasteR Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Κοτσωβολο media market... Ίδια σκ@τ@ είναι όλη η κλίκα Παρόμοια σκηνικά έχω δει μόνο στο «πλαίσιο» και χειρότερα από αυτά που περιγράφει το παιδί από πάνω. Είχα και φίλο που δούλευε. Ακριβώς τα ίδια αντιμετώπιζε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ziaba Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Αυτό με τους προϊστάμενους που νομίζουν ότι είναι αφεντικά ενώ είναι ίδια πιόνια με τους υπαλλήλους με ξεπερνάει... εννοείται να τον δώσεις στεγνά 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Putman Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Καλά αν είναι το Πλαίσιο παίζει να δώσουν και bonus στον προϊστάμενο 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
soteras Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Κανα πλαισιο θα ειναι στανταρακι 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
txcellas Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Να το κανεις για εμένα. Ίσως κάποιος κ από εμάς έχει μαλ*κες προϊσταμένους κ ελπίζουμε σε ένα θαύμα!! 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilk Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Θεωρητικά συμφωνώ και εγώ να το αναφέρεις αφού η συμπεριφορά ήταν τόσο κακή ώστε να κάνει τόσο εντύπωση και να το καταλάβει και ο πελάτης στα λίγα λεπτά που ήταν στο κατάστημα. Πρακτικά δεν μπορείς να κάνεις και πολλά τώρα. Θα στείλεις ένα ανώνυμο mail και θα φτάσει στο διευθυντή. Πρώτον, δεν νομίζω να μην του έχει έρθει ήδη στα αυτιά του ή να μην το έχει αντιληφθεί ο ίδιος που τον βλέπει 8-10 ώρες κάθε μέρα αυτό που εσύ αντιλήφθηκες σε 5 λεπτά. Δεύτερον, ποσό βάρος θα δώσουν σε ένα ανώνυμο mail; Δεν μπορούν να αποδειχθούν αυτά που γράφεις και μπορεί να το έχει στείλει οποιοσδήποτε. Ακόμα και ένας συνάδελφος που θέλει να το "φάει" τη θέση. Κάτι μπορεί να γίνει και τώρα αλλά όχι πολλά. Το πολύ να είναι λίγο πιο προσεκτικοί μπροστά στους πελάτες. Μπορεί ακόμα και να είναι γραμμή από πάνω να σφίξουν λίγο τα λουριά. Τα πράγματα θα ήταν λίγο διαφορετικά (καλύτερα) αν είχες φωνάξει επί τόπου τον διευθυντή. Τότε το περιστατικό θα είχε μεγαλύτερη βαρύτητα και θα την είχαν "ακούσει" καλύτερα. Μην αισθάνεσαι άσχημα όμως που δεν αντέδρασες επί τόπου γιατί δεν ήσουν προετοιμασμένος. Επίσης οι σχέσεις στο εργασιακό χώρο εξαρτώνται από πολλά (εσωτερικά) πράγματαα που ένας εξωτερικός παρατηρητής δεν μπορεί να ξέρει ή να δει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vairass Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Παντού έτσι είναι παντού, όποιος θέλει ας κάνει κίνηση.... Φεύγει με την πρώτη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alex-V Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Επρεπε να τον δωσεις στεγνα. Θα τον εκανα ρομπα μπροστα σε ολο το καταστημα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Το Η & M στην Ερμού μήπως; Τα έχωσα κάποτε σε ένα καραγκιόζη που είχε ολόιδια συμπεριφορά. Ts, πες το κατάστημα και να μην αισθάνεσαι ρουφιάνος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ChimairaX Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Όποιος είναι έξω από τον χορό πολλά τραγούδια ξέρει. Ο τύπος μπορεί να ήταν εκεί ενώ δεν έπρεπε να ήταν. Μπορεί να του στέρησαν κάτι. Πολλά μπορεί. Δεν είχε ούτε κάτι μαζί σου ούτε με κανέναν. Πριν σκεφτούμε να βρίσουμε τον υπάλληλο, ας σκεφτούμε πρώτα αν φταίει αυτός που συμπεριφέρεται έτσι ή κάποιος άλλος (στανταράκι). Καμιά φορά η υποκρισία έχει και όρια. Δε λέω ότι έκανε καλά, σίγουρα κι εμείς ως υπάλληλοι τέτοιες μέρες παλεύουμε με την υπομονή, αλλά πριν πεις τον εαυτό σου ρουφιάνο ή κάνεις κάτι τέτοιο, σκέψου, γιατί ήταν τόσο αδαής αυτός εκείνη τη στιγμή; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Όποιος είναι έξω από τον χορό πολλά τραγούδια ξέρει. Ο τύπος μπορεί να ήταν εκεί ενώ δεν έπρεπε να ήταν. Μπορεί να του στέρησαν κάτι. Πολλά μπορεί. Δεν είχε ούτε κάτι μαζί σου ούτε με κανέναν. Πριν σκεφτούμε να βρίσουμε τον υπάλληλο, ας σκεφτούμε πρώτα αν φταίει αυτός που συμπεριφέρεται έτσι ή κάποιος άλλος (στανταράκι). Καμιά φορά η υποκρισία έχει και όρια. Δε λέω ότι έκανε καλά, σίγουρα κι εμείς ως υπάλληλοι τέτοιες μέρες παλεύουμε με την υπομονή, αλλά πριν πεις τον εαυτό σου ρουφιάνο ή κάνεις κάτι τέτοιο, σκέψου, γιατί ήταν τόσο αδαής αυτός εκείνη τη στιγμή; Σήμερα (Κυριακή και παραμονή) δουλεύω (μισθωτός υπάλληλος είμαι). Το αναφέρω για να μη νομίζεις ότι είμαι βολεμένος εισοδηματίας. Παρ' όλα αυτά αντιεπαγγελματική συμπεριφορά προς την όποια κατεύθυνση (προϊστάμενο, υφιστάμενο, πελάτες) δεν δικαιολογείται από καμία από τις πιθανότητες (επιχειρήματα) που ανέφερες όσο πραγματικά και να είναι. Μπορεί να εξηγείται αλλά δεν δικαιολογείται (σημαντική διαφορά ανάμεσα στα δύο αν το σκεφτείς λίγο). @ts Δεν θεωρώ ρουφιανιά να τον "δώσεις". Απλό feedback είναι που καλό είναι να υπάρχει (το αν θα το αξιοποιήσει η εταιρία είναι άλλο θέμα αφού υπάρχουν πολλοί "μπακάληδες" στην αγορά). Η εικόνα μιας εταιρίας καθορίζεται από πολλές παραμέτρους και επηρεάζει πολλούς (όχι μόνο την εταιρία με την έννοια του ιδιοκτήτη). Δώστους την ευκαρία να διορθώσουν κάτι κακό ή σε όλους μας την δυνατότητα να τους "θάψουμε" αν δεν τους νοιάζει αυτό το "κακό" ή, ακόμα χειρότερα, αν εκείνοι το προκαλούν (καθόλου απίθανο) Επεξ/σία 24 Δεκεμβρίου 2017 από haris_216 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα