Προς το περιεχόμενο

Να γίνω ρουφιάνος;


fotodv7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όποιος είναι έξω από τον χορό πολλά τραγούδια ξέρει.

 

Ο τύπος μπορεί να ήταν εκεί ενώ δεν έπρεπε να ήταν. Μπορεί να του στέρησαν κάτι. Πολλά μπορεί. Δεν είχε ούτε κάτι μαζί σου ούτε με κανέναν. Πριν σκεφτούμε να βρίσουμε τον υπάλληλο, ας σκεφτούμε πρώτα αν φταίει αυτός που συμπεριφέρεται έτσι ή κάποιος άλλος (στανταράκι). Καμιά φορά η υποκρισία έχει και όρια. Δε λέω ότι έκανε καλά, σίγουρα κι εμείς ως υπάλληλοι τέτοιες μέρες παλεύουμε με την υπομονή, αλλά πριν πεις τον εαυτό σου ρουφιάνο ή κάνεις κάτι τέτοιο, σκέψου, γιατί ήταν τόσο αδαής αυτός εκείνη τη στιγμή;

Μόνο που ο απλός υπάλληλος θα απολυθεί ακόμη και χωρίς καταγγελία από κάποιον πελάτη, αρκεί να δώσει ακόμη και την παραμικρή αφορμή στον προϊστάμενο. Τον προϊστάμενο αυτόν καθεαυτόν ποιος θα τον απολήσει αν δεν γίνει κάποια καταγγελία;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο το σκέφτομαι νευριάζω. Θα έπρεπε να ζητήσω τον γενικό προϊστάμενο του τμήματος και να τον ρωτήσω αν έχει γνώση για τη συμπεριφορά του προϊστάμενου του τμήματος. Και να του πω πως θα προτιμήσω να κάνω την αγορά από άλλο κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών που υπάρχει καλύτερη μεταχείριση των εργαζομένων

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο το σκέφτομαι νευριάζω. Θα έπρεπε να ζητήσω τον γενικό προϊστάμενο του τμήματος και να τον ρωτήσω αν έχει γνώση για τη συμπεριφορά του προϊστάμενου του τμήματος. Και να του πω πως θα προτιμήσω να κάνω την αγορά από άλλο κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών που υπάρχει καλύτερη μεταχείριση των εργαζομένων

Αυτό και πάντα live τα παράπονα.

 

Εχοντας αρκετά χρόνια στην πλάτη μου σε διάφορα πόστα (χαμηλά και πολύ ψηλά) και εταιρείες, το μπινελίκι πολλές φορές ειναι ο μονος τρόπος για να γινεται σωστά και αποδοτικά η δουλεια. Επίσης όσο πιο ψηλά ανεβαίνει κάποιος τόσο πιο αναγκαίο είναι "το να γίνεται μαλακας" ΑΛΛΑ αυτό δεν πρέπει να γινεται ποτέ μπροστά σε μή προσωπικό. Αυτό ήταν το λάθος του συγκεκριμένου προισταμένου. Π.χ. αυτό με τον πάγκο θα επρεπε να σοβαρό ύφος απλως να πει "Κατεβασε το κατω σε παρακαλω" (οπου το παρακαλω εχει την έννοια ΤΩΡΑ).

 

Οσο για το email, μπορεις να το κάνεις και το βασικό σου επιχειρημα είναι οτι με τη συμπεριφορά του ήσουν στο τσακ να μην αγοράσεις.  Ετσι μπορει να του κάνει μια επιπληξη (και μέχρι εκει). Αν πεις οτι απλά ειχε κακη συμπεριφορα, ο ανωτερος προϊστάμενος θα κοιτάξει τις πωλησεις του μαγαζιου και αν ειναι καλές, απλά θα αγνοήσει το email σου (αντε να πει στη γραμματέα σου να σου στειλει κάποιο τυποποιημένο email κονσέρβα). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό και πάντα live τα παράπονα.

 

Εχοντας αρκετά χρόνια στην πλάτη μου σε διάφορα πόστα (χαμηλά και πολύ ψηλά) και εταιρείες, το μπινελίκι πολλές φορές ειναι ο μονος τρόπος για να γινεται σωστά και αποδοτικά η δουλεια. Επίσης όσο πιο ψηλά ανεβαίνει κάποιος τόσο πιο αναγκαίο είναι "το να γίνεται μαλακας" ΑΛΛΑ αυτό δεν πρέπει να γινεται ποτέ μπροστά σε μή προσωπικό. Αυτό ήταν το λάθος του συγκεκριμένου προισταμένου. Π.χ. αυτό με τον πάγκο θα επρεπε να σοβαρό ύφος απλως να πει "Κατεβασε το κατω σε παρακαλω" (οπου το παρακαλω εχει την έννοια ΤΩΡΑ).

 

Οσο για το email, μπορεις να το κάνεις και το βασικό σου επιχειρημα είναι οτι με τη συμπεριφορά του ήσουν στο τσακ να μην αγοράσεις.  Ετσι μπορει να του κάνει μια επιπληξη (και μέχρι εκει). Αν πεις οτι απλά ειχε κακη συμπεριφορα, ο ανωτερος προϊστάμενος θα κοιτάξει τις πωλησεις του μαγαζιου και αν ειναι καλές, απλά θα αγνοήσει το email σου (αντε να πει στη γραμματέα σου να σου στειλει κάποιο τυποποιημένο email κονσέρβα). 

Μπορει απλα να πει οτι δεν αγορασε εξαιτιας του "κυριου" .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αντιεπαγγελματικη οσο δεν παει η προσεγγιση του συγκεκριμενου προισταμενου.

Κατ'αρχην οσο ασχετος και να ειναι ο υφισταμενος σου (γιατι παιζει κι αυτο) ή ο,τι κι αν εχει προηγηθει, δεν εχει καμια μα καμια δουλεια να φτασει στον πελατη οτιδηποτε αλλο πλην του "το μαγαζι δουλευει σαν ρολοι". Καταλαβαινω πως ο συγκεκριμενος προισταμενος μπορει να ειχε τις χιλιες μυριες σκοτουρες στο κεφαλι του καθως εχω βρεθει παμπολλες φορες στη φαση να μου φταινε ολα απο την κουραση του εορταστικου κλπ, αλλα ποτε μα ποτε δεν εχω ξεσπασει σε υφισταμενο ή συναδελφο και σιγουρα δεν εχει βγει ποτε κατι στους πελατες. 

 

Απο κει και περα, αν ηθελα να το τραβηξω, θα εστελνα email, σιγουρα οχι ανωνυμο και σιγουρα αναφεροντας αριθμο αποδειξης αγορας. Οχι πως θα ληφθει υποψη (εκτος αν εχουν γινει κι αλλες καταγγελιες) αλλα για να αποφυγω την "στανταρ θα ειναι καποιος ανταγωνιστης που στελνει το mail" προσεγγιση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ελλάδα το να γίνεις "προϊστάμενος" συνήθως σημαίνει απλά απλήρωτες ώρες και ευθύνες. Θα έλεγα ότι αυτήν την καταγγελία καλύτερα να την κάνουν οι υπάλληλοι , αν μιλάμε για υγιή εταιρεία θα εισακουστούν αν όχι δε θα ληφθεί υπόψιν ούτε η δική σου ενημέρωση. Και να την κάνεις όμως δεν είναι κατακριτέο ούτε ρουφιανιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειναι να δωσεις λιγο εξουσια σε καποιον ,αμεσως νομιζει οτι γινετε ο θεος

 

εγω παντως μια χαρα φερομαι στους δουλους μου κ τωρα τελευταια εχω σταματησει να του μαστιγωνω,με ποναει το χερι μετα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαζευεις 5-6 γνωστους,αφου τον παρακολουθησετε,βαζετε κουκουλες,τον κανετε αναπηρο στο ξυλο και χεζονται μετα τετοια σκουληκια. (Πολυ καλος ο ηθοποιος, btw. :) )

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια τυπικη μερα στο Πλαισιο

 

https://youtu.be/-kgHx7909zg

Ιδια ηθοποιία  με το "Ψυχη στο στομα" ο τυπος.

Δειτε το,ειναι στα σχετικα,ειδικα το "Τα ντουι ρε μαλακα" ειναι πολυ σχετικο με το θεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιδια ηθοποιία με το "Ψυχη στο στομα" ο τυπος.

Δειτε το,ειναι στα σχετικα,ειδικα το "Τα ντουι ρε μαλακα" ειναι πολυ σχετικο με το θεμα.

https://youtu.be/hGuYH1xXqvw

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει κάτι που λέγεται Εταιρική Κουλτούρα. Τέτοιες συμπεριφορές, 9 στις 10 φορές έρχονται γιατί έχουν τις πλάτες των πιο πάνω και γιατί γενικά η κουλτούρα της εταιρείας, στηρίζεται στις απειλές, κακή συμπεριφορά προϋσταμένων προς τους υφιστάμενους (κλασσική περίπτωση το Plaisio, Public κλπ). Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα γίνει κάτι αν το καταγγείλεις στα Κεντρικά (πιο πολύ θα τον έτσουζε αν μπροστά στους υπαλλήλους του, παρατούσες το εμπορευμα και έφευγες. Ειδικά αν ήταν ακριβό). Παρόλα αυτά, δεν χάνεις και κάτι να το πεις. Ρουφιανιά πάντως δεν είναι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα ανώνυμο email μπορεί να θεωρηθεί ότι στάλθηκε από κάποιον που θέλει να φάει τη θέση ή από κάποιον/ους υπάλληλο/ους που απλά δε τον γουστάρουν. Μόνο το feedback μυστικού πελάτη έχει ισχύ οπότε δώρον άδωρον μια ανώνυμη καταγγελία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...