Προς το περιεχόμενο

Παρά τις ζημίες-ρεκόρ για το 4o τρίμηνο, η Tesla αυξάνει την παραγωγή του Model 3s


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, mernides είπε

Προφανώς σε 10 χρόνια από σήμερα. Οι τιμές στο χρηματιστήριο αφορούν πάντα μελλοντικές προσδοκίες.

Επενδυτικά funds έχουν επενδύσει δισεκατομμύρια στην εταιρία αλλά προφανώς ο κάθε portfolio manager εδώ μέσα έχει καλύτερη άποψη.

Πόσες είναι οι φορές που οι επενδυτές έχουν υπερεκτιμήσει τις δυνατότητες εταιρειών και έχουν υπερφουσκώσει τις αποτιμήσεις των μετοχών τους?Η μετοχή της Tesla δείχνει κάτι παρόμοιο μέχρι οι επενδυτές να χάσουν την πίστη τους η οικονομία να πέσει πάλι σε ύφεση και η μετοχή της να υποχωρήσει πάλι σε λογικά επίπεδα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το φαινομενο elon ειναι ενας καταλυτης... αλλου χρειαζεται  εστιαση μονο η WV μπαινει σε ευθεια αλλαγης των γραμμων παραγωγης αλλα και του rnd με 80b$ επενδυση εως το 2025. Η kuka ετοιμαζει νεα σειρα εξειδικευμενη για το νεο εγχειρημα, ηδη εχουν προσλαβει τερατα engineers και στην Σαξονια ( Zwickau )ετοιμαζεται η νεα γραμμη παραγωγης για την meb platform η οποια θα ειναι η πρωτη πλατφορμα για τα electric car με στοχο τα 1.500 αυτοκινητα παραγωγη ανα ημερα , εχουν ξεκινησει εκπαιδευσεις αλλα και ανακατανομη προσωπικου. Η bmw επισης ετοιμαζει εγχειρημα...και θα υπαρξει συγκλιση των γερμανικων εταιριων στον τομεα.... επισης χρειαζεται διαιτα στα ηλεκτρικα και εκει η bmw εχει τα προτεια... εχουμε ακομα 10-13 χρονια μεχρι να λες θα παρω αμαξι παω στανταρ ηλεκτρικο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, mernides είπε

Ο χρήστης Fubar.gr την έχει δει Jim Chanos αλλά δε δείχνει να καταλαβαίνει πώς λειτουργεί η αγορά. Έχω επαναλάβει σε παρόμοιο thread πως το γεγονός ότι ΤΩΡΑ η Τεσλα έχει ζημία δε σημαίνει και πολλά πράγματα για την κερδοφορία της σε βάθος 10ετίας.

Όσο για το που τα βρίσκει τα χρήματα, η απάντηση "από το χρηματιστήριο" είναι λάθος. Βάσει πολλών παραγόντων, κυριότερος εκ των οποίων είναι η χρηματιστηριακή αξία της κάθε εταιρίας, εκδίδεται ομόλογο αξίας Χ (δισ)εκατομμυρίων με συγκεκριμένο επιτόκιο και ορίζοντα αποπληρωμής. Δηλαδή η εταιρία δανείζεται από επενδυτές που επιθυμούν "σίγουρες" ροές κεφαλαίων σε βάθος χρόνου.

Ναί αυτό εξυπηρετεί η επένδυση σε ομόλογα αλλά ακριβώς επειδή τα εταιρικά ομόλογα της Tesla είναι λίγο ''σκουπίδι'' οι επενδυτές ουσιαστικά σπεκουλάρουν για να λάβουν μεγαλύτερη απόδοση απο ότι τα ασφαλή κρατικά ομόλογα.Ας μην ξεχνάμε την φούσκα των junk bonds την δεκαετία του 1990

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα τα λεφτά είναι στην αυτόνομη οδήγηση και ο Musk τρέχει και δεν φτάνει να προλάβει τους άλλους.

Υπάρχουν δύο σχολές αυτόνομης οδήγησης. Η μια είναι της lidar και η άλλη είναι της AI. Η πρώτη βασίζεται περισσότερο στον εξοπλισμό και η δεύτερη στην συγκέντρωση και επεξεργασία των δεδομένων. Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, παίκτες της αγοράς εκτός από τον Musk έχουν διαλέξει την πρώτη. Ο Musk πιστεύει στην δεύτερη. Η δεύτερη όμως χρειάζεται δεδομένα, πολλά δεδομένα. Και τα δεδομένα για να μαζευτούν χρειάζονται αυτοκίνητα, πολλά αυτοκίνητα στους δρόμους.

Αν ο Musk ενδιαφερόταν για το κέρδος από τα αυτοκίνητα θα μπορούσε να το είχε καταφέρει αρκετά τρίμηνα τώρα. Αλλά αν το είχε καταφέρει δεν θα είχε πουλήσει 100.000 αυτοκίνητα το 2017 και δεν θα ετοιμαζόταν να πουλήσει 300.000 αυτοκίνητα το 2018 και 600.000 το 2019. Το 2020 θα ξεκινήσει με την tesla να έχει περισσότερα από 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα να της μαζεύουν κάθε μέρα δεδομένα, τα οποία θα τελειοποιούν την αυτόνομη οδήγησή της. Αν φρόντιζε να έχει θετικά τρίμηνα θα έφτανε στο 1 εκατομμύριο πωληθέντα αυτοκίνητα αντί για το 2020 τουλάχιστον 5 χρόνια αργότερα και τότε ενδεχομένως να ήταν πολύ αργά και το παιχνίδι να είχε ήδη χαθεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Όλα τα λεφτά είναι στην αυτόνομη οδήγηση και ο Musk τρέχει και δεν φτάνει να προλάβει τους άλλους.

Αν ο Musk ενδιαφερόταν για το κέρδος από τα αυτοκίνητα θα μπορούσε να το είχε καταφέρει αρκετά τρίμηνα τώρα. Αλλά αν το είχε καταφέρει δεν θα είχε πουλήσει 100.000 αυτοκίνητα το 2017 και δεν θα ετοιμαζόταν να πουλήσει 300.000 αυτοκίνητα το 2018 και 600.000 το 2019. Το 2020 θα ξεκινήσει με την tesla να έχει περισσότερα από 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα να της μαζεύουν κάθε μέρα δεδομένα, τα οποία θα τελειοποιούν την αυτόνομη οδήγησή της. Αν φρόντιζε να έχει θετικά τρίμηνα θα έφτανε στο 1 εκατομμύριο πωληθέντα αυτοκίνητα αντί για το 2020 τουλάχιστον 5 χρόνια αργότερα και τότε ενδεχομένως να ήταν πολύ αργά και το παιχνίδι να είχε ήδη χαθεί.

Ασε το τι βγαίνει και λέει για το μέγεθος των πωλήσεων που έχει θέσει στόχο σκοπό έχει να πιάσει τους στόχους γιατί και για το τέλος του 2017 άλλα νούμερα έλεγε στις πωλήσεις και άλλα του έκατσαν τελικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

Οι Daimler Toyota όντως αγόρασαν λίγη τεχνολογία από την Tesla και αποχώρησαν με ένα αυτοκίνητο η κάθε μια, τα ηλεκτρικά Smart και RAV όπως έγραψες.

Οι επιδοτήσεις για την Tesla που λες δεν υπάρχουν. Η Tesla πήρε $465 εκ. σαν ομοσπονδιακό δάνειο για να αντιμετωπίσει το κραχ του 2008 που αποπλήρωσε μάλιστα 9 χρόνια νωρίτερα από την λήξη με κέρδος για το Αμερικάνικο δημόσιο. (το bailout των αυτοκινητοβιομηχανιών των $80.7 Β το οποίο μόνο η Tesla αποπλήρωσε και το δημόσιο έχασε συνολικά >70 δισ.). Αυτό το παραμύθι ότι η Tesla συντηρείται από το δημόσιο είναι η μόνιμη πληρωμένη προπαγάνδα κατά των ηλεκτρικών.

Υπάρχουν και είναι σε διάφορες μορφές, τόσο για την Tesla όσο και για την SolarCity, σε άμεση κ έμμεση μορφή. Κάποιες απ'αυτές δεν είναι "μονοπώλιο", δλδ είναι γενικότερες επιδοτήσεις πχ για ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε κάποιες Πολιτείες, ενώ κάποιες άλλες είναι φορο-ελαφρύνσεις ειδικά για την Tesla (πχ NY state & Nevada). Σε βάθος χρόνου κι αν τις αθροίσεις θα δεις ότι είναι σαφώς υπολογίσιμο ποσό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Δικαίωμα σου να νιώθεις μικρός και ασήμαντος. Μικροί και ασήμαντοι ένοιωθαν και τον μεσαίωνα μπροστά στην δόξα της εκκλησίας.

σου είχα ετοιμάσει μια όμορφη απάντηση αλλά χάθηκε το δίκτυο και χάθηκε και η απάντηση μαζί. Καλύτερα γιατί θα με κάνανε μπανάκι οι mods. 

 

Και ερωτωμε ήρεμα λοιπόν τώρα ρε μεγάλε. Για πες μας το εισόδημα σου να ψαρώσουμε. Γιατί εγώ αναφέρομαι καθαρά στην τεράστια περιουσία που έχει ο μασκ και στην επιτυχημένη εταιρία του. 

 

Τώρα τι σχέση έχει η εκκλησία και ο μεσαίωνας άστα να πάνε.. εκτός αδερφέ και αν πηγαινοέρχεααι στο χρόνο με καμιά εφεύρεση σου και αποδειχθώ θρασύς με όσα σου γράφω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αμα ειναι τετοια γ@ματα...............................

Επεξ/σία από spyros007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, gianniskks said:

Ο Musk δεν άλλαξε κανένα μέλλον της αυτοκίνησης. Μην λέμε ότι θέλουμε. Εδώ και χρόνια υπάρχει νόμος στις ΗΠΑ που υποχρεώνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να έχουν τουλάχιστον ένα EV στν γκάμα τους. Έχει δημιουργηθεί ένα hype γύρω από την εταιρεία και τον ίδιο, λόγω διαστημοπλοίων κλπ (έστειλε ένα tesla στο διάστημα, εντυπωσιακό αλλά ανούσιο). Υπάρχουν εταιρίες με πολλά αξιόλογα ηλεκτρικά όπως το LEAF, to i3 κ.α. που δεν κοστίζουν εξαψήφια ποσά και δεν έχουν ένα ωραίο πρόσωπο να τα προμοτάρει συνεχώς (ο τύπος είναι συνεχώς στην τηλεόραση, μέχρι και guest σε σειρές ήταν). Μόλις μπήκε στην κατηγορία των μεσαίων που παίζει στα ~30k $ και οι πωλήσεις είναι πραγματικά μαζικές είδαμε ότι δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί και υπάρχουν και πολλά παράπονα σε ότι αφορά την ποιότητα κατασκευής του model 3. 

To Leaf και το i3 έχουν πολύ μικρότερη ιπποδύναμη. Αν ανήκαν στην κατηγορία των sport οχημάτων θα είχαν αρκετά μεγαλύτερη τιμή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, nectons είπε

σου είχα ετοιμάσει μια όμορφη απάντηση αλλά χάθηκε το δίκτυο και χάθηκε και η απάντηση μαζί. Καλύτερα γιατί θα με κάνανε μπανάκι οι mods. 

Και ερωτωμε ήρεμα λοιπόν τώρα ρε μεγάλε. Για πες μας το εισόδημα σου να ψαρώσουμε. Γιατί εγώ αναφέρομαι καθαρά στην τεράστια περιουσία που έχει ο μασκ και στην επιτυχημένη εταιρία του. 

Τώρα τι σχέση έχει η εκκλησία και ο μεσαίωνας άστα να πάνε.. εκτός αδερφέ και αν πηγαινοέρχεααι στο χρόνο με καμιά εφεύρεση σου και αποδειχθώ θρασύς με όσα σου γράφω.

Καταρχήν το σχόλιο σου δεν ήταν ξεκάθαρο ότι αναφέρεται στην περιουσία - εταιρεία του, η γενικά στον Musk που πολλοί τον θαυμάζουν και τον προσκυνούν τυφλά σαν αρχιεπίσκοπο. Όσο για την εταιρεία του, όπως θα δείς και σε αυτό το topic, αλλά και σε όλο το Internet, ειδικά στις χρηματιστηριακές ειδήσεις,  υπάρχουν πολλοί που αμφισβητούν το πόσο πετυχημένη είναι. 

Επίσης ακόμα χειρότερα εάν θεωρείς ότι πρέπει να έχεις τυφλή εμπιστοσύνη σε κάποιον, και να θεωρείσαι ασήμαντος να τον σχολιάσεις λόγο του εισοδήματος και της περιουσίας του! Ο πιο πλούσιος άνθρωπος στον κόσμο ήταν ο Pablo Escobar, και οι πιο πλούσιοι συνεχίζουν να είναι όσοι ασχολούνται με μαφία.  Οι πιο πλούσιοι που διοικούν στην κυριολεξία την Αμερική είναι ο Rockefeller, Rothchild κλπ. Ξέρεις γιατί αυτές οι οικογένειες διοικούν τις HΠΑ και κάνουν ότι θέλουν? Επειδή πολλοί θεωρούν ότι δεν πρέπει να κρίνονται. 

"Αbsolute power corrupts absolutely"

Να θεωρείς ότι δεν έχεις δικαίωμα, ή ότι δεν πρέπει να κρίνεις, είναι λογική του μεσαίωνα. 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, Zaknafein είπε

Υπάρχουν και είναι σε διάφορες μορφές, τόσο για την Tesla όσο και για την SolarCity, σε άμεση κ έμμεση μορφή. Κάποιες απ'αυτές δεν είναι "μονοπώλιο", δλδ είναι γενικότερες επιδοτήσεις πχ για ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε κάποιες Πολιτείες, ενώ κάποιες άλλες είναι φορο-ελαφρύνσεις ειδικά για την Tesla (πχ NY state & Nevada). Σε βάθος χρόνου κι αν τις αθροίσεις θα δεις ότι είναι σαφώς υπολογίσιμο ποσό.

Δεν ισχύουν αυτά που λες. Γενικότερες επιδοτήσεις για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθαρή ανανεώσιμη ενέργεια κτλ δεν είναι επιδοτήσεις για την Tesla. Είναι σαν να λες ότι επειδή στην απόσυρση πούλησε περισσότερα αυτοκίνητα η Hyundai ήταν επιδότηση για την Hyundai.

Οι Νεβάδα και NY έκαναν στην Tesla προσφορές για να χτίσει τα εργοστάσια της εκεί όπως κάνουν όλες οι Αμ. Πολιτείες (και σχεδόν όλες οι χώρες του πλανήτη εκτός της δικιά μας) σε όλες τις μεγάλες εταιρίες με μεγάλες παραγωγικές βάσεις που απασχολούν χιλιάδες πολίτες τους. Το να τις ονομάζεις κρατικές επιδοτήσεις για την Tesla είναι άτοπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που λέω είναι ότι σε κατηγορίες με υψηλό όγκο πωλήσεων υπάρχουν ήδη πολλές επιλογες και μάλιστα ποιοτικότερες από ένα model 3. Τα υψηλών επιδόσεων έχουν πιάσει ταβάνι στις πωλήσεις και δεν αφορούν την πλειοψηφία των καταναλωτών λόγω τιμής, που είναι πανω από 100.000€.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, techPro είπε

To Leaf και το i3 έχουν πολύ μικρότερη ιπποδύναμη. Αν ανήκαν στην κατηγορία των sport οχημάτων θα είχαν αρκετά μεγαλύτερη τιμή...

Και ποιος είπε δλδ ότι ο μέσος άνθρωπος χρειάζεται αυτοκίνητο των 300+ (ηλεκτρικών ίππων), και του 0-100 5s? Το model 3 πλασαρίστηκε σαν φτηνό  "affortable" ηλεκτρικό αυτοκίνητο και κατέληξε να έχει τιμή $45000+ με τα βασικά έξτρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nectons είπε

σου είχα ετοιμάσει μια όμορφη απάντηση αλλά χάθηκε το δίκτυο και χάθηκε και η απάντηση μαζί. Καλύτερα γιατί θα με κάνανε μπανάκι οι mods. 

Και ερωτωμε ήρεμα λοιπόν τώρα ρε μεγάλε. Για πες μας το εισόδημα σου να ψαρώσουμε. Γιατί εγώ αναφέρομαι καθαρά στην τεράστια περιουσία που έχει ο μασκ και στην επιτυχημένη εταιρία του. 

Τώρα τι σχέση έχει η εκκλησία και ο μεσαίωνας άστα να πάνε.. εκτός αδερφέ και αν πηγαινοέρχεααι στο χρόνο με καμιά εφεύρεση σου και αποδειχθώ θρασύς με όσα σου γράφω.

Ως δημόσιο πρόσωπο όπως και οι πολιτικοί ο Musk και ο κάθε επιχειρηματίας υπόκειται σε κριτική η οποία έιναι καθαρά προσωπική γνώμη του καθένα.Πάντως για την επιτυχία της Tesla υπάρχει αμφισβήτησει απο πολλά άτομα οχι μόνο εδώ μεσα αλλά ακόμα και οικονομικοί αναλυτές,δημοσιογράφοι και συντάκτες οικονομικών εφημερίδων.Κι όχι μόνο αυτό αλλά εχουμε και παράδειγμα προ δεκαετίας με άλλη αυτοκινητοβιομηχανία την GM η οποία είχε ζημιές απο το 2005 περίπου και μετά εξαιτίας την οικονομικής κρίσης που ερχόταν στην αμερικανική βιομηχανία και όλα αυτά τα χρόνια επιζούσε με ζημιές μέχρι το 2008 που προέκυψε η μεγάλη ύφεση και η GM λύγισε υπο το βάρος των πιστωτών της και αν δεν έμπαινε η αμερικανική κυβέρνηση να την βοηθήσει η εταιρεία θα ήταν παρελθόν τώρα.Αντίστοιχα το ίδιο θα μπορούσε να συμβεί και την Tesla στην επόμενη ύφεση που θα προκύψει γιατί θα υπάρξει απότομα δραματική μείωση του τζίρου της και δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί στις δανειακές τις υποχρεώσεις.

Επεξ/σία από giwrgos555
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...