Προς το περιεχόμενο

Παρά τις ζημίες-ρεκόρ για το 4o τρίμηνο, η Tesla αυξάνει την παραγωγή του Model 3s


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 minutes ago, nectons said:

Άλλο να συζητάς σε ένα δημόσιο φόρουμ και άλλο να προσπαθείς να επιβάλεις την γνώμη σου. Απλά όταν "κατηγορείς" κάποιον μέσα σε ένα θέμα θα πρέπει η να έχεις την εμπειρία (να είσαι πλούσιος επιτυχημένος επιχειρηματίας όπως ο musk στην συγκεκριμένη περίπτωση) η να έχεις κάποια απτή απόδειξη των γραφόμενων σου. 

Δεν είναι ανάγκη να είσαι πλούσιος για να έχεις εμπειρία. Μπορείς να έχεις την εμπειρία δίχως να είσαι πλούσιος. Και μιας και το ανέφερες τι δουλειά κάνεις και ποια είναι η ηλικία σου να σου πω αν μπορείς να μου επιβάλεις την γνώμη σου. Και ξαναλέω δεν πάμε συζητώντας και περνώντας την ώρα μας εδώ στο ινσόμνια να επιβάλουμε την γνώμη μας αλλά να πούμε την άποψη μας. Όταν αυτή είναι αρνητική επιβάλλεται να έχουμε δίπλα και μια απόδειξη η προσωπική εμπειρία για να μην εκτιθόμαστε ως βιαστικοί η με μειωμένο iq χρήστες.

Απλό δεν είναι?

 

Όχι, δεν χρειάζεται καμία απόδειξη.

Έχεις μπερδέψει τα λήμματα "δικαίωμα" και "δυνατότητα"

Το πρώτο το ασκείς όποτε θες (εφόσον δεν καταπατούνται δικαιώματα άλλων) ενώ το δεύτερο υπό προϋποθέσεις

Η ελευθερία του λόγου - και συνάμα η έκφραση προσωπικής άποψης - δεν χρειάζονται καμία απόδειξη (ούτε εταιρίες, ούτε πιστοποιητικά IQ)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 λεπτά πριν, nectons είπε

Άλλο να συζητάς σε ένα δημόσιο φόρουμ και άλλο να προσπαθείς να επιβάλεις την γνώμη σου. Απλά όταν "κατηγορείς" κάποιον μέσα σε ένα θέμα θα πρέπει η να έχεις την εμπειρία (να είσαι πλούσιος επιτυχημένος επιχειρηματίας όπως ο musk στην συγκεκριμένη περίπτωση) η να έχεις κάποια απτή απόδειξη των γραφόμενων σου. 

...

Θα έγραφα στο θέμα με τα αθλητικά, αλλά μιας και δεν είμαι πετυχημένος ποδοσφαιριστής ή προπονητής, δεν μπορώ να κρίνω το πως έπαιξε μια ομάδα... :-(

Φαντάζομαι όταν εσύ κάνεις πολιτικά σχόλια, έχεις κάνει το λιγότερο υπουργός να φανταστώ;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να κρίνεις την ομάδα μπορείς αλλά η κριτική σου δεν θα αλλάξει τον τρόπο παιγνιδιού της ομάδας γιατί η γνώμη σου δεν μετράει, τα ίδια ισχύουν και στις επιχειρήσεις. Η γνώμη των πελατών και των επενδυτών μπορεί να έχει ή όχι κάποια βαρύτητα (ανάλογα με το αφεντικό) αλλά η γνώμη όσων δεν θα γίνουν ποτέ πελάτες ή επενδύτες είναι περιττή για την εταιρία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, nvel είπε

να κρίνεις την ομάδα μπορείς αλλά η κριτική σου δεν θα αλλάξει τον τρόπο παιγνιδιού της ομάδας γιατί η γνώμη σου δεν μετράει, τα ίδια ισχύουν και στις επιχειρήσεις. Η γνώμη των πελατών και των επενδυτών μπορεί να έχει ή όχι κάποια βαρύτητα (ανάλογα με το αφεντικό) αλλά η γνώμη όσων δεν θα γίνουν ποτέ πελάτες ή επενδύτες είναι περιττή για την εταιρία

'Ολοι είμαστε εν δυνάμη καταναλωτές και μπορεί μελλοντικά να αγοράσουμε το x προιόν δεν σημαίνει οτι πρέπει σόνι και καλά να έχω tesla αυτοκίνητο οπότε να είμαι ήδη πελάτης της εταιρείας για να ασκήσω κριτική στα προιόντα της tesla.Το αν τώρα θα το λάβει  η εταιρεία υπόψην της είναι άλλο θέμα αλλά αν μια εταιρεία θέλει να γίνεται καλύτερη λογικό είναι οτι πρέπει να ακούει και τις συμβουλές και τις κριτικές του κοινού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, nvel είπε

να κρίνεις την ομάδα μπορείς αλλά η κριτική σου δεν θα αλλάξει τον τρόπο παιγνιδιού της ομάδας γιατί η γνώμη σου δεν μετράει, τα ίδια ισχύουν και στις επιχειρήσεις. Η γνώμη των πελατών και των επενδυτών μπορεί να έχει ή όχι κάποια βαρύτητα (ανάλογα με το αφεντικό) αλλά η γνώμη όσων δεν θα γίνουν ποτέ πελάτες ή επενδύτες είναι περιττή για την εταιρία

Η Mercedes πρόσφατα παρουσίασε την νέα A-Class.

Στο press release ή κάτι τέτοιο, έγραφε,

Αναφορά σε κείμενο
Around one in two drivers of a current Mercedes-Benz compact car in Europe previously owned a competitor vehicle.

 

Σύμφωνα με εσένα, δεν θα πρέπει να είχε ακούσει τα σχόλια από αυτό το 50% γιατί μέχρι τότε δεν ήταν πελάτες της;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η γνώμη των πιθανών πελατών έχει αξία αλλά όπως έγραψα και προφανώς δεν το διάβασες ή δεν κατάλαβες, η γνώμη όσων δεν θα γίνουν ΠΟΤΕ πελάτες είναι άχρηστη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα πριν γινουν πελατες πως θα ξερεις οτι ΘΑ γινουν πελατες??? Η γνωμη των πελατων ειτε υπαρχον ειτε πιθανον νεων ΠΑΝΤΑ ειναι καλοδεχουμενη για μια εταιρεια αν θελει να βελτιωσει το προιον της ή να βγαλει ενα καινουργιο που να καλυπτει μεγαλυτερο αγοραστικο κοινο. Οι πιθανοι πελατες που λες και συ δεν ειναι πελατες σου τωρα, πιστευεις οτι θα γινουν και για να γινουν καποια στιγμη πρεπει να αφουγκραστεις τις τασεις τους και να καλυψεις τις αναγκες τους οσων αυτο ειναι δυνατον χωρις να κανεις παραχωρησεις απο τις αξιες και το image της μπραντας σου οποτε και παλι ΔΕΝ θα καταφερεις να αποκτησεις τους παντες  αλλα παντα πρεπει να ακους γιατι οι τασεις αλλαζουν και δεν ξερεις τι θα προτιμουν στο μελλον και αν θα σου τεριαζει σαν εταιρεια να το καλυψεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, zousgr είπε

Όχι, δεν χρειάζεται καμία απόδειξη.

Έχεις μπερδέψει τα λήμματα "δικαίωμα" και "δυνατότητα"

Το πρώτο το ασκείς όποτε θες (εφόσον δεν καταπατούνται δικαιώματα άλλων) ενώ το δεύτερο υπό προϋποθέσεις

Η ελευθερία του λόγου - και συνάμα η έκφραση προσωπικής άποψης - δεν χρειάζονται καμία απόδειξη (ούτε εταιρίες, ούτε πιστοποιητικά IQ)

Συμφωνώ σε όλα αρκεί να μην κατηγορείτε κάποιος και στην συγκεκριμένη περίπτωση ο musk. Εκεί που ΕΚΛΑΣΕ ο Musk βγήκαν όλοι οι φιλόσοφοι πολιτικοί και χρηματιστές που στον ήλιο δεν έχουν μοίρα και κατηγορούν χύμα έναν επιχειρηματία...Και εννοείται πάντα στα πλαίσια μιας δημόσιας συζήτησης... εδώ έχει ψυχοπαθείς το φόρουμ και υπάρχει και περισσότερος κίνδυνος αλλά λέμε τώρα... συνήθως πίσω από το πληκτρολόγιο κρύβονται κάτι απίστευτα φρούτα και δεν φοβάμαι ιδιαίτερα...

 

:)

2 ώρες πριν, giwrgos555 είπε

Στο ποστ για την tesla  ο fubar έχει βγάλει ολοκληρο ποστ κριτικής για tesla και musk αυτά δεν σου κάνουν?Το τι θα απογίνει τώρα ο Musk και ο κάθε Musk θα μας το αποδείξει η ιστορία μακάρι να μπορούσαμε να βλέπαμε τι θα γινει στο μέλλον αλλά δεν μπορούμε.

Έχουμε έναν συμφορουμίτη αν διαβάσεις ποιο πάνω που έχει μηχανή του χρόνου.. ζήτα του να σου πει θα σου δώσει πολλές πληροφορίες (αν έχεις όρεξη να διαβάσεις τις εκθέσεις του) :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, nectons είπε

Συμφωνώ σε όλα αρκεί να μην κατηγορείτε κάποιος και στην συγκεκριμένη περίπτωση ο musk. Εκεί που ΕΚΛΑΣΕ ο Musk βγήκαν όλοι οι φιλόσοφοι πολιτικοί και χρηματιστές που στον ήλιο δεν έχουν μοίρα και κατηγορούν χύμα έναν επιχειρηματία...Και εννοείται πάντα στα πλαίσια μιας δημόσιας συζήτησης... εδώ έχει ψυχοπαθείς το φόρουμ και υπάρχει και περισσότερος κίνδυνος αλλά λέμε τώρα... συνήθως πίσω από το πληκτρολόγιο κρύβονται κάτι απίστευτα φρούτα και δεν φοβάμαι ιδιαίτερα...

:)

Έχουμε έναν συμφορουμίτη αν διαβάσεις ποιο πάνω που έχει μηχανή του χρόνου.. ζήτα του να σου πει θα σου δώσει πολλές πληροφορίες (αν έχεις όρεξη να διαβάσεις τις εκθέσεις του) :D

Μην πετάς λάσπη στον ανεμιστήρα και οι χρηματιστες πλούσιοι ή μη γνώμη προσωπική εκφράζουν εξού και τα disclaimer κάτω απο κάθε άρθρο και φυσικά έχουν και τις εκάστοτε αποδείξεις είτε είναι ισολογισμοί είτε είναι εγγραφα της επιτροπής κεφαλαιαγοράς είτε...είτε...είτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατι  κατηγορειται καποιος??? Τον βγαλαμε μηπως εγκληματια και δεν το ξερουμε??? Κριτικη ασκουμε οπως σε χιλια δυο αλλα πραματα και εταιρειες. Σε οσες εταιρειες βλεπουμε τα προσωπα να κυριαρχουν τοτε η κριτικη πεφτει και στους μπροσταριδες. Προσφατα παραδειγματα απο μνημης, Jobs και Κουκ απο Apple, Gates και Nantela απο MS, Reggie απο Nintendo, Ellop και Balmer απο Νοκια. Ο Musk γιατι πρεπει να εξαιρεθει απο την κριτικη του κοσμου? Τι διαφορετικο εχει απο αυτους και πρεπει να εξαιρεθει? Και οχι για την Τesla δεν εχει ανακλαυψει το τροχο. Ολες οι μεγαλες αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν κατα το παρελθον παιξει με την τεχνολογια αυτη αλλα δεν την εκριναν ετοιμη ακομα για μαζικη παραγωγη, γιατι μαζικη παραγωγη για αυτες ειναι 1000-2000 αμαξια τη μερα οχι τη βδομαδα για αυτες τις παραγωγες εχουν μονο τα ακριβα γιατι δεν τραβανε λογο κοστους. Τα ηλεκτρικα οσο καλα και να ειναι δεν ειναι ετοιμα προς μαζικη καταναλωση γιατι δεν υπαρχουν οι υποδομες ακομα σε πολλες περιοχες και οπου υπαρχουν δεν καλυπτουν το πληθισμιακο ουτε στο ελαχιστο.

Επεξ/σία από primeragt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλά είναι τα πράγματα. Ο Musk ρίχνει αρκετό χρήμα στους superchargers τώρα για να μεγαλώσει το δίκτυο σε όλο τον κόσμο.Χάνει αρκετό χρήμα εκεί γιατί όλα τα αμάξια της Tesla, model X,S δεν πληρώνουν για φόρτιση. Το δίκτυο supercharger είναι κλειδωμένο για άλλους κατασκευαστές. Εγώ πιστεύω ότι θα ξεκλειδώσει το δίκτυο αργότερα  επί πληρωμή για του υπόλοιπους κατασκευαστές και θα αρχίσουν να αυξάνονται τα έσοδα

Επεξ/σία από chriskirza
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, primeragt είπε

Γιατι  κατηγορειται καποιος??? Τον βγαλαμε μηπως εγκληματια και δεν το ξερουμε??? Κριτικη ασκουμε οπως σε χιλια δυο αλλα πραματα και εταιρειες. Σε οσες εταιρειες βλεπουμε τα προσωπα να κυριαρχουν τοτε η κριτικη πεφτει και στους μπροσταριδες. Προσφατα παραδειγματα απο μνημης, Jobs και Κουκ απο Apple, Gates και Nantela απο MS, Reggie απο Nintendo, Ellop και Balmer απο Νοκια. Ο Musk γιατι πρεπει να εξαιρεθει απο την κριτικη του κοσμου? Τι διαφορετικο εχει απο αυτους και πρεπει να εξαιρεθει? Και οχι για την Τesla δεν εχει ανακλαυψει το τροχο. Ολες οι μεγαλες αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν κατα το παρελθον παιξει με την τεχνολογια αυτη αλλα δεν την εκριναν ετοιμη ακομα για μαζικη παραγωγη, γιατι μαζικη παραγωγη για αυτες ειναι 1000-2000 αμαξια τη μερα οχι τη βδομαδα για αυτες τις παραγωγες εχουν μονο τα ακριβα γιατι δεν τραβανε λογο κοστους. Τα ηλεκτρικα οσο καλα και να ειναι δεν ειναι ετοιμα προς μαζικη καταναλωση γιατι δεν υπαρχουν οι υποδομες ακομα σε πολλες περιοχες και οπου υπαρχουν δεν καλυπτουν το πληθισμιακο ουτε στο ελαχιστο.

Κανείς δεν κατηγορεί κανέναν. Συζήτηση κάνουμε. Τα ηλεκτρικά έτοιμα είναι. Και σε λίγα χρόνια δεν θα υπάρχουν πλέον καθόλου με υγρά καύσιμα. Είναι θέμα χρόνου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, nectons είπε

Κανείς δεν κατηγορεί κανέναν. Συζήτηση κάνουμε. Τα ηλεκτρικά έτοιμα είναι. Και σε λίγα χρόνια δεν θα υπάρχουν πλέον καθόλου με υγρά καύσιμα. Είναι θέμα χρόνου.

Ναι πανέτοιμα. Αφού μπορώ να πάρω τώρα το ηλεκτρικό μου αμάξι και να κάνω ένα διήμερο βόλτα στα χωριουδάκια στα βουνά χωρίς κανένα περιορισμό. Και επίσης μπορώ να πάρω το super επιδόσεων 0-100 σε 2s ηλεκτρικό μου αμάξι που έδωσα 150 000+ για να αποκτήσω, και να βγάλω μια μέρα σε πίστα έτσι για να ξεσαλώσω και να απολαύσω τις super επιδώσεις του. 

Και σε λίγα χρόνια όντως δεν θα υπάρχουν υγρά καύσιμα. Τα 15 GW peak ισχύ, που χρειάζεται το ΗΒ για να καλύψει τις ανάγκες από τα ηλεκτρικά αμάξια, φήμες λένε ότι θα τα στίσουν μέχρι το Πάσχα.

Πάντως σου το αναγνωρίζω, είχες δίκαιο που είπες για κάτι φρούτα πίσω από πληκτρολόγια

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, nectons είπε

Κανείς δεν κατηγορεί κανέναν. Συζήτηση κάνουμε. Τα ηλεκτρικά έτοιμα είναι. Και σε λίγα χρόνια δεν θα υπάρχουν πλέον καθόλου με υγρά καύσιμα. Είναι θέμα χρόνου.

Κάποιος άλλος έχει μάλλον την χρονομηχανή εδώ μέσα 😂😂😂

Για να σταματήσουν τα υγρού καυσίμου τα αυτοκίνητα να παράγονται πρέπει να βελτιωθούν ακόμα περισσότερο οι ηλεκτροκινητήρες σε θέματα απόδοσης και να δημιουργηθούν και οι κατάλληλες υποδομές παγκοσμίως.Ακόμα δεν υπάρχουν υποδομές στις ΗΠΑ ικανές να εξυπηρετήσουν τα ηλεκτροκίνητα πόσο μάλλον να είναι τόσο πανέτοιμα που να ρίξουν τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα στον κάλαθο των αχρήστων παγκοσμίως.Θέλει 10ετίες ακόμα για αυτό που λές και φυσικά με την προυπόθεση οτι δεν θα μπεί σφήνα η Ιαπωνία με τα υδρογόνου αυτοκίνητα που ετοιμάζει μέσω του hydrogen society.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...