Προς το περιεχόμενο

Πλατφόρμες online delivery


flienky

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, kaliakman είπε

Αν είχα 1 ευρώ για κάθε φορά που ερχόταν κάτι λάθος με παραγγελία από το τηλεφώνο θα είχα αγοράσει εγώ το efood :ph34r:

ισως ο κυριοτερος λογος σαν ΠΕΛΑΤΗΣ να αγοραζεις ιντερνετικα τις αηδιες που τρως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

3 ώρες πριν, flienky είπε

Αξίζει να σημειώσω, πως τα μαγαζιά δεν κέρδισαν επιπλέον πελάτες με τις πλατφόρμες online delivery, όσο οι καταναλωτές αγόραζαν παλιά, τόσο αγοράζουν και σήμερα απλά με διαφορετικό τρόπο. Το μέσο κατάστημα δεν κέρδισε κόσμο από πουθενά, απλώς οι ίδιοι καταναλωτές αντί να αγοράσουν από το τηλέφωνο, αγοράζουν μέσα από πλατφόρμες. Ακόμα, τέτοιες πλατφόρμες δεν απάλλαξαν τον καταστηματάρχη να πληρώνει μεροκάματο για άνθρωπο στο τηλέφωνο, καθώς πολλοί ακόμη παραγγέλνουν τηλεφωνικά (κάποιος θα μπορούσε κάποιος να ισχυριζόταν ότι ο καταστηματάρχης εφόσον παίρνει τις παραγγελίες από τις πλατφόρμες δεν χρειάζεται να έχει υπάλληλο στο τηλέφωνο άρα μειώνει έξοδα αυτοματοποιώντας την παραγγελειοληψία κάτι το οποίο δεν ισχύει).

Προφανως αναφερεσαι σε "οικογενειακα" μαγαζια. Γιατι σε μεσαια και πανω δεν υπαρχει το "μεροκαματο" αλλα τα costs. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, zio10 said:

Σίγουρα είναι πιο εύκολο να μπορείς και online, αλλά επειδή κοιτάμε μόνο την ευκολία μας δεν κοιτάμε αυτά που έγραψε ο ts που δεν τα θεωρώ άκυρα. Και τα μαγαζιά τρέχουν και δε φτάνουν στο τέλος γιατί δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς! :)

Zio απλά σχολιάζω το συλλογισμό σου, "λες και είναι πιο εύκολο". Ναι, είναι πιο εύκολο, ακριβώς αυτός είναι ο λόγος που το κάνουν. Αν αυτό το "πιο εύκολο" -- το οποίο περιλαμβάνει πολλά πράγματα πέρα από "απλή ευκολία" αλλά ας μην εκτροχιαστώ -- έχει να ζυγιστεί με άλλα πράγματα και ποιό είναι το αποτέλεσμα της ζύγισης, δε με απασχολεί να το φιλοσοφήσω γιατί για μένα δεν είναι ενδιαφέρον (ούτε σημαντικό -- αν ήταν, θα ήταν και ενδιαφέρον). Χίλιες φορές πιο "ενδιαφέρον" είναι ας πούμε το από πού αγοράζει ο κόσμος π.χ. iPhone, και χίλιες φορές πιο δυστυχές γιατί σε πράγματα που έχουν κάποια σημασία όλοι κοιτάνε πού θα βρουν 20 ευρώ φτηνότερα και κανείς δεν ανοίγει θέμα. Εκείνα τα 20 ευρώ βλέπεις είναι πιο σημαντικά. Anyway.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, zio10 said:

Σίγουρα είναι πιο εύκολο να μπορείς και online, αλλά επειδή κοιτάμε μόνο την ευκολία μας δεν κοιτάμε αυτά που έγραψε ο ts που δεν τα θεωρώ άκυρα.

Θα το πάω στο αντίθετο άκρο. Όχι μόνο να μην κοιτάξω την ευκολία μου κάνοντας παραγγελία μέσω internet, αλλά να πάω και με το αμάξι να παραλάβω την παραγγελία μου.

Θα μου την δώσει φτηνότερα πχ το Χ σουβλατζίδικο αφού δεν το φέρνουν σπίτι? Ασφαλώς κι όχι, γιατί να μην κοιτάξω λοιπόν την ευκολία μου αφού αυτοί κοιτάνε μόνο το συμφέρον τους?

Θυμάμαι πριν τα sites αυτά κάποιοι να έχουν "αναγνώριση" κλήσης και να κρατάνε διευθύνσεις ώστε να μην χρειάζεται να την λες κάθε φορά. Κι αυτό έξοδο ήταν, το οποίο το εκτιμούσε ο κόσμος, δεν γινόταν με χαρτί και μολύβι...

Επεξ/σία από ThReSh
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, flienky said:

Το added value που προσφέρουν, είναι η δυνατότητα του καταστήματος να δέχεται παραγγελίες μέσα από αυτές τις πλατφόρμες. Πουλάνε την αγοραστική δύναμη την οποία έχουν πάρει μέσω μαρκετινγκ, και μάλιστα, την πωλούν υπερβολικά ακριβά, εκβιαστικά, καθώς αν δεν είσαι εγγεγραμμένος, αποτυγχάνεις (ή τουλάχιστον δεν έχεις ελπίδα). Τέτοιες πλατφόρμες έχουν τόση μεγάλη επιρροή στον τελικό καταναλωτή που μπορούν να ελέγξουν την αγορά. 

Προσπαθώ να τονίσω την επιρροή που έχουν, η οποία τους δίνει την δύναμη να ελέγχουν όλη την αγορά, η οποία βασίζετε στην "αγάπη" που τους δείχνει ο τελικός καταναλωτής.

Είναι λάθος να μπαίνουν μεσάζοντες και μάλιστα μόνο μια εταιρία όπου θα ελέγχουν μια τόσο μεγάλη αγορά.

 

Δε χρησιμοποιείς αυτή τη λέξη αλλά εκεί που λες για "επιρροή" και "αγάπη", αυτό είναι το added value στον πεινασμένο. Χωρίς τέτοιο δεν θα είχαν απολύτως καμία επιρροή πάνω του, ούτε αγοραστική δύναμη να πουλήσουν.

Θα κάνω έναν παραλληλισμό εδώ με το γνωστό σε όλους skroutz. Το skroutz κάνει πάνω κάτω το ίδιο πράγμα: added value στον αγοραστή ότι θα πάρει φτηνότερα, τρελό νταβατζιλίκι (ήξερα κάποτε, τώρα δεν ξέρω τι ισχύει) στα καταστήματα, "αγάπη" από τον καταναλωτή και μεγάλη επιρροή, μεσάζοντες στην αγορά (αλήθεια τι εννοείς "τόσο μεγάλη"; έχεις κάποια νούμερα μπροστά σου? ;)), μερικοί αλλά όχι πολλοί ανταγωνιστές γιατί αυτή η αγορά δε μας χωράει όλους, τα λεφτά που πάνε στο skroutz μάντεψε από ποιόν θα τα πάρει η επιχείρηση, κλπ.

Γιατί εκεί δε μιλάει κανείς για τα δεινά που προκαλεί; Γιατί είμαστε σε τεχνολογικό φόρουμ και όλοι έτσι ψωνίζουν, το added value είναι προφανές, η φιλοσοφία περιττεύει αρκεί να το πάρω όσο πιο φτηνά γίνεται, κλπ. Ίσως να είσαι από τους λίγους που δε σκέφτονται έτσι, ίσως απλά να μη βλέπεις το AV στα γυράδικα και να κρίνεις σα να σκεφτόταν όλος ο κόσμος όπως σκέφτεσαι εσύ, δεν ξέρω. Το point μου είναι πως εφόσον κανείς δε σε εμποδίζει να κάνεις μπίζνες χωρίς τον μεσάζοντα, ο μεσάζοντας ζει και πεθαίνει από το AV και ποιός είσαι εσύ να έρθεις να πεις ότι "είναι λάθος"; Απλά δε βλέπεις προσωπικά το value, that's OK, μη κάνεις μπίζνες μαζί τους. Δε μιλάμε για μονοπώλιο σε αναγκαία αγαθά, και πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί ενώ καπιταλισμός ελεύθερη αγορά μπλα μπλα μπλα (που προσωπικά δεν είμαι μεγάλος φαν αλλά εδώ στο φόρουμ έχει πολλούς) σε όλα τα υπόλοιπα is ok, στο συγκεκριμένο που είναι με κοινωνικά κριτήρια παγερά αδιάφορο πρέπει να επαγρυπνούμε και τέτοια.

ΥΓ "την οποία έχουν πάρει μέσω marketing". Ναι, το marketing βοηθάει την πρώτη φορά "να μπει ο πελάτης μέσα στο μαγαζί", αλλά αν νομίζεις ότι είναι φτηνό, ή εύκολο, ή άπαξ και παραγγείλει κάποιος μια φορά έγινε σταθερός πελάτης -- κάνεις τεράστιο λάθος. Let's just say ότι είμαι προσωπικά φίλος με πολύ ψηλά τοποθετημένα στελέχη marketing και ξέρω.

Επεξ/σία από defacer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 minutes ago, defacer said:

Θενκς, δεν έχω δει εκείνο το θρεντ. TLDR έχει; :D

Έγιναν κάποια posts για "καρκίνο του εμπορίου" or something.

 

Επεξ/σία από ThReSh
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, defacer είπε

Zio απλά σχολιάζω το συλλογισμό σου, "λες και είναι πιο εύκολο". Ναι, είναι πιο εύκολο, ακριβώς αυτός είναι ο λόγος που το κάνουν. Αν αυτό το "πιο εύκολο" -- το οποίο περιλαμβάνει πολλά πράγματα πέρα από "απλή ευκολία" αλλά ας μην εκτροχιαστώ -- έχει να ζυγιστεί με άλλα πράγματα και ποιό είναι το αποτέλεσμα της ζύγισης, δε με απασχολεί να το φιλοσοφήσω γιατί για μένα δεν είναι ενδιαφέρον (ούτε σημαντικό -- αν ήταν, θα ήταν και ενδιαφέρον). Χίλιες φορές πιο "ενδιαφέρον" είναι ας πούμε το από πού αγοράζει ο κόσμος π.χ. iPhone, και χίλιες φορές πιο δυστυχές γιατί σε πράγματα που έχουν κάποια σημασία όλοι κοιτάνε πού θα βρουν 20 ευρώ φτηνότερα και κανείς δεν ανοίγει θέμα. Εκείνα τα 20 ευρώ βλέπεις είναι πιο σημαντικά. Anyway.

Δεν έγραψα λες και είναι πιο εύκολο, έγραψα:

 Λες και δεν είναι αρκετή ευκολία ήδη το τηλέφωνο (μέχρι και πολλούς αριθμούς για να μη χρεώνεσαι).

Είναι διαφορετικό :)

 

5 λεπτά πριν, ThReSh είπε

Θα το πάω στο αντίθετο άκρο. Όχι μόνο να μην κοιτάξω την ευκολία μου κάνοντας παραγγελία μέσω internet, αλλά να πάω και με το αμάξι να παραλάβω την παραγγελία μου.

Θα μου την δώσει φτηνότερα πχ το Χ σουβλατζίδικο αφού δεν το φέρνουν σπίτι? Ασφαλώς κι όχι, γιατί να μην κοιτάξω λοιπόν την ευκολία μου αφού αυτοί κοιτάνε μόνο το συμφέρον τους?

Θυμάμαι πριν τα sites αυτά κάποιοι να έχουν "αναγνώριση" κλήσης και να κρατάνε διευθύνσεις ώστε να μην χρειάζεται να την λες κάθε φορά. Κι αυτό έξοδο ήταν, το οποίο το εκτιμούσε ο κόσμος, δεν γινόταν με χαρτί και μολύβι...

Όλοι την ευκολία μας και το συμφέρον μας κοιτάμε, απλά καμιά φορά κουβεντιάζουμε και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 minutes ago, zio10 said:

Όλοι την ευκολία μας και το συμφέρον μας κοιτάμε, απλά καμιά φορά κουβεντιάζουμε και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό.

Δλδ φταίει το e-food/deliveras/κτλπ για τα λουκέτα κι όχι η αισχρή φορολογία επιχειρήσεων στην Ελλάδα ή ότι έχουν ανοίξει πχ 1 δις σουβλατζίδικα σε 1 δήμο ή ότι έχει χάλια ποιότητα το Χ μαγαζί... :P

Κατηγορούμε από την μία πλευρά το "flesh wound" που λένε κι οι Monty Python, αλλά από την άλλη έχουν κοπεί χέρια και πόδια... :D

Επεξ/σία από ThReSh
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, zio10 said:

Δεν έγραψα λες και είναι πιο εύκολο, έγραψα:

 Λες και δεν είναι αρκετή ευκολία ήδη το τηλέφωνο (μέχρι και πολλούς αριθμούς για να μη χρεώνεσαι).

Είναι διαφορετικό :)

Να το πω αλλιώς.

Υπάρχει κάποιος βαθμός ευκολίας στον οποίο οποιοσδήποτε άνθρωπος θα έλεγε "ααα όχι αυτό είναι υπερβολικά πολύ εύκολο, προτιμώ όπως πριν που ήταν λίγο δυσκολότερο" όταν έχουμε να κάνουμε με κάτι που απλά πρέπει να διεκπεραιωθεί για να φτάσουμε στο στόχο μας;

Από τη στιγμή που δεν υπάρχει, το πιο εύκολο κερδίζει. Όταν μια μέρα θα μπορούμε να χτυπήσουμε τα δάχτυλα και να τηλεμεταφερθεί το πιτόγυρο αγκαλιά μας, κάποιος θα αρχίσει να ψάχνει αν μπορεί να γίνει μόνο με τη σκέψη. Δεν υπάρχει "αρκετή ευκολία" γενικά κι αόριστα.

Επεξ/σία από defacer
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, ThReSh είπε

Δλδ φταίει το e-food/deliveras/κτλπ για τα λουκέτα κι όχι η αισχρή φορολογία επιχειρήσεων στην Ελλάδα ή ότι έχουν ανοίξει πχ 1 δις σουβλατζίδικα σε 1 δήμο ή ότι έχει χάλια ποιότητα το Χ μαγαζί... :P

Κατηγορούμε από την μία πλευρά το "flesh wound" που λένε κι οι Monty Python, αλλά από την άλλη έχουν κοπεί χέρια και πόδια... :D

Όχι σίγουρα δεν φταίει αυτό. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει μαγαζί που να έκλεισε από τις προμήθειες αυτές. Απλά όλο το σκεπτικό του ts μου φάνηκε σωστό και είναι κάτι που λίγοι θα σκεφτόμασταν. Εγώ πχ που δεν παραγγέλνω online δεν το είχα σκεφτεί έτσι, ασυναίσθητα το κάνω γιατί το θεωρώ κάπως περιττό.

Άλλο παρόμοιο παράδειγμα είναι η χρήση κάρτας για πολύ μικρά ποσά. Κάποιους δεν τους νοιάζει, κάποιοι άλλοι δεν τη χρησιμοποιούνε.

8 λεπτά πριν, defacer είπε

Να το πω αλλιώς.

Υπάρχει κάποιος βαθμός ευκολίας στον οποίο οποιοσδήποτε άνθρωπος θα έλεγε "ααα όχι αυτό είναι υπερβολικά πολύ εύκολο, προτιμώ όπως πριν που ήταν λίγο δυσκολότερο" όταν έχουμε να κάνουμε με κάτι που απλά πρέπει να διεκπεραιωθεί για να φτάσουμε στο στόχο μας;

Από τη στιγμή που δεν υπάρχει, το πιο εύκολο κερδίζει. Όταν μια μέρα θα μπορούμε να χτυπήσουμε τα δάχτυλα και να τηλεμεταφερθεί το πιτόγυρο αγκαλιά μας, κάποιος θα αρχίσει να ψάχνει αν μπορεί να γίνει μόνο με τη σκέψη. Δεν υπάρχει "αρκετή ευκολία" γενικά κι αόριστα.

Συμφωνώ έτσι όπως το λες, έτσι είναι. Απλά κάποιοι  ίσως σταματάνε σε ένα σημείο που νιώθουν ικανοποιημένοι. Μπορεί να αλλάξουν γνώμη αργότερα όμως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οντως κακο νεο οτι πλεον ολες (σχεδον) οι πλατφορμες ανηκουν σε μια εταιρεια.

Εγω προσωπικα χρησημοποιω ελαχιστα ως και καθολου τις πλατφορμες αυτες (δεν μου προσφερουν σχεδον τιποτα) αλλα βλεπω γιατι αλλοι (και κυριως Αθηναιοι) τις χρησημοποιουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@defacer Δεν διαφωνούμε πουθενά. Δεν είπα ότι δεν υπάρχει added value, ούτε ότι το marketing είναι τζάμπα, ούτε ότι είναι πιο εύκολο να παραγγείλεις από τηλέφωνο. Το θέμα είναι τι είδους added value είναι και το πόσο κοστολογείτε σωστά, δεδομένου ότι δεν θα υπάρξει ανταγωνισμός.  Τονίζω από την αρχή ότι, λόγου της δύναμης που θα έχει μία εταιρία, θα έχουμε μονοπωλιακό καθεστώς στην αγορά. Η DH, θα έχει την δυνατότητα να χρεώνει ο,τι προμήθεια θέλει κάτω από 3 διαφορετικά brands και τα εστιατόρια δεν θα μπορούν να κάνουνε τίποτα. Και ούτε το σουβλάκι είναι αναγκαίο αγαθό, αν είναι δυνατόν. Ούτε είπε κανείς και πως το skroutz είναι άγιο, επειδή έχω μιλήσει με αρκετούς καταστηματάρχες, εκβιαστικά μένουν στο skroutz. Εδω τους χρεώνει 5 λεπτά για το κάθε κλικ, και οι περισσότεροι επισκέπτες κάνουν σερφάρισμα. Αλλά ας μην πάμε την συζήτηση στο Skroutz, δεν αξιζει.

Μιας και αναφέραμε την λέξη καπιταλισμός. Για να δουλέψει ο καπιταλισμός σωστά, όπως λέει και ο Adam Smith, θα πρέπει εκτός άλλων να υπάρχει συναγωνισμός και ενημερωμένοι καταναλωτές. 

 

Για αυτό, είναι καλύτερο, να βοηθάμε τα μικρά μαγαζιά, κάνοντας παραγγελία από τηλέφωνο. Και προς θεού, αν την κάνουμε από τηλέφωνο, δεν κερδίζει ο καταστηματάρχης, αλλά ο τελικός καταναλωτής καθώς την προμήθεια της πλατφόρμας εμείς την πληρώνουμε.

Επεξ/σία από flienky
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω έχει ξαναγίνει παρόμοια κουβέντα, πραγματικά ρε παιδιά, υπάρχει κόσμος που δεν έχει άλλη δουλειά να κάνει από το να δοκιμάζει delivery ; 

Προσωπικά μιλώντας, έχω 2-3 σουβλατζίδικα, 2 πιτσαρίες και ένα μπεργκεράδικο από τα οποία παραγγέλνω 

Τηλεφωνάκι, μετρητά και τελειώνει η ιστορία... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...