Προς το περιεχόμενο

Πρόταση της γερμανικής κυβέρνησης για δωρεάν δημόσιες μεταφορές για την αντιμετώπιση της ρύπανσης


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, plpapadopoulos said:

Ας επιβληθεί παιδεία και πρόστιμα σε όσους δε κόβουν εισητήριο (καμία ανοχή και για τους λάθρο, ισότιμοι είμαστε όλοι) λοιπόν και μια χαρά βελτιώνονται οι συγκοινωνίες και τα δρομολόγια και τα πάντα όλα. Πίστεψέ με εδώ έξω χρυσάφι το πληρώνουνε και δε κουνιέται κανείς.

Πρώτα να επιβληθεί, μετά να βελτιωθει ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ η τωρινή κατάσταση και μετά θα μπω. Δεν θα είμαι "πειραματόζωο" που θα "συμμετάσχει στη βελτίωση"...

 

Επεξ/σία από ThReSh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, ThReSh είπε

Πρώτα να επιβληθεί, μετά θα βελτιωθει ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ η τωρινή κατάσταση και μετά θα μπω. Δεν θα είμαι "πειραματόζωο" που θα "συμμετάσχει στη βελτίωση"...

Είσαι χαρακτηριστικό παράδειγμα της Ελληνικής πραγματικότητας λοιπόν:

 

image.png.b29f4dfd9af14562ec6146913f63213d.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Just now, plpapadopoulos said:

Είσαι χαρακτηριστικό παράδειγμα της Ελληνικής πραγματικότητας λοιπόν

Καμμία σχέση. Μιας και δεν μπαίνω τσάμπα στα ΜΜΜ, απλά επιλέγω να μην χρησιμοποιώ κάποια μέχρι να φτιαχτούν. 

 Με τα δρομολόγια στις περιοχές που κινούμαι να έχουν αραιώσει ή ακυρώνονται χωρίς προειδοποίηση με αποτέλεσμα να περιμένω 2Χ χρόνο για να έρθει (μεγάλο χρόνο, όχι χρόνο κέντρου Αθήνας), δίχως να υπολογίζω την διαδρομή, δεν προβλέπεται να πληρώνω ούτε να βασίζομαι σε αυτά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, plpapadopoulos είπε

Και ξαναλέω ότι και την Ελληνική πραγματικότητα τη ζεί σαν τουρίστας, γιατί αποκλείεται στα 7 χρόνια να μην έχει χρησιμοποιήσει Μετρό τουλάχιστον ώστε να έχει και αρνητική εικόνα για αυτά... Ξέρω πάρα πολύ καλά και τι διάβασα και τί απάντησα.

Στην ελληνική πραγματικότητα τι; Αν εξαιρέσουμε το κέντρο κέντρο ώρες αιχμής δεν χρησιμοποιείς μέσα αν έχεις τη δυνατότητα να μην τα χρησιμοποιήσεις.

 

Πολλοί τα χρησιμοποιούν αποκλειστικά βέβαια.. αλλά δεν θεωρώ ότι είναι κάτι φοβερά υποχρεωτικό, πολλές φορές έχει τύχει να πάρω αυτοκίνητο για να πάω κάπου επειδή βαριέμαι τα μέσα

 

Σε άλλες χώρες δεν ξέρω πως περνάνε την καθημερινότητα τους, αλλά μου φαίνεται απόλυτα λογικό και θεμιτό να θέλει κάποιος να έχει το αυτοκίνητο του, όσο καλά και να είναι τα μέσα.

 

Δεν υπάρχει καμία σύγκριση

Επεξ/σία από logistoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Που το έχουν δει αυτό; Μήπως μας αντιγράφουν; :lol:

 

Χωρίς πλάκα όμως ας περάσουν λίγο από Χονγκ Κονγκ, Τόκιο κλπ να δουν τι σημαίνουν ΜΜΜ. Εκεί συνδυάζουν άψογη ασφάλεια και ποιότητα υπηρεσιών με πολύ χαμηλό κόστος ενώ ταυτόχρονα είναι και κερδοφόρες ιδιωτικές επιχειρήσεις! 

 

Edit: Όχι "ταυτόχρονα" , μάλλον "επειδή" έπρεπε να γράψω. ;)

Επεξ/σία από Ihavetheanswers
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι Γερμανοί με τα καινούργια Γερμανικά τους σουπερντουπερ εξελιγμένα diesel και παίρνουν έκτακτα μέτρα να περιορίσουν την ατμοσφαιρική ρύπανση στις πόλεις τους; Πέφτω από τα σύννεφα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι λογική αυτή , να κάνεις δωρεάν τα εισιτήρια δεν λύνει το πρόβλημα. Εδώ στην Ελλάδα , θα βάζαμε 50€ το λίτρο βενζίνη και 5000€ το σήμα και τσοουυπ , όλοι μέσα μεταφοράς. Έτσι γίνεται σωστά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Δεν είναι λογική αυτή , να κάνεις δωρεάν τα εισιτήρια δεν λύνει το πρόβλημα. Εδώ στην Ελλάδα , θα βάζαμε 50€ το λίτρο βενζίνη και 5000€ το σήμα και τσοουυπ , όλοι μέσα μεταφοράς. Έτσι γίνεται σωστά 

όλοι με βουλγάρικα νούμερα και πετρέλαιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οσοι χαιρονται - ειδα καποιον που ειπε ολο χαρα "αυτο ειναι κρατος!"

να το ξανασκευτουν την επομενη φορα που πληρωσουν τελη κυκλοφοριας και δουν την βενζινη να σκαρφαλωνει 

εκτος και αν ειναι χρησιμοι ηλιθιοι και νομιζουν πως υπαρχουν λεφτοδεντρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα ανέβουν οι φόροι και δεν θα τους αρέσει αυτή σοσιαλιστική προσέγγιση στο τέλος.

Εχουν και τον Σύριο που έχει 3 γυναίκες και ποσά παιδιά και πληρώνεται κάθε μήνα από τον ΟΑΕΔ με επιδόματα.

πολυ φόρος θα πέσει στο Germany..!

Επεξ/σία από aris1986
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, RoUf1An0s είπε

Αν δεν το πληρώσει ο πολίτης το εισητήριο άμεσα στο μηχάνημα, θα το πληρώσει μέσω κάποιου φόρου.
Τσάμπα δεν υπάρχει. Δεν μπορεί να παραχθεί μια υπηρεσία από το τίποτα.

Βάλε και τα δανεικά από όλους τους λαούς της γης.
Τα ξέχασες αυτά;
Από την δεκαετία του 80 υπάρχει νόμος που επιτρέπει στο Ελληνικό κράτος να δανείζεται από τις αγορές για κάλυψη λειτουργικών αναγκών.

30 λεπτά πριν, aris1986 είπε

Θα ανέβουν οι φόροι και δεν θα τους αρέσει αυτή σοσιαλιστική προσέγγιση στο τέλος.

Εχουν και τον Σύριο που έχει 3 γυναίκες και ποσά παιδιά και πληρώνεται κάθε μήνα από τον ΟΑΕΔ με επιδόματα.

πολυ φόρος θα πέσει στο Germany..!

Ε ναι κλασικά.
Σοσιαλιστομάνα η Γερμανία.
Για αυτό δεν μας έχει πιέσει ποτέ για μισή μεταρρύθμιση.
Γιατί και οι ίδιοι μεγάλο κράτος έχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τζάμπα υπηρεσίες στην Γερμανία;

Εδώ είναι να γελάς μέχρι το πρωί. 

Στην Γερμανία που πληρώνεις  για τα πάντα, ακόμα και επειδής βρέχει πολύ, και θα έχει τζάμπα μεταφορικά μέσα..... 

Και μάλιστα εποχές που καθε χρόνο ανεβάζουν κατά πολύ τις τιμές των εισιτηρίων. 

Απλά θα ταράξουν στους φόρους τους άτυχους οδηγούς αυτοκινήτων όπως κάνουν πάντα. 

Αντί να ασχολείται με τέτοιες χαζομάρες, καλυτερα θα ηταν να έδινε πολλά κίνητρα και υποδομές για ηλεκτρικά αυτοκίνητα,που μεχρι τώρα δεν έκανε σχεδόν τίποτε . Το μόνο που έκανε είναι η απαγόρευση των αυτοκινήτων στο κέντρο ορισμένων πόλεων. 

Α, και πρωτεύουσα δεν είναι η Βόννη!!!

Και κάτι ακόμη. Εγώ για να παω με λεωφορείο στην δουλειά μόνο, θέλω 100 και ίσως παραπάνω,  μόνο για εισιτήρια για 1 μήνα.  Με το σκούτερ 20.Με το αμάξι κάπου 50.

Για να δείτε πόσο πανάκριβα ειναι τα εισιτήρια και τι χασούρα θα υπάρξει. 

 

 

Επεξ/σία από palawiaris
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το να χρησιμοποιεις τα  μμμ ειναι καθαρα θεμα συνηθειας και κουλτουρας. Οταν τα μεσα ειναι σωστα σχεδιασμενα ωστε με ενα συνδυασμο μετρο,τραμ και λεωφορειου να μπορεις να πας σε οποιοδηποτε σημειο της πολης και φυσικα με πολλα δρομολογια τις ωρες αιχμης, τοτε δεν υπαρχει κανενα θεμα. Οκ δεν ειναι το ιδιο ανετα με το να βρισκεσαι στο αυτοκινητο σου, αλλα οποιος εχει περασει 1-1,5 ωρα την μερα σε μμμ αποκτας και αλλες συνηθειες(βιβλιο,ραδιο,παιχνιδια κτλ) και η ωρα περναει γρηγορα.

Δεν ξερω ποσοι απο εσας εχουν τυχει σε μεγαλουπολη με τα ΜΜΜ σε απεργια, απλα χαος.

Στην φλανδρα για παραδειγμα, τα ΜΜΜ για τους δημοσιους υπαλληλους ειναι free(βασικα προπληρωμενα). Πολλες εταιριες τα πριμοδοτουν κτλ...

 

Επεξ/σία από kargo130
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...