Προς το περιεχόμενο

Volvo: Στόχος από το 2025 το 50% των πωλήσεων από αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Προφανώς στα αμάξια. Αφού για αυτά μιλάμε. Σε diesel πλοία, φορτηγά κλπ υπάρχουν με 50% εδώ και καιρό. 

Όχι. Η συγκεκριμένη RCCI είναι του πανεπιστημίου του Wisconsin. Αλλά οκ. Ακόμα σε εργαστηριακό proof of consept prototype βρίσκεται. 

Σωστά.

Του Winsconsin το νούμερο πάντως είναι gross indicated. Όχι ότι δεν είναι εντυπωσιακό παρ' όλα αυτά

Επεξ/σία από NT1G
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας σοβαρευτούμε λίγο....στην υπόλοιπη Ευρώπη ίσως προχωρήσει όλο αυτό γιατί πολύ απλά επιδοτούν την αγορά ηλεκτροκίνητου οχήματος....έχουν και την υποδομή για να στηρίξουν κάτι τέτοιο....

Στην Ελλάδα που κόπηκε και η απόσυρση μια που τους χαλούσε ο εκμοντερνισμός του στόλου αυτοκινήτων της...στην Ελλάδα που δεν βρίσκεις ούτε βενζινάδικο πολλές φορές...

Που θα έχει σημεία φόρτισης και πόσα οχήματα θα εξυπηρετούν ??? Γιατί δεν θέλουν 2-5 λεπτά όπως το γέμισμα του ντεπόζιτου..

Σε μια έξοδο του Πάσχα πχ, που θα φορτίσουν μερικές χιλιάδες αυτοκίνητα ???

Ξαναλέω...Σε λάθος χώρα τα συζητάμε όλα αυτά...... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Navagios είπε

Ας σοβαρευτούμε λίγο....στην υπόλοιπη Ευρώπη ίσως προχωρήσει όλο αυτό γιατί πολύ απλά επιδοτούν την αγορά ηλεκτροκίνητου οχήματος....έχουν και την υποδομή για να στηρίξουν κάτι τέτοιο....

Στην Ελλάδα που κόπηκε και η απόσυρση μια που τους χαλούσε ο εκμοντερνισμός του στόλου αυτοκινήτων της...στην Ελλάδα που δεν βρίσκεις ούτε βενζινάδικο πολλές φορές...

Που θα έχει σημεία φόρτισης και πόσα οχήματα θα εξυπηρετούν ??? Γιατί δεν θέλουν 2-5 λεπτά όπως το γέμισμα του ντεπόζιτου..

Σε μια έξοδο του Πάσχα πχ, που θα φορτίσουν μερικές χιλιάδες αυτοκίνητα ???

Ξαναλέω...Σε λάθος χώρα τα συζητάμε όλα αυτά...... 

Η τεχνολογία και οι υποδομές δεν φτιάχνονται μόνες τους, θέλουν δουλειά και θέληση. Χώρες πιο φτωχές από την Ελλάδα είναι στην πρώτη γραμμή της εξέλιξης και προχωράνε γρήγορα μπροστά για το καλό των ανθρώπων τους. Στην Ελλάδα δεν προχωράει τίποτα ποτέ λόγω νοοτροπίας και κουτοπονηριάς. Ο μέσος Έλληνας δεν είναι κορόιδο και πρόβατο σαν όλους τους άλλους να εμπιστεύεται τους επιστήμονες και τους ειδικούς, ακολουθεί μόνο την διαίσθηση του και τις συμβουλές του μπαρμπα-μήτσου στο καφενείο που είναι "επιστήμονας" σε αυτά. Είναι ο τυπάκος που το παίζει επιφυλακτικός αλλά την πατάει συνέχεια και δεν μαθαίνει ποτέ. Ο άνθρωπος που δίνει υποτίθεται τα πάντα για τα παιδιά του και βγάζει τον καταλύτη για να πάρει 1 "άλογο" ή δεν αλλάζει το φίλτρο αιθάλης γιατί χαλάει συνέχεια (και δεν θέλει να ασχοληθεί γιατί) ή δεν συντηρεί το καλοριφέρ του γιατί κοστίζει και βαριέται και καίει το δάσος ή ότι σαπίλα βρει στο τζάκι, ή διαμαρτύρεται για τα ανεμιστηράκια της μιζενσ στην χώρα με τα πιο βρωμερά εργοστάσια κάρβουνου στην Ευρώπη. Καμία κοινωνία δεν βελτιώνεται ενάντια στην θέλησή της.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...