phanispal Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν το συζητάμε ότι δεν είναι λογική η κατανάλωση, κι εγώ με 1300άρι που κλείνει 20ετία φέτος, αν πάω με 120 βλέπω ~6,5l/100, και με 80-90 που πήγα κι ήρθα προχθές είδα 5-5,2. Αφού ο Brit έχει αποκλείσει ενδεχόμενο κλεψίματος απ' το πρατήριο, είτε είχαν πρόβλημα και τα τρία αυτοκίνητα (ψιλοαπίθανο), είτε όντως είναι κοστοβόρα, οπότε μόνο κάποιος που γνωρίζει καλά τα συγκεκριμένα θα μας πει. Επεξ/σία 3 Μαΐου 2018 από phanispal 1
Fronimitis Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Υπαρχει περιπτωση να ηταν φουλαρισμενα τα αμαξια απο ατομα κι αποσκευες; Να ειχαν δηλαδη αρκετο εξτρα βαρος; Παντως δεν ειναι λιγες φορες που ακουω οτι η Volks Wagen κλεβει στις μετρησεις.... Βεβαια για το trip δεν το εχω ξανακουσει.
phanispal Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Αν ήταν φορτωμένα, φαντάζομαι θα φαινόταν στην ένδειξη του trip computer. Αναφορά σε κείμενο Και αυτό διότι όταν κινείται με 120 km/h το στροφόμετρο παραμένει κολλημένο στις 4.000 rpm, ανεξάρτητα από την κλίση του δρόμου. Αυτό βέβαια μεταφράζεται σε υψηλή κατανάλωση σε σχέση με τα δυνατότερα υπερτροφοδοτούμενα αδέλφια του, με τo Polo 1.0 MPI να καίει 7,1 lt/100 km στα χέρια μας. https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-vw-polo-10-mpi-5d Δεν ήξερες, δε ρώταγες; Επεξ/σία 3 Μαΐου 2018 από phanispal
BritGreek Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 8 λεπτά πριν, Fronimitis είπε Υπαρχει περιπτωση να ηταν φουλαρισμενα τα αμαξια απο ατομα κι αποσκευες; Να ειχαν δηλαδη αρκετο εξτρα βαρος; Παντως δεν ειναι λιγες φορες που ακουω οτι η Volks Wagen κλεβει στις μετρησεις.... Βεβαια για το trip δεν το εχω ξανακουσει. Σε κάθε αυτοκίνητο ήταν μέσα μόνο ο οδηγός και ένας ή μια επιβάτης και από αποσκευές, μόνο τα λάπτοπ μας.
NT1G Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Αναφορά σε κείμενο ... όταν κινείται με 120 km/h το στροφόμετρο παραμένει κολλημένο στις 4.000 rpm, ανεξάρτητα από την κλίση του δρόμου. ... Τι μαλακία γράψαν εδώ; Περίμεναν να αλλάζουν οι στροφές για ίδια ταχύτητα ανάλογα με την κλίση;
paylidis Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 για την ιστορια παντως και το φιεστα το χιλιαρι το τουρμπο δεν ειναι αναμαρτητο, καιει επισης 6κατι... εχει να κανει με το στησιμο του κινητηρα+τα λιγα κυβικά για το βαρος του γερμανικού σασιού...
DhZou Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 τα suzuki swift και baleno είναι σε αυτή την κατηγορία και έχουν πολύ χαμηλή κατανάλωση λόγω πολύ χαμηλού βάρους και κινητήρων. Ρίξ'τους μια ματιά 1
BritGreek Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, DhZou είπε τα suzuki swift και baleno είναι σε αυτή την κατηγορία και έχουν πολύ χαμηλή κατανάλωση λόγω πολύ χαμηλού βάρους και κινητήρων. Ρίξ'τους μια ματιά Σ' ευχαριστώ για την πρόταση. Για να είμαι ειλικρινής δεν τα θέλω πολύ τα Suzuki, γιατί είχα το προηγούμενο swift (1.3) και ήταν πολύ απότομο / γλίστραγε σε απότομες καταστάσεις που έπρεπε να αποφύγω κάτι. Μπορεί να έτυχε αλλά έχω αρνητική εικόνα, για να είμαι ειλικρινής. Τα polo ήταν τρένα στο δρόμο. Πάρα πολύ καλό κράτημα και πάτημα.
gia_nnis Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 3 ώρες πριν, BritGreek είπε Χαιρετώ τους φίλους του insomnia. Νοικιάσαμε δοκιμαστικά τρια πολύ ωραία Polo MPI για να δούμε αν μας εξυπηρετούν για τις ανάγκες της εταιρείας, οι οποίες απαιτούν αρκετά ταξίδια στην Ελλάδα. Τα αυτοκίνητα ήταν σαν καινούργια, με περίπου 20000-25000 χιλιόμετρα το καθένα και μας άρεσαν πάρα πολύ. Στο δρόμο ήταν άψογα για την κατηγορία τους, με ωραίο πάτημα και κρατήματα, αλλά διαπιστώσαμε πολύ μεγάλη απόκλιση στην κατανάλωση του trip computer της οθόνης αφής που είχαν, και της πραγματικής. Σχεδόν η διπλάσια. Κάνοντας το πρώτο μας ταξίδι (τρία ίδια τέτοια αυτοκίνητα μαζί και δύο από αυτά που έχουμε ήδη) από Αθήνα στην Τρίπολη και πίσω, τηρώντας τα όρια ταχύτητας και κινούμενοι ομαλά, το κάθε αυτοκίνητο χρειάστηκε 50 ευρώ καύσιμα. Στο επόμενο ταξίδι μας, πάλι από Αθήνα για Πύργο Ηλείας και πίσω, το κάθε αυτοκίνητο έκαψε 70 ευρώ βενζίνη. Φουλάραμε όλοι από εταιρικό πρατήριο με το οποίο συνεργαζόμαστε, με τιμή 1,50 το λίτρο. Η ερώτησή μου είναι η εξής. Είναι φυσιολογική αυτή η κατανάλωση η οποία δεν έχει καμία σχέση με τα 4,3l/100 - 4,7l/100 που έγραφε το trip; Στην ουσία τα αυτοκίνητα αυτά έκαψαν σημαντικά περισσότερο καύσιμο από τα παλιά, άλλης μάρκας που έχουμε ήδη στην εταιρεία. Γενικότερα, ποια βενζινοκίνητα αυτοκίνητα κατηγορίας polo θεωρούνται οικονομικά στην κατανάλωση; Μας είπαν να δοκιμάσουμε τα νέα Micra για την χαμηλή κατανάλωσή τους, αλλά θα ήθελα και τις εμπειρίες των μελών εδώ. Σας ευχαριστώ. Για πολλους και διαφορους λογους μακρια απο vw εκτος αν σας περισσευουν χρηματα.. Κοιτα σε hyundia-kia,nissan,toyota. Eγω προσωπικα θα κοιταζα μονο hyundia-kia. Φορανε μοτερ kappa δοκιμασμενοι.. νευρικοι και οικονομικοι..
BritGreek Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 2 λεπτά πριν, gia_nnis είπε Για πολλους και διαφορους λογους μακρια απο vw εκτος αν σας περισσευουν χρηματα.. Κοιτα σε hyundia-kia,nissan,toyota. Eγω προσωπικα θα κοιταζα μονο hyundia-kia. Φορανε μοτερ kappa δοκιμασμενοι.. νευρικοι και οικονομικοι.. Κοίτα, δεν τίθεται θέμα κόστους συντήρησης, γιατί είναι με leasing. Όσο για τα hyundai και kia, θα συμφωνήσω γιατί τέτοια έχουμε και πρακτικά, εκτός από τα προγραμματισμένα, δεν έχουν βγάλει ποτέ τίποτα ως βλάβη. Όμως δεν τα λες και οικονομικά στην κατανάλωση, ούτε έχουν καμία απολύτως σχέση στο δρόμο, στην ποιότητα κύλισης και στην ανάρτηση-άνεση με ένα γερμανικό της ίδιας κατηγορίας. Ειλικρινά, έχοντας και Golf εγώ, η διαφορά είναι πολύ μεγάλη. Για τα Γερμανικά, πιστεύω ότι κάτι παίζει με τις φουρνιές που εισάγουν. Δεν γίνεται εύκολα να παρατηρείται αυτό που βιώνουμε εμείς, με δύο ολόιδια Golf (μέχρι και το χρώμα), από τα οποία το ένα είναι σχεδόν διαρκώς με βλάβη, ενώ το άλλο δεν έχει παρουσιάσει απολύτως τίποτα.
gia_nnis Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Γιατι οδηγησες i20 ή rio του 18 και δεν εχουν καλο πατημα??? 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Εγω βλεπω καθε μερα μια κατασκευαστικη διπλα στην δουλεια μου και ολοι οι μηχανικοι κτλπ εχουν i20 του 17,περα απο πολυ ομορφο δεν πρεπει ν καιει και πολλα.
GeorgeSmirlis Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Πάντως το passat b7 1.4 122hp tsi με δύο άτομα και μέτριο πορτμπαγκάζ από θέμα φορτωματος καιει 6,7λ στα 100 με 110-120χλμ/ωρα. Και μιλάμε για αυτοκίνητο όλα μαζί σύνολο 1600κιλα πάνω κατω Κάτι σίγουρα πάει λάθος στα Πόλο σας. Επίσης το δικό μου passat b6 1.6fsi με φουλ τέρμα γεμάτο πορτμπαγκάζ και μόνο εμένα μεσα καιει 8,5λ στα 100 με 110-120χλμ/ώρα και ο κινητήρας του έχει 350.000χλμ. Σκύλος με τα όλα του και αυτοκίνητο πάλι 1500+ κιλών
tedkald Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 7 ώρες πριν, phanispal είπε Αθήνα-Τρίπολη πήγαινε-έλα είναι 400 χιλιόμετρα, και Αθήνα-Πύργος πήγαινε-έλα είναι 600. 33 λίτρα και 8,25l/100 κάψατε στην πρώτη περίπτωση, 47 και 7.8l/100 στη δεύτερη, χοντρικά. Ή το βενζινάδικο σας κατακλέβει, ή το trip computer είναι για τα μπάζα και μη δίνετε καμία βάση. Εκτός κι αν συντρέχουν άλλοι λόγοι, π.χ. χαμηλή πίεση στα ελαστικά, ευθυγράμμιση κ.λπ., που δεν υπολογίζονται απ' το trip computer. Αλλά και πάλι, η απόκλιση είναι πολύ μεγάλη. Η απόσταση Αθήνας Τρίπολης μέσω ΕΘΝΙΚΗΣ είναι ;157χλμ. από κέντρο Αθήνας όπως εύκολα μπορεί κάποιος να επαληθεύσει. Οπότε οι παραπάνω υπολογισμοί δεν στέκουν και η κατανάλωση καυσίμου είναι ΠΟΛΎ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα