marmagia Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Καλησπέρα! Μήνες τώρα καταχωρούσα εγώ ηλεκτρονικά τις ενδείξεις του μετρητή στην σελίδα της ΔΕΔΔΗΕ. Αυτή την φορά σύμφωνα με τον τελευταίο λογαριασμό η περίοδος καταχώρησης των ενδείξεων είναι 9/5- 15/5. Μπαίνω κανονικά στην σελίδα, βάζω τον κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής και μου βγάζει μήνυμα " Ο έναντι λογαριασμός σας έχει ήδη εκδοθεί. Το χρονικό διάστημα κατά το οποίο είχατε τη δυνατότητα να καταχωρήσετε την ένδειξη του μετρητή σας ήταν από 09/01/2018 έως 15/01/2018 .Με τον επόμενο εκκαθαριστικό λογαριασμό θα σας γνωστοποιηθεί το χρονικό διάστημα που μπορείτε να καταχωρήσετε την ένδειξη του μετρητή σας (σχετική εικόνα). " Τι στο καλό πάει στραβά; Καμία ιδέα; Δοκίμασα να τις καταχώρισω και τηλεφωνικά αλλά βγαίνει το ίδιο μήνυμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Σιγουρα δεν κανεις λάθος στις ημερες καταχώρισης; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Το έχω πάθει και εγώ αυτό που λες, να μη με αφήνει να δώσω ένδειξη λέγοντας μου ότι έπρεπε να την είχα δώσει σε προηγούμενη ημερομηνία. Τελικά έδωσα την ένδειξη τηλεφωνικά, την δέχτηκαν κανονικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
marmagia Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Σογουρα είναι σωστές οι ημερομηνίες. Σκεφτομαι μήπως έχει να κάνει με το ότι λόγω του ότι ο λογαριασμός είναι στο όνομα του παππού που πέθανε και δεν έχει φινει αλλαγή στο όνομα άρα δεν μπορω να επικαιροποίησω τα στοιχεία. θα δοκιμάσω να πάρω τηλ αύριο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtzgr Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Δε νομίζω να ξέρει ο ΔΕΔΔΗΕ ότι ο παππούς πέθανε (Θεός σ'χωρέστον). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
marmagia Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Μωρε το καλό ξέρει. Πάνε χρόνια και δεν έχουμε αξιωθεί να αλλάξουμε το όνομα γιατί βγαίνει αρκετά μεγάλο ποσό προς πληρωμή για νέες εγγυήσεις τριφασικου και πιστοποιητικά. Όποτε είχα κάνει εγγραφή στο ebill καιρό και τώρα το απενεργοποίησα εντελώς επειδή δεν επικαιροποιήθηκαν τα στοιχεία. Πηρα τώρα έδωσα σε εκπρόσωπο τις ενδείξεις αλλά μου λέει έχουμε πρόβλημα αν καταφέρουν οι πηλροφορικαριοι να το φτιάξουν θα έχετε εκκαθαριστικό λογαριασμό αλλιώς έναντι πάλι Επεξ/σία 11 Μαΐου 2018 από marmagia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα