Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v2 [Xbox One][Xbox One S][Xbox One X]


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όταν τα λέγαμε μερικοί στο θρεντ για το xbox digital ,υποστηριζατε φανατικά την ms.Εταιρια είναι και η κάθε εταιρία κοίτα πως θα έχει μέγιστο κέρδος.Σε αυτή την περίπτωση θέλει να έχει πλήρη έλεγχο της αγοράς χωρίς μειώσεις τιμών.Οκ θετικες οι προσφορές από την μια ,που βγαίνουν κατά καιρούς,αλλά αυτό που κανει είναι καλό μάρκετινγκ.Εγω περιμένω μια εταιρία με τίτλους δυνατούς και όχι crackdown 3 στα 60τοσα ευρώ!Να ,ενα sekiro κ division2 θέλω να πάρω και βγαίνει 100ευρω ...οποτε

  • Απαντ. 8,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το τσίμπησα και εγώ το τρίμηνο , αλλά τί βλακεία να πρέπει να μπεις στον site για να κόψεις την αυτόματη ανανέωση. Πόσο δύσκολο είναι να μπει σαν επιλογή στην κονσόλα?

Και την προηγούμενη φορά δεν το ήξερα και πάλευα για το refund επειδή με χρέωσε όταν τελείωσε το μήνας.

  • Like 1
Δημοσ.

Κάποια στιγμή θα πρέπει να προσθέσουν και μια ένδειξη για παιχνίδια του Game Pass που έχεις εγκατεστημένα αλλά έχουν βγει από την υπηρεσία. Ένα, λουκέτο κάτι πάνω στον τίτλο.

  • Like 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, tsofras είπε

Το τσίμπησα και εγώ το τρίμηνο , αλλά τί βλακεία να πρέπει να μπεις στον site για να κόψεις την αυτόματη ανανέωση. Πόσο δύσκολο είναι να μπει σαν επιλογή στην κονσόλα?

Και την προηγούμενη φορά δεν το ήξερα και πάλευα για το refund επειδή με χρέωσε όταν τελείωσε το μήνας.

παιδια μην παραπληροφορειτε τον κοσμο. Η επιλογή αυρη τη στιγμή ειναι μεσα στην κονσολα. Επέστρεψε δλδ. Ποτε εγινε δεν ξερω, αλλα ειναι εκει. Το ειδα χτες που πήγα να βαλω και γω παςς (άσχετα που δεν με άφησε να χρησιμοποιησω την προσφορά, γιατι ηδη εχω μεχρι τον ιουνιο)  

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, hexenlord είπε

παιδια μην παραπληροφορειτε τον κοσμο. Η επιλογή αυρη τη στιγμή ειναι μεσα στην κονσολα. Επέστρεψε δλδ. Ποτε εγινε δεν ξερω, αλλα ειναι εκει. Το ειδα χτες που πήγα να βαλω και γω παςς (άσχετα που δεν με άφησε να χρησιμοποιησω την προσφορά, γιατι ηδη εχω μεχρι τον ιουνιο)  

Συγνώμη που παραπληροφορησα? Γίνεται ακύρωση μέσα από την κονσόλα? Αν ναι πως γίνεται? Εγώ στα subscription μόνο αλλαγή τρόπου πληρωμής βλέπω μέσα από την κονσόλα

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Συγνώμη που παραπληροφορησα? Γίνεται ακύρωση μέσα από την κονσόλα? Αν ναι πως γίνεται? Εγώ στα subscription μόνο αλλαγή τρόπου πληρωμής βλέπω μέσα από την κονσόλα

Δώσε μου 2 ωρες, να γυρίσω απο το γραφειο να το ξαναδώ. Το ειδα χτες και μου έμεινε επιτουτου, καθως προσπαθούσα να "κερδίσω" τους έξτρα 3 μηνες απο την προσφορά και δεν με άφηνε (προφανώς επειδή εχω παςς και τρέχει ηδη η συνδρομή). Και είπα μεσα μου,μετα απο πολυ κράξιμο την επανεφεραν την επιλογή. Αφήνω ενα μικρό ενδεχόμενο να ειδα λάθος, αλλα οπως είπα μου έκανε φοβερή εντύπωση γιατι είπα "επιτέλους μας άκουσαν".

Δημοσ.

Και εγώ μέσα από την κονσόλα διέκοψαν την ανανέωση συνδρομής, αλλά απ'ότι θυμάμαι συνδέθηκα μέσω του browser της κονσόλας στη σελίδα του λογαριασμού μου στη Microsoft.

Δημοσ.

επισυναπτω τις φωτος παρακατω από το μενου του χβοχ μου, μπορεις κανονικα να δεις το status της εκάστοτε συνδρομης σου (εχω κρυψει την λαιβ γκολντ συνδρομη μου γιατι ειχε ευαίσθητα δεδομενα στην πρωτη φωτο). Μετα επιλεγοντας την συνδρομη που θελεις, σε παει στο υπο-μενου και από εκει κανεις την ενεργεια που θες. Δεν χρειαζεσαι λαπτοπ η pad, η κατι άλλο. Δεν χρειαζεσαι άλλο πισι διπλα σου.

 

 

 

Α1.jpg

Α2.jpg

  • Like 3
Δημοσ.
37 minutes ago, Paragontas-x said:

Αυτό δεν το είχανε παλιότερα μάλλον το προσθέσανε τώρα.

Και επειδή το κοιτάω τώρα στη κονσόλα μου, δυστυχώς μπορείς μόνο να το ενεργοποιήσεις όχι να το απενεργοποιήσεις που σημαίνει ότι πάλι θέλεις υπολογιστή.

Γενικότερα η Microsoft προσπαθεί να "κρύψει" την δυνατότητα απενεργοποιήσεις της αυτόματης ανανέωσης.

Επιβεβαιωνω και γω πως τον τελευταιο εναν χρονο δεν γινετε παλιοτερα ομως μπορουσες να το κανεις μια χαρα πολυ ευκολα απο την κονσολα τωρα το εχουνε αφαιρεσει.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Paragontas-x είπε

Γενικότερα η Microsoft προσπαθεί να "κρύψει" την δυνατότητα απενεργοποιήσεις της αυτόματης ανανέωσης.

Σου δίνει refund κανονικά όμως - αντίθετα με την "άλλη" που στα βάζει στο wallet για να τα ξοδέψεις που αλλού? Πάντως όχι στο supermarket.

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε

Από εκεί που αγόρασες το προϊόν σου επιστρέφει τα λεφτά μπορεί με μια μικρή καθυστέρηση κυρίως λόγο τραπεζών αλλά στα επιστρέφει.

Θα προτιμούσα οτιδήποτε αφορά τέτοιου είδους συγκρίσεις αν θες να τη συζητήσουμε μέσω προσωπικών μηνυμάτων γιατί είμαστε ήδη of topic.

Μην στοιχηματίζεις για πράγματα που ίσως αγνοείς. Και κάτι τέτοια πράγματα που ατυχώς βαφτίζεις συγκρίσεις ίσως είναι αγοραστικός λόγος για κάποιους γιατί ένα μηχάνημα δεν ορίζεται μόνο από έναν όρο αλλά είναι υπερσύνολο των παροχών του. Δεν χρειάζεται να επεκταθώ περισσότερο πιστεύω.

Και φυσικά μιλάω για αυτούς που θέλουν απροβλημάτιστες συναλλαγές με την εταιρεία που παράγει την κονσόλα που αγοράσανε ότι και να τους έτυχε. Είτε σε hardware είτε σε software...

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Paragontas-x είπε

Γενικότερα η Microsoft προσπαθεί να "κρύψει" την δυνατότητα απενεργοποιήσεις της αυτόματης ανανέωσης.

 

1 ώρα πριν, Paragontas-x είπε

Σου δίνει refund πότε όμως?

Όταν πολύ απλά είχε κάνει λάθος η ίδια η Microsoft.

Και η άλλη που λες αν κάνει λάθος σου κάνει refund.

Θες πραγματικά να το ζητήσουμε?

To θέμα support και after sales support δεν είναι καθόλου off-topic.

Παραπληροφορείς αυτήν την στιγμή.

Και όχι δεν έχω κανένα παράπονο από την Sony. Το DoA για το Walkman που έχω έληξε δεκαετίες πριν. 

 

Ακόμα δουλεύει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παράγοντα-χ δεν συγκρίνεται το σαππορτ της ΜS με αυτο της σονυ. και οι δυο εταιρείες ειναι και θέλουν τα λεφτα μας. το γεγονός πως ανταγωνιζονται και "τρώγονται" μεταξύ τους μονο καλο μας κανει σαν καταναλωτες. Δες που ηταν η ΜS με το χβοχ το 2014 και δες που ειναι τωρα μετα τις αμέτρητες σφαλιάρες που έφαγε απο το κοινο/ανταγωμισμο. Ίσως γιαυτο και το after sale της ειναι σχεδόν υποδειγματικό και πολυ μπροστα απο αυτο του ανταγωνισμού. Επίσης σε κατι που είπες: Η ΜΣ δεν δίνει μονο refund όταν κανει εκεινη λάθος αλλα όταν κανεις και συ λάθος, διαλεγοντας το παιχνιδι που τελικα δεν σου αρεσει και σου επιστρέφει πάραυτα τα χρηματα σου με τις γνωστές προϋποθέσεις (φυσικά). Αυτές ειναι υπηρεσίες που κανουν τη διαφορα. Και δεν ειναι οφτοπικ, ούτε κονσολ γουορ, οσο μιλάμε με επιχειρήματα και φακτς. 

Επεξ/σία από hexenlord
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι το support της MS από το 2004 με το φιάσκο του 360 είναι No1.

 π.χ. μόλις πρόσφατα πληροφορήθηκα η Sony για παράδειγμα έβαλε refunds για 14 ημέρες και αυτό αν δεν έχεις κατεβάσει καν το digital goodness που αγόρασες.

Στο xbox land κατεβάζουμε και το κάνουμε refund επί τόπου. Και τα λεφτά πάνε στην κάρτα καπάκι.

Εν τέλει το support όπως λες είναι βασικότατο στοιχείο για αρκετούς. Να μην πω πολλούς. Το αρκετούς φτάνει πιστεύω.

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Ξέχασα μια τελεία :P
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...