Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για αγορά ελαττωματικού προϊόντος


pente

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, 

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την ιστορία μου για την αγορά ενός κλιματιστικού, από μεγάλο γνωστό κατάστημα, μήπως και καταφέρω να βγάλω κάποια άκρη.
Το πρόβλημα μου είναι το εξής: 

Στις 26/05/2018 έγινε αγορά,τοις μετρητοίς, από μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων. 
Στο συγκεκριμένο μοντέλο μου πρόσφεραν δωρεάν μεταφορικά και εγκατάσταση. Λόγω περιορισμένου χρόνου μου, το παρέλαβα εκείνη τη στιγμή από το κατάστημα μόνος μου και απλά κανόνισα το ραντεβού για να έρθουν οι τεχνικοί τους για την εγκατάσταση.Μέχρι εδώ όλα καλά, το Σάββατο 09/06/2018 ήταν κανονισμένο το ραντεβού όπου και ήρθαν και έκαναν την εγκατάσταση του κλιματιστικού οι τεχνικοί της εταιρίας.
Θα ήθελα να προσθέσω εδώ ότι τα κουτιά ήταν σφραγισμένα και τα άνοιξαν οι ίδιοι. Η εγκατάσταση έγινε και μετά στο τέλος της, την ώρα της "επίδειξης" του, πως δουλεύει κτλ, αντιλήφθηκαν ότι το συγκεκριμένο είναι ελαττωματικό, αφού το έψαξαν λίγο διαπίστωσαν ότι δεν έχει τη σωστή ποσότητα φρέον μέσα.
Μας ενημέρωσαν πως θα μιλήσουν με τον υπεύθυνο τους για να μιλήσει στο κατάστημα, παρόλαυτα το κλιματιστικό έμεινε στο τοίχο μου εγκατεστημένο διότι κάτι παραπάνω δε μπορούσαν να κάνουν!
Αμέσως μετά που φύγαν πήρα τηλέφωνο, στο τηλεφωνικό τους κέντρο και εξήγησα το πρόβλημα, είπαν θα με καλέσουν. Παρόλαυτα επειδή είχε περάσει αρκετή ώρα αποφάσισα να πάω κατευθείαν από κει και να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο, του τα εξήγησα όλα αυτά και μου είπε ότι Σάββατο και επειδή ήταν κάπως αργά (περασμένες 19:00) δε θα βρίσκαμε κάποιον αλλά θα με καλέσουν απ τη "μαμα" εταιρεία να το συζητήσουμε.
Δευτέρα μεσημέρι όντως κάλεσαν, μας είπαν ότι αντικατάσταση δε κάνουν αυτοί αλλά το κατάστημα και αν θέλουμε απλά να έρθουν να το δουν και να του κάνουν κάποια επισκευή αν χρειάζεται, τους είπα όπως και στο κατάστημα ότι θέλω αντικατάσταση. Ξαναπήγα στον υπεύθυνο το ίδιο απόγευμα και του είπα για το τηλέφωνο που είχα, μου ζήτησαν να δεχτώ τους τεχνικούς για να έχουν επίσημη διάγνωση του προβλήματος και να το ξανασυζητήσουμε.
Σήμερα Πέμπτη 14/06/2018 και ώρα 9:00 ήρθαν οι τεχνικοί της "μαμάς" εταιρείας, λόγο εργασίας αναγκαστικά μίλησα με τον τεχνικό τηλεφωνικά και με ενημέρωσε ότι: 
"Το μηχάνημα δουλεύει σε χαμηλή πίεση και όντως του λείπει φρέον. Αυτό μπορεί να έχει γίνει για κάποιον απ τους εξής λόγους,
- Να μην έκλεισε καλά η τάπα απ το εργοστάσιο.
- Να έχει πρόβλημα και να "χάνει" φρεον.
- Να "ξέχασαν" να το γεμίσουν απ το εργοστάσιο.
- Να έχουν κάνει λάθος οι τεχνικοί που έκαναν την εγκατάσταση"
Παρόλα αυτά με ρώτησε αν θέλω να του βάλει το φρεον που λείπει, αλλά αν γίνει αυτό το θέμα αντικατάστασης δεν ισχύει πλέον
Τον ενημέρωσα πώς όχι δε θέλω, θέλω αντικατάσταση διότι είναι ελαττωματικό το συγκεκριμένο. Το έγραψε στην αναφορά του και έφυγε.
Αμέσως μετά κάλεσα το κατάστημα αλλά το απάντησαν απ τα κεντρικά πάλι, ξανά εξήγησα όλη την ιστορία μου και μου είπαν ότι κανονικά σε ελαττωματικό προιόν εντός 14ημερών πρέπει να αντικατασταθεί(ότι έλεγα και εγώ) και ότι θα ενημερώσει κάποιον υπεύθυνο του καταστήματος για να με καλέσει να το συζητήσουμε.
Πέρασαν 6 ώρες και απ τις 10:00 μέχρι τις 16:00 δε με είχε καλέσει κανένας όπου και ξανακάλεσα και πάλι η ίδια ιστορία.
Στις 16:50 τελικά με κάλεσε ο Διευθυντής πωλήσεων του καταστήματος, εφόσον μου ζήτησε του είπα εξ αρχής για ακόμα μια φορά το πρόβλημα μου και του ζήτησα αντικατάσταση. Η απάντηση του ήταν ότι 
- Αρχικά δεν ισχύει αυτό που είπε ο τεχνικός και έπρεπε να βάλει το φρέον για να το δοκιμάσει.
- Ότι έπρεπε να τον καλέσω εκείνη τη στιγμή που ήταν εκεί ο τεχνικός, αλλά όταν τον ενημέρωσα ότι απ τις 10:00 κάλεσα δύο φορές μου είπε ότι τότε ενημερώθηκε.
- Αν δεν γράψει αναφορά ο τεχνικός της "μαμάς" εταιρίας για αντικατάσταση, δεν γίνεται.
- Όταν ανέφερα το θέμα των 14 ημερών μου είπε ότι αυτό ισχύει μόνο για καινούργιες συσκευές και ότι η δική μου εφόσον μπήκε στο τοίχο θεωρείτε μεταχειρισμένο προιόν και όχι καινούργιο παρότι το άνοιξαν και το εγκατέστησαν τεχνικοί του καταστήματος του!!
Καταλήξαμε στο σημείο ότι θέλει να στείλει πάλι τεχνικούς(δικούς του αλλά πιστοποιημένους στην εταιρία αυτή) ώστε να διαπιστώσουν το πρόβλημα, να βάλουν φρέον και σε περίπτωση που δε δουλέψει πάλι αμέσως ή μετά από λίγο χρονικό διάστημα, μόνο τότε θα μου κάνει αντικατάσταση!

Αυτή τη στιγμή δεν είχα κάποια άλλη επιλογή οπότε το δέχτηκα, αφού πρώτα τον ενημέρωσα για mail μου στην ένωση καταναλωτών.
Έχουμε κλείσει ραντεβού για να έρθουν οι τεχνικό του το Σάββατο να γίνει αυτή η διαδικασία για ακόμα μια φορά.
Εδώ θα ήθελα να προσθέσω ότι όλες οι συζητήσεις έγιναν σε ήρεμο κλίμα χωρίς φωνές ή ύβρις.

Και τα ερωτήματα που έχω είναι τα εξής: 
- Αρχικά τι άλλες επιλογές έχω και πως μπορώ να κινηθώ;
- Σε περίπτωση που ξαναβγάλει βλάβη, πως μπορώ να ξέρω ότι θα μου το αντικαταστήσουν εφόσον το θεωρούν "μεταχειρισμένο" από τώρα χωρίς καν να χει δουλέψει;
- Πώς μπορώ να ξέρω ότι δεν είναι μόνο αυτό το πρόβλημα που έχει και δεν βγει γενικά ελαττωματικό με κάποιο άλλο πρόβλημα;

Οποιαδήποτε απάντηση/συμβουλή αυτή τη στιγμή θα μου είναι πραγματικά πολύ χρήσιμη καθώς δε ξέρω αν υπάρχει κάτι άλλο να κάνω έτσι ώστε να λυθεί το θέμα μου.


Σας ευχαριστώ πολύ.

Επεξ/σία από pente
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε μου σε καταλαβαίνω απόλυτα. Το ίδιο ακριβώς έπαθα με ένα general electric που είχα πάρει με δωρεάν μεταφορά και τοποθέτηση. Αντικατάσταση δεν μου κάνανε μου βάλανε υγρά τα έχασε πάλι,ήρθαν ξανά διαπίστωσαν ότι στην διαδρομή στις κολλήσεις των σωλήνων από την εξωτερική μονάδα στην μέσα τα χάνει. Το ξήλωσαν όλο,είχα τσιμεντάρει στοκάρει βάψει εκεί στην τρύπα που περνάνε οι σωλήνες,το βρήκαν το κόλλησαν έβαλαν και υγρά και έφυγαν. 

Το αποτέλεσμα. Το παντρεύτηκα και κάθε καλοκαίρι βάζω υγρά. Δουλεύει μέχρι να τα χάσει εντελώς,δεν έμαθα ποτέ από που τα χάνει μιας και το πρόβλημα στην ένωση των σωλήνων φτιάχτηκε,Και ξανά τα ίδια το επόμενο καλοκαίρι,μιας και δεν το χρησιμοποιώ το χειμώνα για θέρμανση. Εύχομαι να λύσεις το πρόβλημα και να στο αλλάξουν να μην τύχει και πάθεις τα ίδια. 

Επεξ/σία από notist
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, pente είπε

 

Οποιαδήποτε απάντηση/συμβουλή αυτή τη στιγμή θα μου είναι πραγματικά πολύ χρήσιμη καθώς δε ξέρω αν υπάρχει κάτι άλλο να κάνω έτσι ώστε να λυθεί το θέμα μου.


Σας ευχαριστώ πολύ.

Η αντιπροσωπεια μπορει να ισχυριστει οτι θελει.. απο την στιγμη που δεν στο εγκατεστησε το συνεργειο της(προκειμενου να μην γινει αντικατασταση)

Πρεπει να διαπιστωσεις με γνωση.. οτι δεν εχει καποιο ελλατωμα και οτι αποδιδει το μεγιστο..

Να κανεις χρηση τον πρωτο καιρο για να δεις τι παιζει...

Επισης πρεπει να γνωριζεις ποιος ειναι ο κανονικος θορυβος της εξωτερικης μοναδας γι αυτο το μοντελο.. και αυτο θα το εκρινες μονο αν ακουγες καποιο αλλο...

Στην εσωτερικη  βαλε την χαμηλη σκαλα-φαν και ακου για τυχον ηχους-θορυβους απο τον ανανεμιστηρα...  Προσοχη να υπαρχει απολυτη ησυχια...

Ολα αυτα στα λεω μηπως και εχει κατι να το εκμεταλευτεις και να απαιτησεις την αντικατασταση του...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγω θα προτεινα, να μην δεχτεις τιποτα λιγοτερο απο αντικατασταση. Η οποιαδηποτε επισκευη, δοκιμη, πειραμα, λειτουργια σε τοποθετημενο μηχανημα για εμενα συνιστα επιδιορθωση-επισκευη. Εαν θελουν να κανουν τετοιου ειδους δοκιμες απο το καταστημα ας το κανουν σε δικο τους χωρο και με δικη τους ιδιοκτησια. Απο την αλλη, ο ισχυρισμος οτι το μηχανημα δεν ειναι καινουργιο απο τη στιγμη που βγηκε απο το κουτι και στηθηκε στον τοιχο δεν ευσταθει, για την ακριβεια ειναι πονηρια κι απατεωνια, μιας και αυτου του ειδους τα μηχανηματα δεν εχουν αλλο τροπο δοκιμης. Δεν προκειται δηλαδη για ενα ραδιοφωνο που μπορεις να το δοκιμασεις επιτοπου και στο καταστημα ΠΡΙΝ βγεις απο τον χωρο του, αλλα θα πρεπει να εγκατασταθει στον χωρο σου.

Σε ολα αυτα, προστιθεται α) το γεγονος οτι η εγκατασταση εγινε απο συνεργαζομενο συνεργειο του καταστηματος και β) οτι το προβλημα το διαπιστωσε κι ο τεχνικος της αντιπροσωπειας και οχι καποιος τριτος, οποτε το μονο που θα πρεπει να γινει δεκτο ειναι η αντικατασταση με αλλο και σε περιπτωση αρνησης, η προειδοποιηση απο εσενα για την δημοσιοποιηση ( με ονοματα ) της υποθεσης οπως και η προσφυγη στο 1520 με καταγγελια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτοι αν του φτιαξουν το θεμα με την αποδοση ειναι καλλυμενοι απο το νομο!

Να ξερει ο ts σχεδον ολες οι εταιρειες κλιματιστικων ετσι συμπεριφερονται... δηλαδη θα περασει απο κοσκινο το μηχανημα και αν δεν φτιαχτει τοτε αντικατασταση!

 

Προσωπικα τον ορισμο της εγγυησης μονο στα lidl το εχω δει..!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μας έλεγες για ποιο κατάστημα πρόκειται, θα βοηθούσε.
Δες στους όρους πωλήσεων αν αναφέρει κάτι για DOA. Αν αναφέρει κάτι τέτοιο, απαίτησε αντικατάσταση σε όλους τους τόνους. Και μην σε παραμυθιάζουν για μεταχειρισμένη συσκευή. Αυτό ακριβώς είναι το νόημα του DOA: Το χρησιμοποιώ και παθαίνει βλάβη άμεσα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως γενικά σε όλα τα καταναλωτικά προϊόντα έχει πέσει η ποιότητα,τα μαγαζιά πιέζονται να βγουν μπροστά φέρνοντας και σαβούρα , προσπαθούν να αποφύγουν και με διάφορες δικαιολογίες να λένε ότι δεν φταίνε αυτοί και άλλα διαφορά,που λίγο πολύ τα έχουμε συναντήσει όλοι. Εμείς από την πλευρά μας πρέπει να τρέχουμε από δω και από κει τηλέφωνα και e-mail καταγγελίες στους αρμόδιους φορείς κτλ.

Δεν ξέρω αν ισχύει για όλες τις εταιρίες αντιπροσωπείες,αλλά σίγουρα σχεδόν για όλα τα καταστήματα. Επίσης δεν ξέρω αν και τα προηγούμενα χρόνια ήταν τα πράγματα έτσι. 

Το 1997 αγόρασα από τον τότε ράδιο Κορασιδη ένα κλιματιστικό μάρκας Mitsubishi 18000 btu που διαφημιζονταν τότε τα διαμάντια του κλιματισμού. Έκανε τότε 650.000 χιλιάδες σε δραχμές. Το πήρα εγώ και ήρθαν να κάνουν την τοποθέτηση δωρεάν. Όλα καλά γίνεται η εγκατάσταση μου λένε καλορίζικο και πατάνε το κοντρόλ να ξεκινήσει. Πάταγε το on τίποτα αυτό δεν έπαιρνε μπροστά με τίποτα. Μου λένε θα καλέσετε την αντιπροσωπεία να το δουν μάλλον καμμένη πλακέτα από το εργοστάσιο. Πράγματι τους πήρα τηλέφωνο ήρθε ένας τεχνικός της αντιπροσωπείας έκανε την διάγνωση,έφυγε και μετά από λίγες μέρες ήρθε ένας άλλος,άλλαξε την πλακέτα και έφυγε. Έχουν περάσει 21 χρόνια και δουλεύει άψογα ακόμη. Ούτε τηλέφωνα ούτε νεύρα ούτε τσακωμοί ούτε αντιρρήσεις και δικαιολογίες,ούτε καταγγελίες πουθενά. 

Συγνώμη για το σεντόνι αλλά νομίζω ότι δικαιολογεί απόλυτα το τότε με το σήμερα που έγραψα στην αρχή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν εχεις ευκολη προσβαση στην πλακετα,βαλε μια μπιλια με αλουμινοχαρτο πανω σε πυκνη σειρα κολλησεων που λογικα ειναι ολοκληρωμενο,και αναψε το κλιματιστικο.θα καταστραφει η πλακετα τουλαχιστων,οποτε δεν θα δουλευει και θα το αντικαταστησουν...........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Diskimpex είπε

Μαζευεις λεφτα για κατι καλυτερο.Παντα θα υπαρχουν

Αστο το εχω ζησει και αυτο..  Μηχανημα σχεδον 3πλασιας αξιας με το καλυτερο brand.. επαθε μια ζημια αδικαιολογητη.. και επειδη περασε την εγγυηση για 10 μερες δεν το καλυπτε και ουτε εκαναν σε τιμη κοστους το ανταλλακτικο..!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντου γινεται .Θεμα εμπορου ,παρτιδα για φθηνα.Αρπακτη λογω κρισης.Ανταλλακτικα θεμα μαστορα τι ακρες εχει.Σε φιρμες βρισκεις και απο εξωτερικο.

Επεξ/σία από Diskimpex
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το φρέον, ούτως ή άλλως θεωρείτε αναλώσιμο και πρέπει να ελέγχεται η ποσότητα του καθε χρόνο κατά τον καθαρισμό της μονάδας από το συνεργείο.
Και είναι σχετικά εύκολο να διαφύγει κατά την εγκατάσταση.

Άσε τους τεχνικούς να στο γεμίσουν, καταγράψτε την ένδειξη και δούλεψε το συνέχεια για μία εβδομάδα.
Μετά κάλεσε τους πάλι και κάντε έλεγχο να δείτε την ποσότητα που έχει μέσα.

Αν όλα είναι οκ τότε δεν έχεις θέμα, αν έχει διαφύγει τότε το κυνηγάς για αντικατάσταση.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...