Προς το περιεχόμενο

Η Porsche επενδύει στον κατασκευαστή ηλεκτρικών υπεραυτοκινήτων Rimac


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η κατασκευάστρια πολυτελών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων Porsche πρόκειται να κυκλοφορήσει σύντομα το πρώτο της ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο, την Taycan, που βασίστηκε στο concept Mission E.

Από ότι φαίνεται ωστόσο, η εταιρεία με έδρα την Στουτγάρδη, στη Γερμανία, έχει πολύ μεγαλύτερα σχέδια όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση και στην αυτόνομη οδήγηση και για αυτό θα συνεργαστεί με τον κατασκευαστή ηλεκτρικών supercars Rimac.

H Porsche εξαγόρασε ένα μειοψηφικό ποσοστό (10%) στην Rimac Automobili, που έχει παρουσιάσει το Concept One (με ένα τέτοιο αυτοκίνητο, ο Richard Hammond παραλίγο να χάσει τη ζωή του όταν έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου που έπεσε σε μία πλαγιά στα γυρίσματα του The Grand Tour) και αργότερα το Concept Two. Όμως πέρα από την κατασκευή ηλεκτρικών υπεραυτοκινήτων, η Rimac αναπτύσσει και παράγει και εξαρτήματα και εξοπλισμό για ηλεκτρικά οχήματα. 

O Αναπληρωτής Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Porsche και Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής για τα Οικονομικά και την Πληροφορική Lutz Meschke δήλωσε ότι η Porsche ευελπιστεί “να έχει μία κλειστή συνεργασία με την Rimac με την μορφή μίας συνεργασίας ανάπτυξης. Αυτό πιθανόν να σημαίνει ότι η Rimac μπορεί να βοηθήσει την Porsche στον σχεδιασμό και την κατασκευή εξαρτημάτων για τα ηλεκτρικά της οχήματα μελλοντικά.

Ο CEO της Rimac Automobili, Mate Rimac δήλωσε: «Αυτή η συνεργασία είναι ένα σημαντικό βήμα για –την εταιρεία- στην προσπάθεια της να γίνει πάροχος συστημάτων στον κλάδο της ηλεκτροκίνησης, συνδεσιμότητας και του συναρπαστικού πεδίου των Advanced Driver Assistance Systems».

Engadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από αυτά που καταλαβαίνω στο μέλλον τα αυτοκίνητα που θα καίνε βενζίνη θα είναι είδος πολυτελείας. Με την έννοια ότι θα είναι τα πιο ακριβά από όλα. Κάτι σαν luxury item για τους πλούσιους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καθε φορα που βλεπω Porsche και διπλα ηλεκτροκινηση με πιανει η καρδια μου ...

Ενας απο τους  θρυλους της αυτοκινησης  που στοιχειωσε τα παιδικα μας ονειρα  που ζησαμε εμπειριες  μαζι ,να ενδιδει προκειμενου να μην χασει το  τραινο της εξελιξης  (εαν θα ειναι αυτη τελικα και οχι καποια  παραλλαγη η'  αλλο ειδος ενεργειας ) το οποιο ειναι κατανοητο φυσικα  αλλα δεν μπορω να το χωνεψω.

Επεξ/σία από Fotis13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Fotis13 είπε

Καθε φορα που βλεπω Porsche και διπλα ηλεκτροκινηση με πιανει η καρδια μου ...

Ενας απο τους  θρυλους της αυτοκινησης  που στοιχειωσε τα παιδικα μας ονειρα  που ζησαμε εμπειριες  μαζι ,να ενδιδει προκειμενου να μην χασει το  τραινο της εξελιξης  (εαν θα ειναι αυτη τελικα και οχι καποια  παραλαγη η'  αλλο ειδος ενεργειας ) το οποιο ειναι κατανοητο φυσικα  αλλα δεν μπορω να το χωνεψω.

Πράγματι. Κι εγώ τότε εκείνο το αεροδυναμικό Porche κάρο με τα 8 λευκά άλογα το είχα στην καρδιά μου. Όνειδος η εσωτερική καύση, πάνε τα άλογα, κονσέρβες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, paparovic είπε

Πράγματι. Κι εγώ τότε εκείνο το αεροδυναμικό Porche κάρο με τα 8 λευκά άλογα το είχα στην καρδιά μου. Όνειδος η εσωτερική καύση, πάνε τα άλογα, κονσέρβες.

Εσυ δεν μπορεις να εχεις αποψη, περα απο την αερολογια στο ιντερνετ ,το καλυτερο που  εχεις οδηγησει ειναι ποδηλατο      ,επισης η Porsche γραφετε ετσι.

Η πλακα ειναι οτι δεν θα οδηγησεις ουτε αντιστοιχου βεληνεκους ηλεκτροκινητο :)

Επεξ/σία από Fotis13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Fotis13 είπε

Εσυ δεν μπορεις να εχεις αποψη, περα απο την αερολογια στο ιντερνετ ,το καλυτερο που  εχεις οδηγησει ειναι ποδηλατο      ,επισης η Porsche γραφετε ετσι.

Η πλακα ειναι οτι δεν θα οδηγησεις ουτε αντιστοιχου βεληνεκους ηλεκτροκινητο :)

Μπορεί να μην ξέρω από αμάξια - ούτε πως δουλεύουν, ούτε πως γράφονται οι μάρκες - αλλά έχω κάτι που δεν έχουν οι περισσότεροι από τους γνώστες της καρέκλας. Τα χρήματα για την αγορά τους. :D Οπότε μην αγχώνεσαι για την πάρτη μου.

Επεξ/σία από paparovic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, paparovic είπε

Μπορεί να μην ξέρω από αμάξια - ούτε πως δουλεύουν, ούτε πως γράφονται οι μάρκες - αλλά έχω κάτι που δεν έχουν οι περισσότεροι από τους γνώστες της καρέκλας. Τα χρήματα για την αγορά τους. :D Οπότε μην αγχώνεσαι για την πάρτη μου.

Σιγουρα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, paparovic είπε

Δεν είμαστε όλοι μπατίρια μεγάλε :D Κάποιοι από εμάς, μπορούν και να αγγίζουν αυτά που βλέπουν στην τηλεόραση.

Μπορείς σε παρακαλώ να μου κάνεις μια κατάθεση 1000€ που χρειάζομαι άμεσα; Για σένα δεν πρέπει να είναι τίποτα... Αριθμός λογαριασμού σε π.μ. σε 5'...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, PC useras είπε

Μπορείς σε παρακαλώ να μου κάνεις μια κατάθεση 1000€ που χρειάζομαι άμεσα; Για σένα δεν πρέπει να είναι τίποτα... Αριθμός λογαριασμού σε π.μ. σε 5'...

Χαχαχα, όντως μου έστειλε ένα IBAN :D :D :D :D Στην τοπική σου εκκλησία άμα πεινάς φιλαράκι :D :D :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από 3-4 χρόνια εξέλιξης και αρκετά δις ευρώ (1,5 δις RnD +1 δις το νέο εργοστάσιο στο Zuffenhausen για παραγωγή μόλις 15-2000 αυτοκ. τον χρόνο) η Porsche ζητάει βοήθεια από ένα μικροσκοπικο shed shop για να φτιάξει το πρώτο της EV (την ώρα που τρέχει πανικόβλητη να βάλει μερικούς φορτιστές στην Αμερική μέχρι το 2020 που ελπίζει να το έχει τελειώσει). Καταλαβαίνει σιγά σιγά ότι δεν είναι και τόσο εύκολο (και φτηνό) να φτιάξεις ένα καλό ηλεκτρικό αυτοκίνητο και να άρχισε να το παίρνει σοβαρά. Μακάρι να το συνειδητοποιήσουν γρήγορα και οι υπόλοιποι και να σοβαρευτούν (όπως έκαναν οι Κορεάτες).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Μετά από 3-4 χρόνια εξέλιξης και αρκετά δις ευρώ (1,5 δις RnD +1 δις το νέο εργοστάσιο στο Zuffenhausen για παραγωγή μόλις 15-2000 αυτοκ. τον χρόνο) η Porsche ζητάει βοήθεια από ένα μικροσκοπικο shed shop για να φτιάξει το πρώτο της EV (την ώρα που τρέχει πανικόβλητη να βάλει μερικούς φορτιστές στην Αμερική μέχρι το 2020 που ελπίζει να το έχει τελειώσει). Καταλαβαίνει σιγά σιγά ότι δεν είναι και τόσο εύκολο (και φτηνό) να φτιάξεις ένα καλό ηλεκτρικό αυτοκίνητο και να άρχισε να το παίρνει σοβαρά. Μακάρι να το συνειδητοποιήσουν γρήγορα και οι υπόλοιποι και να σοβαρευτούν (όπως έκαναν οι Κορεάτες).

Ανίδεο Tesla funboy,

Η Rimac δεν είναι μικροσκοπικό shed shop για να τρέχει πανικόβλητη η Porsche να ζητήσει βοήθεια από τον κάθε τυχαίο. H Rimac φτιάχνει components για ηλεκτρικά αυτοκίνητα ΣΕ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΗΥPERCAR, Gearboxes, Divetrains, μπαταρίες, ηλεκτρονικά, τα πάντα. Η Koenigsegg χρησιμοποίησε την Rimac για το Hybrid του Regera, το πιο advance αυτοκίνητο που υπάρχει σήμερα. To ότι η Porsche έχει σκοπό να επενδύσει (και να χρησιμοποιήσει) στην τεχνογνωσία της Rimac στα αυτοκίνητα της, δείχνει πόσο σοβαρή εταιρεία είναι και θέλουν να πετύχουν αυτοκίνητα με ψηλές αγωνιστικές προδιαγραφές Porsche και όχι παπαριές .

Σε αντίθεση με άλλες δήθεν πρωτοπόρες εταιρείες στα ηλεκτρικά αμάξια, που προσπαθούν να τα κάνουν όλα μόνες τους, και ανακοινώνουν ότι θα κατασκευάσουν το απόλυτο ηλεκτρικό supercar σε 2 χρόνια, χωρίς να έχουν ολοκληρώσει ούτε και ένα γύρο στο Nurburgring ή σε οποιαδήποτε άλλη πίστα σαν εταιρεία, και τα αμάξια της υπερθερμαίνονται στο πρώτο λεπτό μέσα στα Autobahn.

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...