Προς το περιεχόμενο

To ηλεκτρικό αγωνιστικό της VW έσπασε κάθε ρεκόρ στη θρυλική ανάβαση του Pikes Peak


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπορεί στις δηλώσεις τους, οι υπεύθυνοι της VW να ήταν συγκρατημένα αισιόδοξοι ή και επιφυλακτικοί, ωστόσο επιβεβαιώθηκε ότι το VW I.D. R Pikes Peak, το ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της εταιρείας όχι μόνο “κατέκτησε” το θρυλικό Pikes Peak του Colorado, αλλά κατέρριψε το ρεκόρ ανάβασης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς και το ρεκόρ συνολικά!

Έτσι, το VW I.D. R Pikes Peak που οδηγούσε ο Romain Dumas με χρόνο λίγο πάνω από τα 7 λεπτά και 57 δευτερόλεπτα, έσπασε το ρεκόρ EV (8 λεπτά και 57 δευτερόλεπτα) καθώς και το ρεκόρ συνολικά (8 λεπτά και 13 δευτερόλεπτα στην κλάση Unlimited). Έτσι, βελτίωσε κατά 16 δευτερόλεπτα το προηγούμενο ρεκόρ του Sébastien Loeb που "κρατούσε" από το 2013. Η μέση ταχύτητα ήταν 90,5mph (145,6km/h), διαλύοντας τα 83,5mph του πιο κοντινού ανταγωνιστή, του Norma M20 SF PKP.

Αν και το ηλεκτρικό powertrain του I.D. R Pikes Peak της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας δεν ήταν το ισχυρότερο (680KW), οι μηχανικοί κατάφεραν να το αξιοποιήσουν στο μέγιστο δυνατό, συνδυάζοντας τα εκπληκτικά 649,43Nm άμεσης ροπής με αρκετά χαμηλό βάρος, τουλάχιστον για τα επίπεδα ενός ηλεκτρικού οχήματος (1134 κιλά) και με εξαιρετική αεροδυναμική.

1978773195_vw1.JPG.dbce8b6f23965f7bcfb089d6522e7759.JPG

Η πίστα Pikes Peak International Hill Climb έχει μήκος 19,99 χλμ. με την ανάβαση να ξεκινάει από υψόμετρο 1440 μέτρων, και τον τερματισμό, μετά από 156 στροφές, να βρίσκεται σε υψόμετρο 4,3 χλμ.

 

Engadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μου κάνει εντύπωση που δεν αναφέρεται στο άρθρο. Στην συγκεκριμένη ανάβαση λόγω της τεράστιας υψομετρικής διάφορας τα αυτοκίνητα ξεκινάνε με κάποια ιπποδύναμη και στο τέλος έχουν πολύ λιγότερη λόγω του πιο αραιου αέρα. Προφανώς στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυτό δεν συμβαίνει....

  • Like 17
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνει μια εταιρεία ο Musk να ανεβαίνεις τους λόφους αυτούς με σωλήνες υπό κενό αέρος. Επειδή όλο για οράματα ακούμε, άλλοι φαίνεται ναναι κοντά στο να γίνουν πραγματικότητα..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, hyperspaced είπε

Για να μαθαίνουν οι μικροί και να θυμούνται οι μεγάλοι:

ο Αρι Βατανεν ειχε παρομοιασει την οδηγηση αυτοκινητου κατηγοριας WRC σαν να καθεται καποιος σε μια τεραστια στρογγυλη μπαλα και να προσπαθει να ισορροπήσει πανω στην μπαλα τρεχοντας σε ασύλληπτες ταχυτητες ;

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τουλαχιστον τα Ηλεκτρικα VW δεν καινε 1 lt λαδι ανα 1000-1500 χιλιομετρα .... Η μηπως καινε και αυτα. Δεν γνωριζω.

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, QuitLife είπε

Τουλαχιστον τα Ηλεκτρικα VW δεν καινε 1 lt λαδι ανα 1000-1500 χιλιομετρα .... Η μηπως καινε και αυτα. Δεν γνωριζω.

vw passat b5 1.8 20V του 2000 δεν έχει κάψει ποτέ μια σταγόνα λάδι..... και είναι με 138.000 χιλ 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, georgepppo είπε

vw passat b5 1.8 20V του 2000 δεν έχει κάψει ποτέ μια σταγόνα λάδι..... και είναι με 138.000 χιλ 

VW 1.4/16V 2004. αστο καλυτερα. Και να ημουν μονο εγω...... στο VWClub να δεις κλαμα.

Και στα Audi να δεις κλαμα για λαδια.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...