Προς το περιεχόμενο

Dispute σε aliexpress


patras7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παιδιά.ελαβα ενα προιον(λαθος χρωμα) απο aliexpress.στην αρχη προσπαθησα να συνεννοηθώ με τον πωλητη αλλα δεν εδειξε ενδιαφερον.ανοιξα dispute και το ali με αποζημιωσε.ξαφνικα σημερα ο πωλητής μου εστειλε αυτο.     

Dear Valuable Customer, 

Please change the cause of cancelation to that You don’t want to buy it anymore.

So I can help you cancel it.

If any question, please feel free to contact us, thank you!
Καταλαβενετε τι θελει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Μακιαβέλλι είπε

Να μη φαίνεται ότι έκανε λάθος θέλει.

Υπαρχει περιπτωση να εχω συνεπεια στην επιστροφη χρηματων;κανονικα φταιω να του το παιξω κινεζος;κιαυτος ετσι εκανε στα μηνυματα που του στελνα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...