patras7 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Γεια σας παιδιά.ελαβα ενα προιον(λαθος χρωμα) απο aliexpress.στην αρχη προσπαθησα να συνεννοηθώ με τον πωλητη αλλα δεν εδειξε ενδιαφερον.ανοιξα dispute και το ali με αποζημιωσε.ξαφνικα σημερα ο πωλητής μου εστειλε αυτο. Dear Valuable Customer, Please change the cause of cancelation to that You don’t want to buy it anymore. So I can help you cancel it. If any question, please feel free to contact us, thank you! Καταλαβενετε τι θελει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Μακιαβέλλι Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Να μη φαίνεται ότι έκανε λάθος θέλει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
patras7 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 1 λεπτό πριν, Μακιαβέλλι είπε Να μη φαίνεται ότι έκανε λάθος θέλει. Υπαρχει περιπτωση να εχω συνεπεια στην επιστροφη χρηματων;κανονικα φταιω να του το παιξω κινεζος;κιαυτος ετσι εκανε στα μηνυματα που του στελνα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Πήρες πίσω τα χρήματά σου Τέλος. Μην ασχολείσαι μαζί του 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Μην ασχολείσαι με τους ηλίθιους κινέζους. Οι πιο πολλοί πιστευω με βάση τις απαντησεισ Τους ότι είναι ρομπότ και τρέχουν με pentium 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα