Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Newbie1 είπε

Εχω επιλογη για DDP μεσω FeDex και μαλιστα ετσι εφερνα τα περισσοτερα δεματα παλιοτερα αλλα τωρα για το δεμα που θελω να φερω ΔΗΛΩΜΕΝΗΣ αξιας 66$ ζητανε 273$ + 53$ VAT.   326$ δλδ συνολο.

Με δικο μου εκτελωνισμο με DHL βγαινει 195$ + οτι πληρωσω εδω και με FedeX 190$ + οτι πληρωσω τελωνειο.

Αν δηλαδη η διαφορα στην FedeX μεταξυ DDP και απλης ειναι 136$ σκεφτομαι αν το στειλω με την απλη μηπως τα φαω ετσι κ αλλιως στο τελος.
Ενω με DHL αν παω με την λογικη του δεματος του Αυγουστου θα πληρωσω καπου 66$=56 Ευρω * 24% = 13 + 55(υπηρεσια μπορει και λιγοτερο)= 70 ευρω καπου 82$ τελωνειο.

Οποτε FedeX DDP και DHL φαινεται να εχουν διαφορα κανα 50αρη με υπολογισμους.

DHL DDP δεν εχω επιλογη. Κλασικο ταχυδρομειο USPS βγαινει πανω απο 450$ λογω μεγεθους. 

Το προφανες ειναι να παω με DHL γιατι η FedeX μοιαζει ακριβοτερη. Περισσοτερο ηθελα να δοκιμασω Fedex για να δω τις διαδικασιες της να εχω μια εικονα για αυτο ρωτησα αν εχουν μεγαλη διαφορα.

Για να μην το κρυβω μηπως βοηθηθουν κ αλλοι, μιλαμε για parcel forward υπηρεσια και συγκεκριμενα την Planet Express.

Κάθε ιδιωτική κούριερ έχει το δικό της κατάλογο (2-3 φορές περισσότερο σε σύγκριση με ΕΛΤΑ) λογικά ή FedEx βγαίνει λίγο περισσότερο και η dhl είναι ακριβή με καλές υπηρεσίες.
 

Με ΕΛΤΑ θα έβγαινε αισθητά λιγότερο αν το υποστήριζε οπότε καλύτερα επέλεξε dhl για σιγουριά ή USPS αν υποστηρίζεται.

Επεξ/σία από aces
  • Like 1
  • Απαντ. 4,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ετοιμος ημουν να το στειλω, αλλα σκεφτηκα κατι ακομα. CIF δεν υπολογιζουν συνολικο κοστος για τον εκτελωνισμο; 
Αν ειναι ετσι ισως συμφερει το Fedex DDP οπως εκανα μεχρι τωρα. 
Απο την αλλη το προηγουμενο με βαση την αξια του εκτελωνιστηκε και οχι CIF.
Πω θα την φαω αυτην την φορα μου φαινεται.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Newbie1 είπε

Ετοιμος ημουν να το στειλω, αλλα σκεφτηκα κατι ακομα. CIF δεν υπολογιζουν συνολικο κοστος για τον εκτελωνισμο; 
Αν ειναι ετσι ισως συμφερει το Fedex DDP οπως εκανα μεχρι τωρα. 
Απο την αλλη το προηγουμενο με βαση την αξια του εκτελωνιστηκε και οχι CIF.
Πω θα την φαω αυτην την φορα μου φαινεται.

Δεν συμφερει η Fedex ειτε ετσι ειτε αλλιως πας με τα σιγουρα (dhl) αφου ουτε η USPS εξυπηρετει οπως τσεκαρες. Ναι στον εκτελωνισμο υπολογιζεται και το CIF το οποιο αφορα ορισμενες αποστολες με βαση αυτα που αναφερει https://www.fedex.com/el-gr/shipping-channel/customs-clearance/what-are-incoterms.html 

CIF

Κόστος, ασφάλιση και μεταφορά

Μόνο θαλάσσιες και πλωτές μεταφορές

Αλλιως επελεξε τη για να μαθεις ποσο χρεωνει :)
Γενικα οι ιδιωτ.κουριερ χρεωνουν αρκετα περισσοτερα απο οτι τα ΕΛΤΑ.
 
 
Επεξ/σία από aces
  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα,

παρήγγειλα ένα προιόν αξίας 160 ευρώ από site το οποίο απέκρυψε ότι έχει αποθήκες στο Dubai. Με αποτέλεσμα να έχει πάει στα αζήτητα του τελωνείου, μιας και η fedex με ενημέρωσε κυριολεκτικά τελευταία στιγμή, ότι χρειάζονται το τιμολόγιο αγοράς, πράγμα το οποίο τους έστειλα, 3 ώρες μετά την παρέλευση της ασφυκτικής προθεσμίας που μου έταξαν....

Τι κάνω τώρα; κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη....

Δημοσ.
1 ώρα πριν, camel555 είπε

Καλησπέρα,

παρήγγειλα ένα προιόν αξίας 160 ευρώ από site το οποίο απέκρυψε ότι έχει αποθήκες στο Dubai. Με αποτέλεσμα να έχει πάει στα αζήτητα του τελωνείου, μιας και η fedex με ενημέρωσε κυριολεκτικά τελευταία στιγμή, ότι χρειάζονται το τιμολόγιο αγοράς, πράγμα το οποίο τους έστειλα, 3 ώρες μετά την παρέλευση της ασφυκτικής προθεσμίας που μου έταξαν....

Τι κάνω τώρα; κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη....

Καλησπέρα,

Σαν πρώτη φάση, επικοινώνησε άμεσα με τη FedEx και ζήτησε γραπτώς:

  • Αναλυτική ενημέρωση για την τρέχουσα κατάσταση του δέματος.
  • Αν υπάρχει ακόμα δυνατότητα εκτελωνισμού ή επανενεργοποίησης της διαδικασίας.
  • Τι θα συμβεί αν δεν εκτελωνιστεί (π.χ. επιστροφή στον αποστολέα, καταστροφή κ.λπ.).

Μην το αφήσεις, ίσως υπάρχει ακόμη περιθώριο, ακόμα κι αν η προθεσμία έχει τυπικά λήξει.

Όσον αφορά το κατάστημα, δεν ανέφερες αν πρόκειται για ευρωπαϊκό ή εκτός Ε.Ε.
Αν παρουσιάζεται ως ευρωπαϊκό, αλλά αποστέλλει από τρίτη χώρα (π.χ. Ντουμπάι), αυτό μπορεί να θεωρηθεί παραπλανητική εμπορική πρακτική.

Αν έχει ήδη περάσει η προθεσμία, ζήτησε από το κατάστημα:

  • Αντικατάσταση προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων, εφόσον το προϊόν δεν παραδόθηκε.
  • Και, αν το κατάστημα παρουσιάζεται ως ευρωπαϊκό, ζήτησε να αναλάβουν εκείνοι τα επιπλέον έξοδα (τελωνείο, καθυστέρηση, επαναποστολή κ.λπ.).

Αν δεν συνεργαστούν και η αγορά έγινε με:

  • Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα - Επικοινώνησε με την τράπεζα και ζήτησε αμφισβήτηση συναλλαγής (chargeback).
  • PayPal - Άνοιξε Dispute/Claim στην πλατφόρμα.

Σε κάθε περίπτωση, φρόντισε να ανεβάσεις ό,τι αποδείξεις έχεις, όπως:

  • Αλληλογραφία με τη FedEx, π.χ. ότι το προϊόν έμεινε ατελώνιστο ή δεν παραδόθηκε, καθώς και ότι ζητήθηκε το τιμολόγιο τελευταία στιγμή.
  • Απαντήσεις (ή και έλλειψη απάντησης) από το κατάστημα.
  • Screenshot από το tracking ή από την περιγραφή του προϊόντος, αν αποδεικνύει παραπλάνηση (π.χ. ότι δεν φαινόταν πως η αποστολή γίνεται από τρίτη χώρα).

Καλή τύχη, κράτα μας ενήμερους!

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική σου απάντηση. Προσπαθώ να βρω κάποιο email επικοινωνίας της fedex αλλά δεν βρίσκω κάτι, το δε τηλεφωνικό κέντρο είναι απελπιστικά πολύπλοκο...

Το κατάστημα παρουσιάζεται με ολλανδική και ευρωπαική κατάληξη. Πουθενά δεν αναγράφει αποστολή εκτός EU.

Πληρωμή έγινε με Paypal αλλά πριν κάνω dispute, είπα μήπως είναι εύκολο να το ολοκληρώσω εγώ (που μάλλον δεν φαίνεται να είναι μιας και για να βρω το email της fedex, παλεύω δέκα λεπτά...)

Επεξ/σία από camel555
  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Το [email protected] δεν είναι το μέηλ τους?

Δεν έχω βρει δυστυχώς τίποτα, τέτοια μυστικοπάθεια... Μόνο φόρμες να συμπληρώσω στο site τους τις οποίες δεν πολυ-εμπιστεύομαι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, camel555 είπε

Δεν έχω βρει δυστυχώς τίποτα, τέτοια μυστικοπάθεια... Μόνο φόρμες να συμπληρώσω στο site τους τις οποίες δεν πολυ-εμπιστεύομαι.

Όντως ότι να ναι ειναι.... Εδώ https://www.eurosender.com/el/ypiresies/fedex δείχνει να ειναι το [email protected]  όπως έγραψε και ο φίλος@Nabuko πιο πάνω:

"Ποιο ειναι το τηλέφωνο και το email της FedEx για επικοινωνία"

Εάν θέλετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών FedEx, μπορείτε να έχετε επικοινωνία μέσω τηλεφώνου +30 210 89 05 900 (Αθήνα), ή να στείλετε email στο [email protected].

Εφόσον εδώ https://www.fedex.com/el-gr/customer-support/call-us.html έχει Τηλ.: +30 210 89 05 900 (Αθήνα) θα έλεγα το email πιο πάνω να ειναι και το σωστό.

 

Από την άλλη, εδώ https://www.gtp.gr/TDirectoryDetails.asp?id=70929&lng=2&utm Έχει άλλο email ([email protected]) και το URL σε πάει κανονικά στην σελίδα της FedEx

Federal Express Corporation - FeDex (FX)

Airline

Executives & Departments

  • Airport office, A.I.A. " Eleftherios Venizelos", Building 19, Off. 1.23, 19019, Spata, Tel.: 210 353854, Fax: 210 3538464

Organizational Structure / Affiliations / Networks / Memberships / Relations

  • Office (Sales Representative) of:
Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...