Προς το περιεχόμενο

Vw golf 1.0 vs 1,6 tdi


Nickokin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στο forum....

Είμαι σε αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου και έχω καταλήξει μάλλον στο golf κάνω περίπου 20000χλμ το χρόνο να πάω στο 1,6 diesel που μου βγαίνει στα 22000 η έκδοση highline(προωθητική ενέργεια) ή να πάρω το r line 1.0 βενζίνη στα 20000....???? Δεν με ενδιαφέρει το κόστος αρχικής αγοράς, όυτε τόσο πολύ οι επιδόσεις, ούτε αν θα το κάνω απόσβεση και πότε, με ενδιαφέρει να  καίει  λίγο  και να μην είμαι συνέχεια πρατήριο.....

Περιμένω βέβαια να δω και το νέο focus αλλά είμαι κολλημένος με το golf......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

5 άλογα δυνατότερο το diesel και λίγο ποιό οικονομικό παρόλο που είναι 1.6L σε σχέση με το χιλιάρι.
Νομίζω δεν θέλει ψάξιμο.

Βενζινάδικο πάντως θα είσαι συχνά αν έχεις πολύ «βαρύ» πόδι, όποιο κινητήρα και αν επιλέξεις. :D

 

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφ΄όσον είσαι ανάμεσα σε αυτές τις 2 επιλογές, εγώ προτείνω το 1.6 tdi με ό,τι συνεπαγέται

 

Πάντως αν γλυκοκοιτάζεις το νέο focus το οποίο θα έχει και πιο πολλά χρόνια εγγύηση ( από τα 2 χρόνια της VW) καλό είναι να περιμένεις να το δεις και από κοντά και να κρίνεις. Ίσως το μόνο αρνητικό στα ford ότι έχει πιο χαμηλή μεταπωλητική αξία.

 

Καλοτάξιδο ότι και να επιλέξεις!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Δε περιμένεις το Σεπτέμβριο να δεις τι και πως με τις εκπομπές και τις καταναλώσεις τι θα γίνει ; :) 

Σίγουρα θα περιμένω ούτως ή άλλως θέλω να ρίξω και μια ματιά στο focus που έρχεται αρχές Σεπτεμβρίου.

2 ώρες πριν, dpolal είπε

5 άλογα δυνατότερο το diesel και λίγο ποιό οικονομικό παρόλο που είναι 1.6L σε σχέση με το χιλιάρι.
Νομίζω δεν θέλει ψάξιμο.

Βενζινάδικο πάντως θα είσαι συχνά αν έχεις πολύ «βαρύ» πόδι, όποιο κινητήρα και αν επιλέξεις. :D

Τι εννοείς δεν θέλει ψάξιμο? Να το προτιμήσω to diesel? Προς τα εκεί κλείνω αλλά έχω κάποιες επιφυλάξεις επειδή πολλά ακούγονται για το μέλλον των diesel

51 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ειναι απο εκεινα με τον εξτρα καρκινο στην εξατμιση?

Όχι από τα άλλα που βγάζουν σαπουνόφουσκες στην εξάτμιση 😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα μου φαίνονται λίγα τα χιλιόμετρα που κάνεις ανά έτος για diesel. Γενικά προβλέπω τα πετρέλαια σιγά σιγά να εκλείπουν.. εγώ αν διάλεγα ανάμεσα από αυτά τα δύο θα πήγαινα στο 1.0 εκτώς αν έγραφα πάνω από 30.000χλμ τον χρόνο..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Nickokin είπε

Τι εννοείς δεν θέλει ψάξιμο? Να το προτιμήσω to diesel? Προς τα εκεί κλείνω αλλά έχω κάποιες επιφυλάξεις επειδή πολλά ακούγονται για το μέλλον των diesel

Εννοώ ότι έθεσες σαν πρώτη προτεραιότητα την οικονομία.
Ο diesel είναι ποιό οικονομικός σύμφωνα με τα στοιχεία της vw και από τη στιγμή που το κάυσιμο του είναι φθηνότερο από την βενζίνη η επιλογή σου είναι μονόδρομος.

Τα όσα ακούγωνται για το diesel τί περιμένεις δηλαδή ότι θα γίνει ;;
Αν τα απογορεύσουν ξανά στις μεγάλες πόλεις απλά δεν θα πουλιούνται άλλα και όσοι πρόλαβαν και τα αγόρασαν θα τα κρατήσουν μέχρι να πεθάνουν ή θα μπορούν να τα μεταπουλήσουν μόνο στην επαρχία.
Ακόμα και αν τα απαγορεύσουν σε όλη την ΕΕ δεν θα μπορούν να σε αναγκάσουν να το πουλήσεις ή να το πετάξεις. Θα το έχεις μέχρι να λιώσει στα χέρια σου ή θα το βγάλεις εκτός Ευρώπης αν θα θελήσεις να το δώσεις.

 

Για τα λίγα χλμ που κάνεις πάλι σε συμφέρει το diesel καθώς έχει μικρότερες ανάγκες για service σε σχέση με την βενζίνη.

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, dpolal είπε

Βάση λοιπόν αυτών, 
- diesel (4.2l/100km) vs  βενζίνη (4.9/100km),  κερδίζει το diesel.
- diesel 106,82€ τέλη vs βενζίνη 109,76€ τέλη, κερδίζει το diesel

Δεν είναι μόνο αυτά που υπολογίζουμε ;) 

Κόστος κτήσης , απόσβεση της διαφοράς αυτών σε πόσα χλμ ; Κόστος service ;  Κόστος ασφάλειας ; 

On topic ...TS κάτσε βάλτα κάτω .. σκέψου αν αλλάξουν οι ανάγκες σου σε χ χρόνια τι θα γίνει ; θα το κρατήσεις ; μεταπωλητική  αξία ; 

Στα €€ έχεις και άλλες επιλογές ;)

 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, terry308 είπε

Δεν είναι μόνο αυτά που υπολογίζουμε ;) 

Κόστος κτήσης , απόσβεση της διαφοράς αυτών σε πόσα χλμ ; Κόστος service ;  Κόστος ασφάλειας ; 

H διαφορά είναι 2.000 ευρώ, τα diesel γενικά έχουν φθηνότερα service (δεν έχω ακριβή στοιχεία, επιφυλλάσομαι)  και οι ασφάλεια βάση της διαφοράς στο κόστος κτήσης θα είναι της τάξης των λίγων ευρώ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, YourTrueLegend said:

χωρις πχ να λαμβανεις υποψιν την διαφορα στην τιμη των 2 μοντελων 

 

Γιατί να το κάνει αυτό αφού ο ts αδιαφορεί για κάτι τέτοιο? 

Ο ίδιος αναφέρει πως δεν νοιάζεται για την αρχική τιμή αγοράς και ούτε για το αν θα κάνει απόσβεση. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Nickokin είπε

Καλησπέρα στο forum....

Είμαι σε αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου και έχω καταλήξει μάλλον στο golf κάνω περίπου 20000χλμ το χρόνο να πάω στο 1,6 diesel που μου βγαίνει στα 22000 η έκδοση highline(προωθητική ενέργεια) ή να πάρω το r line 1.0 βενζίνη στα 20000....???? Δεν με ενδιαφέρει το κόστος αρχικής αγοράς, όυτε τόσο πολύ οι επιδόσεις, ούτε αν θα το κάνω απόσβεση και πότε, με ενδιαφέρει να  καίει  λίγο  και να μην είμαι συνέχεια πρατήριο.....

Περιμένω βέβαια να δω και το νέο focus αλλά είμαι κολλημένος με το golf......

Και οι δυο κινητηρες εχουν βγει εξαιρετικοι οποτε ετσι κι αλλιως θα εχεις ενα Α συνολο. Τωρα το διλημμα βενζινη ή πετρελαιο ειναι κλασσικο.... τα χλμ που κανεις ετησιως οριακα καλυπτουν την αγορα ντιζελ. Αν τα χλμ που κανεις ειναι σε πολη ο ντιζελ μπορει να ειναι θεμα καθως χρειαζεται ανοιχτους δρομους και οδηγηση με χ χλμ για να κανει αναγγενηση. Η δικη μας η οκταβια με τον tdi το κανει 1 φορα τη βδομαδα. Επισης σκεψου το θεμα θορυβου και λειτουργιας θες να εχεις ενα μεγαλυτερο ευρος στροφων ή σε ικανοποιοει και το μικροτερο. Η διαφορα που εχουν σε καταναλωση ειναι μικρη για να δικαιολογει τα +2κ της αγορας.

Το σοφοτερο ειναι να τα οδηγησεις και τα δυο και να τα δεις στην πραξη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Nickokin είπε

Καλησπέρα στο forum....

Είμαι σε αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου και έχω καταλήξει μάλλον στο golf κάνω περίπου 20000χλμ το χρόνο να πάω στο 1,6 diesel που μου βγαίνει στα 22000 η έκδοση highline(προωθητική ενέργεια) ή να πάρω το r line 1.0 βενζίνη στα 20000....???? Δεν με ενδιαφέρει το κόστος αρχικής αγοράς, όυτε τόσο πολύ οι επιδόσεις, ούτε αν θα το κάνω απόσβεση και πότε, με ενδιαφέρει να  καίει  λίγο  και να μην είμαι συνέχεια πρατήριο.....

Περιμένω βέβαια να δω και το νέο focus αλλά είμαι κολλημένος με το golf......

Καλύτερα να κοιταξεις τα αντίστοιχα ειδικα φόρουμ για VW και Golf,όπου υπάρχουν άνθρωποι που τα έχουν,παρά εδώ στο insomnia οπου καθένας εξυπνακιας θα βγάλει τη χολή του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Καλύτερα να κοιταξεις τα αντίστοιχα ειδικα φόρουμ για VW και Golf,όπου υπάρχουν άνθρωποι που τα έχουν,παρά εδώ στο insomnia οπου καθένας εξυπνακιας θα βγάλει τη χολή του.

Τα ειδικά φορουμς δεν είναι κατάλληλα για να ρωτας οταν ειναι να επιλέξεις κάποια μάρκα αυτοκινήτου, τι θα σου πουν;

Πχ Στο αντίστοιχο της ford, θα σου που αμαξαρα και όλα τα άλλα πατίνια ...κλπ ...κλπ

Τα ειδικά φορουμς είναι πολύ καλά και βοηθούν αν ήδη είσαι κάτοχος ενός αυτοκινήτου, τότε ΝΑΙ βοηθάνε και μάλιστα μπορεί να κάνεις ακόμα και φίλους απο το φορουμ.

.

...ειναι σαν να ρωτάς στο φορουμ του Ολυμπιακού αν είναι καλη ομαδα ο Παναθηναικός

Επεξ/σία από NikosKallithea
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 16/08/2018 at 14:30, Nickokin said:

Καλησπέρα στο forum....

Είμαι σε αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου και έχω καταλήξει μάλλον στο golf κάνω περίπου 20000χλμ το χρόνο να πάω στο 1,6 diesel που μου βγαίνει στα 22000 η έκδοση highline(προωθητική ενέργεια) ή να πάρω το r line 1.0 βενζίνη στα 20000....???? Δεν με ενδιαφέρει το κόστος αρχικής αγοράς, όυτε τόσο πολύ οι επιδόσεις, ούτε αν θα το κάνω απόσβεση και πότε, με ενδιαφέρει να  καίει  λίγο  και να μην είμαι συνέχεια πρατήριο.....

Περιμένω βέβαια να δω και το νέο focus αλλά είμαι κολλημένος με το golf......

Oπωσδηποτε να περιμενεις το νεο focus, αν ακολουθησει τα βηματα του προκατοχου, θα ειναι και παλι καλυτερη επιλογη σχεδον απο καθε αποψη σε σχεση με το golf και το βασικοτερο, vfm. Ετσι μπορεις να εκμεταλλευτεις το budget σου για να παρεις μια ανωτερη εκδοση, με πολυ πλουσιοτερο εξοπλισμο απο του golf κλπ κλπ.

Επισης να σκεφτεις εις διπλουν το θεμα diesel. Η ΕΕ εναντιωνεται στο diesel παιρνοντας συνεχως μετρα για να το περιορισει, ενα απο αυτα θα ειναι νεος τροπος μετρησης των ρυπων βαση του οποιου αναμενεται να αυξηθουν θεαματικα τα τελη κυκλοφοριας απο τον ερχομενο Σεπτεμβρη σε ολα τα diesel. Μιλωντας και για τους TDI κινητηρες με τα γνωστα diesel gate κλπ, ε εκει θα εχουμε εκπληξουλες λογικα τον Σεπτεμβρη...

Αν τελικα επιλεξεις βενζινη (για εμέ αυτη ειναι σοφοτερη επιλογη αυτη τη περιοδο), μην παραλειψεις να δεις τον επι σειρα 6 ετων κινητηρα της χρονιας, αυτον που θα φοραει το focus, τον 1000ρη ecoboost με τα 100-125-140 άλογα (οτι αντεχει η τσεπη σου). 1000δοκιμασμενος και αξιοπιστος/απροβληματιστος, μικρα κοστη συντηρησης, διασκεδαστικος και ανετος στην οδηγηση, οικονομικος overall. Σε καταναλωση προφανως δεν συγκρινεται με diesel -χανει-, αλλα κερδιζει σε ολα τα υπολοιπα...

Κοινος παρανομαστης, περιμενε.  Tουλαχιστον μεχρι να ανακοινωθουν οι ρυποι με το νεο τροπο μετρησης & μεχρι να δεις το νεο focus. Eως τοτε , στα πλαισια του ψαξιματος, γυρνα και καμια βολτα και σε εξειδικευμενα φορουμς για τα μοντελα που ενδιαφερεσαι και δωσε βαση στο section των τεχνικων προβληματων.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...