Προς το περιεχόμενο

Overwatch Topic v2


Praetorian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, KilliK είπε

 και επιτελους εφαρμοζουν αυτο που ελεγα απο την αρχη, κανουν μια προσωρινη παυση στο νεο περιεχομενο για να εστιασουν στο balancing και τα bugs του  παιχνιδιου. και ετσι πρεπει, ειδικα για ενα aaa e-sports τιτλο.

Το κάνεις να ακούγεται λες και πήραν έμπνευση απ'το Siege και βγάζουν operation:health αντί για το επόμενο event και map και hero, η πραγματικότητα είναι πως δεν άλλαξε σχεδόν τίποτα τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου.

2 ώρες πριν, najinblue3 είπε

Πολυ καλο ακουγεται, ο νανος το χρειαζοτανε

Εδώ υπάρχει ένα post του b.net που δείχνει σε βιντεάκια και εξηγεί όλες τις αλλαγές του torbjorn. Νομίζω πως η Blizzard έχει πάρει πολύ προσωπικά το θέμα με τα one-tricks, σε σημείο που πήρε έναν έναν τους περιστασιακά καλούς (στο κατάλληλο map και point κλπ) χαρακτήρες και θέλει να τους πάει όλους πιο κοντά στους generalists τύπου... Soldier ώστε να μην λέει κανείς πως κάνει π.χ. throw ένας torb one-trick όταν τον παίζει τον torb σε attack ή koth.

Δεν υπάρχει λόγος, τζάμπα κόπος κατά την γνώμη μου. Δεν χρειαζόταν τίποτα ο νάνος. Άσε που μπορεί να καταλήξει να μας δώσει άλλον έναν reworked σπασμένο χαρακτήρα. Μια χαρά ήταν situationally καλός. Ακόμα και αν το θεωρήσουμε πρόβλημα τότε το παιχνίδι έχει πολύ χειρότερα προβλήματα  όπως το γεγονός πως η Blizzard μας γέμισε το παιχνίδι με υπερ-σπαστικά cc κλπ για να σταματήσει την Dive meta επειδή το επιπλέον movement ήταν υπερβολικά χρήσιμο παλιότερα. Εγώ θα προτιμούσα rework του doomfist, θέλω να ξέρω ποιος στην Blizzard σκέφτηκε πως χαρακτήρας του οποίου όλα τα abilities  επηρεάζουν το movement των αντιπάλων είναι καλή ιδέα ενώ ήξεραν πως το nickname της Mei για την Overwatch κοινότητα είναι "ο διάολος".

Επίσης ψιλό-απογοητευτικό το buff στον soldier, νομίζω πως και μετά απ'αυτό πάλι άχρηστος θα είναι. Τουλάχιστον οι αλλαγές στην Pharah μοιάζουν να είναι προς μια καλή κατεύθυνση.

Επεξ/σία από Sanjuro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Τι δε χρειαζοταν τιποτα, πλακα μας κανεις? Ε τοτε να μην αλλαζουν τπτ στο παιχνιδι, να τους αφησουν ολους οπως ειναι και να το βαρεθουν ολοι. Υπαρχει λογος που σε αυτα τα παιχνιδια υπαρχει ενα ΜΕΤΑ, ασχετα αν η blizz ειναι υπερανω λογικης και δε νοιαστηκε ιδιαιτερα να το αλλαξει. Αν δεν υπηρχε το cc θα ειχαμε dive μονο, οπως πριν. 

Kαι της Orisa το buff ειναι αρκετα καλο, οπως και του 76

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Το κάνεις να ακούγεται λες και πήραν έμπνευση απ'το Siege και βγάζουν operation:health αντί για το επόμενο event και map και hero, η πραγματικότητα είναι πως δεν άλλαξε σχεδόν τίποτα τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου.

ε οχι και δεν αλλαξε τιποτα . αυτα που κανουν σημερα, ουτε τα μισα δεν γινοντουσαν πριν δυο χρονια. και το summer event ηταν μια απλη επαναληψη του περσινου, γιαυτο και τους κραξανε, γιαυτο και εδωσε και την εξηγηση στο βιντεο ο Τζεφ. εχουν παρει ζεστα το θεμα της βελτιωσης του παιχνιδιου και αυτο φαινεται. 

οσο αφορα τον torb, ακριβως επειδη υπηρχε το προβλημα του one-trick τον ξαναφτιαξανε, για να μπορουν οι mains του να τον παιζουν χωρις να γινονται στοχοι επιθεσεων.

δεν ειναι μονο το θεμα οτι ειχε πιασει πατο στα στατιστικα, αλλα οτι θες να εχεις και λιγο fun στο παιχνιδι με τον αγαπημενο σου ηρωα. που ειναι το κακο σε αυτο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

o τορμπ δεν ηθελε τιποτα. ηθελε απλα να σταματησουν οι χαζοι να προσπαθουν να τον παιξουν οπου ναναι. Η κοινοτητα καταστρεφει χαρακτηρες και εχει δικιο ο sanjuro, δεν ειναι απαραιτητο να ειναι καλος παντου. αυτος ο τορμπ δεν θα ειναι πλεον δυνατος στην αμυνα. θα ειναι απλα καλος σε αμυνα και επιθεση.

το μπαφ του s76 ειναι πολύ μεγάλο. δυστυχως ηρθε μαζι με του mccree που δεν ειναι και τοσο μεγαλο και παλι θα τον επισκιασει.

η φαρα εφαγε νερφ. επιτελους, μεγαλος καρκινος.

Επεξ/σία από basilis_k6
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω βλεπω στο Overbuff ειναι προτελευταιος σε pickrate τους τελευταιους 6 μηνες. Αν το θεωρειτε αυτο νορμαλ για ηρωα τι να πω. Εγω παντως δεν το θεωρω νορμαλ, και σε ολα τα παιχνιδια φερνουν ηρωες με χαμηλο pick rate στο προσκηνιο με τετοια buffs. Ας παιζουν μια ζωη tracer genji και ολα τα αλλα να θεωρουνται troll picks

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν ειναι  ολοι master/gm για να παιζουν τον torb οπου χρειαζεται μονο. υπαρχει και ενα 90% παικτων που θελει να παιζει τους αγαπημενους του ηρωες παντου. χωρις να τους βριζουν.

επισης, η κατηγορια του defense εχει εξαλειφθει, οποτε και ο αρχικος ρολος του torb που ειχε σχεδιαστει για αυτην δεν υφισταται πλεον. στην τελικη, απλως παιζεις καποιον αλλον ηρωα που θα κανει καλυτερα την δουλεια του reworked torb, σε καποια συγκεκριμενη φαση. αυτο δεν εχει αλλαξει.

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το αστειο ειναι πριν καποιες σελιδες κραζατε για την Βριgitte, και ο νεος Torb ειναι στεγνο counter....Μαλλον δε ξερετε τι θελετε

Επεξ/σία από najinblue3
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

η φαρα εφαγε νερφ. επιτελους, μεγαλος καρκινος.

γιαυτο η Fareeha που παρακολουθω τωρα στο στρημ της να παιζει την νεα Pharah, ειναι μεσα στην καλη χαρα; 😁

αλλα οπως σωστα λεε η ιδια, θα ειναι νερφ μονο για οσους βασιζοντουσαν στο splash damage της. στην ουσια την εχουν μπαφαρει.

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, najinblue3 είπε

Αν δεν υπηρχε το cc θα ειχαμε dive μονο, οπως πριν. 

Δημιούργησαν ένα νέο πρόβλημα για να θάψουν(όχι να φτιάξουν) το παλιό, και αυτό είναι άνετα το μεγαλύτερο πρόβλημα του παιχνιδιού  ...όχι ο situational torbjorn επειδή δεν αντέχουμε να βλέπουμε ένα one-trick να τον παίζει σε koth ενάντια σε Pharah μια φορά στους δύο μήνες. :/

22 λεπτά πριν, najinblue3 είπε

Εγω βλεπω στο Overbuff ειναι προτελευταιος σε pickrate τους τελευταιους 6 μηνες. Αν το θεωρειτε αυτο νορμαλ για ηρωα τι να πω.

Στο παιχνίδι υπάρχουν χαρακτήρες που είναι specialists, είναι καλοί μόνο κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες. Είναι φυσικό να έχουν χαμηλό pickrate σχετικά με generalists τύπου soldier, hanzo, mcCree κλπ. Δεν είναι κάτι κακό αυτό, αυτό που είναι κακό, όπως γράφει και παραπάνω ο Βασίλης, είναι πως κάποιοι χαζοί τους χρησιμοποιούσαν εκεί που δεν έπρεπε επειδή απλά έτσι γουστάρουν. Χωρίς να λογαριάσουν την competitive εμπειρία των συμπαικτών τους.

19 λεπτά πριν, KilliK είπε

δεν ειναι  ολοι master/gm για να παιζουν τον torb οπου χρειαζεται μονο. υπαρχει και ενα 90% παικτων που θελει να παιζει τους αγαπημενους του ηρωες παντου. χωρις να τους βριζουν.

Κόψε κάτι σιγά μην είναι και 100%. Εκτός και αν βάζεις και αυτούς που παίζουν generalists και δεν ενοχλούν κανέναν μέσα στην συζήτηση άνευ λόγου.

Επεξ/σία από Sanjuro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Κόψε κάτι σιγά μην είναι και 100%. Εκτός και αν βάζεις και αυτούς που παίζουν generalists και δεν ενοχλούν κανέναν μέσα στην συζήτηση άνευ λόγου.

50 σου λεω εγω. θα αλλαξει κατι για τους 50% του high elo? οχι. θα αλλαξει ομως για το αλλο 50, οπου θα τους κανει την ζωη στο παιχνιδι καλυτερη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, KilliK είπε

50 σου λεω εγω. θα αλλαξει κατι για τους 50% του high elo? οχι. θα αλλαξει ομως για το αλλο 50, οπου θα τους κανει την ζωη στο παιχνιδι καλυτερη.

χαχαχαχαχα, γιατί μου λες 50%;; Overbuff pickrates: 0,77% symmetra, 0,45% torbjorn, 0,43% bastion, 0,96% sombra, 1,02% Mei. 

...και αυτά έχουν και εμένα (και τους φίλους μου) μέσα που έπαιζα πολλούς απ'αυτούς τους ήρωες μόνο μια στο τόσο όταν έπρεπε. π.χ. Έπαιζα mei hanamura defence, bastion στο payload, και symmetra&torb πριν το rework σε point a defence ορισμένων map.  Άσε που torb one-trick έχω να πετύχω τουλάχιστον 1 μήνα. Η πραγματικότητα είναι λιγότερο από 1%!

Ξέρεις τι θα σήμαινε αν είχαμε 50% specialist one-tricks/mains;;; Δεν θα υπήρχε παιχνίδι που να μην έβλεπες από έναν.

Επεξ/σία από Sanjuro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

50% αναφερομαι σε αυτους που απλως θελουν να διασκεδασουν στο παιχνιδι η να ανεβουν στο low rank επι της συνολικης playerbase, νομιζα ηταν σαφες στο αρχικο μου ποστ.

βλεπεις, δεν θελουμε ολοι να παιζουμε μονιμα την λεσβια απο το Λονδινο..

επισης αναφερεσαι συνεχεια για specialists, ενω εχει καταργηθει αυτος ο ρολος πρακτικα. το εξηγει και ο Goodman στο ποστ του. γιαυτο απο δω και περα μονο general purpose hybrids θα βλεπουμε. δεν θα κατσει ο αλλος να σχεδιαζει εξειδικευμενο ηρωα για να τον παιζεις εσυ μια φορα το διμηνο και να μην αγοραζεις τα σκινς του. δεν παει ετσι.

απλως το λαθος της Blizzard ηταν που πηγε να εφαρμοσει moba mechanics σε ενα καθαρα online shooter. και αυτη η μιξη δεν πετυχε, οπως φανηκε

απο την αφαιρεση της defense class.

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτοί προσπαθούν να καταργήσουν τους specialists για τους λόγους που προανέφερα. Ακόμα και μετά το rework του torbjorn όμως θα υπάρχουν specialists. π.χ. Ο bastion 100% είναι specialist. Η mei;; Η mei δεν είναι για κάθε χάρτη και κατάσταση σε καμία περίπτωση. Μάλλον και η νέα symmetra μπορεί να είναι λίγο λιγότερο situational αλλά μου φαίνεται πως σιγά-σιγά έχει καταλήξει να παίζεται σε πολύ συγκεκριμένα maps! κλπ κλπ 

Εγώ αυτό που έγραψα (να το κάνω ένα tl;dr γιατί μοιάζεις να έχεις χάσει την ουσία) είναι πως θα έκαναν σίγουρα καλύτερα αν ασχολιόντουσαν με ΠΟΛΥ σημαντικότερα πράγματα. Δεν θα πάθω τίποτα να πετύχω έναν βλακεντιο torb one-trick μερικές φορές σε κάθε season, αλλά σχεδόν σε κάθε παιχνίδι που παίζω νιώθω πως έχω πήξει στα cc, displacement abilities κλπ κλπ. "Let me play the game dude" που έλεγε και η κοπέλα του xQc όταν προσπαθούσε να μας δείξει πως νιώθει ο τύπος όταν τα παίρνει στο κρανίο.

Επεξ/σία από Sanjuro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

σημαντικο για εσενα. το γεγονος ειναι οτι πολλοι παικτες ζηταγανε αυτες τις βελτιωσεις εδω και πολυ καιρο για να ειναι σε καλυτερη θεση οι αγαπημενοι τους ηρωες. το "there are worse things to address first" δεν ειναι ακριβως επιχειρημα.

επισης  πως ακριβως εχει χασει το specialization του ο Torb? αυτο δεν το εχω καταλαβει ακομη. το turret του το εχει ακομη, το εχουν μπαφαρει και μπορει να το ελεγξει. το armor mechanic το εχουν αντικαταστησει με ενα πολυ ανωτερο mechanic, που τον κανει πιο viable μεσα στην μαχη. ακομη και η Symmetra που ειχε πιο ριζικο rework, οπως ο ιδιος λες, παραμενει specialist.

επομενως τι ακρβως συζηταμε εδω;

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε μπορω να καταλαβω το σκεπτικο, δεν το χρειαζεται ο νανος. Ενας ηρωας ειναι τερμα χαμηλα σε  pick rate, εντελως situational, χωρις escape μηχανισμους. Ενας να σε κολησει απο πισω δε κανει τπτ. Τωρα εχει το deny με την λαβα. 

Ας μην αλλαξουν τιποτα ποτε αν χαλαει 2-3 στο insomnia...Δε γινεται ενα παιχνιδι με ranking να μενει στην ιδια κατασταση για πανω απο 2 χρονια. Ποιος θα μεινει να παιξει? Τα σοβαρα competitive παιχνιδια κανουν τετοια buffs καθε 3 βδομαδες, οχι καθε 2 χρονια. Δε ξερω αν ειναι το πρωτο σας competitive παιχνιδι, αλλα δε λειτουργουν ετσι τα πετυχημενα. Και σιγουρα το OW δεν ειναι, και φαινεται πως θελουν να το αλλαξουν.

Το cc ενοχλει να το καταλαβω. Το dive? Ας μεναμε τοτε με dva-winston μεχρι να σβησει ο ηλιος. Το προβλημα ειναι τα nerfs-bufss ξεκαθαρα. Δε γινεται να παιζουμε συνεχεια genji-tracer-dva-winston. Απλα δε γινεται

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...