Προς το περιεχόμενο

AMD Ryzen 2200G = 87.4€


vgiozo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η χαμηλότερη τιμή αυτή τη στιγμή και πάνω από 10% φθηνότερα από την αμέσως επόμενη στο skroutz...

https://www.skroutz.gr/s/14023216/AMD-Ryzen-3-2200G-Box.html

Σε προσφορά και ο 2400G, στα 129.95€

....ΟΜΩΣ είναι από το Xcite, ένα κατάστημα με 1 αστέρι αξιολόγησης, αποκλειστικά και μόνο για λόγους καθυστέρησης και μη τακτικής ενημέρωσης του πελάτη για την παραγγελία....4-10 εργάσιμες λέει...

...σε αυτό το διάστημα μπορεί να πέσει η τιμή κι αλλού και να είναι ετοιμοπαράδοτο, δεν ξέρω αν αξίζει τελικά...ως τιμή πάντως, τυπικά ναι...

 

Το ίδιο κατάστημα έβγαλε ταυτόχρονα αρκετές εκπτώσεις, τόσο σε ακριβές όσο και σε φθηνές μνήμες DDR4 πχ

https://www.skroutz.gr/s/9010679/Corsair-Vengeance-LPX-16GB-DDR4-3200MHz-CMK16GX4M2B3200C16W.html

https://www.skroutz.gr/s/7730092/G-Skill-RipjawsV-16GB-DDR4-3200MHz-F4-3200C16D-16GVKB.html (Samsung D-Die / Hynix M-Die)

Οι ακόλουθες Samsung Bdie βάσει των πληροφοριών εδώ

https://www.skroutz.gr/s/8261915/G-Skill-TridentZ-16GB-DDR4-3600MHz-F4-3600C17D-16GTZ.html

https://www.skroutz.gr/s/8436023/G-Skill-TridentZ-16GB-DDR4-3600MHz-F4-3600C16D-16GTZ.html

https://www.skroutz.gr/s/8435982/G-Skill-TridentZ-16GB-DDR4-3200MHz-F4-3200C14D-16GTZ.html

 

Η διαθεσιμότητα γενικά σε αυτά τα κομμάτια είναι προβληματική...

Επεξ/σία από vgiozo
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, crashnburn είπε

yep

QoqlTPq.png

Α νομιζα οτι ελεγες γενικα ανεβηκε η τιμη του

Στο σκρουτζ ξεκιναει απο τα 145.

Ετσι κι αλλιως απο τετοιο σαπιομαγαζο δεν νομιζω να αγορασει κανεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κριτικές στο skroutz.gr καθιστούν αποαγορευτική την αγορά οποιουδήποτε προιόντος απο το εν λογω κατάστημα για εμένα.
Σε σχετική αναφορά,άτομο προσπαθούσε με οποιοδήποτε τρόπο να επικοινωνήσει για την παραγγελία του και δεν τα κατάφερνε για πολύ καιρό.
Δεν είναι ο μοναδικός.

Suz but a big "X" for Xcite.

Επεξ/σία από Tantalord
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Tantalord είπε

Κριτικές στο skroutz.gr καθιστούν αποαγορευτική την αγορά οποιουδήποτε προιόντος απο το εν λογω κατάστημα για εμένα.
Σε σχετική αναφορά,άτομο προσπαθούσε με οποιοδήποτε τρόπο να επικοινωνήσει για την παραγγελία του και δεν τα κατάφερνε για πολύ καιρό.
Δεν είναι ο μοναδικός.

Suz but a big "X" for Xcite.

...σε πολλές κριτικές αναφέρθηκε η ανάγκη περισσότερων προσπαθειών για επικοινωνία, αλλά αυτό που λες είναι λίγο ξεδιαλεγμένο...η κοινή κριτική ήταν οι χρόνοι αναμονής (παραγγέλνει κάποιος ελπίζοντας ότι από το 4-10 εργάσιμες θα του κάτσει το ελάχιστο, αλλά αυτό είναι η εξαίρεση)...

Η εντύπωση που μού αφήνουν οι κριτικές είναι πως μάλλον πρόκειται για one-man-show σε μεγάλο βαθμό, κι οχι για περίπτωση αναξιοπιστίας καθαυτής.

Αντίθετα νομίζω πως πολλοί του έριξαν μαύρο αποκλειστικά και μόνο από απογοήτευση για την καθυστέρηση κι ελλιπή επικοινωνία, με συνέπεια να το θάψουν, αν και αναλογικά ως προς τί θα μπορούσε να σημαίνει το 1 αστέρι, μάλλον δεν θα άξιζε τέτοιο θάψιμο.

(εγώ τέτοια βαθμολογία δεν θα έδινα σε καμία περίπτωση για καθυστέρηση, αλλά θα μόνο για περιπτώσεις απάτης / μη τήρησης των όρων της εγγύησης κοκ...εγώ βλέπω ότι οι βαθμολογίες δεν έχουν να κάνουν με aftersales υποστήριξη, μετά τη παραλαβή του προϊόντος, που είναι το πιο σημαντικό)

Το καλό είναι ότι βρίσκεται Θεσσαλονίκη, γιατί συχνά όταν ψάχνουμε για τιμές, πρέπει να υπολογίζουμε και μεταφορικά, που μπορεί να είναι κι ακριβά...

εγώ θα είχα υποβάλει παραγγελία, παρόλαυτά, αν έδινε επιλογή πληρωμής κατά την παραλαβή...όταν αναμένω 2-3 βδομάδες καθυστέρηση, δεν θέλω να έχω τα χρήματά μου δεσμευμένα...
...αυτό όμως είναι πρόβλημα για το μαγαζί αν είναι μικρό, κρίνοντας από τα σχόλια, όπου κάποιοι μάλλον καθυστερούσαν τη κατάθεση και ο μαγαζάτορας έλεγε ότι δεν κατοχυρώνεται η παραγγελία πριν γίνει η πληρωμή...
..δλδ δεν κρατάει απόθεμα και δεν θέλει να ρισκάρει παραγγελίες απλής κατοχύρωσης μιας τιμής, χωρίς πραγματική πρόθεση αγοράς, που είναι αρκετά συνηθισμένες δυστυχώς...

 

Όπως είπα εμένα δεν με αποθαρρύνει από θέμα αξιοπιστίας, αλλά δεν θέλω να έχω και τα χρήματα στον πάγο χωρίς σαφή ορίζοντα παραλαβής...

Επεξ/σία από vgiozo
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, vgiozo είπε

...σε πολλές κριτικές αναφέρθηκε η ανάγκη περισσότερων προσπαθειών για επικοινωνία, αλλά αυτό που λες είναι λίγο ξεδιαλεγμένο...η κοινή κριτική ήταν οι χρόνοι αναμονής (παραγγέλνει κάποιος ελπίζοντας ότι από το 4-10 εργάσιμες θα του κάτσει το ελάχιστο, αλλά αυτό είναι η εξαίρεση)...

Η εντύπωση που μού αφήνουν οι κριτικές είναι πως μάλλον πρόκειται για one-man-show σε μεγάλο βαθμό, κι οχι για περίπτωση αναξιοπιστίας καθαυτής.

Το καλό είναι ότι βρίσκεται Θεσσαλονίκη, γιατί συχνά όταν ψάχνουμε για τιμές, πρέπει να υπολογίζουμε και μεταφορικά, που μπορεί να είναι κι ακριβά...

εγώ θα είχα υποβάλει παραγγελία, παρόλαυτά, αν έδινε επιλογή πληρωμής κατά την παραλαβή...όταν αναμένω 2-3 βδομάδες καθυστέρηση, δεν θέλω να έχω τα χρήματά μου δεσμευμένα...
...αυτό όμως είναι πρόβλημα για το μαγαζί αν είναι μικρό, κρίνοντας από τα σχόλια, όπου κάποιοι μάλλον καθυστερούσαν τη κατάθεση και ο μαγαζάτορας έλεγε ότι δεν κατοχυρώνεται η παραγγελία πριν γίνει η πληρωμή...
..δλδ δεν κρατάει απόθεμα και δεν θέλει να ρισκάρει παραγγελίες απλής κατοχύρωσης μιας τιμής, χωρίς πραγματική πρόθεση αγοράς, που είναι αρκετά συνηθισμένες δυστυχώς...

Όπως είπα εμένα δεν με αποθαρρύνει από θέμα αξιοπιστίας, αλλά δεν θέλω να έχω και τα χρήματα στον πάγο χωρίς σαφή ορίζοντα παραλαβής...

Σίγουρα. Ο καθένας επιλέγει σύμφωνα με τα δικά του δεδομένα.

Τουλάχιστον για μένα λόγω ότι θέλω κάποιο αξιοπιστο κατάστημα,επιλέγω να αγοράζω και έλαχιστα παραπάνω σε αξία,για να μην μπλέκω.
Μου έχουν συμβεί τα άισχη κατά καιρούς.χαχαχα😛
Υπάρχουν και κριτικές που λειτούργησαν όλα άψογα με το εν λόγω κατάστημα.
Είναι σαφές ότι για να υπάρχει μεγάλη μείωση στην τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό,κάτι θυσιάζεται για αυτό.
Αλλά είναι για μένα ασέβεια και αναξιοπιστία,το γεγονός ότι δεν μπορούσαν οι αγοραστές να επικοινωνήσουν με οποιονδήποτε.
Κατάστημα με τηλέφωνο που να μην λειτουργεί ή τρόπο επικοινωνίας με οποιδήποτε άλλο τρόπο,δεν ξέρω πως δύναται να υφίσταται στο 2018.

 

Επεξ/σία από Tantalord
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θυμάμαι καλά αναφέρθηκε πρόβλημα με το τηλεφωνικό κέντρο που έβγαζε τα τηλεφωνήματα σε φαξ...για το chat, καλά, αν είναι 1-2 υπάλληλοι τρέχα γύρευε, υπάρχει εκεί για να βρίσκεται περισσότερο.

Όπως είπα, θεωρώ καταχρηστικό να βαθμολογείται ένα κατάστημα με 1 αστέρι αποκλειστικά και μόνο για καθυστέρηση παραλαβής...γιατί δεν υπάρχουν άλλες περιπτώσεις στα σχόλια...τον πήραν σειρά με το φτυάρι και τον έθαψαν...

Αν έστελνε μεταχειρισμένα, προβληματικά, αν δεν τηρούσε την εγγύηση κτλ...με τί θα τον βαθμολογούσαν δλδ;;

Παρόλαυτά κι εγώ που το λέω σαφώς επηρεάστηκα γιατί ψάχνω ακριβώς αυτό και δεν υπέβαλα παραγγελία, τελικά, παρότι πολλά μαγαζιά έχουν 4-10 μέρες αναμονή κι αν έβλεπα εξίσου καλή τιμή σε άλλα, με καλύτερη βαθμολογία, αν μπορούσα να περιμένω, δεν θα δίσταζα τόσο...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 8 μήνες μετά...

Καλησπερα ! Εγω εχω σοβαρο προβλημα με αυτο το μαγαζι το xcite.gr  και δεν ξερω τι να κανω. Πριν 2+ μηνες εκανα παραγγελια καρτα γραφικων και οθονη. Το μαγαζι μου το προτεινε η σελιδα BestPrice. Συνολο παραγγελιας 900 ευρω, τα οποια πηγα στην τραπεζα και εκανα επισημα καταθεση στο λογαριασμο της εταιριας.

Στο σιτε εγραφε μεχρι 10 εργασιμες θα κανει . Μετα απο τοσο καιρο ακομη τιποτα. Τον πρωτο μηνα ειχα επικοινωνησει 2-3 φορες και ολο μου λεγαν απο βδομαδα και οτι ακομα περιμενουν παρραγγελειες του προηγουμενου μηνα. Εχουν περασει πανω απο 2 μηνες και ακομα τιποτα.

Τωρα πια δεν απαντανε ουτε σε τηλεφωνα , ουτε σε email, ουτε στο facebook. To site τους δεν λειτουργει πια. Και περασα απο την διευθυνση του μαγαζιου και εχουν μετακομισει. Στο τζαμι ελεγαν οτι πηγαν σε καινουρια διευθυνση αλλα στην καινουρια διεθυνση ειναι ενα κλειστο αδειο μαγαζι που μεσα φαινετε σαν να ειναι σε πολυ αρχικα σταδια ανακαινησης.

Δεν μπορω να τους βρω πουθενα για να κανω ακυρωση , να παρω τα χρηματα μου πισω τουλαχιστον . Σε βαθμολογιες του μαγαζιου που ειδα στο google ειναι πολλοι αλλοι που εχουν το ιδιο προβλημα με μενα αυτην τη στιγμη .Δεν ξερω τι μπορω να κανω γιατι δεν μπορω να βρω κανενα τροπο επικοινωνιας με το μαγαζι. Δεν μου πηγε η γνωμη να ψαξω για κριτικες πρωτα γιατι μετα απο τοσο καιρο που παραγγελνω απο μαγαζια της bestprice και του σκρουτζ δεν ειχα καποιο προβλημα και τα εμπιστευομουν.

 
  • Like 2
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλέον το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι μήνυση για απάτη. Είναι δωρεάν, πας στο ΑΤ της περιοχής σου με όλα τα αποδεικτικά και την καταθέτεις. Όταν το κάνεις ξαναστείλε στο κατάστημα ένα εμαιλ με φώτο του χαρτιού. Ίσως έτσι να ασχοληθούν. Γενικά είσαι δύσκολα, αλλά μην τυχών και το αφήσεις έτσι να περάσει. Και κοίτα να πάρεις το μάθημά σου φυσικά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, non-serviam είπε

Πλέον το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι μήνυση για απάτη. Είναι δωρεάν, πας στο ΑΤ της περιοχής σου με όλα τα αποδεικτικά και την καταθέτεις. Όταν το κάνεις ξαναστείλε στο κατάστημα ένα εμαιλ με φώτο του χαρτιού. Ίσως έτσι να ασχοληθούν. Γενικά είσαι δύσκολα, αλλά μην τυχών και το αφήσεις έτσι να περάσει. Και κοίτα να πάρεις το μάθημά σου φυσικά.

Σε ευχαριστω για τις συμβουλες , θα προσπαθησω να κανω οτι μπορω. Θα θελα να βρω και αλλα ατομα που εχουν προβλημα με το μαγαζι μπας και ειμαστε πιο οργανωμενοι. Σκεφτομουν να επικοινωνησω και με τον συνηγορο του καταναλωτη πρωτα αλλα δεν ξερω ποσο θα μπορεσει να βοηθησει αν ουτε αυτος καταφερει να ερθει σε επικοινωνια με το μαγαζι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...