Προς το περιεχόμενο

AMD Ryzen 2200G = 87.4€


vgiozo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, jimkotefas είπε

Σε ευχαριστω για τις συμβουλες , θα προσπαθησω να κανω οτι μπορω. Θα θελα να βρω και αλλα ατομα που εχουν προβλημα με το μαγαζι μπας και ειμαστε πιο οργανωμενοι. Σκεφτομουν να επικοινωνησω και με τον συνηγορο του καταναλωτη πρωτα αλλα δεν ξερω ποσο θα μπορεσει να βοηθησει αν ουτε αυτος καταφερει να ερθει σε επικοινωνια με το μαγαζι

Μην το καθυστερείς όμως. Δράσε πριν εξαφανιστούν εντελώς, αν δεν το έχουν κάνει ήδη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρε ένα τηλέφωνο στην τράπεζα αρχικά για να αμφισβητήσεις την πληρωμή. Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί πες τους τι έγινε και λογικά θα ακυρώσουν την πληρωμή . Σιγουρα κάνε μήνυση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Πάρε ένα τηλέφωνο στην τράπεζα αρχικά για να αμφισβητήσεις την πληρωμή. Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί πες τους τι έγινε και λογικά θα ακυρώσουν την πληρωμή . Σιγουρα κάνε μήνυση 

Είναι εφικτό κάτι τέτοιο για πληρωμή που έχεις κάνει σε φυσικό κατάστημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τη στιγμή που δεν έχει παραλάβει ακόμη το οτιδήποτε σίγουρα μπορεί να αμφισβητήσει την πληρωμή. Δεν χάνει τίποτα να δοκιμάσει. Επειδή το έχω ρωτήσει νομίζω γίνεται. Δεν έχει να χάσει τίποτα αν πάρει τώρα τηλέφωνο στο τηλ. κέντρο της τράπεζας και περιγράψει τι έχει συμβεί, λογικά το ίδιο το κέντρο θα προτείνει να αμφισβητήσει την πληρωμή. Το μόνο που θα χρειαστεί είναι ο αριθμός της συναλλαγής. Μάλιστα, αν θυμάμαι καλά, η ίδια η τράπεζα θα κινηθεί νομικά ενάντια στο κατάστημα. 

Είναι πολύ απλά τα βήματα που έχει να κάνει ξεκινώντας άμεσα:

1) Τηλεφωνική επικοινωνία με την τράπεζα (το κέντρο δουλεύει 24/7 άρα ειναι παντα διαθέσιμο) ΤΩΡΑ.

2) Μήνυση στο τοπικό ΑΤ αφού είναι δωρεάν για απάτη

3) Άμεση επικοινωνία με το 1520 (Γραμμή Καταναλωτών) και να ακολουθήσει τις οδηγίες τους για καταγγελία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρίας" Ας μας μεταφέρει τι θα του πει η τράπεζα . 

Σύμφωνα με τη νομοθεσία για το ηλεκτρονικό εμπόριο και το Νόμο 2251/1994 που ρυθμίζει τις συναλλαγές από απόσταση, από τη στιγμή πουτα χρήματα μιας παραγγελίας κατατεθούν σε τραπεζικό λογαριασμό, το ηλεκτρονικό κατάστημα οφείλει να αποστείλει άμεσα το προϊόν στον αγοραστή. Χρειάζεται όμως μεγάλη προσοχή, διότι στην ουσία τα χρήματα σου κατατίθενται σε λογαριασμού τρίτου προσώπου και δεν μπορούν να επιστραφούν εάν κάτι δεν πάει καλά, χωρίς τη μεσολάβηση σύνθετων νομικών διαδικασιών.

Όπως είναι κατανοητό, ο συγκεκριμένος τρόπος πληρωμής έγκειται απόλυτα στη φερεγγυότητα και την αξιοπιστία του πωλητή και εμπεριέχει μεγάλο ρίσκο από την πλευρά του αγοραστή – καταθέτη για τις ηλεκτρονικές αγορές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι αλλά για αγορές πάνω από 500€ δεν έχεις άλλο τρόπο παρά κατάθεση ή χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας.Και ο φίλος μιλάει για αγαθά αξίας 900€

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανοιξε και ενα θεμα στο φορουμ με το ονομα του μαγαζιου στον τιτλο και καποια ενδεικτικη λεξη πχ απατη, ωστε να το βρισκουν ευκολα και αλλα θυματα και να συντονιστειτε εκει συλλογικα, πχ ομαδικη αγωγη σε δικηγορο.

(Οταν το ανοιξεις, βαλε και λινκ εδω για να το δουν οσοι διαβασαν το παρον νημα).

Επεξ/σία από nek4d
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...