Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, giorgoskav είπε

ειναι υποχρεωμενοι να σε εξυπηρετησουν και να σου εκτυπωσουν οτι χρεος υπαρχει !

οκ πρώτα κατάστημά αν δεν ... τότε email ... 

και κάτι άλλο μου είπε όταν με πήρε τηλ ότι με ηχογραφούν και αν συμφωνώ κτλ δηλ αν δεν συμφωνώ πρέπει να με κλείσει?

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, giorgoskav είπε

ειναι υποχρεωμενοι να σε εξυπηρετησουν και να σου εκτυπωσουν οτι χρεος υπαρχει !

Έχεις δίκιο αλλά δεν εννούσα αυτό. Εννοούσα να πάρει γραπτή απάντηση κάτι το οποίο θα γίνει από τα κεντρικά και από το αρμόδιο τμήμα. Και είναι κάτι που του χρειάζεται εάν τα πράγματα πάνε στραβά και χρειαστεί να χρησιμοποιήσει το έγγραφο.

 

8 λεπτά πριν, ziaba είπε

καλά φαξ δεν έχω μόνο  email ... να τους ζητήσω να μου στείλουν αναλυτικά τα πάντα όλα

Στείλε email και γράψε αναλυτικά τι έχει συμβεί όπως επίσης ζήτησε να σου τεκμηριώσουν πως προκύπτει η οφειλή. Ότι γράψεις κάνε το σε πολύ καθαρό και ευγενικό τόνο και επίσης χωρίς ορθογραφικά λάθη κλπ γιατί πολύ πιθανό το έγγραφο αυτό (την επικοινωνία δηλαδή) θα χρειαστεί να το χρησιμοποιήσεις μετά.

2 λεπτά πριν, ziaba είπε

 δηλ αν δεν συμφωνώ πρέπει να με κλείσει?

Ναι

 

Επεξ/σία από l337
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τέτοιες "περίεργες" οφειλές είναι συνήθως από πρόωρο "σπάσιμο" συμβολαίου.

ίσως να είχες συμβόλαιο και να το έκανες CU όπως είπες και να μην πρόσεξες ότι δεν είχε λήξει.

Πάντως για τέτοιου επιπέδου ποσά δεν γίνονται δικαστήρια , δεν συμφέρουν , απλά απειλουν και όποιος τσιμπίσει

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Thanks 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

τέτοιες "περίεργες" οφειλές είναι συνήθως από πρόωρο "σπάσιμο" συμβολαίου.

ίσως να είχες συμβόλαιο και να το έκανες CU όπως είπες και να μην πρόσεξες ότι δεν είχε λήξει.

Πάντως για τέτοιου επιπέδου ποσά δεν γίνονται δικαστήρια , δεν συμφέρουν , απλά απειλουν και όποιος τσιμπίσει

μα πήγα απ το κατάστημά και ρώτησα ποια μέρα να περάσω να το κάνω κάρτα για να μην πληρώσω τα κερατιάτικα σας και μου παν ένα μήνα πριν λήξη του συμβόλαιο έτσι και έκανα

  • Thanks 1
Δημοσ.

Αν ο υπάλληλος ήταν "βιαστικός" και δεν το έκανε την σωστή ημέρα σε πήρε στον λαιμό του.

Στείλε εμαιλ όπως σου είπαν να απαντήσουν από που προκύπτει η οφειλή. Αν σου πουν από το σπάσιμο του συμβολαίου απάντησε τους ΓΡΑΠΤΩΣ (κάνει το εμαιλ) , ότι δεν το αποδέχεσαι γιατί το τόνισες στον υπάλληλο του υποκαταστήματος τους και ότι δεν είναι δική σου ευθύνη. Επειδή σε δικαστήριο θα δικαιωθείς κατα 90% δεν πρόκειται να μπουν σε έξοδα ακόμη και ήταν πολύ μεγαλύτερη η διαφορά.

  • Thanks 2
Δημοσ.

Βασικά όταν αλλάζει η εταιρία συγχώνευση, μεταπώληση κτλπ έχει λίγο ο καταναλωτής αν θελήσει να παραμείνει στην εταιρία που άλλαξε; Αυτό ρωτάω. Ή συνεχίζω υπό νέα ιδιοκτησία. Πρέπει να βγάλω τα αντίγραφα που υπέγραψα πριν από καιρό και να ψάχνω ψιλά γράμματα...

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Το ποσό που σου ζητάνε ταιριάζει με την ποινή διακοπής συμβολαίου πριν τη λήξη του. Πήγαινε στο κατάστημα και λογικά θα βρεθεί κάποια άκρη. 

  • Thanks 2
  • Super Moderators
Δημοσ.
48 minutes ago, ziaba said:

μα πήγα απ το κατάστημά και ρώτησα ποια μέρα να περάσω να το κάνω κάρτα για να μην πληρώσω τα κερατιάτικα σας και μου παν ένα μήνα πριν λήξη του συμβόλαιο έτσι και έκανα

Κατά 99.99% φταίει αυτό...

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Πάντως επειδή υπάρχουν διαφορά post περί αδειών και γεμάτων κτλ , εγω δεν γνωρίζω κάποιον να γλίτωσε και να μην πλήρωσε οφειλή σε εταιρία κινητής τηλεφωνίας 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Εαν ειναι υπαρκτη οφειλη καλως να πληρωθει, παρολο τις εκβιαστικες ρητρες, αυτες εχουν συμφωνηθει για την υπηρεσια.
Αλλα εαν σου πετανε μετα απο 5 χρονια (που οσο τυπικος και να εισαι θα εχεις πεταξει τις οποιες αποδειξεις κραταγες) η να σου μιλανε με το καλημερα για εξωδικα χωρις να εχει υπαρξει προηγουμενη ΓΡΑΠΤΗ ενημερωση με επιστολη ειναι εξοργιστικα πραγματα.
Εαν μια εταιρια εχει πελατες που χρωστανε, ειναι δικια της υποχρεωση να τα ζητησει, τα 5 χρονια δεν ειναι ευλογο χρονικο διαστημα ουτε οι απειλες απο δικηγορους.

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, l337 είπε

Τα 110€ τι αφορούν;

 

5 ώρες πριν, ziaba είπε

που να ξέρω τους είπα να μου στείλουν λογαριασμό και μου παν ότι σας ήρθε σε email, έψαξα και δεν βρήκα κάτι

 

μηπως πηγε στα σπαμ;

5 ώρες πριν, talibanakos είπε

Εχω βρισει πολλες τυπισσες που παιρνουν και κυριολεκτικα απειλουν λες και τα χρωσταω σε εκεινες.

Παιρνουν και γ@μ@νε την ψυχολογια του καθε καψερου που τρεχει να βουλωσει οτι τρυπα μπορει και τον αναγκαζουν με απειλες να πληρωσει.

Θα μου πεις,δεν χρησιμοποιησες τις υπηρεσιες; Και μετα παμε σε μεγαλη συζητηση :P

Απατεωνες ειναι ολοι αυτοι και καλα τους κανει ο κοσμος.

δεν χρησιμοποιησες τις υπηρεσιες;

  • Thanks 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, ziaba είπε

τις αποδείξεις τις πετουσα μετα απο κάποιο διάστημα γενικά δεν τις κραταω ουτε ΔΕΗ ουτε νερό τπτ 

Κακώς, εγώ δεν πετάω αποδείξεις ακόμα και μετά από χρόνια. 

Σε κάθε περίπτωση, ρώτα τους από τι προέρχονται αυτά τα 110 ευρώ.

5 ώρες πριν, orck είπε

Μισο λεπτο ρε παιδια, ΑΥΤΟΙ κανουν το εξωδικο εσυ θα το πληρωσεις;


 

Αρχικά το πληρώνει αυτός που στο στέλνει. Αλλά αν πάτε δικαστικώς με αγωγή και κερδίσουν εκεί θα κληθείς εσύ να τα πληρώσεις όλα μαζί.

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Alexandros7474 είπε

Πάντως επειδή υπάρχουν διαφορά post περί αδειών και γεμάτων κτλ , εγω δεν γνωρίζω κάποιον να γλίτωσε και να μην πλήρωσε οφειλή σε εταιρία κινητής τηλεφωνίας 

αμα ζητησεις με μειλ αναλυτικα λογαριασμους, πληρωμες, κλπ μια χαρα βρισκεις πως "τους διεφυγε" οτι ειχαν πληρωθει οι οποιες οφειλες υπηρξαν μια φορα κ ενα καιρο. τους το πετας στα μουτρα και δε σε ξαναενοχλουν

στη περιπτωση του ΤΣ μπορει πραγματι να υπαρχει οφειλη, αλλα οι απειλες για δικηγορους κλπ χωρις να ασχοληθουν να σου στειλουν τα παραπανω ειναι μεγαλη λαμογια και κανονικα θελουν μια μηνυση να στρωσουν, αλλα ποιος εχει χρονο και χρημα για τετοιες ιστοριες..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με vodafone να σας πω και εγώ μια ιστορία που ίσως να εξηγεί το παραπάνω μπέρδεμα .

Πριν κανά δίμηνο μου έρχεται ένα e mail με ένα μηνιαίο  λογαριασμό  τους , το θέμα ήταν ότι δεν έχω σύνδεση vodafone .

Κοιτάζοντας τον λογαριασμό παρατηρώ ότι είναι ο αριθμός τηλεφώνου ενός φίλου μου (ο λογαριασμός ήταν κανονικός και δεν είχε ληξιπρόθεσμες ή άλλες επιπλέον χρεώσεις )

Επικοινωνώ με vodafone και επέμεναν ότι δεν έχουν λάθος e mail και ότι ο φίλος μου τους το έδωσε .

Επικοινωνώ με τον φίλο μου και μαθαίνω ότι δεν τους έχει δώσει αυτός το e mail μου και ότι ο λογαριασμός που μου ήρθε εμένα έχει έρθει και σε αυτόν και τον είχε ήδη εξοφλημένο .

Επικοινωνούμε μαζί με vodafone και μετά από πολλά δεν ξέρω και δεν ευθυνόμαστε εμείς αλλά εσείς κάνατε λάθος που ακούσαμε ,  καταλαβαίνουμε και εμείς και  η  vodafone ότι το e mail μου το είχανε από  όταν πριν καμιά δεκαετία περίπου , που είχα εγώ  hol είχα προτείνει (σε συμφωνία βέβαια με τον φίλο μου ) τον φίλο μου στην hol (που ήθελε τότε σύνδεση ) για να πάρει μια προσφορά τότε της hol που ήταν αν θυμάμαι καλά 3 μήνες δωρεάν πάγιο .

Τότε μας ζήτησε βέβαια συγνώμη και μας είπε με λίγα λόγια ότι έχουν μπλέξει τα μπούτια τους με τα συστήματά , και έχουν και άλλα τέτοια κουφά περιστατικά που δεν μπορούν να τα καταλάβουν και να τα προλάβουν πριν οι καταναλωτές τους τα επισημάνουν και διαμαρτυρηθούν. 

Για κοίτα το μην απλά έχουν μπλέξει πάλι τα μπούτια τους.

 

Επεξ/σία από siracos
  • Thanks 1
Δημοσ.

Πάντως αυτά για μηνύσεις και τέτοια δεν βλέπω να γίνονται στην vodafone  μια γρια σε μας η οποία δεν ήταν και καλά στα μυαλά της έφυγε και είχε μόνο τηλέφωνο σύνδεση στην vodafone άφησε ένα χρέος κάπου στα 280€ το τι χαρτιά ήρθανε ότι θα την πάνε δικαστικώς ότι θα πληρώσει πρόστιμα, τίποτα από όλα αυτά δεν έγινε 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...