Προς το περιεχόμενο

Pathfinder Kingmaker


ilos
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από ilos,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Anuminas είπε

To πήρα και γω δωρεάν στο Epic Store. Tα Pillars of Eternity, Tyranny, Divinity Original Sin ή Wasteland μου άρεσαν όλα, ευελπιστώ να μου αρέσει και αυτό.

Εχω παιξει ολα αυτα τα παιχνιδια. Μεχρι στιγμης, το Pathfinder: Kingmaker μου αρεσει περισσοτερα απ ολα. Γουστα ειναι αυτα φανταζομαι. Τo Pillar of Eternity ηταν λιγο πιο χαοτικο, λιγο πιο unbalanced στις μαχες τουλαχιστον στην αρχη. 

  • 1 χρόνο αργότερα...
  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παιδιά το συγκεκριμένο τρέχει νορμάλ σε ps4? Το βλέπω σε προσφορά και το σκέφτομαι ή δεν αξίζει σε κονσόλα καθόλου λόγω χειρισμού;

Δημοσ.

turn based είναι η υβριδικό turn based. Αν εχουν κάνει σωστή δουλειά στο interface τότε δεν βλέπω το λόγο να μην μπορείς να το παίξεις και σε κονσόλα. Δεν θέλει και κανά ιδιαίτερο χειρισμό 

Δημοσ.
2 hours ago, spiritclay said:

Παιδιά το συγκεκριμένο τρέχει νορμάλ σε ps4? Το βλέπω σε προσφορά και το σκέφτομαι ή δεν αξίζει σε κονσόλα καθόλου λόγω χειρισμού;

Disclaimer: Έχω ελάχιστη εμπειρία με controller και μόνο σε PC. Δεν απήντησα όταν είδα το μήνυμά σου γιατί περίμενα κάποιον που έχει το παιχνίδι σε PS4 για να σου δώσει πιο σωστή πληροφορία.

Πήρα τις προάλλες ένα χειριστήριο των 3€ για να υπάρχει για κάποια παιχνίδια και επειδή το μόνο παιχνίδι που είχα πρόχειρο με native υποστήριξη για χειριστήριο ήταν το Kingmaker, το δοκίμασα εκεί. Όπως είναι αναμενόμενο, ο χειρισμός σε ένα παιχνίδι με δεκάδες λειτουργίες είναι πιο αργός (σε αυτό βέβαια φταίω και εγώ λόγω ότι είμαι απείρως πιο εξοικειωμένος με ποντίκι - πληκτρολόγιο από ότι σε χειριστήριο).

Το παράτησα μετά από ένα μικρό διάστημα και γύρισα στο ποντίκι. Οι devs κάποια στιγμή υλοποίησαν turn-based κατάσταση αλλά ουσιαστικά τα encounters σχεδιάστηκαν πριν από αυτό και έτσι κάποια encounters σε βάζουν να πολεμήσεις μαζί 25 εχθρούς το οποίο σε turn-based πενταπλασιάζει τον χρόνο. Σκέψου πόσο πιο πολύ χρόνο θα χρειάζεται αν βάλεις στην εξίσωση και τον controller.

Με ένα μικρό ψάξιμο, βρήκα τα παραπάνω για να πάρεις μια ιδέα αν αξίζει. Από ό,τι διαβάζω, σε κονσόλα υπάρχει το ίδιο πρόβλημα που έχω και εγώ με την linux έκδοση που χρησιμοποιώ. Η ομάδα έχασε τα δικαιώματα και έτσι έχουμε μείνει πίσω (σε linux είναι 2.1.5 vs 2.1.7b σε windows. ίσως παρόμοια έκδοση να είναι και σε ps4).

Εγώ πάντως στα 13 ευρώ (νομίζω) που το είχα πάρει, δεν το μετάνιωσα. Από εκεί και πέρα ζύγισε την κατάσταση και αποφάσισε.

Δημοσ.

Σε linux αν παίζεις μέσω steam είναι καλύτερα να βάλεις την windows έκδοση μέσω proton παρά την native linux ακριβώς γιαυτό το λόγο που αναφέρεις ότι στις περισσότερες φορές οι native εκδόσεις μένουν πίσω σε update. Ετσι και αλλιώς μέσω proton παίζει άψογα

Δημοσ.
2 hours ago, chek2fire said:

Σε linux αν παίζεις μέσω steam είναι καλύτερα να βάλεις την windows έκδοση μέσω proton παρά την native linux ακριβώς γιαυτό το λόγο που αναφέρεις ότι στις περισσότερες φορές οι native εκδόσεις μένουν πίσω σε update. Ετσι και αλλιώς μέσω proton παίζει άψογα

Αν λες εμένα, την gog έκδοση έχω. Είχα δοκιμάσει και την windows έκδοση μέσω wine και έτρεχε καλούτσικα αλλά άλλο είναι να τρέχεις κατευθείαν ξένοιαστα native έκδοση από wine / proton / whatever.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, imitheos είπε

Αν λες εμένα, την gog έκδοση έχω. Είχα δοκιμάσει και την windows έκδοση μέσω wine και έτρεχε καλούτσικα αλλά άλλο είναι να τρέχεις κατευθείαν ξένοιαστα native έκδοση από wine / proton / whatever.

το κακό αυτό είναι με το linux gaming εκτός steam ότι δεν έχεις την ίδια υποστήριξη. Το proton έχει κάνει φοβερά άλματα που ξεχνάς τελείως ότι δεν τρέχεις μια native έκδοση

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το GOG μου έστειλε (κλασικά "αποκλειστικά για εμένα" :P ) προσφορά για το Wrath of the Righteous με 75% έκπτωση.

Αν ενδιαφέρεται κανένας αυτό είναι το link https://www.gog.com/redeem/lrz60a7cb1ffaacce6

Βγαίνει στα 15€ η Commander Edition και στα 22€ η Mythic Edition η οποία παρέχει το Season Pass οπότε υποθέτω περιέχει και τα Expansions. Δεν το έχω αγοράσει οπότε δεν ξέρω αν μπήκε ποτέ φθηνότερα αλλά είναι σχετικά νέο παιχνίδι οπότε δεν νομίζω να πήρε ποτέ μεγαλύτερη έκπτωση από 75%.

Edit: Ξέχασα να αναφέρω ότι ισχύει μέχρι 17 Σεπτεμβρίου.

Επεξ/σία από imitheos
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έβαλα - επιτέλους - το παιχνίδι. Κανόνες 3.5 DnD οπότε οικείο περιβάλλον. Βάζω Hard δυσκολία με τις default επιλογές.

Δε μπορώ να βγάλω την πρώτη μάχη του παιχνιδιού. Κυριολεκτώ. Στον πρώτο χάρτη με το που παίρνω τη Linzi και τον Tartuccio, που έχει τους 3 generic rogues, με έχουν σκίσει 3 φορές. Με πεθαίνουν στα sneak attacks.

Ξέχασα να παίζω DnD-based CRPG? Πωτς γκιενέν ατό, μεγάλε μάγιστρε Ογκουνσότο?

EDIT - με το που άλλαξα τη μάχη από RTwP σε TB πέρασα τη μάχη χωρίς προβλήματα, ενώ και οι εχθροί αντιδρούσαν πολύ πιο λογικά. Δεν ξέρω.

Επεξ/σία από Tobajara
  • Like 2
Δημοσ.

Το παιχνίδι είναι πάρα πολύ δύσκολο. Τόσο στην αρχή που έχεις λίγους χαρακτήρες όσο και αργότερα που θα κάνεις λάθος builds στους τουλάχιστον μισούς χαρακτήρες σου. Εγώ το παράτησα στο normal μετά απο 15-20 ώρες γιατί πραγματικά χρειαζόμουν pre-builds σχεδόν για ολες τις classes ώστε να προχωρήσω και σε αυτά τα παιχνίδια αν δεν ανυπομονείς για το επόμενο level χάνεις σχεδόν όλο το νόημα. 

Το hard στην Owlcat είναι πραγματικό HARD. Θα καταλάβεις τι παλούκι είναι όταν μπεις στα πρώτα dungeon/caves.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι πολύ δύσκολο. Στην αρχή , μέχρι το τέλος του act 1 βασικά, θέλει προσοχή γιατί δεν έχεις  HP και μπορούν να πεθάνουν εύκολα οι χαρακτήρες. Μετά γίνεται εύκολο έως πολύ εύκολο. Σίγουρα δεν χρειάζεται να ψάξεις για builds εκτός και εάν ζαλίζεσαι από τις πολλές επιλογές, που η αλήθεια είναι ότι μπορούν να σε πελαγωσουν ειδικά εάν δεν γνωρίζεις το σύστημα. 

Έχει δυστυχώς ένα πολύ μεγάλο difficulty spike προς το πολύ τέλος. Όχι γιατί οι εχθροί γίνονται δύσκολοι, το αντίθετο, καθαρίζεις τις μάχες πολύ εύκολα εάν ξέρεις τι σε περιμένει. Η δυσκολία προέρχεται στο ότι δεν το περιμένεις και χωρίς να έχεις προετοιμαστεί από πολύ νωρίτερα για αυτές, το παιχνίδι γίνεται τεστ υπομονής με συνεχή TPK. 

Εγώ το 1ο playthrough μου το τελείωσα πάντως χωρίς builds και με RTWP. Δυστυχώς δεν υπήρχε το TB mode επίσημα τότε.

Η πρόταση μου είναι να συνεχίσεις με TB μάχες που κάνει το παιχνίδι πιο διαχειρισιμο.

Όταν με το καλό το τελειώσεις, πες μας και τις εντυπώσεις σου και ποιο τερματισμό έκανες.

Επεξ/σία από mike299
Δημοσ.

Πρώτες εντυπώσεις είναι πως το παιχνίδι μου φαίνεται δυσκοίλιο.

Έχει διάφορα χαζά DnD checks μάλλον παρμένα από το επιτραπέζιο που απλά σου σπάνε τα νεύρα στον υπολογιστή. Από τις default Hard επιλογές αφαίρεσα το να εξαρτάται η ταχύτητα που περπατάς από το βάρος του inventory (έλεος δηλαδή) και να θεραπεύονται τα status effects με rest, αντί να υπάρχει roll (επίσης έλεος).

Στο θέμα των μαχών και της δυσκολίας, το παιχνίδι δε ρολάρει στην αρχή. Οι τοξότες βαράνε μέσα από τοίχους (...), οι αντίπαλοι τοξότες είναι υπερβολικά εύστοχοι και το sneak attack πονάει, αντιμετωπίζεις εχθρούς 1 level υψηλότερο και, γενικά, είναι τάβλι πολυτελείας. Αυτό το πρόβλημα υπάρχει λίγο πολύ σε όλα τα DnD παιχνίδια αλλά εδώ ολοφάνερα παίζω και ξαναπαίζω ώστε να μου κάτσει το πρώτο sneak attack με crossbow για να έχω ελπίδες. Είναι λογικό να αστοχείς πολύ, είναι λογικό να μην έχεις ξόρκια ή AoE, αλλά όχι και να σε στέλνει να πολεμήσεις αράχνες με stat drain στο level 2, έστω και σε προαιρετική περιοχή. 

Το voice over δε με ενθουσίασε, μου φαίνεται κάπως επίπεδο, τα γραφικά και υλοποίηση των κανόνων είναι μια χαρά, το σενάριο μέχρι τώρα δεν έχει φανεί αλλά είμαι ακόμα στην αρχή, γενικά είμαι λίγο μαγκωμένος. Μου δίνει την εντύπωση πρωτόλειου τίτλου. Θα δούμε.

  • Like 1
Δημοσ.
11 hours ago, Tobajara said:

Πρώτες εντυπώσεις είναι πως το παιχνίδι μου φαίνεται δυσκοίλιο.

Έχει διάφορα χαζά DnD checks μάλλον παρμένα από το επιτραπέζιο που απλά σου σπάνε τα νεύρα στον υπολογιστή. Από τις default Hard επιλογές αφαίρεσα το να εξαρτάται η ταχύτητα που περπατάς από το βάρος του inventory (έλεος δηλαδή) και να θεραπεύονται τα status effects με rest, αντί να υπάρχει roll (επίσης έλεος).

Στο θέμα των μαχών και της δυσκολίας, το παιχνίδι δε ρολάρει στην αρχή. Οι τοξότες βαράνε μέσα από τοίχους (...), οι αντίπαλοι τοξότες είναι υπερβολικά εύστοχοι και το sneak attack πονάει, αντιμετωπίζεις εχθρούς 1 level υψηλότερο και, γενικά, είναι τάβλι πολυτελείας. Αυτό το πρόβλημα υπάρχει λίγο πολύ σε όλα τα DnD παιχνίδια αλλά εδώ ολοφάνερα παίζω και ξαναπαίζω ώστε να μου κάτσει το πρώτο sneak attack με crossbow για να έχω ελπίδες. Είναι λογικό να αστοχείς πολύ, είναι λογικό να μην έχεις ξόρκια ή AoE, αλλά όχι και να σε στέλνει να πολεμήσεις αράχνες με stat drain στο level 2, έστω και σε προαιρετική περιοχή. 

Το voice over δε με ενθουσίασε, μου φαίνεται κάπως επίπεδο, τα γραφικά και υλοποίηση των κανόνων είναι μια χαρά, το σενάριο μέχρι τώρα δεν έχει φανεί αλλά είμαι ακόμα στην αρχή, γενικά είμαι λίγο μαγκωμένος. Μου δίνει την εντύπωση πρωτόλειου τίτλου. Θα δούμε.

Μα είναι το 1ο δημιούργημα της Owlcat :)

Προσωπικά, παρόλο που το Wrath of the Righteous είναι στα πάντα βελτιωμένο και ξόδεψα πολλαπλάσιες ώρες εκεί, ανάμεσα στα 2 θεωρώ καλύτερο το Kingmaker λόγο ιστορίας. Στην αρχή ναι δεν φαίνεται πολύ ενδιαφέρων, κλασικά fantasy tropes με στοιχεία υπερβολής (κάποιος άσχετος γίνεται από χωριάτης βασιλιάς) αλλά όσο προχωράει το σενάριο μαθαίνεις περισσότερες λεπτομέρειες και γίνεται πιο ενδιαφέρων

Σχετικά με τις αράχνες, θυμάμαι ότι το πιο δύσκολο ήταν οι καταραμένες μικρές αράχνες. Περίμενε μέχρι να έχεις καλύτερα AOE spells

Δημοσ.
14 hours ago, Tobajara said:

Από τις default Hard επιλογές αφαίρεσα το να εξαρτάται η ταχύτητα που περπατάς από το βάρος του inventory (έλεος δηλαδή) και να θεραπεύονται τα status effects με rest, αντί να υπάρχει roll (επίσης έλεος).

Στο θέμα των μαχών και της δυσκολίας, το παιχνίδι δε ρολάρει στην αρχή.

Πάει καιρός και ίσως να το θυμάμαι λάθος αλλά υπήρχαν κάποιες επιλογές που επικάλυπτε η μία την άλλη και, ενώ μεν ήταν καλό που υπήρχαν για να customάρεις την δυσκολία όπως ήθελες, δεν θα έπρεπε να ενεργοποιούνται μαζί στα presets. Δηλαδή επιλογή α) να έχουν οι εχθροί μεγαλύτερη AC, hit rolls, HP και επιλογή β) να έχουν +Ν% καλύτερα stats. Το να έχει όμως καλύτερη Dex οδηγούσε στο να έχει καλύτερη AC, καλύτερη Str οδηγούσε σε καλύτερα hit rolls, κτλ.

Έτσι, λοιπόν, σε hard δυσκολία, με ενεργοποιημένες και τις δύο επιλογές, είχες διπλό buffing σε εχθρούς με συνέπεια, ειδικά στην αρχή, να μην μπορείς να τους χτυπήσεις με τίποτα παρά μόνο με critical hits. Δεν προσέφερε τίποτα τακτικά και έκανε τις μάχες να σέρνονται. Αν δεν σε ενδιαφέρει να ξεζουμίσεις τακτικές και builds, μην παίζεις σε hard, αλλά σε normal.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...