Προς το περιεχόμενο

Pathfinder Kingmaker


ilos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απορώ πως δεν υπάρχει ακόμα θέμα για αυτό το διαμαντάκι.

ss_4378cb5c8fff0ed0c1d22c72f2f43976e51bb

ss_fec5c17228e4cf2cdc42219b3dd2509e96b6c

ss_c4e94c4f76fade097b7829a9e2bbc99f464bd

 

https://store.steampowered.com/app/640820/Pathfinder_Kingmaker/

 

Πρόκειται για ένα κλασικό ισομετρικό crpg (όπως πχ τα Baldurs Gate, Pillars Of Eternity και Divinity Original Sin) βασισμένο στο ομώνυμο pnp. To UI και γενικότερα ο χειρισμός φέρνουν πολύ σε infinity engine από τα baldurs gate (real time σύμφωνα με τα "turns" της κάθε class) και manual pause όποτε το επιθυμεί ο παίχτης. Γενικά φαίνεται πάρα πολύ προσεγμένο, το studio είναι από την Ρωσία και νέο (owlcat games), αλλά συμμετέχει και ο Chris Avellone στο project. Κυκλοφόρησε ΧΤΕΣ.🤩

Επεξ/σία από ilos
  • Like 9
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 43
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Απορώ πως δεν υπάρχει ακόμα θέμα για αυτό το διαμαντάκι.   https://store.steampowered.com/app/640820/Pathfinder_Kingmaker/   Πρόκειται για ένα κλασικό ι

Και λίγο λες. Εγώ το installara γύρω στις 7 χθες και ξεκίνησα να παίζω κανονικά κάπου τα μεσάνυχτα

https://wrath.owlcatgames.com/ https://www.gamesindustry.biz/articles/2019-12-04-owlcat-games-raises-usd1m-for-new-pathfinder-video-game ANTE ΓΕΙΑ

1 ώρα πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Πολύ κρίμα που δεν είναι turn based σαν το Divinity. Το combat με απώθησε.

Αυτό είναι κόπια του Baldurs Gate ρε συ. 1000000 pause και micro manage τον καθένα σε κάθε μάχη. Επίσης έχει σωρεία κλάσεων και races, σε αυτό παίρνει άριστα. Kαι από ότι είδα όλα τα classes μπορούν να γίνουν multi class στην συνέχεια όπως και στα Baldurs Gate.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 hours ago, suffocater said:

ετσι οπως το είδα,θα χρειαζόμουν κανα 3ωρο μελέτης μόνο για να αποφασίσω τι char να κάνω.

Και λίγο λες. Εγώ το installara γύρω στις 7 χθες και ξεκίνησα να παίζω κανονικά κάπου τα μεσάνυχτα :P

  • Like 1
  • Haha 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 26/9/2018 στις 6:52 ΜΜ, Aruil είπε

Και λίγο λες. Εγώ το installara γύρω στις 7 χθες και ξεκίνησα να παίζω κανονικά κάπου τα μεσάνυχτα :P

Κλασσικά πράγματα :D Εγώ δεν έχω χρόνο ρε γμτ για τίποτα πια...

 

Υ.Γ.: Ζητείται babysitter για 2 παιδιά για μια βδομάδα, ώρες 18.00-24.00. Τιμαί λογικαί!

  • Like 1
  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Super Moderators

Ποτέ δεν το κατάλαβα αυτό το pausable real time: μισαβέζικη λύση, και τελικά είμαι όλη την ώρα στο pause (όπως και με τα ρημάδια τα Total War...)

Τέλος πάντως, κάποια Let's Play που είδα, δείχνει αρκετά καλό, όμορφα γραφικά, αξιοπρεπής ιστορία, πολλοί χαρακτήρες, δυνατότητα πειραματισμών με multi-class. Στα υπόψη, και αυτό (στα 51 έφτασε η wishlist μετά από αρκετό ξεσκαρτάρισμα, μόνο με Τζόκερ άμεσα σώζομαι για να προλάβω το backlog πριν δω εγγόνια...)

  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 hours ago, Snoob said:

Ποτέ δεν το κατάλαβα αυτό το pausable real time: μισαβέζικη λύση, και τελικά είμαι όλη την ώρα στο pause (όπως και με τα ρημάδια τα Total War...)

Τέλος πάντως, κάποια Let's Play που είδα, δείχνει αρκετά καλό, όμορφα γραφικά, αξιοπρεπής ιστορία, πολλοί χαρακτήρες, δυνατότητα πειραματισμών με multi-class. Στα υπόψη, και αυτό (στα 51 έφτασε η wishlist μετά από αρκετό ξεσκαρτάρισμα, μόνο με Τζόκερ άμεσα σώζομαι για να προλάβω το backlog πριν δω εγγόνια...)

Συμφωνώ απολύτως για το RTWP,  πιστεύω οφείλεται στο ότι για πολλή κόσμο τα πιο τρανταχτά ονόματα στο χώρο είναι τα Baldur's Gate τα οποία και εδραίωσαν αυτό το μοτίβο του παίρνω ένα turn-based σύστημα (ή phase-based έστω) και το κάνω με τα χίλια ζόρια real time. Το ότι συνεχίζεται ακόμα νομίζω είναι θέμα νοσταλγίας γιατί η Bioware τότε έιχε κάνει engine για real time strategy και αναγκάστηκε να την προσαρμόσει. Τη σήμερον εποχή με καινούριες engine δεν υπάρχει κανένας λόγος.

Έπαιξα λιγάκι το παιχνίδι λοιπόν. Μέχρι στιγμής έχω αρκετά παράπονα, αλλά κρατάω πισινή γιατί είναι νωρίς και η μάχη αυτή καθεαυτή είναι απολαυστική. Οι ενστάσεις μου είναι η δυσκολία (πολύ overtuned και καθώς μιλάμε για χαμηλά levels το RNG Death πάει σύννεφο) και ότι μέχρι στιγμής δεν έχω πετύχει κάποιου είδους dungeon (τα περισσότερα είναι 2-3 οθόνες υπόθεση). Το performance ας μη το πιάσω στο στόμα μου καλύτερα...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Aruil είπε

Το performance ας μη το πιάσω στο στόμα μου καλύτερα...

Dafuq αυτό θα έπρεπε να τρέχει και σε wooden pc.

  • ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ:
    • Απαιτείται επεξεργαστής και λειτουργικό σύστημα 64-bit
    • ΛΣ: Windows 7 64-bit or newer
    • Επεξεργαστής: Intel Celeron 1037U @ 1.80GHz
    • Μνήμη: 4 GB RAM
    • Γραφικά: Intel HD Graphics 3000
    • Αποθήκευση: 30 GB διαθέσιμος χώρος
    • Κάρτα ήχου: DirectX Compatible Sound Card
Επεξ/σία από ilos
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/9/2018 στις 9:30 ΠΜ, {TDi}Dj2k..infc είπε

Πολύ κρίμα που δεν είναι turn based σαν το Divinity. Το combat με απώθησε.

Το αυτό. 

τελείωσα το tutorial, το οποίο ήταν 90% σαν του Neverwinter nights. 

Δεν με άρεσε καθόλου πως έκαναν την μάχη, είναι απαραίτητο να κάνεις pause κάθε δευτερόλεπτο και micromanage ως τρελός.  Κάτι που υποψιάζομαι θα καταντήσει τελείως βαρετό σε χρόνο dt διότι ΔΕΝ είναι καθαρό real time λόγω δυσκολίας.

Επίσης το UI του χαρακτήρα είναι απλά μάπα, ιδίως στα έξτρα σκιλς πέραν των 10 που έχουν ως default. Ψάχνεις σε υπομενού για να βρεις αυτό που θέλεις στην μάχη...ΕΛΕΟC.🙄

Βλέπω ότι χρειάζεται αρκετή δουλειά για κάτι παραπάνω. 

Επεξ/σία από Praetorian
όχι αναφορές σε θείους
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά από άλλες 2 ώρες παιχνιδιού, πολύ απλά έπεσε σε τέτοιο lag που δεν μπορούσα να το παίξω άλλο.

Θα το αφήσω για όταν το pachάρουν σωστά. Μπορεί να γίνει καλό παιχνίδι, αλλά μέχρι τώρα τα αρνητικά είναι πολύ περισσότερα και δεν αξίζει IMHO.

 

BTW: Πολύ RNG και πολύ reload μέχρι να σου κάτσει το ζάρι...

Ακόμη και σε εύκολες μάχες. 

Επεξ/σία από LongTom
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Στις 30/9/2018 στις 1:17 ΜΜ, LongTom είπε

Μετά από άλλες 2 ώρες παιχνιδιού, πολύ απλά έπεσε σε τέτοιο lag που δεν μπορούσα να το παίξω άλλο.

Θα το αφήσω για όταν το pachάρουν σωστά. Μπορεί να γίνει καλό παιχνίδι, αλλά μέχρι τώρα τα αρνητικά είναι πολύ περισσότερα και δεν αξίζει IMHO.

BTW: Πολύ RNG και πολύ reload μέχρι να σου κάτσει το ζάρι...

Ακόμη και σε εύκολες μάχες. 

Εχει παρει πολλα updates πλεον, και την αλλη βδομαδα θα εχει ενα μεγαλυτερο απο οτι λενε.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Balantakos είπε

Εχει παρει πολλα updates πλεον, και την αλλη βδομαδα θα εχει ενα μεγαλυτερο απο οτι λενε.

Καλό αυτό. Θα το ξανάδω όταν τύχει και έχω χρόνο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.