Tobajara Δημοσ. 25 Ιουλίου Δημοσ. 25 Ιουλίου On 14/07/2025 at 09:24, imitheos said: Πάει καιρός και ίσως να το θυμάμαι λάθος αλλά υπήρχαν κάποιες επιλογές που επικάλυπτε η μία την άλλη και, ενώ μεν ήταν καλό που υπήρχαν για να customάρεις την δυσκολία όπως ήθελες, δεν θα έπρεπε να ενεργοποιούνται μαζί στα presets. Όπως το λες είναι. Προς το παρόν δεν τις έχω κλείσει, αλλά το σκέφτομαι για να αντιμετωπίσω το κυρίως πρόβλημα του παιχνιδιού, το DC των εχθρών. Υπάρχει σαφές πρόβλημα δυσκολίας. Έχω περάσει δεν ξέρω κι εγώ πόσο διάστημα κι ακόμα δεν έχω βγάλει τα Sycamore Caves, ενώ η πρόοδός μου είναι με την αρχαία μυστική τεχνική του save - load. Από την αρχή του παιχνιδιού αντιμετωπίσω εχθρούς ένα level πιο υψηλούς χωρίς επιλογή να πάω σε πιο εύκολες περιοχές, ενώ μπήκα στα σπήλαια level 3 αντιμετωπίζοντας εχθρούς 5-6 level (χώρια το damage reduction των mites). Σε αυτά τα επίπεδα απλά δεν έχεις κρίσιμα feats για να τα βγάλεις πέρα, οπότε το παιχνίδι γίνεται τάβλι. Υπάρχει ΠΟΛΥ σοβαρό πρόβλημα με αυτό στην αρχή. Στα κλασσικά DnD με Infinity Engine απλά δεν υπήρχε (είχες ένα +% σε flat damage, HP κλπ) ενώ στα παιχνίδια της Larian ήσουν στη λάθος περιοχή. Εδώ δεν ισχύει αυτό, απλά τρως ξύλο. Εν τω μεταξύ, και σεναριακά κάπου δεν κυλάει καλά. Ωραία, σώζω το πανδοχείο, βγαίνω λίγο παραέξω, με πιάνουν εφιάλτες, από τις σπηλιές πάω σε άσχετη περιοχή για να πάρω από NPC το...main quest που το έχω ήδη, και μετά συνεχίζω. Στη δε περιοχή με τις σπηλιές βλέπω mites και kobolds να τσακώνονται, με ρωτάνε "εσύ με ποιούς είσαι, με μας ή με τους άλλους", σαν πρωτάρης απαντάω ό,τι σκέφτομαι, δηλαδή "είστε σιχάματα" με αποτέλεσμα να γυρίσουν όλοι εναντίον μου και να χάσω τη φυσική πλοκή του παιχνιδιού. Δε βαριέσαι, πάει στο διάλο, σιγά τον Τολστόι, πάμε να τους σφάξουμε. Κάποιος σατανικός υπερεγκέφαλος όμως είχε σκεφτεί να πηγαίνεις από το πρώτο, δύσκολο, στο δεύτερο, ευκολότερο, επίπεδο των σπηλιών αντί να βολοδέρνεις με τα προαναφερθέντα level 5-6 kobold/ mite shamans, και να ξανανεβαίνεις μετά. Εγώ αυτό δεν το κατάλαβα και δε μπορούσα να το ξέρω, οπότε ή εγώ είμαι θεόχαζος ή κάτι δεν πάει καθόλου καλά. Οπότε προς το παρόν όχι, δεν το έχω ευχαριστηθεί ιδιαίτερα. Είναι καλό σα μηχανισμοί αλλά ο σχεδιασμός τους πάσχει.
imitheos Δημοσ. 25 Ιουλίου Δημοσ. 25 Ιουλίου 8 hours ago, Tobajara said: Έχω περάσει δεν ξέρω κι εγώ πόσο διάστημα κι ακόμα δεν έχω βγάλει τα Sycamore Caves Στη δε περιοχή με τις σπηλιές βλέπω mites και kobolds να τσακώνονται, με ρωτάνε "εσύ με ποιούς είσαι, με μας ή με τους άλλους", σαν πρωτάρης απαντάω ό,τι σκέφτομαι, δηλαδή "είστε σιχάματα" με αποτέλεσμα να γυρίσουν όλοι εναντίον μου και να χάσω τη φυσική πλοκή του παιχνιδιού. Ναι, και εμένα κάθε φορά που παίζω μου φαίνεται παράλογος σχεδιαστικά ο Sycamore χάρτης. Είναι ουσιαστικά το πρώτο μέρος που θα επισκεφτείς και, α) πας σε ένα πολύ μεγάλο χάρτη με πολύ πήγαινε-έλα, β) εκτός και αν είσαι neutral, είτε θα επιλέξεις μια από τις δύο φυλές και έτσι θα έχεις την άλλη ως εχθρό, ή θα έχεις και τις δύο ως εχθρούς με αποτέλεσμα να έχεις ένα φορτηγό εχθρούς σε κάθε γωνία και που δεν προσφέρουν τίποτα από τακτική άποψη. Το Irenicus Dungeon είναι όνειρο μπροστά σε αυτό Πολλές φορές πάω κατευθείαν ctl-j εκεί που είναι ο Tartuk για να τελειώνει το θέμα.
mike299 Δημοσ. 26 Ιουλίου Δημοσ. 26 Ιουλίου Εάν σε δυσκολεύει, γιατί να χαλιεσαι και δεν κατεβάζεις απλά την δυσκολία? το παιχνίδι παρά τα ελαττώματα του, είναι από τα καλύτερα crpg και αξίζει ένα και δυο playthrough. Άσε το hard+ για δεύτερο playthrough. Είναι και τέτοια η φύση του συστήματος που πίστεψε με, το 2ο playthrough στην ανώτερη δυσκολία θα σου είναι πιο εύκολο από ότι το 1ο στο normal.
Tobajara Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Λοιπόοον... Το μόνο που έλειπε από το πρώτο μέρος για να είναι τελείως κλισέ είναι αποστολή να σκοτώσεις ποντίκια. Ωραία, είμαι λίγο άδικος αλλά μόλις σκότωσα το Stag Lord και, πέρα από την πολύ καλή ομολογουμένως υλοποίηση της 5ης έκδοσης, δεν έχω δει κάτι τρομερό. Ο τύπος ήταν ανύπαρκτος σεναριακά, αν δεν είχε το κράνος θα ήταν random NPC. Περισσότερο νόημα είναι η Kressle. (ένα από τα πράγματα που μου την έδινε στην 3.5 έκδοση και είναι ακόμα πιο έντονο στην 5η είναι το ότι single class χαρακτήρες είναι πολύ λιγότερο αξιόμαχοι από τους multi- και prestige class. Ως ένα βαθμό το καταλαβαίνω, και ομολογώ πως ο fighter-thief που έπαιζα κατά συρροή παλιά δεν είναι ιδανικός. Από την άλλη, οι prestige classes συχνά καταλήγουν σε κάποιο υβρίδιο με μαγεία, που πάντα μου την έδινε, ενώ υπάρχει μια πολύ έντονη munchkin λογική στα διάφορα builds που επίσης δε μου αρέσει. Δε θυμάμαι τους κανόνες τόσο καλά όσο άλλοτε αλλά δεν έχω και τόση όρεξη να ασχοληθώ με παλαβά υβρίδια, οπότε οι μισοί χαρακτήρες μου είναι pure class) Είμαι πλέον lvl 5, η μάχη αποδείχτηκε αρκετά εύκολη γιατί ο Κερατάς έκανε buffs για 3 γύρους (στεκόταν στην άκρη μιας εξέδρας, τον πλάκωσε στο ξύλο το πρώην δεξί του χέρι που στεκόταν δίπλα αλλά ΚΑΤΩ από την εξέδρα, έλεος όμως) και το gameplay έχει αρχίσει να εξομαλύνεται. Έχω αρκετά buffs για να μην πηγαίνω τοίχο τοίχο αλλά και οι ζαριές μου έχουν βελτιωθεί. Το κυρίως party μου είμαι εγώ (pure Rogue), Amiri (pure Barbarian για ξύλο), Valerie (pure Shield Master για να μαζεύει ξύλο), Octavia (Arcane Trickster - Wizard), Regongar (Magus - Dragon Disciple με έμφαση στο γιαταγάνι) και Linzi (δεν κάνει τίποτα, μόνο τραγουδάει). Ο Χαρίμ ο Γκαντέμης πάει για πάγκο, η Jaethal αν και ενδιαφέρουσα σύλληψη ήταν καρτούν και έπασχε από δεν-πετυχαίνω-τίποτα οπότε πάγκο και περιμένω να πάρω τον Tristian και το tiefling για βόλτα να δω. Αγαπημένη μου στρατηγική στις μάχες είναι shocking grasp + spellstrike, που είναι συνήθως one kill, ή backstab με το dagger rogue μου να τελειώνουμε με την Amiri να βαράει ό,τι δε βαράνε οι άλλοι δύο. Σεναριακά, κάπου χάνει το πράμα. Ωραία, τυχαίος κοινότοπος κακούλης με βασανισμένο κοινότοπο υπόβαθρο που μουαχαχα θα σπείρει την καταστροφή αλλά τέζα. Είσαι τυχαίος μισθοφόρος που έχει δια βίου άλλο μισθοφόρο τον οποίο και σφάζει with extreme prejudice κιετς σώζωντας κοινότυπη περιοχή με κοινότοπο χάνι. Στο φινάλε μαθαίνεις κάποια ψιλοενδιαφέροντα πράγματα για την επικράτεια, γίνεσαι βαρώνος τι ωραία τι καλά, και ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ η τύπισσα που σε κάνει βαρώνο ΔΕΝ έχει ιδιαίτερο πρόβλημα να κάνεις ό,τι θες (??) γιατί επωφελείται έτσι κι αλλιώς (????) αλλά θέλει να σου φυτέψει κι ένα μέλος στο διοικητικό συμβούλιο να της βρίσκεται, που όμως θα είναι στας υπηρεσίας σου και μόνο (??????). Από την άλλη, οι πολιτικοί αντίπαλοι προφανώς θέλουν να σε καλοπιάσουν αλλά πέφτουν στο κλασσικό αφηγηματικό πρόβλημα πως τους βλέπεις για πρώτη φορά, δεν έχεις ιδιαίτερο λόγο να τους ακούσεις και να πας κόντρα στο παλιό σου αφεντικό, που τουλάχιστον σου έδωσε και μια βαρωνία οπότε ντάξει ας μην είμαστε αχάριστοι. Από την άλλη, 1) η βαρωνία δεν ήταν δική του να τη δώσει 2) αφού δεν ήταν δική του γιατί τη δέχονται οι απέναντι και σου κάνουν τεμενάδες? Το εξηγεί αλλά δεν πείθει και πολύ, και εν πάσει περιπτώσει οι επιλογές κλασσικά τοποθετούνται σε πλαίσιο όπου δε σου γίνεται λόγος να τις πάρεις στα σοβαρά. Γενικά το πράμα δε βγάζει πολύ νόημα, πλίνθοι και κέραμοι ατάκτως εριμμένοι. Θα δούμε. Η διαχείριση της βαρωνίας όντως έχει ενδιαφέρον, αλλά μόλις ξεκίνησα. Την έπαιξα τρεις φορές έχοντας τρεις διαφορετικές εξελίξεις. Την πρώτη φορά είχα τζάμπα ναό και βγήκαν και δυο αποστολές από το Χαρίμ και μια ακόμα αλλά η πόλη μου ήταν κακά σχεδιασμένη, τη δεύτερη κάτι δεν πήγε καλά και δεν είχα τζάμπα ναό και την τρίτη όλα πήγαν καλά αλλά πάλι δεν είχα τζάμπα ναό και δε μου βγήκαν οι δύο αποστολές. Οπότε μάλλον κάτι δεν πήγε καλά. Πολύ σπαστικό το ότι αν δώσεις λάθος εντολές για χτίσιμο και τις ακυρώσεις αμέσως χάνεις τα μισά building points. Όντως από πλευράς υλοποίησης κανόνων είναι πολύ ικανοποιητικό, και πλέον φαίνεται πόσο άδικη και άσχημα σχεδιασμένη είναι η κλιμάκωση της δυσκολίας στην αρχή. Από πλευράς εξέλιξης μου φάνηκε αρκετά γραμμικό, θυμίζοντάς μου Icewind Dale αλλά χωρίς την ατμόσφαιρα. Θα δούμε, περνάω καλύτερα από την αρχή και είμαι ακόμα σε Hard με τα επικαλυπτόμενα enemy buffs ανοιχτά (άκου εκεί και stat buffs και saving throw buffs...). EDIT - μπαίνω σε σπηλιά level 5. Έχει Wererats, rogues. Έχουν damage reduction 10 εκτός από silver. Δεν υπάρχουν πουθενά silver όπλα στο παιχνίδι, πρέπει ή να κάνεις παλαβό burst ή να χρησιμοποιήσεις μαγεία. Στο ενδιάμεσο ένας ποντικαράς level 8 έχει 4 επιθέσεις το γύρο κι ένας alchemist πετάει χειροβομβίδες. Τη μάχη θα την περάσω αλλά...εγώ είμαι περίεργος? Επεξ/σία 4 Αυγούστου από Tobajara 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα