Tobajara Δημοσ. Παρασκευή στις 11:38 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:38 πμ On 14/07/2025 at 09:24, imitheos said: Πάει καιρός και ίσως να το θυμάμαι λάθος αλλά υπήρχαν κάποιες επιλογές που επικάλυπτε η μία την άλλη και, ενώ μεν ήταν καλό που υπήρχαν για να customάρεις την δυσκολία όπως ήθελες, δεν θα έπρεπε να ενεργοποιούνται μαζί στα presets. Όπως το λες είναι. Προς το παρόν δεν τις έχω κλείσει, αλλά το σκέφτομαι για να αντιμετωπίσω το κυρίως πρόβλημα του παιχνιδιού, το DC των εχθρών. Υπάρχει σαφές πρόβλημα δυσκολίας. Έχω περάσει δεν ξέρω κι εγώ πόσο διάστημα κι ακόμα δεν έχω βγάλει τα Sycamore Caves, ενώ η πρόοδός μου είναι με την αρχαία μυστική τεχνική του save - load. Από την αρχή του παιχνιδιού αντιμετωπίσω εχθρούς ένα level πιο υψηλούς χωρίς επιλογή να πάω σε πιο εύκολες περιοχές, ενώ μπήκα στα σπήλαια level 3 αντιμετωπίζοντας εχθρούς 5-6 level (χώρια το damage reduction των mites). Σε αυτά τα επίπεδα απλά δεν έχεις κρίσιμα feats για να τα βγάλεις πέρα, οπότε το παιχνίδι γίνεται τάβλι. Υπάρχει ΠΟΛΥ σοβαρό πρόβλημα με αυτό στην αρχή. Στα κλασσικά DnD με Infinity Engine απλά δεν υπήρχε (είχες ένα +% σε flat damage, HP κλπ) ενώ στα παιχνίδια της Larian ήσουν στη λάθος περιοχή. Εδώ δεν ισχύει αυτό, απλά τρως ξύλο. Εν τω μεταξύ, και σεναριακά κάπου δεν κυλάει καλά. Ωραία, σώζω το πανδοχείο, βγαίνω λίγο παραέξω, με πιάνουν εφιάλτες, από τις σπηλιές πάω σε άσχετη περιοχή για να πάρω από NPC το...main quest που το έχω ήδη, και μετά συνεχίζω. Στη δε περιοχή με τις σπηλιές βλέπω mites και kobolds να τσακώνονται, με ρωτάνε "εσύ με ποιούς είσαι, με μας ή με τους άλλους", σαν πρωτάρης απαντάω ό,τι σκέφτομαι, δηλαδή "είστε σιχάματα" με αποτέλεσμα να γυρίσουν όλοι εναντίον μου και να χάσω τη φυσική πλοκή του παιχνιδιού. Δε βαριέσαι, πάει στο διάλο, σιγά τον Τολστόι, πάμε να τους σφάξουμε. Κάποιος σατανικός υπερεγκέφαλος όμως είχε σκεφτεί να πηγαίνεις από το πρώτο, δύσκολο, στο δεύτερο, ευκολότερο, επίπεδο των σπηλιών αντί να βολοδέρνεις με τα προαναφερθέντα level 5-6 kobold/ mite shamans, και να ξανανεβαίνεις μετά. Εγώ αυτό δεν το κατάλαβα και δε μπορούσα να το ξέρω, οπότε ή εγώ είμαι θεόχαζος ή κάτι δεν πάει καθόλου καλά. Οπότε προς το παρόν όχι, δεν το έχω ευχαριστηθεί ιδιαίτερα. Είναι καλό σα μηχανισμοί αλλά ο σχεδιασμός τους πάσχει.
imitheos Δημοσ. Παρασκευή στις 08:24 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 08:24 μμ 8 hours ago, Tobajara said: Έχω περάσει δεν ξέρω κι εγώ πόσο διάστημα κι ακόμα δεν έχω βγάλει τα Sycamore Caves Στη δε περιοχή με τις σπηλιές βλέπω mites και kobolds να τσακώνονται, με ρωτάνε "εσύ με ποιούς είσαι, με μας ή με τους άλλους", σαν πρωτάρης απαντάω ό,τι σκέφτομαι, δηλαδή "είστε σιχάματα" με αποτέλεσμα να γυρίσουν όλοι εναντίον μου και να χάσω τη φυσική πλοκή του παιχνιδιού. Ναι, και εμένα κάθε φορά που παίζω μου φαίνεται παράλογος σχεδιαστικά ο Sycamore χάρτης. Είναι ουσιαστικά το πρώτο μέρος που θα επισκεφτείς και, α) πας σε ένα πολύ μεγάλο χάρτη με πολύ πήγαινε-έλα, β) εκτός και αν είσαι neutral, είτε θα επιλέξεις μια από τις δύο φυλές και έτσι θα έχεις την άλλη ως εχθρό, ή θα έχεις και τις δύο ως εχθρούς με αποτέλεσμα να έχεις ένα φορτηγό εχθρούς σε κάθε γωνία και που δεν προσφέρουν τίποτα από τακτική άποψη. Το Irenicus Dungeon είναι όνειρο μπροστά σε αυτό Πολλές φορές πάω κατευθείαν ctl-j εκεί που είναι ο Tartuk για να τελειώνει το θέμα.
mike299 Δημοσ. χθες στις 12:06 πμ Δημοσ. χθες στις 12:06 πμ Εάν σε δυσκολεύει, γιατί να χαλιεσαι και δεν κατεβάζεις απλά την δυσκολία? το παιχνίδι παρά τα ελαττώματα του, είναι από τα καλύτερα crpg και αξίζει ένα και δυο playthrough. Άσε το hard+ για δεύτερο playthrough. Είναι και τέτοια η φύση του συστήματος που πίστεψε με, το 2ο playthrough στην ανώτερη δυσκολία θα σου είναι πιο εύκολο από ότι το 1ο στο normal.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα