Προς το περιεχόμενο

Κάνει νερά η Logitech σε εγγύηση;


mpokwsths

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πληκτρολόγιο Logitech G213 αγορασμένο Νοέμβριο 2016 από το EU Online Store της Logitech. Έχει αρχίσει να έχει προβλήματα στα πλήκτρα: Το R και το 3 θέλουν πολλές φορές πάτημα, δυνατό πάτημα ή άλλες φορές τα πατάς μία φορά και κάνουν double register.

Έκανα registration κανονικά, άνοιξα ticket. Τράβηξα μάλιστα και βίντεο που κάπως φαίνεται το πρόβλημα και τους το έστειλα.

Έχουμε κλείσει 1 μήνα και 5 ημέρες να ανταλλάσουμε e-mail και να με δουλεύουν.

Στην αρχή μου έλεγαν δοκίμασε το ένα και κάνε το άλλο.

Στη συνέχεια μου λένε να περιμένω να εξετάσουν το αίτημα μου.

Μετά μου λένε το εξέτασαν και θα με ειδοποιήσουν.

Τις τελευταίες 20 ημέρες με κοροϊδεύουν λέγοντας ότι έχει ανοίξει label στη UPS και θα επικοινωνήσει μαζί μου (η UPS) για να παραλάβει το παλιό για να μου φέρουν καινούριο.

Αφού περίμενα 5-6 ημέρες τους κράζω λέγοντας ότι ακόμα να επικοινωνήσει μαζί μου η UPS. Μου λένε πάλι τα ίδια. Περιμένω άλλες 5 ημέρες ... τίποτα.

Μετά μου στέλνουν e-mail λέγοντας ότι θα προωθήσουν το αίτημα σε ανώτερο τμήμα, κτλ κτλ.

🖐️🖐️🖐️

Αυτό είναι το καλό after-sales της Logitech; Να το βράσω... 🤬

Επεξ/σία από mpokwsths
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

51 λεπτά πριν, Xristaras12 είπε

Δεν υπαρχει  logitech ελλας  απλως μεταφραζουν τα μηνηματα με google translate το ιδιο πραμα ειναι

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα παλαιότερα με ένα G403 μου απάντησε Έλληνας αντιπρόσωπος/υπάλληλος.

Ποσταρε και στο ανάλογο reddit της Logitech, δεν έχεις να χάσεις κάτι.

https://www.reddit.com/r/LogitechG/

και εδώ που μιλάμε όλοι οι mice ο καμενοι

https://www.reddit.com/r/mousereview

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα! Μόλις ολοκλήρωσα ένα RMA για ακουστικά jaybird (θυγατρική logitech) με μεγάλη ευκολία. ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ. το λάθος που έκανα εγώ ήταν ότι προσπαθούσα να τους καλέσω από κινητό στον αριθμό υποστήριξης και μου έβγαζε νεκρό! Θέλει αναγκαστικά κλήση από σταθερό για να πιάσεις γραμμή! Το τηλέφωνο αν θυμάμαι καλά είναι 0080044146191. Επαληθεύστε το από το website. Ελπίζω να βοήθησα και να ληθεί το πρόβλημα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω χρησιμοποιησει 4 φορες το customer service για RMA (2 για φιλο μου και 2 για μενα, μαλιστα το δευτερο τρεχει αυτη τη στιγμη που μιλαμε) και ολες τις φορες εγινε μεσω email στα αγγλικα πηγαινοντας στο logitech.com.
Kαι τις 4 φορες εγινε replacement αρκετα γρηγορα αν και εχω διαβασει περιπτωσεις που αργουν να απαντησουν.
Στα πρωτα emails ειναι λογικο να ρωτησουν τα κλασικα αν δοκιμασες σε αλλο port, σε αλλο pc κτλ. Απο εκει και περα φροντισε να απαντησεις ευγενικα και να εισαι αναλυτικος στο τι εκανες και τι αποτελεσμα ειχε και καλο ειναι να δειξεις οτι δοκιμασες και επιπλεον βηματα περα απο αυτα που ρωτησαν.
Στην περιπτωση σου θα ανοιγα νεο ticket ωστε να μιλησω με αλλον representative. Μερικες φορες δουλευει.
Παντως μου κανει λιγο εντυπωση που θελουν να παρουν πισω το παλιο αν και δεν το αποκλειω, μιας και στην περιπτωση μου αλλα και σε αλλες, ξερω οτι δεν μπαινουν σε τετοια διαδικασια.
Πιθανολογω πως επεσες σε περιπτωση ή μας εχουν παρει πρεφα στην Ελλαδα διοτι με το που εμαθε ο ελληνας οτι η Logitech εχει καλο after sales, στελνανε emails για μακακιτσες ή fake προβληματα aka το χαλασαν επιτηδες ωστε να παρουν νεο πριν την ληξη της εγγυησης.. (ναι, εχω διαβασει πριν μερικα χρονια κανα δυο threads στο insomnia με τετοιες περιπτωσεις).

Επεξ/σία από sistah
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, sistah είπε

Εχω χρησιμοποιησει 4 φορες το customer service για RMA [...]
Kαι τις 4 φορες εγινε replacement αρκετα γρηγορα...
Πιθανολογω πως επεσες σε περιπτωση ή μας εχουν παρει πρεφα στην Ελλαδα διοτι με το που εμαθε ο ελληνας οτι η Logitech εχει καλο after sales, στελνανε emails για μακακιτσες ή fake προβληματα...

Έτσι ακριβώς…

Επίσης έχω δει θέμα και για μεταπώληση του ελαττωματικού προϊόντος (που δεν το ζήτησαν πίσω) σχετικά πρόσφατα...

Στο παγκόσμιο χωριό τα νέα κυκλοφορούν γρήγορα, αλλά εκτός αυτού υπάρχει και η στατιστική. Δεν μπορούν να παρουσιάζονται, μόνο στην Ελλάδα, προβλήματα που σε άλλα κράτη είναι ελάχιστα. Για μερικούς κουτοπόνηρους θα την πληρώσουν πολλοί άλλοι.

Τέλος, η Logitech δεν κάνει νερά! Μου αντικατέστησαν παλαιότερα ένα mouse που η εγγύησή του είχε λήξει πριν ένα μήνα, επειδή ισχυρίσθηκα (και ήταν αλήθεια) ότι το μισό διάστημα ήταν ανενεργό.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, 7nisiotis είπε

Εμένα παλαιότερα με ένα G403 μου απάντησε Έλληνας αντιπρόσωπος/υπάλληλος.

Ποσταρε και στο ανάλογο reddit της Logitech, δεν έχεις να χάσεις κάτι.

https://www.reddit.com/r/LogitechG/

και εδώ που μιλάμε όλοι οι mice ο καμενοι

https://www.reddit.com/r/mousereview

Πρόβλημα με το αριστερό κλικ; 

Εγώ είχα στο δικό μου αλλά το έδωσα να ξεμπερδεύω απ το να μπλέκω με service και ιστορίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Sasuke_Uchiha είπε

Πρόβλημα με το αριστερό κλικ; 

Εγώ είχα στο δικό μου αλλά το έδωσα να ξεμπερδεύω απ το να μπλέκω με service και ιστορίες.

ροδελα -g403

rattle

Επεξ/σία από 7nisiotis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Sasuke_Uchiha said:

Πρόβλημα με το αριστερό κλικ; 

Εγώ είχα στο δικό μου αλλά το έδωσα να ξεμπερδεύω απ το να μπλέκω με service και ιστορίες.

Πιο γρηγορο ξεμπερδεμα απο 3 emails και σε 7 μερες στο σπιτι σου με UPS δεν ξερω αν υπαρχει. Συγνωμη κιολας.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έκαναν νερα και εμενα σε 4-5 RMA αλλα στο τελος εγινε η δουλεια (g403 x2, g703, g pro), στο πιο προσφατο (pro wireless) εχω sticky buttons ζήτησα replacement (κατα λαθος στο Ελληνικο support) και μου λενε δεν γινεται, μπορουν να μου δωσουν g903 η refund. Μου φανηκε περιεργο να πω την αληθεια οποτε τους ρωτησα για ποιο λογο ακριβως αρνούνται ενα απλό RMA και μου δινουν κατι διαφορετικο η refund? Η απαντηση ηταν οτι ολα τα pro wireless εχουν προβλημα και "παλι θα στέλνετε email για τα κουμπια" η κατι τετοιο αστειο. Με τα πολλα ζητησα refund και μου στελνουν κατι περιεργα για moneygram (που ειναι το πλησιεστερο παραρτημα, ποιος θα παει να εισπράξει κτλπ) ενω σε παλαιοτερο refund ειχε γινει απευθειας στην καρτα χωρις προβλημα.

Να πω την αληθεια βαρεθηκα να τους απαντησω και μαλλον θα φαω τη χασούρα, αλλα τουλαχιστον εμαθα κατι, δεν ξαναμπλεκω με το support τους μονο απο amazon πλεον οπου οι επιστροφες ειναι πανευκολες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, sistah είπε

Πιο γρηγορο ξεμπερδεμα απο 3 emails και σε 7 μερες στο σπιτι σου με UPS δεν ξερω αν υπαρχει. Συγνωμη κιολας.....

Δεν είχα 7 μέρες. Το έδωσα όσο το πήρα και το πήγε στο service ο τύπος που το αγόρασε αφού του είπα το πρόβλημα και το ότι το είχα μόνο 3 μέρες.

Δεν έχω όρεξη για παιχνίδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...