Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 minutes ago, isay said:

...να τρώω μεροκάματα για να πηγαινω στην τραπεζα να συμπληρώνω χαρτουρα για να αποδειξω οτι δε φταίω εγω. Και αυτό ΑΝ πάρω πρέφα οτι χάθηκαν χρήματα απο εσκεμμένη ενέργεια ή λάθος... 

Στην Ελλάδα πάλι... Εδώ, μου χρέωσαν 2000€ σε software της Microsoft, πήρα τηλέφωνο 10 λεπτά μετά (γιατί ήρθε μήνυμα με τη χρέωση) και ακυρώθηκε η συναλλαγή αμέσως (παρόλο που είμαι προγραμματιστής κι έτσι πολύ πιθανό να τα είχα πάρει εγώ), όπως και η κάρτα. Τα λεφτά ήταν πίσω στο λογαριασμό μου πριν τη λήξη της ημέρας και η νέα κάρτα 2 μέρες μετά σπίτι μου.

Επίσης, 3 μήνες μετά, ενεργοποιήθηκε μηχανισμός όπου μέσω της εφαρμογής (mobile / web) λέω στην τράπεζα πότε ταξιδεύω και που κι έτσι αποδέχεται συναλλαγές από άλλη χώρα. Όταν δεν το έχω περάσει, θα έρθει SMS κι αν δεν απαντήσω Υ(es) δεν περνάει καμία συναλλαγή.

Κι άλλοι μηχανισμοί ασφαλείας, που ελέγχονται εύκολα από την εφαρμογή.

Οι ανέπαφες πληρωμές, δεν είναι Ελληνική πατέντα, γίνονται σε όλο τον κόσμο, οπότε δείτε λίγο πέρα από το δάκτυλό σας. Δε θα παρακάμψουν μια τεχνολογία, επειδή σε κάποιες χώρες δε φροντίζουν να προστατέψουν τον καταναλωτή.

  • Like 6
  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, isay είπε

Να πω τη δική μου γνώμη επι του θέματος. Όσο πιο ευκολα δινεις χρήματα, τοσο καλύτερο στις πωλήσεις, γιατί σου περιορίζουν το χρόνο να ξανασκεφτείς την αγορά σου ή μέρος αυτής. . Οι ανέπαφες ουσιαστικά βοηθάνε τις πωλήσεις μέσω της ευκολα γρήγορης μετάβασης του χρήματος. Τα pos χρειάζονται ακριβώς τον ιδιο χρονο να επιβεβαιώσουν τη συναλλαγή μεσω κάρτας, ειτε μεσω ανεπαφης, ειτε μεσω υποδοχής. Η βασική διαφορά ειναι τα δευτερολεπτα που ο χρήστης χρειάζεται να βάλει την καρτα του, να πληκτρολογήσει το pin και να την βγάλει, πράγμα "φονικό" για καταστήματα που εχουν ουρές. 

Η μετάβαση απο τα μετρητά σε κάρτα με pin με βρίσκει απολυτα συμφωνο (για πάρα πολλους λογους μεταξύ αυτών οι αγορές μεσω νετ και φοροδιαφυγή), αλλά η μετάβαση απο κάρτα με pin σε ανεπαφη, κρινω οτι εχει λιγοτερα οφέλη σε σχέση με τα πιθανα μπλεξίματα και αντιθετα βοηθα πολύ μονο τους εμπορους.. 

Απο εκει και  πέρα επειδή τα χρήματα βγαίνουν δυσκολα, δεν έχω καμια όρεξη να ειμαι το πειραματόζωο ή απο τα πρώτα θύματα μια κλοπής με φορητά pos απο βουλγαρία/ρουμανια, κλπ.

Τέλος έχω τη φιλοσοφία, "κάλλιο γαϊδουρόδενε, παρά γαϊδουρογύρευε". Μπορει να υπάρχουν δικλίδες ασφαλείας, ωστε σε περιπτωση κλοπής να "γινεται κάτι" να πάρω πισω τα χρηματα μου (που και εκει οι τραπεζες εχουν πολλα παραθυράκια) αλλά θεωρώ αρνητικό (και χαζό) να τρώω μεροκάματα για να πηγαινω στην τραπεζα να συμπληρώνω χαρτουρα για να αποδειξω οτι δε φταίω εγω. Και αυτό ΑΝ πάρω πρέφα οτι χάθηκαν χρήματα απο εσκεμμένη ενέργεια ή λάθος. 

Προσωπικά θέλω τις ανεπαφες συναλλαγες αλλά ΟΧΙ την έκθεση στον πιθανο μπελά για να μη χρειαστεί να τρέχω. Εφοσον η τράπεζα δε μου δινει την επιλογή να επιλεξω μη ανεπαφες κάρτες αλλα το κράτος/συστημα με υποχρεώνει (άμμεσα ή έμμεσα) να εχω κάρτες, θα προτιμουσα μια αλλη πιο πρακτική λύση. Π.χ. ενας απλός πάμθηνος επαγωγικός διακόπτης επάνω στην κάρτα, οπου αν τον ακουμπώ να γινεται ανεπαφη, ενω αν δεν τον ακουμπώ να μην γινεται ανεπαφη. Ετσι ΚΑΙ θα εχω ησυχο το κεφάλι μου οτι δεν θα σκαναριστεί απο λάθος/εσκεμμένα ΚΑΙ θα την χρησιμοποιώ οποτε θέλω. Στην περιπτωση δε, που θα μου την κλέψουν και θα γινουν αγορες πριν το καταλάβω, εκει έτσι κι αλλιως θα κανω χαρτουρα αλλά το βασικότερο εχω εγώ την ευθύνη να μη χαθεί (που εκει πατάνε οι τραπεζες με τα παραθυράκια που ελεγα πριν). 

Τις κάρτες μου στην παρουσα φάση τις εχω σε rfid θήκη και βγαίνουν μονο για αγορές. 

δεν χρειάζεται να πας σε καμια τράπεζα για να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής παιρνεις τηλ κ τους εξηγείς τι έγινε κ σου λενε ακριβώς τι να κάνεις. Επίσης οτι  μηχάνημα κ να χει ο αλλος εστω 2 καρτες να χεις μαζί δεν μπορεί να διαβάσει καμια.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Zaytsev είπε

Στην Ελλάδα πάλι... Εδώ, μου χρέωσαν 2000€ σε software της Microsoft, πήρα τηλέφωνο 10 λεπτά μετά (γιατί ήρθε μήνυμα με τη χρέωση) και ακυρώθηκε η συναλλαγή αμέσως (παρόλο που είμαι προγραμματιστής κι έτσι πολύ πιθανό να τα είχα πάρει εγώ), όπως και η κάρτα. Τα λεφτά ήταν πίσω στο λογαριασμό μου πριν τη λήξη της ημέρας και η νέα κάρτα 2 μέρες μετά σπίτι μου.

Επίσης, 3 μήνες μετά, ενεργοποιήθηκε μηχανισμός όπου μέσω της εφαρμογής (mobile / web) λέω στην τράπεζα πότε ταξιδεύω και που κι έτσι αποδέχεται συναλλαγές από άλλη χώρα. Όταν δεν το έχω περάσει, θα έρθει SMS κι αν δεν απαντήσω Υ(es) δεν περνάει καμία συναλλαγή.

Κι άλλοι μηχανισμοί ασφαλείας, που ελέγχονται εύκολα από την εφαρμογή.

Οι ανέπαφες πληρωμές, δεν είναι Ελληνική πατέντα, γίνονται σε όλο τον κόσμο, οπότε δείτε λίγο πέρα από το δάκτυλό σας. Δε θα παρακάμψουν μια τεχνολογία, επειδή σε κάποιες χώρες δε φροντίζουν να προστατέψουν τον καταναλωτή.

Zay δυστυχώς συμφωνουμε. 

Οταν ζουσα στην Αγγλία, δουλευα αποκλειστικά με κάρτες και με καραβολευε και ήμουν και σιγουρος οτι αν κάτσει στραβή θα βγάλω άκρη. Στην Ελλάδα όμως νοιώθω ακριβως το αντιθετο και απο το να παλευω με χαρτουρα καραπροτιμώ να είμαι πιο υπανάπτυκτος και χιλιες φορές πιο επιφυλακτικός. 

Επι ευκαιρίας για τη χαρτουρα, οταν εμενα εκει εγινε ενα ψιλοσοβαρό μπέρδεμα με την αγγλική εφορία. Μίλησα μαζί τους τηλεφωνικά, τους εστειλα email με 2 φωτογραφίες απο κάποια χαρτιά και το προβλημα ειχε λυθεί την επομενη το πρωί. Δεν έχασα μεροκάματο. Στην Ελλάδα, χρειάστηκε τον Ιουλιο να τρέξω για κάποια φορολογική "χαζομάρα" του πατέρα μου. Αναγκάστηκα να πάω 4 φορές στην εφορία, να συμπληρώσω και εγώ δεν ξέρω ποσες αιτήσεις και μεχρι και σήμερα δεν εχω λάβει επισημη απάντηση οτι δεν υφισταται εκκρεμότητα. Κάτι μου λεει οτι θα χάσω και αλλα μεροκάματα. Για αυτό λεω "δυστυχώς συμφωνουμε"

10 λεπτά πριν, bilya είπε

δεν χρειάζεται να πας σε καμια τράπεζα για να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής παιρνεις τηλ κ τους εξηγείς τι έγινε κ σου λενε ακριβώς τι να κάνεις. 

Το εχεις δοκιμάσει να δεις τη γλύκα; Εδω ήθελα να αλλάξω τη διευθυνση αποστολής του λογαριασμου πιστωτικής απο τη διευθυνση μου σε ταχ θυρίδα και με υποχρεώσανε να πάω σε υποκατάστημα. Ουτε διευθυνση κατοικίας αλλαξα, ουτε κάτι αλλο σημαντικο, απλά ήθελα οι λογαριασμοι της καρτας να ερχονται στη θυρίδα μου αντι για το σπιτι. Καναμε κανονικά τηλεφωνική επιβεβαιωση οτι ήμουν εγω, τους εξηγησα οτι δυσκολευομαι να πάω στο υποκατάστημα λόγω εργασίας, αλλά ήταν ανεκδοτοι. 

 

10 λεπτά πριν, bilya είπε

 Επίσης οτι  μηχάνημα κ να χει ο αλλος εστω 2 καρτες να χεις μαζί δεν μπορεί να διαβάσει καμια.

Αυτό δεν το ξέρω, αλλά και πάλι προτιμώ την ηρεμία μου, παρα να εχω τις κάρτες σαν τους χιώτες. Πραγματικά δεν κυκλοφορώ πάντα με ολες μου τις κάρτες μαζί. 

Τέσπα το λεω πάλι, δεν ειμαι κατά των ανεπαφων συναλλαγών, το αντιθετο μάλιστα, αλλά δεν νοιώθω οτι είμαι ικανοποιητικά καλλυμενος σε περιπτωση προβληματος. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, isay είπε

Προσωπικά θέλω τις ανεπαφες συναλλαγες αλλά ΟΧΙ την έκθεση στον πιθανο μπελά για να μη χρειαστεί να τρέχω. Εφοσον η τράπεζα δε μου δινει την επιλογή να επιλεξω μη ανεπαφες κάρτες αλλα το κράτος/συστημα με υποχρεώνει (άμμεσα ή έμμεσα) να εχω κάρτες, θα προτιμουσα μια αλλη πιο πρακτική λύση. Π.χ. ενας απλός πάμθηνος επαγωγικός διακόπτης επάνω στην κάρτα, οπου αν τον ακουμπώ να γινεται ανεπαφη, ενω αν δεν τον ακουμπώ να μην γινεται ανεπαφη. Ετσι ΚΑΙ θα εχω ησυχο το κεφάλι μου οτι δεν θα σκαναριστεί απο λάθος/εσκεμμένα ΚΑΙ θα την χρησιμοποιώ οποτε θέλω. Στην περιπτωση δε, που θα μου την κλέψουν και θα γινουν αγορες πριν το καταλάβω, εκει έτσι κι αλλιως θα κανω χαρτουρα αλλά το βασικότερο εχω εγώ την ευθύνη να μη χαθεί (που εκει πατάνε οι τραπεζες με τα παραθυράκια που ελεγα πριν). 

Δεν υπάρχει μπελάς. Δεν γνωρίζουμε καταγεγραμμένο περιστατικό τέτοιας απάτης. Όντως σαν σκεψη ειναι "εξυπνη" οτι αφου οι καρτες ειναι ανεπαφες μπορει να παει καποιος με ενα pos και να αρχισει να χρεωνει αβερτα, αλλα υπάρχουν πολλά κενά και πολλα λογικά άλματα σε αυτή τη θεωρία.

Δεν χρειαζεται να πας στην τραπεζα. Γινεται και τηλεφωνικα η αμφισβητηση και μετα ο εμπορος καλείται να αποδειξει πως και γιατι σε χρέωσε και οχι ο καταναλωτης να αποδειξει οτι δεν εκανε κάποια αγορά.

1 ώρα πριν, jakegate7 είπε

@isay
Ο νικος μαλλον αναφεροταν στην επιλογη να μπλοκαρεις/ξεμπλοκαρεις αμεσα την καρτα και οχι στο να ενεργοποιεις/απενεργοποιεις τις ανεπαφες συναλλαγες.

καρτες οπως η Revolut σου δινουν τη δυνατοτητα να ανοιγεις/κλεινεις την ανεπαφη λειτουργια μονος σου (και πολλά άλλα φυσικά). Συνεπως τεχνικα ειναι εφικτό, τωρα αν οι Ελληνικες Τραπεζες εχουν φτάσει στο "Σήμερα" δεν το γνωρίζω...

  • Like 1
Δημοσ.

Μπορούμε να απενεργοποιήσουμε μόνιμα τη λειτουργία contactless απλά κάνοντας στην κάρτα μία μικρή τομή με ένα ψαλίδι

Αυτό είναι μία ακτινογραφία κάρτας contactless

contactless.jpg.33ef78705e54903b65db1d970728b9d4.jpg

Τα λεπτά συρματάκια που περνάνε απο την περιφέρεια της κάρτας είναι η κεραία. Αρκεί να κοπεί οποιοδήποτε συρματάκι σε οποιοδήποτε σημείο της κάρτας για να σταματήσει να λειτουργεί το contactless. 

Σε δική μου κάρτα έκοψα την άκρη της στο σημείο που φαίνεται η κόκκινη γραμμή. Η κάρτα συνέχιζε να λειτουργεί κανονικά με τον παραδοσιακό τρόπο, αλλά όχι το contactless.

  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Fubar.gr

Πολύ καλή ιδεα και εφοσον το εχεις εσυ δοκιμασμένο, δε βλέπω το λόγο να μην το δω σαν καλή λύση. 

Κοιταξα μέσα απο έντονο φώς την χρεωστική που κουβαλώ συνήθως μαζί μου και εντόπισα την κεραία. Σε μένα πρεπει να κοπει ελάχιστα παρακάτω απο τη δική σου γιατί στο δικό σου υψος εχει στην πισω πλευρά ενα υδατογραφημα ου δεν θελω να πειράξω. 

Στην πιστωτική λόγω χρώματος δεν φαίνεται καθαρά και θα το δω αυριο σε αλλη λάμπα που εχω στη δουλεια. Βλέπω αυριο να πεφτει "χρυσο ψαλίδι".

Edit : Με ένα δυνατό led εστιακό φακό, βρήκα και σημάδια απο τα κανάλια-antenna της πιστωτικής. Βρήκα 2 σημεία που δεν ενοχλει το κοψιμο. 

2 ώρες πριν, bilya είπε

...Επίσης οτι  μηχάνημα κ να χει ο αλλος εστω 2 καρτες να χεις μαζί δεν μπορεί να διαβάσει καμια.

 

2 ώρες πριν, isay είπε

...Αυτό δεν το ξέρω, αλλά και πάλι προτιμώ την ηρεμία μου, παρα να εχω τις κάρτες σαν τους χιώτες. Πραγματικά δεν κυκλοφορώ πάντα με ολες μου τις κάρτες μαζί. ...

@bilya

Σε συνέχεια του προηγουμενου (βλ quote) βρήκα ενα καλό βιντεάκι στο youtube και αυτό με τις 2 κάρτες, μπορει να δυσκολεύει λιγο την ανιχνευση, αλλά ο τυπος καταφέρνει να διαβάσει την καρτα (δεν ξερω αν διαβαζει την πρώτη ή την δευτερη). Δες στο παρακάτω βιντεο απο 10:05-11:08

Spoiler

 

 

Επεξ/σία από isay
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 7/10/2018 στις 2:34 ΜΜ, makoukoula12 είπε

Μπορω να ζητησω εκδοση μη ανεπαφης χρεωστικης;Ειμαι πελατης eurobank

Ναι υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο μετά από 2 καταγγελίες πελατών 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

^^

Ακριβώς αυτό έγραψα, "μπλοκάρουν την καρτα"

Άρα δεν ειναι πρακτικό, για την γραφή των ανεπαφων συναλλαγών. Δεν υπάρχει περιπτωση κάθε φορά που θελω να χρησιμοποιήσω την κάρτα να πρεπει να ξεμπλοκάρω-μπλοκάτω κάρτα. Βλέπω να πέφτει ψαλίδι και ησύχασα. 

Δημοσ.
19 ώρες πριν, bilya είπε

Οσοι φοβαστε βαλτε ενα κομμάτι αλουμινόχαρτο μέσα στο πορτοφόλι.

Το αλουμινόχαρτο δέν μπλοκάρει το μαγνητικό πεδίο που παράγεται απο το POS κατα την επικοινωνία με την κάρτα. Ίσως κάποιο φύλλο απο σίδηρο να κάνει την κάρτα να μήν δουλέψει, αλλά και αυτό δέν είναι εγγυημένο, γιατι και ο σίδηρος δέν μπλοκάρει τα μαγνητικά πεδία, απλά τα ανακατευθύνει.

Πολλές απο τις θήκες που πουλάνε στο εμπόριο που υποτίθεται μπλοκάρουν τα σήματα, στην πράξη δέν λειτουργούν. Και ίσως λειτουργήσουν με τη χαμηλή ισχύ που βγάζει ένα κανονικό POS, όμως ένας hacker θα χρησιμοποιήσει πολύ πιό ισχυρά σήματα για να μπορέσει να υποκλέψει απο μεγαλύτερη απόσταση.

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, isay είπε

Βλέπω να πέφτει ψαλίδι και ησύχασα.

 

10 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Μπορούμε να απενεργοποιήσουμε μόνιμα τη λειτουργία contactless απλά κάνοντας στην κάρτα μία μικρή τομή με ένα ψαλίδι

Αυτό είναι μία ακτινογραφία κάρτας contactless

contactless.jpg.33ef78705e54903b65db1d970728b9d4.jpg

Τα λεπτά συρματάκια που περνάνε απο την περιφέρεια της κάρτας είναι η κεραία. Αρκεί να κοπεί οποιοδήποτε συρματάκι σε οποιοδήποτε σημείο της κάρτας για να σταματήσει να λειτουργεί το contactless. 

Σε δική μου κάρτα έκοψα την άκρη της στο σημείο που φαίνεται η κόκκινη γραμμή. Η κάρτα συνέχιζε να λειτουργεί κανονικά με τον παραδοσιακό τρόπο, αλλά όχι το contactless.

Αν την κόψετε στην άκρη με ψαλίδι, το πλαστικό σιγά σιγά θα ανοίξει και η κάρτα θα κοπεί στα 2.

Καλύτερα με διακορευτή.

ANA.LEI00001.jpg

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Doubt είπε

Αν την κόψετε στην άκρη με ψαλίδι, το πλαστικό σιγά σιγά θα ανοίξει και η κάρτα θα κοπεί στα 2.

Καλύτερα με διακορευτή.

ANA.LEI00001.jpg

Η καλύτερη λύση ever.

Δημοσ.

Ο μόνος χρόνος που γλυτώνεις είναι από την διαδικασία πληκτρολόγησης του PIN. Από εκεί και πέρα πάλι περιμενεις 10 ώρες να γίνει η συναλλαγή και να βγει το 1ο χαρτάκι που κρατάει η επιχείρηση, πάλι περιμένεις να πάρεις το 2ο χαρτάκι μαζί με την απόδειξη... Βλέπω τις διαφημίσεις με τον παππού και τη γιαγιά και συγχίζομαι που μας έχουν για τόσο κορόιδα...

Δημοσ.

Βάλε την κάρτα μέσα στην θήκη μαζί με το κινητό για μια ημέρα και γίνετε απομαγμητισμος.....σε εμένα έπιασε

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...