Bak563 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Γεια σας είμαι μαθητής Γ Λυκείου και έχω επιλέξει την κατεύθυνση της "Οικονομίας και Πληροφορικής''.Η πληροφορική είναι μια ενδιαφέρουσα επιστήμη για αντικείμενο μελέτης και για αυτο την έχω στο μυαλό ως σχολή.Το πρόβλημα μου είναι πως οι γνώσεις μου στους υπολογιστές δεν είναι ιδιαίτερα εξειδικευμένες ξέρω τα απολύτως απαραίτητα.Θεωρειται πως το γεγονός ότι δεν εχω ιδέα από γλώσσες προγραμματισμού μπορεί να αποφανθεί εμπόδιο για τη σταδιοδρομία μου?? Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2018 από Bak563
dim_mnia Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 προφανώς και ναι, εξάλλου στα πανεπ στα μαθαίνουν από την αρχή, δε σου λένε "φτιάξτε project σε C++" αλλά να μη σου έχουν πει καν τι σημαίνει το "C++" Μη σε αγχώνουν αυτά πραγματικά. 1 2
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Είμαι πρώτο έτος πληροφορική ΑΠΘ και μπορώ να σου πω πως δεν χρειάζεται να ξέρεις προγραμματισμό από πριν. Αρχίσαμε με C και κάνουμε τα πάντα από την αρχή. Αφού είσαι από οικονομίας και πληροφορικής έχεις το πλεονέκτημα πως κάνεις ΑΕΠΠ και έχεις υιοθετήσει σε ένα βαθμό τον τρόπο σκέψης που χρειάζεται. Υπάρχουν άτομα που μπαίνουν στη σχολή από θετική και δεν έχουν ιδέα από κώδικα. Το σημαντικό όμως είναι αφού αρχίσεις τα μαθήματα να κάνεις τις ασκήσεις που σου βάζουν και να κάθεσαι να γράφεις κώδικα και μονος σου για να εξασκείσαι και να αποκτάς εμπειρία.
kostakis81 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 8 λεπτά πριν, dim_mnia είπε προφανώς και ναι, εξάλλου στα πανεπ στα μαθαίνουν από την αρχή, δε σου λένε "φτιάξτε project σε C++" αλλά να μη σου έχουν πει καν τι σημαίνει το "C++" Μη σε αγχώνουν αυτά πραγματικά. Συγγνώμη αλλά δεν σε μαθαίνουν τίποτα από την αρχή ,ουτε θα σε πάρουν από το χεράκι να σου δείξουν Τουλάχιστο σε έμενα δεν μάθαωε τίποτα Κατευθείαν ανοίξαμε την vb και βουρ στον πατσά