Nighthunter Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Το βάζω εδώ γιατί δεν μπορώ να βρω κάποια πληροφορία επί του θέματος... Τον Ιούνιο 2018 σταματάει να δουλεύει ένα ρούτερ που είχα, η εγγύηση του οποίου έληγε τέλος Σεπτεμβρίου 2018 άρα εντός εγγύησης. Το πάω στο κάταστημα Χ από όπου το πήρα με την απόδειξη αγοράς και το αφήνω για έλεγχο. Κρατάω την απόδειξη και μου δίνουν κι ένα δελτίο ποσοτικής παραλαβής (προς επισκευή) Μετά από μια εβδομάδα με ενημερώνουν τηλεφωνικά ότι έστειλαν το ρούτερ στον προμηθευτή και δεν επισκευάζεται και ότι θα κοπεί πιστωτικό στην τιμή που το αγόρασα ώστε να συμψηφιστεί με την επόμενη αγορά. Δεδομένου ότι δεν είχα δει να με ενδιαφέρει/συμφέρει κάτι άλλο εκείνη την περίοδο, το άφησα πιο πίσω. Σήμερα που είχα μια παραγγελία για παραλαβή τους ανέφερα ότι υπάρχει πιστωτικό και μου λένε ότι έχει περάσει πολύς καιρός και ότι δεν φαίνεται στο σύστημα. Σε ερώτησή μου "τι σημαίνει πολύς καιρός και που αναγράφεται" η απάντηση που εισπράτω είναι "δεν ξέρω αλλά είναι πολύς..." Όταν του λέω δε ότι έχω χρησιμοποιήσει πιστωτικό 10+ μηνών σε άλλο κατάστημα μου λέει: "κάθε μαγαζί κάνει ό,τι θέλει, αλλού είναι και 5 χρόνια..." Κάπου εκεί έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι και αφού του λέω πως θα έπρεπε να με ενημερώσουν για τυχούσα προθεσμία, συμφωνεί ( ) αλλά δεν ξέρει πόσος είναι ο μέγιστος χρόνος χρήσης του πιστωτικού, και κατά τη δική του (προφανώς αόριστη) κρίση έχει παρέλθει... Και οι ερωτήσεις μου είναι (όσο περιμένω απάντηση από το λογιστήριό τους): 1) Καθορίζεται βάσει νόμου μέγιστο διάστημα χρήσης ενός πιστωτικού, κι αν ναι πιο είναι; 2) Υπάρχει περίπτωση να μην αποζημιωθώ καθόλου; Συγνώμη για το "σεντόνι"... Επεξ/σία 1 Νοεμβρίου 2018 από Nighthunter
agamoi-thytai Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Φορολογικά πιστεύω πως δεν έχουν δικαίωμα να το κάνουν. Από εκεί και πέρα ο καθένας κάνει ότι γουστάρει τελικά. 1
Kostasspil Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Και μονο λογω αντιμετωπισης, εγω θα το κυνηγουσα φιλε.. 1
thant Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2018 Αν έχεις την απόδειξη και το χαρτί που σου έδωσαν δεν σε νοιάζει εσένα το τι βλέπουν αυτοί στο δικό τους σύστημα. Το πιστωτικό ειναι λεφτά δικά σου και δεν έχουν δικαίωμα να σου τα φάνε. Προσωπικά όποτε μου λένε για πιστωτικό δεν το δέχομαι και ζητάω τα χρήματά μου πίσω... και φυσικά τα παίρνω. 2
Nighthunter Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Τελικά όλα ΟΚ το βρήκε το λογιστήριο και δεν μου δημιούργησαν πρόβλημα. Πάντως αν κάποιος ξέρει τι ισχύει βάσει νόμου ας το γράψει μην την πατήσει κανείς στο μπλα-μπλα 1
Mr_Terror Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Ειναι αναλογα το καταστημα.Πχ το eshop οταν δινει πιστωτικο εχει διαρκεια ενα ετος.Σε αλλο καταστημα που ειχα παρει πιστωτικο, εγραφε πανω διαρκεια 3 μηνες.Δεν γνωριζω ο νομος τι λεει σε αυτες τις περιπτωσεις.
unforgiven Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Μην ξεχνάτε ποτέ πως υπάρχει η πιθανότητα να πέσετε, απλά, σε κάποιον ηλίθιο υπάλληλο. Και οι απαντήσεις του αυτό έδειχναν. Σε αυτή την περίπτωση ζητάμε τον προϊστάμενο ή κάποιον υπεύθυνο, με κάποια πιθανότητα να πέσουμε σε λιγότερο βλάκα. 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα