Προς το περιεχόμενο

H BMW δεν πιστεύει σε ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

34 λεπτά πριν, haHa είπε

H αληθεια ειναι πως οτι κανει πιο ακριβο ενα αυτοκινητο, θα βρισκει αντιδραση απο τους κατασκευαστες αυτοκινητων. Καποτε ηταν αντιθετοι οι κατασκευαστες στις ζωνες, αργοτερα στους καταλυτες, αργοτερα στους αεροσακους, προσφατα στους αυστηροτερους ελεγχους ρυπων.

Οι καταναλωτες(και η κοινωνια γενικοτερα) δεν εχουν τα ιδια κριτηρια και στοχους με τους κατασκευαστες.

 

Ο τύπος όμως δεν μίλησε γενικά για την ηλεκτροκίνηση, αλλά συγκεκριμένα για τις μπαταρίες, και πιο συγκεκριμένα για τις μπαταρίες Li-On. Αυτό δεν τον κάνει κατά της ηλεκτροκίνησης γενικά. 

1 λεπτό πριν, Todoras είπε

Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε στους ορισμούς. (για μένα το "cell" παραπέμπει σε μπαταρία)

Για  την ώρα η λύση είναι πατάκια....😎

To Σαλάμι έχει μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα. Μπορείς να χρησιμοποιηθεί και σαν κινητήρας ρουκετών! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Todoras είπε

για μένα το "cell" παραπέμπει σε μπαταρία

οι ηλεκτρολόγοι το cell το μεταφράζουν ως στοιχείο και όχι ως μπαταριά που σημαίνει κάτι άλλο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, nvel είπε

οι ηλεκτρολόγοι το cell το μεταφράζουν ως στοιχείο και όχι ως μπαταριά που σημαίνει κάτι άλλο

Σωστά.

Η μπαταρία έχει στοιχεία. Γι αυτό και λέω ότι το cell παραπέμπει σε μπαταρία.

To σύνολο συνδεδεμένων στοιχείων ( 1 ή περισσότερα) δημιουργούν μια μπαταρία.

 

Επεξ/σία από Todoras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν 1-2 χρόνια όταν άρχισαν τα ηλεκτροκίνητα να γίνονται της μόδας και παράλληλα ανακοινώθηκε ότι ξεκινάει δίκτυο φυσικού αερίου στην Ελλάδα έκατσα και έψαξα τα πραγματικά κόστη:

 

  1. Κόστος: φυσικού αερίου κίνησης (όχι υγραέριο κίνησης) ~3,5€/100km (πχ wv eco up! ή φιατ παντα). http://www.zougla.gr/automoto/news/agora/article/se-apistefti-timi-to-fiat-panda-me-fisiko-aerio-ke-kostos-3-sta-100-xlm
  2. Κόστος: ηλεκτρισμού 15kwh Χ ~25 σεντ η κάθε kwh= 3,75€/100km  https://www.spritmonitor.de/en/evaluation/most_economic_electric_vehicles.html

 

Ουσιαστικά έχουν περίπου το ίδιο κόστος κίνησης (λόγο της πανάκριβης ΔΕΗ στην Ελλάδα) όμως τα ηλεκτρικά είναι ακριβότερα λόγω μπαταριών. Επίσης γίνεται μετατροπή των παλιών βενζινοκίνητων σε φυσικό αέριο όπως και με το υγραέριο με 2-3 χιλιάρικα με αποτέλεσμα να γλιτώνεις πολύ περισσότερα χρήματα στην πράξη αν έχεις ήδη αυτοκίνητο .

 

Μόλις απλωθεί το δίκτυο φυσικού αερίου σε όλη την Ελλάδα τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα είναι απίστευτο value for money. Γενικά με τις τωρινές τεχνολογίες τα ηλεκτροκίνητα είναι για γέλια και δεν προσφέρουν κανένα πλεονέκτημά σε κανένα τομέα.

 

Η μόνη πιθανότητα να κυριαρχήσουν στην αγορά είναι να βγουν νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες και ταυτόχρονα στα ηλιακά πάνελ που θα ρίξουν κατακόρυφα τις τιμές και στα δυο αλλιώς καλά κρασιά δεν θα συμφέρουν με τίποτα για δεκαετίες!

Επεξ/σία από infested
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Whargoul είπε

Η βίβλος των BEV..... 

Μόνο που δεν λέει ούτε τα μισά πράγματα για τις ικανότητες του υδρογόνου, και ξεχνά πράγματα όπως πχ, την μακροχρόνια αποθήκευση, την μεταφορά χωρίς απώλειες, (το ηλ δίκτυο πχ έχει απώλειες 5-10%, και ακόμα ~10% στον inverter κατά το γέμισμα των μπαταριών -> ήδη έχασες 10-15% της ενέργειας που πάραξες πριν την βάλεις στο αμάξι), ότι μπορείς να το παράγεις με το off-peak ρεύμα από τα ΑΠΕ που πάει χαμένο, από το πλεόνασμα ρεύματος που πάει πάλι χαμένο, ότι μπορείς να το παράγεις από πηγές πέρα του ηλεκτρισμού, όπως πχ Πυρηνικούς Αντιδραστήρες 4ης γενιάς, από τα αστικά και κτηνοτροφικά λύματα, από βιολογικούς μικροοργανισμούς πχ Άλγη......

Το ότι έχουμε 0 υποδομές για Υδρογόνο και ότι πρέπει να το μεταφέρουμε το κάνεις γαργάρα ... αλλά πρίζα έχουν ΟΛΟΙ   

Το off peak ρεύμα Απέδειξαν στην Αυστραλία ότι με τις μπαταρίες του Elon γλιτώνουν τρελά λεφτα...
https://www.abc.net.au/news/2018-04-06/tesla-battery-outperforms-coal-and-gas/9625726

Και στα spikes δεν χρειάζονταν να ανοίξουν νέες γεννήτριες για να μην πέσει το δίκτυο 

 

 

Επεξ/σία από BadIronTree
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, BadIronTree είπε

Το ότι έχουμε 0 υποδομές για Υδρογόνο και ότι πρέπει να το μεταφέρουμε το κάνεις γαργάρα ... αλλά πρίζα έχουν ΟΛΟΙ   

Το off peak ρεύμα Απέδειξαν στην Αυστραλία ότι με τις μπαταρίες του Elon γλιτώνουν τρελά λεφτα...
https://www.abc.net.au/news/2018-04-06/tesla-battery-outperforms-coal-and-gas/9625726

Και στα spikes δεν χρειάζονταν να ανοίξουν νέες γεννήτριες για να μην πέσει το δίκτυο 

 

Κατ αρχήν δεν είπα ότι πρίζα έχουν όλοι, είπα έχουν αρκετοί. Αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι δεν μπορεί ο κάθε ένας να το φορτίζει σπίτι του.

Υποδομές για το υδρογόνο κατ αρχήν δεν έχουμε μηδέν. Το υδρογόνο χρησιμοποιείται στην βιομηχανία. + Δεν έκανα γαργάρα. οποιοσδήποτε υποδομές χρειάζονται. Υποδομές για το υδρογόνο κίνησης κτίζονται από την αρχή με μέθοδο.  Επίσεις ούτε σοβαρές υποδομές για τα BEV υπάρχουν. Τα BEV αυτή τη στιγμή παρασιτούν. Δεν είδα κανένα να κτίζει superchargers και ταυτόχρονα να στήνει και ΑΕΠ για να τα υποστηρίξει.... Λειτουργούν με την σκέψη "Πάρτε το BEV σας, βάλτε το στην πρίζα, και κάποιος θα αναγκαστεί να βρει το ρεύμα. Αναγκαίο αγαθό είναι οπότε υποχρεωτικά πρέπει να σας το παρέχουν." Η Toyota στήνει εργοστάσιο για παραγωγή πράσινου υδρογόνου στην Καλιφόρνια.. Ο Musk που κατασκευάζει και PV πόσα φωτοβολταϊκά πάρκα έστησε για τα αμάξια του είπαμε? Πόσα supercharger απευθείας ενωμένα με τις μπαταρίες που κατασκευάζει και με PV υπάρχουν για να παρέχουν πράσινη καθαρή ενέργεια στα αυτοκίνητα του? Α ναι. Κανένα. Χρησιμοποιεί την ενέργεια του δικτύου από τις διάφορες πηγές, λιγνίτη, shell gas κλπ για να έχουν οι πελάτες του φθηνό ρεύμα.

Το UPS του Musk στη Αυστραλία τι σχέση έχουν με το όλο θέμα?? Ή απλά λέμε και παραθέτουμε ότι βρίσκουμε στο ίντερνετ για να υποστηρίξουμε ότι φαντασιωνόμαστε?

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μη μου λέτε πως δεν υπάρχει καρτέλ πετρελαίου, σε ποιόν πλανήτη ζείτε?

Ότι ώρα γουστάρουν και για οποιοδήποτε λόγο ανεβοκατεβάζουν τις τιμές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ Βασίλη, άλλαξε τον μαρκετινίστικο τίτλο σου σε παρακαλώ! Ένα στέλεχος, όχι ολόκληρη η εταιρία! Εδώ είμαστε μια παρέα και μαθαίνουμε νέα, όχι το Newsbeast που θέλουμε να πουλήσουμε νέα! Ήμαρτον...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/11/2018 στις 10:14 ΜΜ, billiboo είπε

και στο υδρογονο  κινητηρας εσωτερικης καυσης δεν χρειαζεται? η τεσλα ειναι η apple τον αυτοκινητων πια. πολυ παπατζα και λιγο ρεαλισμος.

Τα υδρογονου δεν δουλευουν με κινητηρες εσωτερικής καυσης αλλα με ηλεκτρκινητηρες

23 ώρες πριν, Istros είπε

Mη μου αγχώνεσαι Fraulein θα πάει τώρα ο Elton στον Άρη και θα στον κανει ανταλλακτικά για μπαταρίες.

Φανταζομαι αναφερεσαι στον Elton John...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, lsdoc77 είπε

Τα υδρογονου δεν δουλευουν με κινητηρες εσωτερικής καυσης αλλα με ηλεκτρκινητηρες

Φανταζομαι αναφερεσαι στον Elton John...

Όχι εγώ,η αυτόματη διόρθωση.Εγω αναφέρομαι στον Elon John 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, TasMan είπε

Βλέποντας τα σχόλια θα ήθελα να δώσω μερικά facts:

Fact1: Όποιος νομίζει ότι αγοράζοντας ηλεκτρικό αυτοκίνητο "σώζει" τον πλανήτη ας δει το carbon footprint ενός συμβατικού και ενός ηλεκτρικού. Επίσης έβλεπα σε ένα ντοκυμαντέρ ότι τα 7 μεγαλύτερα εμπορικά πλοία παράγουν ετησίως τους ίδιους ρύπους με ΟΛΑ τα αυτοκίνητα το πλανήτη μαζί! (Δεδομένου του ότι ένα αυτοκίνητο θα πάει από το σημείο Α στο Β και μετά θα σταματήσει, ενώ τα πλοία δε σταματάνε σχεδόν ποτέ. Βάλτε στην εξίσωση αεροπλάνα και φορτηγά-νταλίκες και θα καταλάβετε τη διαφορά που κάνουν μερικά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.

Fact2: Ναι, οι ηλεκτρικοί κινητήρες είναι λιγότερο αποδοτικοί από τους συμβατικούς, έχετε όμως υπόψην ότι οι τελευταίοι έχουν 100 χρόνια head start.

 Fact3: Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής (εκτός από τις αρχές του αιώνα) είχε βγει το '96 και ήταν το EV1 το οποίο το σαμποτάρισε και απέσυρε η General Motors επειδή "και καλά" δεν είχε ζήτηση και ήταν "επικίνδυνο". Παράλληλα μόλις άρχισε να αναπτύσεται η τεχνολογία των μπαταριών που ήταν ικανές για αυτοκίνηση μαντέψτε ποιοι αγόρασαν τις πατέντες και έθαψαν την εξέλιξη τους. Οι Chevron και Exxon.

Fact4: Είναι αλήθεια ότι οι εταιρείες προτείνουν ότι στην 5ετία πρέπει να αλλάζουν οι μπαταρίες στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Μπορεί κάποιος με καλή συντήρηση (σωστή φόρτιση-αποφόρτιση) και με κάποια απώλεια στη χωρητικότητά τους να το τραβήξει μέχρι 10ετία. Ακόμα και στα 5 χρόνια όμως, επειδή τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη είναι ελάχιστα, βγαίνει φθηνότερη η αλλαγή αυτή από όλα τα service που θα κάνει ένα συμβατικό αυτοκίνητο εννοείται αντίστοιχης κατηγορίας.

Fact5: Οι μπαταρίες δεν είναι μονόδρομος όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση. Πριν από μερικά χρόνια η Mazda ανακοίνωσε ότι έκανε έρευνα στο να χρησιμοποιεί αντί για μπαταρίες μερικές συστοιχίες πυκνωτών. Έτσι κέρδιζε πάρα πολύ σε όγκο, βάρος και εννοείται ακαριαία φόρτιση. Το πρόβλημα ήταν ότι ο κύκλος ζωής των πυκνωτών (που ήταν ικανοί για κάτι τέτοιο) ήταν γύρω στος 100 φορτίσεις-αποφορτίσεις έναντι των 1000 που είχαν οι μπαταρίες. Και σε αυτό ακριβώς στόχευε η έρευνα: Στο να αυξήσει τη ζωή των πυκνωτών. Δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι απέγινε με το project (που μάλλον εγκαταλείφθηκε για να μην έχει ακουστεί τίποτα ως τώρα), αλλά η θεωρία υπάρχει.

Φαντάζομαι εννοεις περισσοτερο αποδοτικοί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, lsdoc77 είπε

Τα υδρογονου δεν δουλευουν με κινητηρες εσωτερικής καυσης αλλα με ηλεκτρκινητηρες

 και με μεκ υδρογόνου υπάρχουν αυτοκίνητα

Επεξ/σία από nvel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, nvel είπε

 και μεκ υδρογόνου υπάρχουν αυτοκίνητα

Η συντριπτικη πλειοψηφια δουλευει με fuel cells και ηλεκτροκινητηρες

https://www.popularmechanics.com/cars/hybrid-electric/a22688627/hydrogen-fuel-cell-cars/

Επεξ/σία από lsdoc77
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, defacer είπε

Θα το πάει στην αντιπροσωπεία για να του αλλάξουν battery pack υποθέτω. Γιατί ξέρεις, αυτά μπορούν να αντικατασταθούν.

Για την ακρίβεια, πολλές εταιρείες που πουλάνε ηλεκτροκίνητα προσφέρουν διάφορες υπηρεσίες που έχουν να κάνουν με τη μπαταρία συγκεκριμένα (πχ leasing της μπαταρίας μόνο στο αυτοκίνητό σου).

Έλα!!! Δεν ήξερα οτι αλλάζουν... Και θα πληρώσει το αυτοκίνητο δεύτερη φορά για να  τις αλλάξει... Είτε leasing, είτε όχι... Και θα σου έρθει και η ασφαλιστική με επιπρόσθετο χαράτσι για τις μπαταρίες. Και πλήρωνε ηλεκτρικό αυτοκίνητο μετά ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/11/2018 στις 10:34 ΜΜ, fnp είπε

Πάντως ειλικρίνα δεν καταλαβαίνω το μίσος απέναντι στην Tesla . Ειδικά όταν το παρόν forum αφορά την τεχνολογία (  ;!;!  ) και η εταιρία αυτή την στιγμή καινοτομεί τουλάχιστον τεχνολογικά .

Ενας λογος παραπάνω να την κράζουμε. Η Tesla απευθύνεται σε άσχετους ευπορους που πιστεύουν οτι σώζουν το περιβάλλον. 

Σίγουρα κούνησε την αγορά αλλά οι μερες τις ειναι μετρημενες - το ηλεκτρικό Ι.Χ. δεν ειναι το μέλλον. 

Ειναι κριμα να επενδύονται τοσα πολλα λεφτα σε εταιρείες σαν την tesla αντι να χρηματοδοτούν εργα για νεα ΜΜΜ που να ενώσουν χώρες/πόλεις/χωρια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...