Προς το περιεχόμενο

H BMW δεν πιστεύει σε ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 ώρες πριν, BadIronTree είπε

Το off peak ρεύμα Απέδειξαν στην Αυστραλία ότι με τις μπαταρίες του Elon γλιτώνουν τρελά λεφτα...
https://www.abc.net.au/news/2018-04-06/tesla-battery-outperforms-coal-and-gas/9625726

 

Υπάρχει πολύ παραφιλολογία για την μπαταρία της Αυστραλίας και το ποσο καταπληκτική είναι, όμως η πραγματικότητα είναι αντι-κλιμακτική.

Για να μήν τα ξαναγράφω, δές εδώ: https://www.insomnia.gr/forums/topic/668908-το-thread-της-tesla/?page=62&tab=comments#comment-56718280

Εν συντομία, η μπαταρία βγάζει χρήματα λόγω της εξαιρετικά στρεβλής αγοράς ενέργειας στην Αυστραλία, ενώ παράλληλα οι καταναλωτές καλούνται να πληρώσουν την πιό ακριβή κιλοβατώρα στον πλανήτη.

Επειδή όμως εκτός απο το λόμπυ του πετρελαίου υπάρχει και το λόμπυ των ΑΠΕ και του greenwashing, υπάρχουν δεκάδες τέτοια άρθρα που εκθειάζουν την μπαταρία σαν τεράστια επιτυχία.

 

17 ώρες πριν, BadIronTree είπε

Και στα spikes δεν χρειάζονταν να ανοίξουν νέες γεννήτριες για να μην πέσει το δίκτυο

Η μπαταρία ουσιαστικά εξυπηρετεί μία συγκεκριμένη φάρμα ανεμογεννητριών και έχει πολύ μικρή ισχύ και ενέργεια για να εξυπηρετήσει όλο το δίκτυο.

Γι αυτό το 2017 μαζί με την μπαταρία, αγοράστηκαν και γεννήτριες diesel για την ενίσχυση του δικτύου.

Οι γεννήτριες αυτές αρχικά αγοράστηκαν για να αντιμετωπιστούν τα spikes, όμως τώρα υπάρχει σχέδιο πλήρους ενσωμάτωσης στο δίκτυο.

South Australian government to privatise Jay Weatherill's diesel generators

Under the previous Labor plan, the generators would have been used only in an emergency when not enough power was available for the electricity grid in hot days over summer.

"By leasing these generators it means they will actually be used and not sit idle, while also preventing South Australian taxpayers from bearing the full $609.5 million cost over the lifetime of these assets," Mr van Holst Pellekaan said.

Άλλο ένα πείραμα στην πλάτη του Αυστραλού καταναλωτή. 😴

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα το μέλλον είναι 100% ηλεκτρικό. Όπως λέει και ο Elon Musk όποιος πιστεύει ακόμη σε κινητήρες καύσης είναι ανόητος. Ηδη το Tesla model 3 πουλάει τα διπλά αυτοκίνητα απο όλες τις BMW 2,3,4,5 series μαζί.

BMW R.I.P. in USA.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, ntemek είπε

Αγαπητέ Βασίλη, άλλαξε τον μαρκετινίστικο τίτλο σου σε παρακαλώ! Ένα στέλεχος, όχι ολόκληρη η εταιρία! Εδώ είμαστε μια παρέα και μαθαίνουμε νέα, όχι το Newsbeast που θέλουμε να πουλήσουμε νέα! Ήμαρτον...

Αγαπητέ φίλε, το συγκεκριμένο στέλεχος είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου εδώ και δεκαετίες, καθώς επίσης και Διευθυντής σχεδιασμού (όχι με την έννοια του design αλλά του planning). Ως εκ τούτου, η άποψή του, αν όχι εκφράζει όλη την εταιρία, τουλάχιστον έχει την απαιτούμενη βαρύτητα για να δικαιολογήσει την τιτλοφόρηση του άρθρου απόλυτα. Η πρόθεσή μου, και κοινή πρακτική όλων των συντακτών του insomnia, δεν είναι ποτέ να "πουλήσουμε νέα" με την φθηνή έννοια που το παρουσιάζεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπέρ- Πυκνωτές από γραφένιο καταρρίπτουν το ρεκόρ χωρητικότητας

03/12/2010

Ερευνητές στις ΗΠΑ έχουν κατασκευάσει ένα υπέρ-πυκνωτή βασισμένο στο υλικό γραφένιο (μόνο-ατομικό φύλλο από άτομα άνθρακα) που μπορεί να αποθηκεύσει τόση ενέργεια ανά μονάδα μάζας όσο και οι υβριδικές μπαταρίες των μετάλλων νικελίου.

Share

Ερευνητές στις ΗΠΑ έχουν κατασκευάσει ένα υπέρ-πυκνωτή βασισμένο στο υλικό γραφένιο (μόνο-ατομικό φύλλο από άτομα άνθρακα) που μπορεί να αποθηκεύσει τόση ενέργεια ανά μονάδα μάζας όσο και οι υβριδικές μπαταρίες των μετάλλων νικελίου.

Αντίθετα από τις μπαταρίες αυτές, ο υπέρ-πυκνωτής μπορεί να φορτιστεί ή να εκφορτιστεί σε μερικά λεπτά ή ακόμα και σε μερικά δευτερόλεπτα. Η νέα συσκευή έχει μια συγκεκριμένη ενεργειακή πυκνότητα 85.6 Wh/kg στη θερμοκρασία δωματίου και 136 Wh/kg στους 80 °C. Αυτές είναι οι υψηλότερες τιμές για ένα διπλού στρώματος υπέρ-πυκνωτή βασισμένο σε νάνο-υλικά από άνθρακα.

Οι υπέρ-πυκνωτές, ακριβέστερα γνωστοί ως ηλεκτρικοί πυκνωτές διπλού στρώματος ή ηλεκτροχημικοί πυκνωτές, μπορούν να αποθηκεύσουν πολύ περισσότερο φορτίο σε σχέση με τους συμβατικούς πυκνωτές.

 

 

Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό γνώρισμα των υπέρ-πυκνωτών είναι ότι υπάρχει ένα εξαιρετικά στενό χάσμα μεταξύ των ηλεκτροδίων. Αυτό σημαίνει ότι ένα μεγάλο πόσο ηλεκτρικού φορτίου μπορεί να αποθηκευτεί σε έναν πολύ μικρό σχεδόν μικροσκοπικό όγκο.

Η νέα συσκευή έγινε από τον Bor Jang των US-Βased Nanotek Instruments & Co. Ένα φύλλο άνθρακα με μόνο ένα άτομο (μόνο-ατομικό φύλο) είναι ένας πολύ καλός ηλεκτρικός αγωγός καθώς επίσης και ένα εξαιρετικά ισχυρό και εύκαμπτο υλικό.

“Αυτή η νέα τεχνολογία χρησιμεύει για μια ενεργειακή συσκευή αποθήκευσης που αποθηκεύει σχεδόν τόσο ενέργεια όσο και μια μπαταρία αλλά που μπορεί να επαναφορτιστεί σε μερικά λεπτά η δευτερόλεπτα” εξηγεί ο Bor Jang. "Πιστεύουμε ότι αυτό είναι αληθινά μια σημαντική ανακάλυψη στην περιοχή της ενεργειακής τεχνολογίας."

Η συσκευή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να επαναφορτίσει, κινητά τηλέφωνα, ψηφιακές κάμερα και μικροϋπολογιστής. Η ομάδα που περιλαμβάνει τους επιστήμονες της Angstron Materials στις ΗΠΑ και το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Dalian στην Κίνα, δουλεύει τώρα σκληρά για να βελτιώσει περαιτέρω την ενεργειακή πυκνότητα της συσκευής.

"Ο στόχος μας είναι να κάνουμε έναν υπέρ-πυκνωτή που αποθηκεύει τόση ενέργεια όσο και οι καλύτερες λίθιο-ιονικές μπαταρίες αλλά που μπορεί να επαναφορτιστεί σε λιγότερο από δύο λεπτά" προσθέτει ο Bor Jang.

Η ομάδα του Jang αρχικά ανακάλυψε το 2006 ότι το γραφένιο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως υλικό ηλεκτροδίων για υπέρ-πυκνωτές. Από τότε οι επιστήμονες σε όλο τον κόσμο έχουν κάνει μεγάλους προόδους στη βελτίωση της συγκεκριμένης ικανότητας αυτών των ηλεκτροδίων.

Βέβαια οι πραγματικές συσκευές υπολείπονται ακόμα των θεωρητικών τιμών της χωρητικότητας των 550 F/g. "Παρά το θεωρητικά υψηλό συντελεστή επιφάνειας ανά μάζας του γραφένιου, ένας υπέρ-πυκνωτής των 550 F/g δεν έχει επιτευχθεί σε μια πραγματική συσκευή και αυτό γιατί τα φύλλα γραφένιου τείνουν να κολλήσουν μεταξύ τους" εξηγεί ο Jang και προσθέτει, "προσπαθούμε να υπερνικήσουμε αυτό το πρόβλημα με την ανάπτυξη μιας στρατηγικής που αποτρέπει τα φύλλα του γραφένιου να κολλήσουν το ένα με το άλλο. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί εάν κυρτά φύλλα γραφένιου χρησιμοποιηθούν αντί των επιπέδων".

Πηγή: Physics World

Επιμέλεια και μετάφραση  Βλάσση Πετούση, φυσικού στο Πανεπιστήμιο του Wuerzburg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 hours ago, bazzil said:

Έλα!!! Δεν ήξερα οτι αλλάζουν... Και θα πληρώσει το αυτοκίνητο δεύτερη φορά για να  τις αλλάξει... Είτε leasing, είτε όχι... Και θα σου έρθει και η ασφαλιστική με επιπρόσθετο χαράτσι για τις μπαταρίες. Και πλήρωνε ηλεκτρικό αυτοκίνητο μετά ...

Φίλος, αν ήθελες να πεις πως κατά την άποψή σου το κόστος κτήσης και χρήσης ενός ηλεκτρικού θα είναι πολύ μεγάλο, πρώτον δεν τα πας πολύ καλά στην περιγραφή επειδή κατά λάθος είπες "τι θα γίνει με τις μπαταρίες, θα κάνει απόσυρση;" (εγώ αυτό που έγραψες σχολίασα, όχι αυτό που φανταζόσουν), και δεύτερον πολλά λόγια και λίγα νούμερα.

Δε με απασχολεί προσωπικά, αλλά να ξέρουμε πού βρισκόμαστε.

Επεξ/σία από defacer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε 10 χρονια θα γελαμε με αυτες τις δηλωσεις.. Παντως εδω κολαει το "οσα δε φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Rzarector είπε

Αγαπητέ φίλε, το συγκεκριμένο στέλεχος είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου εδώ και δεκαετίες, καθώς επίσης και Διευθυντής σχεδιασμού (όχι με την έννοια του design αλλά του planning). Ως εκ τούτου, η άποψή του, αν όχι εκφράζει όλη την εταιρία, τουλάχιστον έχει την απαιτούμενη βαρύτητα για να δικαιολογήσει την τιτλοφόρηση του άρθρου απόλυτα. Η πρόθεσή μου, και κοινή πρακτική όλων των συντακτών του insomnia, δεν είναι ποτέ να "πουλήσουμε νέα" με την φθηνή έννοια που το παρουσιάζεις. 

 

Ένα ψιλοδίκαιο το έχει ο @ntemek. Όταν μιλάς για εταιρείες, μιλάς με βάση επίσημα έγραφα, δελτία τύπου, παρουσιάσεις χρονοδιαγράμματα που έχουν την στάμπα της εταιρείας.  Αυτό ήταν μια προσωπική απάντηση του υπεύθυνου ανάπτυξης σε ερώτηση που του έγινε εάν τα EV θα γίνουν ποτέ ίσα σε τιμή με τα συμβατικά.

+ τις Li-On μπαταρίες κρίνει σαν αντιοικονομικές για λόγους που εξηγεί.

+ δεν λέει ότι δεν πιστεύει σε ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον. Τέτοιες "απόλυτες" δηλώσεις γράφουν άλλου τύπου sites (πχ η CleanTechnika με in-denial και Yikes στον τίτλο) που εξυπηρετούν διάφορους σκοπούς. Για μετά από 10 χρόνια μιλά, δεν είναι και "το μέλλον". Το "αύριο" είναι. Δεν νομίζω να έχει αρκετούς που πιστεύουν ότι σε 10 χρόνια τα BEV θα γίνουν το κύριο είδος αυτοκινήτων στην παγκόσμια αγορά.

 

Οι on-point τίτλοι είναι ότι καλύτερο για τον αναγνώστη. Εύκολα χάνει την αξιοπιστία του ένα Site μετά. 

 

 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Rzarector είπε

Αγαπητέ φίλε, το συγκεκριμένο στέλεχος είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου εδώ και δεκαετίες, καθώς επίσης και Διευθυντής σχεδιασμού (όχι με την έννοια του design αλλά του planning). Ως εκ τούτου, η άποψή του, αν όχι εκφράζει όλη την εταιρία, τουλάχιστον έχει την απαιτούμενη βαρύτητα για να δικαιολογήσει την τιτλοφόρηση του άρθρου απόλυτα. Η πρόθεσή μου, και κοινή πρακτική όλων των συντακτών του insomnia, δεν είναι ποτέ να "πουλήσουμε νέα" με την φθηνή έννοια που το παρουσιάζεις. 

Ο ανθρωπός αυτός έκανε μια προσωπική συνέντευξη και εξέφρασε μια προσωπική άποψη! Σε καμία περίπτωση δεν αντιπροσωπεύει την εταιρία και σε καμία περίπτωση δεν βγήκε επίσημο δελτίο τύπου ώστε να δικαιολογεί τον συγκεκριμένο τίτλο!

Δεν μίλησα για πρόθεση, μίλησα για μάρκετινκ. ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ. Οπότε καλό θα είναι να μην έχουμε μεταξύ μας τέτοιου είδους τίτλους...Δεν βοηθάνε το κοινό του συγκεκριμένου site.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Harald Kruger ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ BMW: Το μέλλον μας είναι ηλεκτρικό 

http://www.capital.gr/diethni/3280821/harald-kruger-bmw-to-mellon-mas-einai-ilektriko

https://enkinisi.gr/2017/09/09/bmw-to-mellon-einai-hlektriko/

 

https://www.autoblog.gr/2017/06/11/h-tesla-kseperase-kai-thn-bmw-se-aksia/

😁😁😁

 

Επεξ/σία από artshadows
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

Το κόστος των μπαταριών ιόντων-λιθίου είναι αρκετά υψηλό (100-150 ευρώ ανά kWh), άρα μόνο οι μπαταρίες ενός ηλεκτροκίνητου κοστίζουν όσο ένα ολόκληρο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο.

Ανακριβές. Ένα ηλεκτροκίνητο έχει μπαταρίες συνολικής χωρητικότητας ~30kWh (πχ αυτό), άρα συνολικό κόστος 3000€-5000€.

 

Μας δουλεύουν οι τύποι άσχημα. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν έχει:

- Εξάτμιση, καταλύτη, αισθητήρες λ και λοιπά κουραφέξαλα

- Σύστημα ανάφλεξης, μπουζί πολλαπλασιαστές και ιστορίες

- Κιβώτιο ταχυτήτων

- Συμπλέκτη

- Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου, αντλία καυσίμου, μπεκ, φίλτρο

- Πολύπλοκο σύστημα ψύξης με θερμοστάτες, αντλία, ψυγεία, βεντιλατέρ, θερμοστάτες... φέρτε μου ντεπόν για ελέφαντες παρακαλώ...

- Πολύπλοκο σύστημα λίπανσης, φίλτρο λαδιού, αντλία, συχνές αλλαγές λιπαντικού, όχι έσπασα το κάρτερ και πράσινα άλογα...

 

Και το σημαντικότερο:

- Δεν έχει την κάκιστη απόδοση (~30% και αν) ενός συμβατικού και

- Δε χρειάζεται να μετατρέψει παλινδρομική κίνηση σε περιστροφική

- Δε χρειάζεται να μετατρέψει μια έκρηξη σε παλινδρομική κίνηση

- Δε χρειάζεται σε καμία περίπτωση ισχυρό σύστημα ψύξης

- Δε χρειάζεται φοβερή και τρομερή λίπανση

 

Αντίθετα έχει:

- Έναν ηλεκτροκινητήρα (που είναι μια πολύ αποδοτική και αξιόπιστη μηχανή - αλήθεια, σε έναν ανελκυστήρα χαλάει ποτέ το μοτέρ?)

- Κάποια ηλεκτρονικά ισχύος, που δεν είναι κάτι φοβερό και τρομερό

- Και ένα μεγάλο πρόβλημα, την μπαταρία. Αλλά μην τρελαθούμε τώρα, 5 χρόνια ασχολήθηκαν με αυτή και διπλασίασαν την απόδοσή της. Αν "έπιαναν" το θέμα από το '90, τώρα θα είχαμε ηλεκτρικά με αυτονομία 1000km. Ένας θερμικός κινητήρας έχει βαλβίδες, εκκεντροφόρους, ιμάντα χρονισμού, συστήματα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης βαλβίδων, βαλβίδες EGR, turbo, intercooler... Εκατομμύρια πατέντες και όμως λειτουργούν. Μην τρελαθούμε τώρα για μια μπαταρία...

Και στην κατηφόρα θα φορτίζει κιόλας.

Ξεχνάμε αλλαγές λαδιών, φίλτρων, μπουζί, όχι έκαψε φλάντζα, όχι άφησε η γυναίκα μου το μισό συμπλέκτη στην ανηφόρα και 1000 δυο κατάλοιπα του παρελθόντος... Τα σημερινά αυτοκίνητα είναι σαν τις CRT τηλεοράσεις και τα ηλεκτρικά σαν τις TFT.

Είναι προφανής η ταλαιπωρία που γλυτώνει το ανθρώπινο είδος. Όποιος γουστάρει τη βενζίνα θα απολαμβάνει βενζίνα για γούστο ή χόμπυ. Και το άλογο δεν είναι απαραίτητο, αλλά κάνεις ιππασία αν θέλεις. Και το ποδήλατο. Και το σκι. Μην αγχώνεστε, δε θα χαθούν τα βενζινοκίνητα - και γω petrolhead είμαι.

Είναι προφανές πως ένα όχημα που δεν έχει όλα αυτά τα εξαρτήματα που ανέφερα παραπάνω, είναι αδύνατον να είναι πιο φθηνό από ένα ηλεκτρικό μόνο και μόνο της μπαταρίας. Απλά, όλα τα παραπάνω τα κατασκευάζουν 100 χρόνια και έχουν καταντήσει πλέον φθηνά. Έτσι και η μπαταρία θα γίνει φθηνή.

Ο υπεύθυνος της BMW είναι απλά ένας χοντροκέφαλος.

 

 

 

Επεξ/σία από lvrysis
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, lvrysis είπε

Ανακριβές. Ένα ηλεκτροκίνητο έχει μπαταρίες συνολικής χωρητικότητας ~30kWh (πχ αυτό), άρα συνολικό κόστος 3000€-5000€.

...

 

Nissan Leaf : 40, 60 kWh

Chevrolet Bolt : 60 kWh

BMW i3 : 22 - 42 kWh

Τα διάφορα Tesla : 50 - 100 kWh

Jaguar I-Pace  : 90 kWh

Hyundai Kona : 64 kWh

Kia Niro : 64 kWh

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, defacer είπε

Φίλος, αν ήθελες να πεις πως κατά την άποψή σου το κόστος κτήσης και χρήσης ενός ηλεκτρικού θα είναι πολύ μεγάλο, πρώτον δεν τα πας πολύ καλά στην περιγραφή επειδή κατά λάθος είπες "τι θα γίνει με τις μπαταρίες, θα κάνει απόσυρση;" (εγώ αυτό που έγραψες σχολίασα, όχι αυτό που φανταζόσουν), και δεύτερον πολλά λόγια και λίγα νούμερα.

Δε με απασχολεί προσωπικά, αλλά να ξέρουμε πού βρισκόμαστε.

Το υψηλό κόστος κτήσης το γράφει στο άρθρο. Το κόστος αντικατάστασης των μπαταριών επίσης το αναφέρει στο άρθρο. Άρα τι συνεπάγεται; Πως, όταν θέλω να αντικαταστήσω τις μπαταρίες τί θα κάνω; Θα αγοράσω καινούριο (απόσυρση το παλιό ηλεκτροκίνητο) η θα ξαναπληρώσω  την αξία του αυτοκινήτου για την αντικατάσταση των μπαταριών; Τι δεν καταλαβαίνεις΄Εκτός αν διαβάζεις μόνο τον τίτλο και απλά συμπεραίνεις απο τα σχόλια. Τι νούμερα θες; 150 x 100 = 15000. Θα πληρώσεις 15 χιλιάδες για να αντικαταστήσεις τις μπαταρίες σε 4-5 χρόνια ή θα πάρεις καινούριο με... "ευνοϊκή χρηματοδότηση"...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, lvrysis είπε

Ανακριβές. Ένα ηλεκτροκίνητο έχει μπαταρίες συνολικής χωρητικότητας ~30kWh (πχ αυτό), άρα συνολικό κόστος 3000€-5000€.

Μας δουλεύουν οι τύποι άσχημα. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν έχει:  [....]

Ο υπεύθυνος της BMW είναι απλά ένας χοντροκέφαλος.

Έχεις καθόλου ιδέα από πόσα επιμέρους κομμάτια κατασκευάζεται "μια" μπαταρία ενός ΒEV?  (TIP: Χρειάζεσαι και τα δυο χέρια για να μετρήσεις τις χιλιάδες)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/11/2018 στις 12:16 ΠΜ, vaskor είπε

Τρομερό χτύπημα στη μεγάλη προπαγάνδα που λαμβάνει χώρα τα τελευταία χρόνια. Ένα μεγάλο ψέμα, προσπαθούν να μας κάνουν να το πιστέψουμε. Δήθεν για περιβαλλοντικούς λόγους. Αποκομίζοντας τεράστια κέρδη, με τα πανάκριβα μοντέλα αυτοκινήτων και αξεσουάρ.

Αυτο δεν ειναι προπαγανδα απλα ειναι μια μερια της πραγματικοτητας.
Προπαγανδα ειναι Πχ εσυ αγορασες OPEL (λογω avatar). Πες μου τι σε εκανε να θες να αγορασεις Opel? Μηπως απλα εφαγες το μαρκετινγκ και την προπαγανδα στην μαπα και δεν το καταλαβες? Αλλιως θα εβλεπες πχ οτι τα opel ειναι παγκοσμιως στον πατο της λιστας οσο αφορα την αξιοπιστα... Power of marketing (aka propaganda)

Επεξ/σία από NGeo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/11/2018 στις 10:30 ΜΜ, fnp είπε

Το να λες την εταιρεία που έκανε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο διαθέσιμο στις μάζες παπάτζα δεν ξέρω πως να το εκλάβω. Αν η tesla  είχε λύσει το πρόβλημα της παραγωγής τα πράγματα θα ήταν εντελώς διαφορετικά αυτή την στιγμή.Το αν το αυτοκίνητο του μέλλοντος θα κινείται με ρεύμα ή υδρογόνο δεν με ενδιαφέρει , και κανονικά δεν θα έπρεπε να ενδιαφέρει και κανέναν . Πάντως ο ηλεκτρικός κινητήρας αυτή την στιγμή με την ανάπτυξη που εχει υπάρξει πάνω του φαίνεται πως ήρθε για να μείνει...

και τις τεραστιες χωματερες μπαταριων που θα δημιουργηθουν ,οι οποιες στο μεγαλυτερο ποσοστο τους δεν ανακυκλωνονται , ποιος θα αναλαβει το κοστος λειτουργιας τους και ολο το κοστος φυλαξης/θαψιματος των μη ανακυκλωσιμων τμηματων τους ? καταλαβαινεις οτι η ηλεκτροκινηση ,ενω ειναι εφικτη ,ειναι ακομα δυσκολο να τυχει μαζικης παραγωγης εαν δεν λυθουν τετοια προβληματα .....συν οτι τα παραπανω λογικα που αναφερω ,τα κρατη θα ριξουν εναν περιβαντολογικο φορο στους ιδιοκτητες ηλεκτρικων οχηματων με την μορφη των γνωστων τελών κυκλοφοριας .....πιστευω οτι οποιος νομιζει οτι θα φορτιζει τσαμπα το αμαξι του και δεν θα πληρωσει τελη κυκλοφοριας για την συντηρηση οδοστρωματος και τελη περιβαντολογικα για τις χωματερες μπαταριων ....ειναι γελασμενος οικτρα . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...