Προς το περιεχόμενο

Η Κίνα συνθλίβει τα όνειρα της Ευρώπης για ηλεκτροκίνηση


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, NorgeMan είπε

Μη περιμένεις πολλά γιατί ο νεοέλληνας είναι μωρός. Δες παρακάτω ένα τρανο παράδειγμα IQ νεοέλληνα. 

Και να φανταστείς όλοι αυτοί έχουν δικαίωμα ψήφου...

https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/ksesikomos-stin-paro-gia-tis-anemogennitries-pics-vid/1056173/

 

 

 

Στο θέμα... Στην Ε.Ε. δεν μπορούν να αποφασίσουν για απλά πράγματα όπως η αλλαγή της ώρας, θα βγάλουν απόφαση για τόσο σοβαρό θέμα σύντομα;; 

Τι να τις κάνουν τις ανεμογεννήτριες αφού τους πληρώνουμε εμείς το ρεύμα.Δες στο λογαριασμό εκεί που λέει ΥΚΩ(νησιά)

Επεξ/σία από Istros
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Kostas5870 είπε

Tα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα δεν δημιουργούν με τις μπαταρίες τους μαγνητικό πεδίο που βλάπτει τον ανθρώπινο οργανισμό?

οτιδήποτε ηλεκτρικό δημιουργεί και ένα ΗΜ πεδίο, για να σε βλάψει όμως πρέπει να έχει υψηλή ένταση και μεγάλο χρόνο έκθεσης που σε αυτοκίνητο είναι δύσκολο να συμβεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Kostas5870 είπε

Tα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα δεν δημιουργούν με τις μπαταρίες τους μαγνητικό πεδίο που βλάπτει τον ανθρώπινο οργανισμό?

 

4 λεπτά πριν, krispetra είπε

Όχι. Καλύτερα να ανησυχείς για το κινητό σου περισσότερο.

 

Η απάντηση σίγουρα δεν είναι ένα σκέτο όχι και να ανησυχείς για το κινητό σου.

Εκτός από την ΗΜ θεωρία, υπάρχουν δημοσιεύσεις που δείχνουν ότι δημιουργούν ανεβασμένα μαγνητικά πεδία σε σχέση με τα συμβατικά (κατά μέσο όρο διπλάσια), με peak τιμές την ώρα που φορτίζουν και κατά το φρενάρισμα. Τα πεδία όμως είναι α) κάτω από τα όρια σύμφωνα με τις δημοσιεύσεις, ειδικά στην περιοχή του κεφαλιού, β) δεν υπάρχουν επιδημιολογικές μελέτες για να ισχυριστεί κάποιος είτε το ένα είτε το άλλο, γ) χρειάζονται περισσότερα δεδομένα για τα άτομα που φέρουν ιατρικά ηλεκτρονικά βοηθήματα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Agony είπε

H Αλαγη ωρας δεν είναι καθολου μα καθολου απλο θεμα,  σε καταλαβαίνω διοτι και εγω αυτή την εντυπωση ειχα…. όταν όμως κανεις μια αναζητηση θα δεις ότι υπαρχουν πολλα προβλήματα τοσο σε τράπεζες ,  αεροδρομια  , καταστήματα από χωρα σε χωρα που πραγματικα κατανταει ένα τεραστιο μπαχαλο . Ακομα και να υπηρχε λύση σε αυτά ,  καποιες χωρες θελουν μεγαλυτερη μερα, και καποιες μικροτερη για λογους οικονομικούς . Που δεν εχουν σκοπο να το κανουν . 

το πρόβλημα δεν είναι απλό θέμα οχι των λόγων που αναφέρεις (όλες οι υπόλοιπες χώρες του κόσμου που δεν αλλάζει η ώρα τους πώς λειτουργούν χωρίς πρόβλημα? ) αλλά γιατί δεν υπάρχει μία άποψη, αλλά 28 διαφορετικές. Με αποτέλεσμα... Βαβέλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, NorgeMan είπε

το πρόβλημα δεν είναι απλό θέμα οχι των λόγων που αναφέρεις (όλες οι υπόλοιπες χώρες του κόσμου που δεν αλλάζει η ώρα τους πώς λειτουργούν χωρίς πρόβλημα? ) αλλά γιατί δεν υπάρχει μία άποψη, αλλά 28 διαφορετικές. Με αποτέλεσμα... Βαβέλ

Δεν το βλεπω πρόβλημα να υπαρχουν διαφορετικες αποψεις , το αντιθετο μαλιστα το προτιμώ , μου κανει πιο δημοκρατικο παρα βασιλικο πχ.... παρολα αυτά όμως θα πρεπει να εχουν ανοιχτα μυαλα και αν καποιος εχει επιχειρήματα να υπερ ισχυει η γνωμη του.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Agony είπε

Δεν το βλεπω πρόβλημα να υπαρχουν διαφορετικες αποψεις , το αντιθετο μαλιστα το προτιμώ , μου κανει πιο δημοκρατικο παρα βασιλικο πχ.... παρολα αυτά όμως θα πρεπει να εχουν ανοιχτα μυαλα και αν καποιος εχει επιχειρήματα να υπερ ισχυει η γνωμη του.  

μα και εγώ δεν είμαι εναντίων των πολλών απόψεων. Αλλά πρέπει να υπάρχει ένα μέσο επιβολής την πλειοψηφίας 

Επεξ/σία από NorgeMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, nickolasemp είπε

Τροφή για σκέψη, η αιολική ενέργεια, η υδροηλεκτρική και η ενέργεια από τους ωκεανούς θα μπορούσε να γίνει sustainable? Επίσης η ηλιακή. 

Ήδη στην Δανία είναι το 47% γαι φέτος. Η ηλιόλουστη Ελλάδα, με τους ανέμους της και τα πολλά της βουνά δεν θα μπορούσαν άραγε να γίνουν παράδειγμα στις ανανεώσιμες καθαρές πηγές ενέργειας;

1, 2

Αλλά από την άλλη εμείς επενδύουμε σαν Ελλάδα ακόμα στις βρώμικες πηγές ενέργειας και στον λιγνίτη.

Nα διαβαζεις και κανενα αρθρο πριν γραφεις

http://greeklignite.blogspot.com/2018/08/241.html

 

http://archaeopteryxgr.blogspot.com/2018/09/blog-post_24.html

http://archaeopteryxgr.blogspot.com/2018/11/blog-post_5.html

http://archaeopteryxgr.blogspot.com/2018/11/20000000.html

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως ακριβώς έπαθαν με τα φωτοβολταϊκά στα οποία λόγο χαμηλής τιμής των Κινέζικων επέβαλαν δασμούς και τελικά οι Κινέζοι ακόμα και έτσι κατάφερνα να κλείσουν όλα τα εργοστάσια των Ευρωπαίων-των Γερμανών δηλαδή!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Η απάντηση σίγουρα δεν είναι ένα σκέτο όχι και να ανησυχείς για το κινητό σου.

Εκτός από την ΗΜ θεωρία, υπάρχουν δημοσιεύσεις που δείχνουν ότι δημιουργούν ανεβασμένα μαγνητικά πεδία σε σχέση με τα συμβατικά (κατά μέσο όρο διπλάσια), με peak τιμές την ώρα που φορτίζουν και κατά το φρενάρισμα. Τα πεδία όμως είναι α) κάτω από τα όρια σύμφωνα με τις δημοσιεύσεις, ειδικά στην περιοχή του κεφαλιού, β) δεν υπάρχουν επιδημιολογικές μελέτες για να ισχυριστεί κάποιος είτε το ένα είτε το άλλο, γ) χρειάζονται περισσότερα δεδομένα για τα άτομα που φέρουν ιατρικά ηλεκτρονικά βοηθήματα. 

Ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, έτσι όπως το αναφέρει το άρθρο, δλδ έχει ενσωματωμένες μπαταρίες και το φορτίζεις σε σταθμό φόρτισης, δεν παράγει η/μ πέδιο άρα η απάντηση είναι οχι και ισχύει σίγουρα οτί το κιν σου δημιουργεί μεγαλύτερης έντασης πεδίο από το παράδειγμα που έδωσα, γιατί απλά δεν υπάρχει πεδίο στην 1η περίπτωση, ψάξτο αν θες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Kostas5870 είπε

Tα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα δεν δημιουργούν με τις μπαταρίες τους μαγνητικό πεδίο που βλάπτει τον ανθρώπινο οργανισμό?

Οχι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Whargoul είπε

 

 

Η απάντηση σίγουρα δεν είναι ένα σκέτο όχι και να ανησυχείς για το κινητό σου.

Εκτός από την ΗΜ θεωρία, υπάρχουν δημοσιεύσεις που δείχνουν ότι δημιουργούν ανεβασμένα μαγνητικά πεδία σε σχέση με τα συμβατικά (κατά μέσο όρο διπλάσια), με peak τιμές την ώρα που φορτίζουν και κατά το φρενάρισμα. Τα πεδία όμως είναι α) κάτω από τα όρια σύμφωνα με τις δημοσιεύσεις, ειδικά στην περιοχή του κεφαλιού, β) δεν υπάρχουν επιδημιολογικές μελέτες για να ισχυριστεί κάποιος είτε το ένα είτε το άλλο, γ) χρειάζονται περισσότερα δεδομένα για τα άτομα που φέρουν ιατρικά ηλεκτρονικά βοηθήματα. 

Το κινητό θεωρώ είναι πολύ πιο επικίνδυνο καθώς ακουμπάει πάνω στο κεφάλι σου και δεν παρεμβάλεται κάποιου είδου θωράκιση όπως σε ένα όχημα που υποθέτω ότι θα έχει.

Αν ήταν τόσο σοβαρό θα υπήρχε ενημέρωση για άτομα με βηματοδότη να μην τα χρησιμοποιούν,

Λόγω σχετικά χαμηλής τάσης στα αμάξια τα πεδία είναί ήπια, λίγοι  γνωρίζουν ότι όσοι είναι κοντά στις γραμμές του ηλεκτρικού ή κάτω από πυλώνες μεταφοράς υψιλής τάσης εκτίθονται σε πεδία ισχυρά.

Οπως και να έχει ας ελπίζουμε να καταλήξουν σε ένα συμπέρασμα σύντομα και όχι οπως με τα κινητά που εδώ και δεκαετίες έχουν αμφιβολίες κατά πόσο είναι βλαβερά.

Επεξ/σία από sil_unique
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Kostas5870 είπε

Tα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα δεν δημιουργούν με τις μπαταρίες τους μαγνητικό πεδίο που βλάπτει τον ανθρώπινο οργανισμό?

Και επηρεάζει το μαγνητικό πεδίο της γης όπου επιβραδύνει την περιστροφή της. Κάποιος πρέπει να τα πει επιτέλους!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, krispetra είπε

Ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, έτσι όπως το αναφέρει το άρθρο, δλδ έχει ενσωματωμένες μπαταρίες και το φορτίζεις σε σταθμό φόρτισης, δεν παράγει η/μ πέδιο άρα η απάντηση είναι οχι και ισχύει σίγουρα οτί το κιν σου δημιουργεί μεγαλύτερης έντασης πεδίο από το παράδειγμα που έδωσα, γιατί απλά δεν υπάρχει πεδίο στην 1η περίπτωση, ψάξτο αν θες

Τα πεδία παράγονται από τα ηλεκτρικά ρεύματα, οπότε εξ ορισμού το ηλεκτρικό BEV αμάξι με μπαταρίες, παράγει ΗΜ πεδία. Είναι θεωρητικά αδύνατο να μην παράγει κατά τη λειτουργία του. (χωρίς καν να υπολογίζουμε καν τα πεδία από τον ηλεκτροκινητήρα). Το peak κατά το φρενάρισμα, είναι λόγω τον αυξημένων ρευμάτων και του φορτίσματος των μπαταριών από το regenerative braking. 

Στα BEV τα πεδία είναι κυρίως μαγνητικά, Τα ΗΜ πεδία από τα κινητά είναι τελείως διαφορετική υπόθεση, άλλο φάσμα, άλλη ένταση. 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...