Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, billdanos είπε

Σε καταλαβαίνω γιατί μάλλον θεωρείς κάποια πράγματα δεδομένα μιας και είναι οι βασικές πρακτικές των εταιρειών που προτιμάς και εμπιστεύεσαι! :)

Τι να καταλάβεις όταν είσαι αφελής και πιστεύεις πως μία εταιρεία με δις δεν θα πάει για min-max ιδίως όταν μιλάμε για πίσω από την πλάτη σου. Εδώ το κάνει ήδη μπροστά σου !

Μου θυμίζει κάτι σχέσεις που ο άνδρας ήταν και είναι γυναίκας και το δείχνει μπροστά στην σχέση του και πιστεύει η σύζυγος πως "έχει φτιάξει πλέον" "απλά το κάνει έτσι", κάπως έτσι είναι και η σχέση σου/σας με την Apple, μαζοχιστική !

Το γεγονός ότι πιστεύεις πως μία εταιρεία με ένα σωρό δις, τρις νοιάζεται για εσένα σα να είναι οικογένεια... ας πούμε αφέλεια απλά μην σου δώσω την χαρά και σβήσεις το μισό thread πάλι 😃

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Απαντ. 502
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Stamer είπε

funny-iphone-rich-meme.jpg


Δεν θεωρώ premium τέτοια προϊόντα, τα θεωρώ απλώς προϊόντα για διάφορα γούστα. Premium θεωρώ για παράδειγμα τις ρημάδες κάρτες γραφικών που αγοράζω (την τελευταία γύρω στα 1200) για να ικανοποιήσω τα τραγικά πάθη μου με το gaming (ή όπως ο άλλος που δίνει 2,5 και 5k για pc)!

ΒΤW... η δική μου εμπειρία λέει οτι iphone έχουν άνθρωποι που ως επι το πλείστον έχουν και αυτοκίνητα τύπου lada. Oι υπόλοιποι προλαβαίνουμε να διαβάσουμε-απαντήσουμε μόνο στα email μας στα κινητά οπότε καλό θα ήταν να μην την πέφτουμε έτσι στον κόσμο. Το οτι θέλεις να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία τις περισσότερες φορές (όπως και εγώ) για διασφάλιση της ποιότητας, είναι ένα επιχείρημα το οποίο αρκούσε νομίζω.

premium ειναι και η καρτα που κανει 1200 προφανως και premium  ειναι  και το 3κ pc .

H δικη μου εμπειρια ειναι η αντιθετη  με το παραδειγμα που εφερες .Το ποιος την πεφτει και που καθε φορα   ειναι καλυτερα να διαβασεις αυτο το νημα και τα αντιστοιχα  που εχουν μεσα την λεξη apple   θα σου παρει χρονο αλλα θα ειναι εξοχως διαφωτιστικο .

Επεξ/σία από Fotis13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για κλάματα είναι η όλη κατάσταση, εδώ η Apple έκανε μηνύσεις σε έναν τύπο στην Νορβηγία επειδή επισκεύαζε τις οθόνες iPhone, αλλα ευτυχώς δεν είναι η Ευρώπη Αμερική και δεν τους πέρασε. Ποιο άπληστη και θρασύτατη εταιρία από την Apple δεν υπάρχει. Αλλά δεν φταίει κανείς φταίνε αυτοί που όχι μόνο τους τα σκάνε, τους προσκυνούν και τους λένε και ευχαριστώ που τους εκμεταλλεύονται. Αλλά ήταν αναμενόμενο αφού το Αμερικάνικο δικαστήριο έδωσε επίσημα το δικαίωμα σε τρίτους τεχνικούς να επισκευάζουν ηλεκτρονικές συσκευές δίχως να έχουν να κάνουν με ανόητες μηνύσεις άπληστων εταιριών. Οπότε αντί να κάνουν μηνύσεις, κλειδώνουν το Hardware. 

Περιμένω τους φωστήρες να μου πούνε πόσο καλά κάνει η Apple που δεν σου επιτρέπει να επισκευάσεις αλλού μία επισκευή την οποία χρυσοπλήρωσες με τους μισθούς σου. Γιατί υποτίθεται όπως γράφουν μερικοί εδώ μέσα.. δεν το πας σε μαγαζί της γειτονιάς σου γιατί δεν έχουν την εμπειρία που έχουν οι "Genius" πωλητές με μαρκετίστικο όνομα. 

Άμα δει κανείς το ρεπορτάζ που έγινε σε Αμερικάνικο κανάλι επί του θέματος θα καταλάβει, που πήγε ο δημοσιογράφος στο Apple Store με κρυφή κάμερα να του επισκευάσουν το Macbook επειδή δεν άναβε η οθόνη ενώ ο υπολογιστής άναβε. Αλλά αντί να κοιτάξουν για την επαφή του καλωδίου για το Backlight, του είπαν ότι αυτός ευθύνεται και ότι έχει υγρασία και ότι θα του κοστίσει να το φτιάξει όσο κοστίζει ένα καινούργιο Macbook. Το οποίο μετά ανοίξανε σε άλλο τεχνικό κατάστημα και απλά ήθελε να συνδέσεις το καλώδιο γιατί δεν έκανε επαφή για το Backlight και άμα άλλαζε το καλώδιο θα του κόστιζε 100€ και όχι 1800€. 

Μετά αναρωτιούνται μερικοί από που έχουν  τόσα κέρδη όταν οι πωλήσεις πέφτουν. Εκμετάλλευση του καταναλωτή στην χειρότερη μορφή της και ο καταναλωτής τους λέει και Ευχαριστώ εκεί έχουμε φτάσει. Περιμένω τους φωστήρες να με διαψεύσουν και να με βγάλουν φτωχό και ψυχικά διαταραγμένο όπως συχνά επιχείρησαν. 

Επεξ/σία από Plapoutas
  • Like 15
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Stamer είπε

funny-iphone-rich-meme.jpg


Δεν θεωρώ premium τέτοια προϊόντα, τα θεωρώ απλώς προϊόντα για διάφορα γούστα. Premium θεωρώ για παράδειγμα τις ρημάδες κάρτες γραφικών που αγοράζω (την τελευταία γύρω στα 1200) για να ικανοποιήσω τα τραγικά πάθη μου με το gaming (ή όπως ο άλλος που δίνει 2,5 και 5k για pc)!

ΒΤW... η δική μου εμπειρία λέει οτι iphone έχουν άνθρωποι που ως επι το πλείστον έχουν και αυτοκίνητα τύπου lada. Oι υπόλοιποι προλαβαίνουμε να διαβάσουμε-απαντήσουμε μόνο στα email μας στα κινητά οπότε καλό θα ήταν να μην την πέφτουμε έτσι στον κόσμο. Το οτι θέλεις να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία τις περισσότερες φορές (όπως και εγώ) για διασφάλιση της ποιότητας, είναι ένα επιχείρημα το οποίο αρκούσε νομίζω.

2080Ti ;

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, Istros είπε

Έχεις δίκιο ξέρει ακριβώς τι πελάτες έχει και πράττει ανάλογα.το θέμα είναι ότι αυτές οι πολιτικές αν δεν καταδικάστουν από τους καταναλωτές,θα παγιωθουν και από άλλες εταιρείες.Εννοειται πως δεν τις επιβραβεύουμε.Στο προϊόν που αγοράζεις είσαι κάτοχος όχι ενοικιαστής.αυτο είναι μια μορφή leasing.

Όποιον τον ενδιαφέρει η δυνατότητα 3rd party service απλά δεν αγοράζει Apple.

Προσωπικά δεν έχω επιλογή έτσι και αλλιώς γιατί τα Mac είναι πολύ μακριά απ' το price range μου.

Αλλά εν τέλη είναι πολλοί αυτοί που δεν ενδιαφέρονται για 3rd party service, το θεωρούν μικρή θυσία (αν δεν το θεωρούν και θετικό) για να βρίσκονται στο οικοσύστημα της Apple. 

Ανάλογα και το audio jack ας πούμε ή η μη αφαιρούμενη μπαταρία. Η κάθε εταιρεία είναι ελεύθερη να τα ενσωματώσει ή όχι στις συσκευές της. Αν οι καταναλωτές τα θεωρούν σημαντικά και αναπόσπαστα, θα τα επιλέξουν. Αν οι καταναλωτές θεωρούν κάτι άλλο σημαντικό, θα επιλέξουν αυτό.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Istros είπε

Τι παραπάνω θα σου κάνει το εξουσιοδοτημένο από μια τρίτη σοβαρή εταιρεια επισκευής ηλεκτρονικών συσκευών η κάποιο σοβαρό συνεργείο?Μην αναμασατε το παράδειγμα του κυρ Μήτσου της γειτονιάς,Αυτό είναι μύθος,είμαστε στο 2018 και υπάρχουν πολλές εταιρίες σοβαρές και αξιόλογες με αξιόλογους τεχνικούς.Ανεξαρυητα από αυτό θεωρώ παράλογο να αγοράζω μια συσκευή και να βάζω τρίτο στην ιδιοκτησία μου και στην τσέπη μου.Να είσαι σίγουρος ότι όταν θα γίνει αυτό θα αυξηθούν και οι τιμές.Μ αρέσει πως επιβραβεύετε τέτοιες πρακτικες.Ας έχεις το δικαίωμα επιλογής να πας όπου θες.Εσυ που δεν έχεις γνώσεις πήγαινε στο εξουσιοδοτημένο κάποιος άλλος που έχει γνώσεις θα επιλέξει αυτός τι θα κάνει με την ιδιοκτησία του.

Για να γλιτωσεις λεφτα θα πρεπει να πας στον Σακη τον γουγλη που θα σου πουλησει παραμυθα για την αξια του και αν γινει κατι θα πρεπει να φατε τα μουστακια σας.

Η τριτη σοβαρη εταιρεια που λες επειδη πρεπει να αγοραζει εξαρτηματα απο το εξουσιοδοτημενο και να εχει εκπαιδευμενο προσωπικο το κοστος επισκευης θα ειναι ελαχιστα πιο φθηνοτερο οποτε δεν με συμφερει να χασω την σιγουρια της επισημης.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Arkin είπε

Προτιμω να φοβουνται απο το να με κλεβουν μπροστα στα ματια μου. Κανενα υπνο του δικαιου απλα δινω τα χρηματα μου σε εταιριες που δεν με βλεπουν μονο ως λεφτα και ας φοβουνται μονο καλο σε μενα κανει. Η apple που εχει σηκωσει τον αμανε ας κανει οτι θελει. Θα την κραζουμε συνεχεια ομως εισαι ο τριτος που χαιρεται με αυτα που κανει η apple απο τους 100 που εχουν γραψει. Μπραβο σιγουρα θα εχεις αρκετα λεφτα για πεταμα ετσι οπως τα γραφεις.

Δυο πραγματάκια:

1ον) άλλο το "να φοβούνται" και άλλο το "είναι τίμιοι". Εκτός αν εσύ θεωρείς ότι αυτός που φοβάται την τιμωρία της ανέντιμης πράξης... είναι τίμιος. 

2ον) Βρες μου το μύνημα που γράφω ότι "χαίρομαι" με αυτά που κάνει η Apple. Δεν θυμάμαι να έγραψα κάτι τέτοιο. Στη δική σου αφελής (και μετά ανόητη) τοποθέτηση αναφέρθηκα. Παρόλα αυτά εγώ βρίσκω την κίνηση αυτή κατακριταία και ας μην έχω macbook. 

 

Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολυεθνικές εταιρίες δισεκατομμυρίων που δεν σε βλέπουν μόνο ως λεφτά και σε φοβούνται. Σε βλέπουν ως έναν ανώτερο άνθρωπο με ψυχή και συναισθήματα. Σε κάθε quarterly report, η πρώτη μέριμνα είναι πόσο "τίμια" θα είναι τα προιόντα προς τον καταναλωτή. "Παιδιά να ρίξουμε τις τιμές γιατί αρκετά βγάλαμε φέτος. Μην είμαστε και πλεονέκτες." "Οι χαμηλόμισθοι θα μπορούν να αγοράσουν flagship προιόν? Μήπως να μοιράσουμε κουπόνια? Άνθρωποι είναι και αυτοί". "Πολύ ακριβά το κοστολογήσαμε. Μπορούν να το αγοράσουν αρκετοί αλλά τους λυπόμαστε. Ρίξτε την τιμή".

Εν πάση περιπτώση, λίγο υπερβολικό το παράδειγμα μου αλλά ελπίζω να έπιασα τη λογική σου...

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, D.Luffy είπε

Δυο πραγματάκια:

1ον) άλλο το "να φοβούνται" και άλλο το "είναι τίμιοι". Εκτός αν εσύ θεωρείς ότι αυτός που φοβάται την τιμωρία της ανέντιμης πράξης... είναι τίμιος. 

2ον) Βρες μου το μύνημα που γράφω ότι "χαίρομαι" με αυτά που κάνει η Apple. Δεν θυμάμαι να έγραψα κάτι τέτοιο. Στη δική σου αφελής (και μετά ανόητη) τοποθέτηση αναφέρθηκα. Παρόλα αυτά εγώ βρίσκω την κίνηση αυτή κατακριταία και ας μην έχω macbook. 

Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολυεθνικές εταιρίες δισεκατομμυρίων που δεν σε βλέπουν μόνο ως λεφτά και σε φοβούνται. Σε βλέπουν ως έναν ανώτερο άνθρωπο με ψυχή και συναισθήματα. Σε κάθε quarterly report, η πρώτη μέριμνα είναι πόσο "τίμια" θα είναι τα προιόντα προς τον καταναλωτή. "Παιδιά να ρίξουμε τις τιμές γιατί αρκετά βγάλαμε φέτος. Μην είμαστε και πλεονέκτες." "Οι χαμηλόμισθοι θα μπορούν να αγοράσουν flagship προιόν? Μήπως να μοιράσουμε κουπόνια? Άνθρωποι είναι και αυτοί".

Εν πάση περιπτώση, λίγο υπερβολικό το παράδειγμα μου αλλά ελπίζω να έπιασα τη λογική σου...

Οπως βλεπεις η τοποθετηση μου ειναι στο 95% αποδεκτη. Οποτε μαντεψε ποιος εχει λαθος στις αποψεις του. 

  • Like 1
Δημοσ.

Εντάξει φαντάζομαι όλοι έχουμε δει τα βίντεο όπου πήγαινε ο τυπάς στο apple store να του επισκευάσουν το λάπτοπ και του έλεγαν ότι είναι πολύ βαριά η ζημιά και θα κοστίσει όσο ένα καινούργιο και μετά ο τυπάς το πήγε σε έναν άλλον, του το έφτιαξε σε 5 λεπτά κάνοντας μια μικρή επιδιόρθωση και του είπε ότι ήταν τόσο μικρή και απλή η δουλειά που θα ήταν άσχημο να τον χρεώσει οτιδήποτε. Οκ καπιταλισμό έχουμε αλλά τόσο γύφτοι πια?

  • Like 7
  • Super Moderators
Δημοσ.
9 minutes ago, Phoenix4 said:

Τι να καταλάβεις όταν είσαι αφελής και πιστεύεις πως μία εταιρεία με δις δεν θα πάει για min-max ιδίως όταν μιλάμε για πίσω από την πλάτη σου. Εδώ το κάνει ήδη μπροστά σου !

Μου θυμίζει κάτι σχέσεις που ο άνδρας ήταν και είναι γυναίκας και το δείχνει μπροστά στην σχέση του και πιστεύει η σύζυγος πως "έχει φτιάξει πλέον" "απλά το κάνει έτσι", κάπως έτσι είναι και η σχέση σου/σας με την Apple, μαζοχιστική !

Το γεγονός ότι πιστεύεις πως μία εταιρεία με ένα σωρό δις, τρις νοιάζεται για εσένα σα να είναι οικογένεια... ας πούμε αφέλεια απλά μην σου δώσω την χαρά και σβήσεις το μισό thread πάλι 😃

Η Apple βγάζει δις χωρίς να χρειάζεται να πουλήσει τα προσωπικά μου δεδομένα. Δεν τα έχει ανάγκη γιατί δεν στηρίζεται σε αυτά όπως η Google. 

Κάτι αντίστοιχο για την "αφέλεια" που λες μπορώ να σου χρεώσω κι εγώ, αλλά όπως γνωρίζεις δεν το συνηθίσω τα γράφω αυτά δημόσια. Τα κρατάω για τις παρέες μου με τις οποίες μπορώ και "βρίζομαι" χωρίς παρεξηγήσεις. :) 

4 minutes ago, DonVicious said:

Εντάξει φαντάζομαι όλοι έχουμε δει τα βίντεο όπου πήγαινε ο τυπάς στο apple store να του επισκευάσουν το λάπτοπ και του έλεγαν ότι είναι πολύ βαριά η ζημιά και θα κοστίσει όσο ένα καινούργιο και μετά ο τυπάς το πήγε σε έναν άλλον, του το έφτιαξε σε 5 λεπτά κάνοντας μια μικρή επιδιόρθωση και του είπε ότι ήταν τόσο μικρή και απλή η δουλειά που θα ήταν άσχημο να τον χρεώσει οτιδήποτε. Οκ καπιταλισμό έχουμε αλλά τόσο γύφτοι πια?

Τεχνικοί που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους υπάρχουν παντού. Στο εξουσιοδοτημένο service δεν πας μόνο για το "ταλέντο" των τεχνικών αλλά και γιατί εκεί έχουν τα σωστά εργαλεία και τα επίσημα ανταλλακτικά που προτείνει ο κατασκευαστής. Υπάρχει κόσμος που πάει το iphone σε χύμα επισκευαστικό κέντρο για να του αλλάξουν τη σπασμένη οθόνη, του βάζουν μια κινέζικη που κάνει 10 ευρώ και νομίζουν πως έχουν και πάλι τη συσκευή τους όπως και πριν... 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, DonVicious είπε

Εντάξει φαντάζομαι όλοι έχουμε δει τα βίντεο όπου πήγαινε ο τυπάς στο apple store να του επισκευάσουν το λάπτοπ και του έλεγαν ότι είναι πολύ βαριά η ζημιά και θα κοστίσει όσο ένα καινούργιο και μετά ο τυπάς το πήγε σε έναν άλλον, του το έφτιαξε σε 5 λεπτά κάνοντας μια μικρή επιδιόρθωση και του είπε ότι ήταν τόσο μικρή και απλή η δουλειά που θα ήταν άσχημο να τον χρεώσει οτιδήποτε. Οκ καπιταλισμό έχουμε αλλά τόσο γύφτοι πια?

για τον Louis Rossmann λες?

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, billdanos είπε

Η Apple βγάζει δις χωρίς να χρειάζεται να πουλήσει τα προσωπικά μου δεδομένα. Δεν τα έχει ανάγκη γιατί δεν στηρίζεται σε αυτά όπως η Google. 

Κάτι αντίστοιχο για την "αφέλεια" που λες μπορώ να σου χρεώσω κι εγώ, αλλά όπως γνωρίζεις δεν το συνηθίσω τα γράφω αυτά δημόσια. Τα κρατάω για τις παρέες μου με τις οποίες μπορώ και "βρίζομαι" χωρίς παρεξηγήσεις. :) 

Τεχνικοί που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους υπάρχουν παντού. Στο εξουσιοδοτημένο service δεν πας μόνο για το "ταλέντο" των τεχνικών αλλά και γιατί εκεί έχουν τα σωστά εργαλεία και τα επίσημα ανταλλακτικά που προτείνει ο κατασκευαστής. 

αυτό που λέει ο don,είναι τα βιντεάκια που ποσταρα νωρίτερα,πήγε ο άλλος στο geniusbar και του λένε πρέπει να αλλάξεις όλα τα πράγματα οθόνη,μητρική κτλπα,2000+€,και απλά είχε ξεκολλήσει ένα πιν λόγω ψυχρής ,οπότε και να τα άλλαζε αυτά πάλι το πρόβλημα θα υπήρχε,και όχι τεχνικοί που δεν κάνουν καλά την δουλειά τους,ο Luis rossman,ψάξτε λίγο πριν τα πειτε

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...