Προς το περιεχόμενο
Dimitrios51

Εμπειρία απο την ασφάλιση κινητού στην Generali/Ξηρογιαννόπουλος + Φωτος απο συνομιλίες

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το τιμολογιο πρεπει να το εχει αυτος που εξοφλει,εκει δεν βλεπω φαουλ την ασφαλιστικη

Βεβαια μη φανταστειτε οτι ολοι οι υπεθυνοι επικοινωνιας σε αυτες τις εταιρειες ξερουν τους ορους,τα συμβολαια,την διαδικασια.Μπορει και τιποτε απο αυτα και απλα να σπρωχνουν χαρτια,ενιοτε και προς λαθος κατευθυνση.

Με τα ορθογραφικα ξενερωνω κι εγω αλλα η κατασταση δυστυχως χειροτερευει τα τελευταια χρονια,βγαινουν αποφοιτοι κοτζαμ ΑΕΙ και σε "πυροβολανε" αλυπητα,αν ειναι δε και απο καμια σχολη θετικης κατευθυνσης τοτε ξεφευγει τελειως το πραγμα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 35 ευρώ, κάποια ταλαιπωρία, και 3 μήνες καθυστέρηση, γλύτωσες 350€.

Αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι η επικοινωνία/διαδικασία ήταν προβληματική, νομίζω ότι άξιζε τον κόπο και αποζημιώθηκες ως όφειλε να κάνει η εταιρεία.

Μπορεί να το βλέπω μισογεμάτο το ποτήρι, αλλά τελικά η δουλειά έγινε, άρα η "ασφάλιση" δεν είναι φούμαρα (το είχα και εγώ το s7 edge αλλά δεν χρειάστηκε)
 

  • Like 4
  • Thanks 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και ανοίχτηκε το θέμα να ρωτήσω, αυτη την ασφάλεια την κάνεις στο μαγαζί που το αγοραζεις ή μπορείς να απευθυνθείς και στην generali;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, zeys13 είπε

Νομίζω κατευθείαν στο Ξηρογιαννοπουλο.

Προφανώς ο τύπος εχει αγορασει πακετο απο την ασφαλιστική, θα πάρω την ασφαλιστική να ρωτήσω

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
30 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Μιας και ανοίχτηκε το θέμα να ρωτήσω, αυτη την ασφάλεια την κάνεις στο μαγαζί που το αγοραζεις ή μπορείς να απευθυνθείς και στην generali;

Μία και καλή σε ξυριγιαννοπουλο μιλάς, πλέον η διαδικασία πρέπει να γίνει μέσα σε μια βδομάδα από την αγορά και δεν καλύπτουν το 100% της ζημιάς το έριξαν στο 70 %και πλέον πρέπει να είναι 50-60% της ζημιάς

η ασφάλεια αγορά επισκευή συσκευής αντικατάσταση μόνο σε περίπτωση που η επισκευή κρίνεται ασύμφορη, και πάντα μιλάμε για 1 περιστατικό μέσα στη διάρκεια ασφάλισης, η διάρκεια είναι για 1 χρόνο χωρίς δυνατότητα ανανέωσης

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 ώρες πριν, aggelos87 είπε

Δηλαδή εσύ τώρα θες να σου πληρώσουν αυτοί τον ΦΠΑ και μετά να περάσεις τα τιμολόγια σαν έξοδα στην εφορία για να τα 'πάρεις' κι απο κει;; 🤣

Ωραίος! 

Ουτε καν ασχολούμαι με τις εφορίες.

11 ώρες πριν, Alxnks είπε

Οι δικές μου συναναστροφές και εμπειρίες με ασφαλιστικές και αποζημιώσεις, στην Ελλάδα (και στην Αγγλία), δεν ήταν όπως ακριβώς περιγράφεις, αλλά οκ.

Σε κάθε περίπτωση, ο ts από ότι φαίνεται δεν ακολούθησε ούτε αυτό που περιγράφεις εσύ, δεν είδα να επικοινώνησε το πιθανο κόστος επισκευής ώστε να πάρει απάντηση αν/πώς καλύπτεται. Όφειλε να γνωρίζει τους όρους του συμβολαίου που έχει βάλει την υπογραφή του κι αν όχι, τουλαχιστον να ρωτήσει πριν πράξει.

Είχα έρθει σε τηλεφωνική επικοινωνια πριν του κανω σερβις για να δω τι γίνεται και πως γινεται και μου είπαν ότι πρέπει η τιμή επισκεύης να μην ξεπερνάει το κόστος του κινητού. Επίσης είχα διαβάσει πολύ προσεκτικά τους όρους που μου είχανε στείλει και δεν έγραφε πουθενά πόσο απο το ποσό που θα κοστισει η επισκευή σε μενα, θα καλύψουν αυτοι, οπότε θεώρησα ότι είναι το 100%(το οποίο και είναι, αλλά τώρα πρεπει να τους στείλω τα τιμολόγια για να μου αποζημιώσουν και τον φπα...)

10 ώρες πριν, zeys13 είπε

Δεν το ανέφερα επειδή πλήρωσε πολλά η λίγα. Το ανέφερα σε σχέση με αυτό που λέει ο ts ( Πολύ το κούραρα, ρίχτε μια ματιά στα screenshot και βγάλτε συμπεράσματα. Ξανασκεφτήτε το εαν έχετε τα χρήματα και τον χρόνο για να «επενδύσετε» στην ασφάλιση του κινητού σας και πείτε μου τις δικές σας εμπειρίες με την Generali ή παρόμοιες κλεφτασφαλιστικές ). Αγόρασε ενα κινητό που κάνει 500-600 ευρώ, δε ξέρω και εγώ πόσα. Και σου ζητάνε ενα ποσό της τάξης των 35 ευρώ για ασφάλεια. Εγώ πάντως θα τα έδινα. Έτσι όπως το γράφει είναι σαν να μετάνιωσε που έκανε την ασφάλεια. Αυτό σχολιάζω. Αν δεν το είχε ασφαλίσει και δεν έπαιρνε φράγκο, θα ήταν καλύτερα; 

Δεν το μετάνιωσα φυσικά, εαν δεν τα έδινα τα 35€ για την ασφάλεια, τώρα θα ήμουν με σχεδόν όλη την οθόνη σπασμένη εκτός και εάν με γλύτωνε η θήκη που θα του έβαζα. Απλώς σχολιάζω την εμπειρία που είχα μαζί τους και το "τρέξιμο" και την ταλαιπωρία, όπου μου ζητουσανε τα ίδια πράγματα δύο και τρεις φορές, αργούσαν να απαντουν στα email,άργησαν να στείλουν την αποζημίωση και αυτή δεν την έστειλα ολόκληρη επειδή θέλουν και τα τιμολόγια, το οποίο είναι επίσης ταλαιπωρία.

7 ώρες πριν, UncleKim είπε

Με 35 ευρώ, κάποια ταλαιπωρία, και 3 μήνες καθυστέρηση, γλύτωσες 350€.

Αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι η επικοινωνία/διαδικασία ήταν προβληματική, νομίζω ότι άξιζε τον κόπο και αποζημιώθηκες ως όφειλε να κάνει η εταιρεία.

Μπορεί να το βλέπω μισογεμάτο το ποτήρι, αλλά τελικά η δουλειά έγινε, άρα η "ασφάλιση" δεν είναι φούμαρα (το είχα και εγώ το s7 edge αλλά δεν χρειάστηκε)
 

Εννοείτε άξιζε, όπως γράφω και στον φιλο απο πανω εαν δεν την έκανα το κινητό θα ήταν σχεδόν άχρηστο χωρίς οθόνη, αφου 350€ για αντικατάσταση δεν πρόκειτε να έδινα.

Απλώς είναι η έλληψη συνεννόησης και η όλη ταλαιπωρία που σε βάζουν για να σου στείλουν τα λεφτά και γι'αυτό ανέβασα και το άρθρο για να δουν τι θα αντιμετωπίσουν τα άτομα τα οποία θα ασφαλίσουν την συσκευή,τους όταν και αμα πάθει κάτι...

7 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Μιας και ανοίχτηκε το θέμα να ρωτήσω, αυτη την ασφάλεια την κάνεις στο μαγαζί που το αγοραζεις ή μπορείς να απευθυνθείς και στην generali;

Συγκεκριμένα μαγαζιά όπως Public και Κωτσόβολος προσφέρουν επέκταση εγγύησης ή και ασφάλιση της συσκευης, οπότε την κάνεις επιτόπου στο ταμείο όταν πληρώνεις για την νέα σου συσκευή. Τώρα εάν έχεις ψωνίσει απο το ιντερνετ ή απο κατάστημα που δν προσφέρει ασφάλιση, επικοινωνείς με την ασφαλιστική εταιρεία Ξηρογιαννόπουλο ο οποιος συνεργάζεται με την generali και την κάνεις σε αυτόν. Νομίζω όμως το κινητό πρέπει να μην ξεπερναει τον ένα μήνα αγοράς του. Ίσως το χουνε αλλάξει.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και στις ασφάλειες αυτοκινήτων για να παρεις αποζημίωση πρέπει να τους πας όλα τα παραστατικά ώστε και αυτοί να δηλώσουν τα έξοδα

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά τι ισχύει για την ασφάλιση του ξυρογιαννοπουλου  υπάρχει ακόμα; είναι αξιόπιστος αχρείαστη να είναι 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 27/11/2018 στις 7:15 ΜΜ, zeys13 είπε

Δε νομίζω ότι έχει κανει λάθος η ασφαλιστική κάπου. Κανονικά για την εξόφληση πρέπει να τους στείλεις την απόδειξη επισκευής. Εσύ έκοψες τιμολόγιο και τους το έστειλες με μέιλ. Σχετικά με το χρόνο αποζημίωσης είναι όντως αρκετός. Ομως οι όροι έλεγαν κάτι άλλο; 

Σχετικά με τον τελευταίο ερώτημα σου, κρίνεται στο τι θέλει ο καθένας. Έδωσες 35, και σου δίνουν πίσω 350. Ε δε τα λες και λίγα. 

Τέλος να αναφέρω ότι έχω χρησιμοποιήσει την συγκεκριμένη ασφάλεια, και με εξόφλησαν σε όλο το ποσό επισκευής που τους έστειλα. Ο μόνος όρος τους ήταν η επισκευή να μην ξεπερνάει την αξία του κινητού.

Μπορεί να το έχει επαγγελματικό οπότε σου λέει κόβω τιμολόγιο παίρνω τα λεφτά από την ασφάλεια και το περνάω και στις ζημιές της εταιρείας.

Δεν ξέρω αν όντως το έκανε έτσι φίλος αλλά είμαι σίγουρος ότι πολλοί πατριώτες μας θα το έκαναν.Το βλέπω και στο lidl π.χ. που πάω για ψώνια και βλέπω το μπροστινό μου να ζητάει τιμολόγιο π.χ. για ψωμί του τοστ ζαμπόν τυρί και ένα πακέτο μπύρες.:P

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Μπορεί να το έχει επαγγελματικό οπότε σου λέει κόβω τιμολόγιο παίρνω τα λεφτά από την ασφάλεια και το περνάω και στις ζημιές της εταιρείας.

Δεν ξέρω αν όντως το έκανε έτσι φίλος αλλά είμαι σίγουρος ότι πολλοί πατριώτες μας θα το έκαναν.Το βλέπω και στο lidl π.χ. που πάω για ψώνια και βλέπω το μπροστινό μου να ζητάει τιμολόγιο π.χ. για ψωμί του τοστ ζαμπόν τυρί και ένα πακέτο μπύρες.:P

Μηπως εχει κανα περιπτερο ή ψιλικατζιδικο και για αυτο ζητησε τιμολογιο;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, Tresorikos είπε

Τελικά τι ισχύει για την ασφάλιση του ξυρογιαννοπουλου  υπάρχει ακόμα; είναι αξιόπιστος αχρείαστη να είναι 

Εχω εγω. Ακομα δεν χρειάστηκε να την χρησιμοποιησω. Οταν το κάνω (το οποιο απευχομαι) θα σου πω.

Γενικά αργεί να πληρώσει αλλα εφόσον υπαρχει συμβολαιο δεν μπορει να κανει διαφορετικά.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, Tresorikos είπε

Τελικά τι ισχύει για την ασφάλιση του ξυρογιαννοπουλου  υπάρχει ακόμα; είναι αξιόπιστος αχρείαστη να είναι 

Καλό είναι να υπάρχει ειδικά όταν μιλάμε για 30 ευρώ, βέβαια ψάξε καλά της καλύψεις πριν προχωρήσεις, θεωρώ ότι αν είναι στο 70%κάλυψη της ζημιάς συμφέρει σε ένα σπάσιμο οθόνης

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
On 27/11/2018 at 18:20, opcorsa said:

το 286,93 που το βρηκαν? προφανως και δεν ειναι το 24$% του φπα καθως αυτο βγαινει 282 κατι...

ελεγχετε απο το τμημα ζημιων...

ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΑΠΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ....

δεν νομιζω οτι χρειαζεται καν να δω αλλες φωτο

πνιγονται αλλα ας κανουν και κανενα ιδιαιτερο μην γραφουν με ορθογραφικα ...

Έτσι βγαίνει η αποφορολογηση λογιστικά. Ξέρω σου φαίνεται διαφορετικός αριθμός από το να υπολογίσεις το 24% του αριθμού  αλλά έτσι υπολογίζεται λογιστικά.  Παίρνεις το ποσό των 355,79 και το διαίρεις δια 1,24. 

Οποτε τυπικά θα έπρεπε να δώσουν 286,927 που προφανώς είναι 286,93

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.