Προς το περιεχόμενο

Προβλημα οθόνης Samsung Galaxy Note 9


funbreaker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν λίγες μέρες και μετά από ψάξιμο αγόρασα το Galaxy Note 9.

Μάλιστα είχα και αυτό το πρόβλημα με την συσκευασία.

Σήμερα ξαφνικά εμφανίστηκαν στην οθόνη μπλε γραμμές και πλαίσια και η οθόνη ήταν ανενεργή και κάθε φορά που την άγγιζα ακουγόταν ένας ήχος.

Ψάχνοντας online βρήκα αυτά.

Επίσης ανέβασα εδώ ένα βίντεο με το πρόβλημα. Μετά από πολλά τυχαία πατήματα χωρίς να κάνω κάτι συγκεκριμένο, το πρόβλημα σταμάτησε.

 

Αναρωτιέμαι αν είναι όντως πρόβλημα ή αν είναι η λειτουργία universal switches που την ενεργοποίησα χωρίς να καταλάβω και μετά δεν μπορούσα να την απενεργοποίησω.

Online κάποιο λένε πως είναι πρόβλημα οθόνης αλλά δεν ξέρω τι ισχύει. Φοβάμαι πως θα εμφανιστεί ξανά στα καλά καθούμενα.

Ξέρει κανείς κάτι σχετικό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, shooterg said:

Απλο εγγύηση έχεις το πας στην Samsung κατευθείαν 

Καθόλου απλό,

πρώτον δεν έχω καμιά διάθεση να μείνω χωρίς τηλέφωνο κανα μήνα μέχρι να το ελεγξουν και να το επισκευάσουν και να μου δώσουν άλλο,

δεύτερον είμαι στο εξωτερικό και έρχομαι περιοδικά Ελλάδα, κάτι που θα καθυστερήσει περισσότερο τις διαδικασίες.

 

Γι αυτό ρώτησα αν πρόκεται όντως για πρόβλημα ή για φυσιολογική λειτουργία, ώστε να μην μπλέξω άδικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, funbreaker είπε

Καθόλου απλό,

πρώτον δεν έχω καμιά διάθεση να μείνω χωρίς τηλέφωνο κανα μήνα μέχρι να το ελεγξουν και να το επισκευάσουν και να μου δώσουν άλλο,

δεύτερον είμαι στο εξωτερικό και έρχομαι περιοδικά Ελλάδα, κάτι που θα καθυστερήσει περισσότερο τις διαδικασίες.

Γι αυτό ρώτησα αν πρόκεται όντως για πρόβλημα ή για φυσιολογική λειτουργία, ώστε να μην μπλέξω άδικα.

 

Η αγορά από Ελλάδα δεν καλύπτεται στην Ευρώπη από τη Samsung? Ίσως μπορείς να επικοινωνήσεις με το service και να ρωτήσεις τις απορρίες σου χωρίς να το στείλεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, funbreaker είπε

Καθόλου απλό,

πρώτον δεν έχω καμιά διάθεση να μείνω χωρίς τηλέφωνο κανα μήνα μέχρι να το ελεγξουν και να το επισκευάσουν και να μου δώσουν άλλο,

δεύτερον είμαι στο εξωτερικό και έρχομαι περιοδικά Ελλάδα, κάτι που θα καθυστερήσει περισσότερο τις διαδικασίες.

Γι αυτό ρώτησα αν πρόκεται όντως για πρόβλημα ή για φυσιολογική λειτουργία, ώστε να μην μπλέξω άδικα.

Να σου πω το σφάλμα σου; Έπρεπε να το επιστρέψεις, χωρίς δεύτερη σκέψη, χωρίς μαλακίες. Ένα σοβαρό κατάστημα δεν θα το έκανε αυτό. Θυμάμαι σε ένα Lumia 520 που είχα αγοράσει από Stechi και μέσα σε 3 ημέρες μου εμφάνισε πράσινη γραμμή στην κάμερα. Παίρνω τηλέφωνο και ο τύπος δεν ήθελε να δεχτεί το DOA επειδή και καλά θα ξεπερνούσα τις ημέρες και ο λόγος ήταν ο κούριερ επειδή το είχα στείλει την έβδομη μέρα και θα το είχε μετά τις 7 (DOA 7 ημέρων). Φυσικά έπεσε χεστήριο, του είπα από τη στιγμή που το στέλνω στο περιθώριο δεν με απασχολεί πότε θα φτάσει στο κατάστημα, εννοείται πως ήρθε νέα συσκευή στα χέρια μου.

Με αυτά δεν παίζεις εγώ σκέφτομαι να αγοράσω ένα S9 από το MXSTORE.GR και έστειλα στους ανθρώπους ένα πολύ συγκεκριμένο mail πριν από οποιαδήποτε διαδικασία ( ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΕΑΝ ΚΟΒΟΥΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΙΜΗ ΣΚΡΟΥΤΖ ΟΧΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ😄).

Λίγο πολύ δεν εμπιστεύομαι με τα όσα έχω δει, το τηλέφωνο τους δεν λειτουργεί λόγο προβλήματος, τα ωράρια είναι περίεργα, μεταχειρισμένα πουλάνε...

Επίσης καλό είναι να αναφέρεις από που το αγόρασες.

Επεξ/σία από d4mage
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, d4mage said:

Να σου πω το σφάλμα σου; Έπρεπε να το επιστρέψεις, χωρίς δεύτερη σκέψη, χωρίς μαλακίες. Ένα σοβαρό κατάστημα δεν θα το έκανε αυτό. Θυμάμαι σε ένα Lumia 520 που είχα αγοράσει από Stechi και μέσα σε 3 ημέρες μου εμφάνισε πράσινη γραμμή στην κάμερα. Παίρνω τηλέφωνο και ο τύπος δεν ήθελε να δεχτεί το DOA επειδή και καλά θα ξεπερνούσα τις ημέρες και ο λόγος ήταν ο κούριερ επειδή το είχα στείλει την έβδομη μέρα και θα το είχε μετά τις 7 (DOA 7 ημέρων). Φυσικά έπεσε χεστήριο, του είπα από τη στιγμή που το στέλνω στο περιθώριο δεν με απασχολεί πότε θα φτάσει στο κατάστημα, εννοείται πως ήρθε νέα συσκευή στα χέρια μου.

Με αυτά δεν παίζεις εγώ σκέφτομαι να αγοράσω ένα S9 από το MXSTORE.GR και έστειλα στους ανθρώπους ένα πολύ συγκεκριμένο mail πριν από οποιαδήποτε διαδικασία ( ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΕΑΝ ΚΟΒΟΥΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΙΜΗ ΣΚΡΟΥΤΖ ΟΧΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ😄).

Λίγο πολύ δεν εμπιστεύομαι με τα όσα έχω δει, το τηλέφωνο τους δεν λειτουργεί λόγο προβλήματος, τα ωράρια είναι περίεργα, μεταχειρισμένα πουλάνε...

Επίσης καλό είναι να αναφέρεις από που το αγόρασες.

Το πρόβλημα είναι πως το αγόρασα από Ελλάδα και λίγες μέρες μετά έφυγα εξωτερικό και χθες μου εμφάνισε αυτό το πρόβλημα, που δεν ξέρω αν είναι πρόβλημα.

Το κατάστημα είναι το https://www.netmobile.gr/ όπου γενικά με έχουν γραμμένο. Αυτό που μου είπαν είναι πως μπορώ να το στείλω σε αυτούς, αυτοί να το στείλουν στην Samsung, η Samsung να το ελέγξει και να δει αν υπάρχει πρόβλημα και αν επισκευάζεται. Αν επισκευάζετε θα το επισκευάσουν, αλλιώς θα μου στείλουν άλλο.

Επίσης μίλησα και με την Samsung που μου είπαν τα ίδια. Μετά ρώτησα την Samsung

  1. Αν προβλέπεται συσκευή αντικατάστασης για την πανάκριβη συσκευή που αγόρασα και δεν δουλεύει, για το διάστημα που ενώ έχω πληρώσει για συσκευή, δεν θα έχω
  2. Γιατί αν επισκευάζεται θα καταλήξω να έχω μια επισκευασμένη συσκευή ενώ εγώ πλήρωσα για καινούρια και μάλιστα τόσο ακριβά και γιατί δεν κάνουν αντικατάσταση.

Και για τα 2 μου είπαν πως αυτοί είναι οι όροι της εγγύησης που τους ήξερα απ την αρχή και πως έτσι ισχύει για όλες τις εταιρίες. (κάποιος φίλος μου είπε πως η apple κάνει αλλάγή και όχι επιδιόρθωση, ισχύει;)

Γενικά όμως, θέλω να αποφύγω να το στείλω για να γλιτώσω όλη αυτή την ταλαιπωρία, σε περίπτωση που αυτό που εμφάνισε δεν ήταν πρόβλημα αλλά μια φυσιολογική λειτουργία που ενεργοποίησα καταλάθος. Γι αυτό και ρωτάω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, funbreaker είπε

Το πρόβλημα είναι πως το αγόρασα από Ελλάδα και λίγες μέρες μετά έφυγα εξωτερικό και χθες μου εμφάνισε αυτό το πρόβλημα, που δεν ξέρω αν είναι πρόβλημα.

Το κατάστημα είναι το https://www.netmobile.gr/ όπου γενικά με έχουν γραμμένο. Αυτό που μου είπαν είναι πως μπορώ να το στείλω σε αυτούς, αυτοί να το στείλουν στην Samsung, η Samsung να το ελέγξει και να δει αν υπάρχει πρόβλημα και αν επισκευάζεται. Αν επισκευάζετε θα το επισκευάσουν, αλλιώς θα μου στείλουν άλλο.

Επίσης μίλησα και με την Samsung που μου είπαν τα ίδια. Μετά ρώτησα την Samsung

  1. Αν προβλέπεται συσκευή αντικατάστασης για την πανάκριβη συσκευή που αγόρασα και δεν δουλεύει, για το διάστημα που ενώ έχω πληρώσει για συσκευή, δεν θα έχω
  2. Γιατί αν επισκευάζεται θα καταλήξω να έχω μια επισκευασμένη συσκευή ενώ εγώ πλήρωσα για καινούρια και μάλιστα τόσο ακριβά και γιατί δεν κάνουν αντικατάσταση.

Και για τα 2 μου είπαν πως αυτοί είναι οι όροι της εγγύησης που τους ήξερα απ την αρχή και πως έτσι ισχύει για όλες τις εταιρίες. (κάποιος φίλος μου είπε πως η apple κάνει αλλάγή και όχι επιδιόρθωση, ισχύει;)

Γενικά όμως, θέλω να αποφύγω να το στείλω για να γλιτώσω όλη αυτή την ταλαιπωρία, σε περίπτωση που αυτό που εμφάνισε δεν ήταν πρόβλημα αλλά μια φυσιολογική λειτουργία που ενεργοποίησα καταλάθος. Γι αυτό και ρωτάω.

Το κατάστημα βλέπω πάντως ότι δεν σου λέει κάτι παράλογο.

Έτσι πάει.

Κατάστημα- αντιπροσωπεία και μετά ενημέρωση.

Το ότι σε έχουν γραμμένο αυτό είναι άλλο κομμάτι το οποίο το κάνουν τα περισσότερα καταστήματα (μέχρι και μεγάλες αλυσίδες).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως ο φίλος ρωτάει και ξαναρωτάει για το εάν το πρόβλημα δεν είναι πρόβλημα αλλά μια φυσιολογική λειτουργία που ενεργοποίησε κατά λάθος και δεν του απαντάμε και στο τέλος θα πει ότι τον έχουμε και μεις γραμμένο  :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, saruman123 είπε

Θα επεκταθεί με τον καιρό.

Διάβασε εδώ http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=447179

 

20 ώρες πριν, funbreaker είπε

Πριν λίγες μέρες και μετά από ψάξιμο αγόρασα το Galaxy Note 9.

Μάλιστα είχα και αυτό το πρόβλημα με την συσκευασία.

Σήμερα ξαφνικά εμφανίστηκαν στην οθόνη μπλε γραμμές και πλαίσια και η οθόνη ήταν ανενεργή και κάθε φορά που την άγγιζα ακουγόταν ένας ήχος.

Ψάχνοντας online βρήκα αυτά.

Επίσης ανέβασα εδώ ένα βίντεο με το πρόβλημα. Μετά από πολλά τυχαία πατήματα χωρίς να κάνω κάτι συγκεκριμένο, το πρόβλημα σταμάτησε.

Αναρωτιέμαι αν είναι όντως πρόβλημα ή αν είναι η λειτουργία universal switches που την ενεργοποίησα χωρίς να καταλάβω και μετά δεν μπορούσα να την απενεργοποίησω.

Online κάποιο λένε πως είναι πρόβλημα οθόνης αλλά δεν ξέρω τι ισχύει. Φοβάμαι πως θα εμφανιστεί ξανά στα καλά καθούμενα.

Ξέρει κανείς κάτι σχετικό;

κοιτα και γω το παθα στο s6 που ειχα και μου το κανε αυτο κατι ειχα ενεργοποιησει στην προσβασιμοτητα δεν θυμαμαι τι ακριβως αλλα απενεργοποιησα το κινητο και μετα πατησα 2 με 3 φορες την οθονη και εγινε νομιζω πως ειναι αυτο ελπιζω να βοηθησα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα είναι ότι είσαι εξωτερικό, αλλιώς θα το πήγαινες στο service.

Αντικατάσταση δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει γιατί έχει περάσει και το DOA .

Οπότε εσύ αποφασίζεις τη θα κάνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Samsung παρέχει περιορισμένη εγγύηση κατασκευαστή σε καταναλωτές που αγοράζουν εντός Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου και Ελβετίας («Ευρώπη») ένα προϊόν που διατέθηκε από τη Samsung στην Ευρώπη.
Οι καταναλωτές μπορούν να αιτηθούν την παροχή υπηρεσιών εγγύησης σε ολόκληρη την Ευρώπη. Το δικαίωμα εγγύησης (περίοδος εγγύησης και παροχή υπηρεσίας) θα είναι εκείνο της χώρας στην οποία πραγματοποιείται το αίτημα εγγύησης.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι αυτή είναι μία οικειοθελής εγγύηση κατασκευαστή που παρέχει επιπρόσθετα δικαιώματα και δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματα των καταναλωτών από την πώληση αγαθών σύμφωνα με την εφαρμοστέα εθνική νομοθεσία.
Για να ζητήσουν την παρούσα εγγύηση, οι καταναλωτές πρέπει να προσκομίσουν την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (όταν το προϊόν αρχικώς πωλήθηκε στον καταναλωτή).

https://www.samsung.com/gr/support/warranty/

Ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί είναι πρόβλημα που είσαι στο εξωτερικό, αν βέβαια βρίσκεσαι εντός Ευρώπης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 29/11/2018 at 17:21, idefixius said:

Πάντως ο φίλος ρωτάει και ξαναρωτάει για το εάν το πρόβλημα δεν είναι πρόβλημα αλλά μια φυσιολογική λειτουργία που ενεργοποίησε κατά λάθος και δεν του απαντάμε και στο τέλος θα πει ότι τον έχουμε και μεις γραμμένο  :P

 

On 29/11/2018 at 06:58, funbreaker said:

Γενικά όμως, θέλω να αποφύγω να το στείλω για να γλιτώσω όλη αυτή την ταλαιπωρία, σε περίπτωση που αυτό που εμφάνισε δεν ήταν πρόβλημα αλλά μια φυσιολογική λειτουργία που ενεργοποίησα καταλάθος. Γι αυτό και ρωτάω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...