Προς το περιεχόμενο

Kia Ceed GTLine ή VW Polo Highline


PetrosDim

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

3 ώρες πριν, sakks80 είπε

Αν το focus 1.0 st line η titanium εκδοσεις βγαινει και αυτο 20.000 πας καρφι στο ford.

Πηρα τηλ. 1.0 St Line με 3-4 αναβαθμισεις (οχι φουλ εξτρα) τελικη τιμη μου εδωσαν 19.000 + ΦΠΑ + εξοδα, χαρτια κτλ= 26.000 με το κλειδι στο χερι. Οποτε απλα το διαγραφω απο επιλογες!

Toyota HCR επισης βγαινει γυρω στις 25.000 αν θελεις φουλ εξτρα!

Νομιζω πως καταληγω σε 3 επιλογες!

1. Polo Highline 1.0 φουλ εξτρα 18.000 2 χρονια εγγυηση

2. Golf RLine 1.0 φουλ εξτρα 20500 2 χρονια εγγυηση

3. Kia Ceed 1.0 GT Line φουλ εξτρα 20.000 7 χρονια εγγυηση

Υπαρχει και i30 φουλ εξτρα με 18.000 και 5 χρονια εγγυηση αλλα δεν με ελκυει τοσο. Δυστυχως ολα τα υπολοιπα ξεφευγουν πολυ.

Τωρα μενει να παρω σε ολες τις αντιπροσωπιες και να δω τι θα παιξει απο προσφορες!

Επεξ/σία από PetrosDim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου μη χρησιμοποιείς τον όρο φουλ εξτρά γιατί κανένα από αυτά που κοιτάς δεν είναι φουλ εξτρά. Φορτωμένα ίσως.

Να βάλεις κάτω τον εξοπλισμό που δίνει κάθε μοντέλο από τα υποψήφια σου και να τα συγκρίνεις. Γιατί πιθανώς, κάποιο δίνει κάποια εξτρά που σου αρέσουν ή σε βολεύουν πιο πολύ από κάποιο άλλο που δίνει κάποια άλλα εξτρά τα οποία όμως εσένα προσωπικά δε σε ενδιαφέρουν και τόσο. Επίσης, δεν ξέρω αν τα οδήγησες, αλλά αφού είσαι ακόμη αναποφάσιστος θα σου έλεγα να τα ξαναοδηγήσεις. Ιδανικά, να απαιτήσεις να σου τα δώσουν να τα οδηγήσεις για περισσότερο από 10-20 λεπτά που διαρκεί το τεστ ντραιβ, να τα πάρεις μόνος σου, να φορτώσεις τη γυναίκα ή κάποιο φίλο και να κάνεις κάποια διαδρομή με την οποία είσαι εξοικιωμένος (π.χ. την καθημερινή σου διαδρομή ) ώστε να μπορέσεις να αξιολογήσεις το κάθε αμάξι καλύτερα.

Μετά θα είναι πιο εύκολο να αποφασίσεις!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, sargus είπε

Φίλε μου μη χρησιμοποιείς τον όρο φουλ εξτρά γιατί κανένα από αυτά που κοιτάς δεν είναι φουλ εξτρά. Φορτωμένα ίσως.

Να βάλεις κάτω τον εξοπλισμό που δίνει κάθε μοντέλο από τα υποψήφια σου και να τα συγκρίνεις. Γιατί πιθανώς, κάποιο δίνει κάποια εξτρά που σου αρέσουν ή σε βολεύουν πιο πολύ από κάποιο άλλο που δίνει κάποια άλλα εξτρά τα οποία όμως εσένα προσωπικά δε σε ενδιαφέρουν και τόσο. Επίσης, δεν ξέρω αν τα οδήγησες, αλλά αφού είσαι ακόμη αναποφάσιστος θα σου έλεγα να τα ξαναοδηγήσεις. Ιδανικά, να απαιτήσεις να σου τα δώσουν να τα οδηγήσεις για περισσότερο από 10-20 λεπτά που διαρκεί το τεστ ντραιβ, να τα πάρεις μόνος σου, να φορτώσεις τη γυναίκα ή κάποιο φίλο και να κάνεις κάποια διαδρομή με την οποία είσαι εξοικιωμένος (π.χ. την καθημερινή σου διαδρομή ) ώστε να μπορέσεις να αξιολογήσεις το κάθε αμάξι καλύτερα.

Μετά θα είναι πιο εύκολο να αποφασίσεις!

Εγώ που είχα ρωτησει δεν αφήνουν να τα πάρεις μόνος σου. Δεν ξέρω κάποια αντιπροσωπεία που να δέχεται κάτι τέτοιο και είναι κρίμα γιατί όπως λες κάνοντας μια διαδρομή που είσαι εξοικειωμένος βλέπεις πολύ καλύτερα το αμάξι και κρίνεις ανάλογος..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι απόλυτα σίγουρος ότι παίρνεις Golf R-line φουλ έξτρα με ... 20.500; Μήπως σου είπαν τιμή προ φόρων;

Δες προσφορά που μου είχαν δώσει εμένα. Golf "απλό", άδειο από εξοπλισμό... στις 21.000.

001.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sargus είπε

Φίλε μου μη χρησιμοποιείς τον όρο φουλ εξτρά γιατί κανένα από αυτά που κοιτάς δεν είναι φουλ εξτρά. Φορτωμένα ίσως.

Να βάλεις κάτω τον εξοπλισμό που δίνει κάθε μοντέλο από τα υποψήφια σου και να τα συγκρίνεις. Γιατί πιθανώς, κάποιο δίνει κάποια εξτρά που σου αρέσουν ή σε βολεύουν πιο πολύ από κάποιο άλλο που δίνει κάποια άλλα εξτρά τα οποία όμως εσένα προσωπικά δε σε ενδιαφέρουν και τόσο. Επίσης, δεν ξέρω αν τα οδήγησες, αλλά αφού είσαι ακόμη αναποφάσιστος θα σου έλεγα να τα ξαναοδηγήσεις. Ιδανικά, να απαιτήσεις να σου τα δώσουν να τα οδηγήσεις για περισσότερο από 10-20 λεπτά που διαρκεί το τεστ ντραιβ, να τα πάρεις μόνος σου, να φορτώσεις τη γυναίκα ή κάποιο φίλο και να κάνεις κάποια διαδρομή με την οποία είσαι εξοικιωμένος (π.χ. την καθημερινή σου διαδρομή ) ώστε να μπορέσεις να αξιολογήσεις το κάθε αμάξι καλύτερα.

Μετά θα είναι πιο εύκολο να αποφασίσεις!

Εχεις δικιο!! Συγγνωμη για αυτο! Εννοω με "σχεδον" οσα μπορεις να βαλεις ετσι ωστε να τα αυτοκινητα να ειναι σχεδον τα ιδια σε εξοπλισμο! Πχ. δεν μετραω δερματινα καθισματα και αλλες μικρες λεπτομερειες που δεν αξιζουν καν (κατ' εμε)! Πχ στο Polo βαζω Highline εκδοση+8 ιντσες οθονη +καμερα οπισθοποριας+αντικλεπτικο+χαρτουρα= καπου 17900.

Απλα ακομη ξενερωνω με την ιδεα οτι το ΚΙΑ ερχεται με λιγοτερα απο οσα πρεπει να εχει σε ευρωπαικο επιπεδο! Γενικα οταν παιρνω κατι, θελω να παιρνω την μαξιμουμ αξια του!

23 λεπτά πριν, Haldol είπε

Είσαι απόλυτα σίγουρος ότι παίρνεις Golf R-line φουλ έξτρα με ... 20.500; Μήπως σου είπαν τιμή προ φόρων;

Δες προσφορά που μου είχαν δώσει εμένα. Golf "απλό", άδειο από εξοπλισμό... στις 21.000.

001.jpg

Φιλε μου στο car.gr αν πας εχει 1-2 καινουργια 1.000 κυβικα με "φουλ εξτρα" στα 20.500. Λειπουν μονο εξοδα μεταβιβασης+ τελη. Καπου στα 200-300 ευρω. Δεν εχουν δερματινα και αλλα μικροπραγματα αλλα δεν με νοιαζουν τοσο.

Κωδικος 14333009 Εχει μεχρι και ψηφιακο κοντερ η οπως λεγεται...

Επεξ/σία από PetrosDim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν κάνεις test drive δες το autohold στα vw. Το αμάξι δεν πάει πουθενά όταν είσαι σταματημένος. Δε χρειάζεται να πατάς φρένο όταν είσαι σταματημένος , μένει στη θέση του. Και το χειρόφρενο μπαίνει αυτόματα πχ αν βγάλεις τη ζώνη του οδηγού ή αν ανοίξεις την πόρτα. Εγώ δε θα μπορούσα να έχω το ματσουκι του χειρόφρενο σε αμάξι του 2018. 

Κατά τ άλλα βέβαια και το polo και το golf Είναι κορυφαία αυτοκίνητα. Το polo ανακηρύχθηκε μάλιστα παγκοσμίως το καλύτερο αυτοκίνητο πόλης για το 2018. Και Ο 1.0 tsi είναι κινητήρας που έχει βγει διαμάντι με εξαιρετικές καταναλώσεις και πολύ καλές επιδόσεις. 

Νομίζω ότι όταν μπεις στα vw δε θα κοιτάς το Kia μετά.....

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, PetrosDim είπε

Κωδικος 14333009 Εχει μεχρι και ψηφιακο κοντερ η οπως λεγεται...

Πάσο. Είδα την αγγελία. Έχει αρκετά πράγματα (και το Active Info Display που αναφέρεις) αλλά "φουλ έξτρα" δεν είναι.

52 λεπτά πριν, margaritagr είπε

Όταν κάνεις test drive δες το autohold στα vw. Το αμάξι δεν πάει πουθενά όταν είσαι σταματημένος. Δε χρειάζεται να πατάς φρένο όταν είσαι σταματημένος , μένει στη θέση του. Και το χειρόφρενο μπαίνει αυτόματα πχ αν βγάλεις τη ζώνη του οδηγού ή αν ανοίξεις την πόρτα. Εγώ δε θα μπορούσα να έχω το ματσουκι του χειρόφρενο σε αμάξι του 2018. 

Κατά τ άλλα βέβαια και το polo και το golf Είναι κορυφαία αυτοκίνητα. Το polo ανακηρύχθηκε μάλιστα παγκοσμίως το καλύτερο αυτοκίνητο πόλης για το 2018. Και Ο 1.0 tsi είναι κινητήρας που έχει βγει διαμάντι με εξαιρετικές καταναλώσεις και πολύ καλές επιδόσεις. 

Νομίζω ότι όταν μπεις στα vw δε θα κοιτάς το Kia μετά.....

Μααα, Γερμανικά, λαδιέρες. :P

Θα ακουστώ σάτυρος, αλλά ούτε 'γω ήθελα "ματσούκι" για χειρόφρενο, γιατί μου 'χαν γκρινιάξει πόσες κοπέλες όταν ξάπλωναν πάνω μου (πόδια στου συνοδηγού, κεφάλι πάνω μου που κάθομαι στου οδηγού - οπότε η μέση είναι στο σηκωμένο χειρόφρενο!). 

Βέβαια με το T-roc έχασα τη χαρά απ'τα "χειρόφρενα", αλλά οκ, 28άρισα, για πόσο ακόμα. :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα το κλασσικό χειρόφρενο μου εμπνέει μια σιγουριά παραπάνω, δεν ξέρεις πότε μπορεί να χρειαστεί!

Απο polo και golf θα έπαιρνα golf πάντως.

Επεξ/σία από zio10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν υπαρχει συγκριση.. το golf ειναι 10 φορες καλυτερο... εκανα test drive σε polo 1.0 και ηταν gtp🤮

επισης το νεο golf θα βασιζεται στην παλια πλατφορμα λογω dieselgate οποτε δεν χανεις και πολλα αν βγει καινουριο...

θα σου προτεινα να δεις και τον 1.5 τον οποιο εχω σε α3 του 2018 και ειναι φοβερος κινητηρας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το golf (και τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητα γενικά) έχουν το καλό ότι μπορείς να τα κρατήσεις όσο θέλεις πρακτικά. Δεν σε περιορίζουν σε κάτι.

Μπορείς να ξεκινήσεις εργένης φοιτητής που κινείται στην πόλη και να καταλήξεις να πηγαίνεις διακοπές με δύο παιδιά χωρίς κάποιο ιδιαίτερο συμβιβασμό :)

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτός το τωρα, δες και το μετέπειτα, όπως κοστος σερβις, ανταλλακτικών, τεχνογνωσία στα συνεργεία, πληθώρα aftermarket, συχνες βλαβες αμαξιων, αξιοπιστα σε βάθος χρονου, μικροβλαβες που θα σε σπάσουν τα νευρα.

Συν πως θα συμπεριφέρεται όταν θα ναι φορτωμένο. Γιατι οταν μοουν 4 ενήλικες, εκει θα καταλαβεις αν το αμάξι αποδίδει.

Αναμεσα σε polo,golf θα επελεγα golf. Να σε βαλω και σε σκεψεις για fadia ή το χεις απορρίψει;

Υ.Γ ειμαι λατρεις των i20-i30-ceed-civic-focus. Μετα έρχονται ολα τ αλλα. Ομως δικη σου επιλογή, δικη σου χαρα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Αξιόπιστα ναι. Ωραία δεν τα λες.

Μια χαρα βραβεια σχεδιασης παντως εχουν παρει και σιγουρα πιο ωραιο απο το polo στην συγκεκριμενη συγκριση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Menelaos83 είπε

Μια χαρα βραβεια σχεδιασης παντως εχουν παρει και σιγουρα πιο ωραιο απο το polo στην συγκεκριμενη συγκριση.

Το Polo είναι μια μλκ και μισή, αλλά νταξει, γούστα είναι μέχρι ενός σημείου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...