randomcat Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Στις 21/12/2018 στις 1:02 ΠΜ, THD είπε Φυσικά όχι στις γνωστές γλώσσες προγραμματισμού, αλλά σε ψευδογλώσσα. Γιατί ψευδογλώσσα και φυσικά όχι γνωστή γλώσσα προγραμματισμού; Καλή είναι η ψευδογλώσσα για να εγκληματιστεί κάποιος, αλλά μετά θεωρώ ότι θα έπρεπε να διδάσκεται κάποια γνωστή γλώσσα προγραμματισμού καθώς και web development.
ludan01 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στο ιδανικό σχολείο οι μαθητές είναι ουσιαστικοί, αφού: μελετούν επιστημονικά προβλήματα γράφουν πρωτότυπη μουσική αποκτούν αθλητικές δεξιότητες κλπ. Επεξ/σία 22 Δεκεμβρίου 2018 από ludan01
Sethiros Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Η εκπαίδευση δεν μπορεί να διδάξει ούτε την κριτική σκέψη, ούτε την αντίληψη. Αυτός είναι και ο κυριότερος λόγος που από το ίδιο σύστημα βγαίνουν άνθρωποι με γνώσεις και άνθρωποι-τούβλα. Πχ το γεγονός ότι πολλοί μπερδεύουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι χρονολογίες ή το τι συνέβη σε πρόσφατα ιστορικά γεγονότα για τα οποία γίνονται εορτές επί εορτών, δεν είναι θέμα εκπαιδευτικού συστήματος. Από μαθήματα: Τα θρησκευτικά θα έπρεπε να αντικατασταθούν από θρησκειολογία. Στο Λύκειο υπήρχε ένα τέτοιο βιβλίο που μιλούσε για όλες τις θρησκείες και δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα. Θρησκευτικά επιπέδου ο Λάμπρος με τα λαμπριάτικα παπουτσάκια του που πάει στη Λαμπρή (όσοι πήγατε δημοτικό δεκαετία του 90 θα το θυμάστε) θα πρέπει να εξωβελιστούν από τον ανθρώπινο πολιτισμό και όχι αποκλειστικά από το ελληνικό δημοτικό σχολείο. Μάθημα Σεξουαλικής Αγωγής: Απαραίτητο και χωρίς να ρωτήσουμε ''πατριώτες'' και βυζαντινές μάγισσες. Μάθημα Κυκλοφοριακής Αγωγής: Απαραίτητο και χωρίς υποσημειώσεις. Από εκεί και πέρα, η ανάπτυξη δεξιοτήτων που τέθηκε σε προηγούμενη μηνύματα είναι σημαντική (όχι το να ράβεις ένα κουμπί). ΥΓ. Η εξάλλειψη ρατσιστικών συνδρόμων που καλλιεργούνται από την Αγία Ελληνική Οικογένεια θα έπρεπε να είναι αυτονόητη από κάθε σύγχρονο εκπαιδευτικό σύστημα. Αλλά επειδή όλα ξεκινάνε από την οικογένεια, δεν μπορείς να διδάξεις σεβασμό στο παιδί του κάθε ψεκασμένου, αξίζει όμως να προσπαθήσεις. 3
jimlykos Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Ως καθηγητής Φυσικής (σε φροντιστήριο) τους μιλάω που και που για την αστρονομία. Ηλιακό σύστημα, Γαλαξίες... Τα παιδιά με κοιτάν με το στόμα ανοιχτό. Είναι θλιβερό το γεγονός 18χρονα να μην ξέρουν για ποιό λόγο έχουμε εποχές, γιατί ο ουρανός είναι γαλάζιος, τι είναι τα άστρα που βλέπυν στον Ουρανό... 3
Fortistis Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Άλλη μία φορά. Τα μαθήματα και η ύλη που έχουν είναι εντάξει. Δεν είναι τίποτα το «ουάου» αλλά ούτε και για πέταμα. Καθηγητές σωστούς δεν έχει το δημόσιο σχολείο και αυτό γιατί φταίει η όλη νοοτροπία. Παίρνει ως καθηγητές όχι αυτούς που ξέρουν την επιστήμη τους, αλλά αυτούς που παπαγάλισαν σε εξετάσεις. Αυτοί είναι, συνήθως, όσοι θα πεινούσαν ή θα γινόντουσαν σερβιτόροι εάν προσπαθούσαν να βγάλουν λεφτά με την επιστήμη που σπούδασαν. 1
TheGrisGrisMan Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Προσωπικα θα επιθυμούσα να διδάσκεται οτιδήποτε προωθεί το λεγόμενο «logical thinking”, χωρίς να απαιτεί την απομνημόνευση (παπαγαλία) κάποιας διδακτέας ύλης... 2
Silverage Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, jimlykos είπε Ως καθηγητής Φυσικής (σε φροντιστήριο) τους μιλάω που και που για την αστρονομία. Ηλιακό σύστημα, Γαλαξίες... Τα παιδιά με κοιτάν με το στόμα ανοιχτό. Είναι θλιβερό το γεγονός 18χρονα να μην ξέρουν για ποιό λόγο έχουμε εποχές, γιατί ο ουρανός είναι γαλάζιος, τι είναι τα άστρα που βλέπυν στον Ουρανό... Στο λύκειο θυμάμαι ξεφύλλιζα τα βιβλία φυσικής και έβλεπα στο τέλος που έλεγε για πυρηνική φυσική, κβαντική φυσική και έλεγα τί κρίμα που δεν θα τα δούμε ποτέ αυτά. Είχαμε κολλήσει στα ελατήρια και σε κάτι τέτοια. Απο τις 100 σελίδες π.χ. κάναμε όλη τη χρονιά τις 20 γιατί αυτές πέφτανε στις πανελλήνιες. Τώρα τα χαζεύω στο youtube. Θυμάμαι επίσης τα άπειρα αρχαία που κάναμε και βαράγαμε ενέσεις. Τα μαθηματικά, κάθε μέρα κάτι άλλο, στο τέλος 3 ασκήσεις και προχωράμε στα επόμενα κεφάλαια να βγάλουμε την ύλη. Κανένας δεν καταλάβαινε τίποτα. Αυτούς τους μιγαδικούς ποτέ δεν τους έμαθα, τα όρια έτσι και έτσι, τα ολοκληρώματα ούτε καν κατάλαβα τί είναι. Ας δεί όποιος θέλει το βιβλίο των μαθηματικών στο internet, πιο κακογραμμένο βιβλίο δεν παίζει να υπάρχει.
Alexandros7474 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 5 ώρες πριν, Eoin είπε Εννοώ τη καταπολέμηση του ρατσισμού και των διακρίσεων σε όλες τις εκφάνσεις του. Που διδάσκεται αυτό ; Σε ποια χώρα ; Γιατί εχω την εντύπωση ότι δεν διδάσκεται στην Νέα Υόρκη ,γιατί πρέπει Να υπάρχει τέτοιο μάθημα στην Νέα Ραχούλα ;
Fortistis Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Silverage είπε Στο λύκειο θυμάμαι ξεφύλλιζα τα βιβλία φυσικής και έβλεπα στο τέλος που έλεγε για πυρηνική φυσική, κβαντική φυσική και έλεγα τί κρίμα που δεν θα τα δούμε ποτέ αυτά. Είχαμε κολλήσει στα ελατήρια και σε κάτι τέτοια. Απο τις 100 σελίδες π.χ. κάναμε όλη τη χρονιά τις 20 γιατί αυτές πέφτανε στις πανελλήνιες. Τώρα τα χαζεύω στο youtube. Θυμάμαι επίσης τα άπειρα αρχαία που κάναμε και βαράγαμε ενέσεις. Τα μαθηματικά, κάθε μέρα κάτι άλλο, στο τέλος 3 ασκήσεις και προχωράμε στα επόμενα κεφάλαια να βγάλουμε την ύλη. Κανένας δεν καταλάβαινε τίποτα. Αυτούς τους μιγαδικούς ποτέ δεν τους έμαθα, τα όρια έτσι και έτσι, τα ολοκληρώματα ούτε καν κατάλαβα τί είναι. Ας δεί όποιος θέλει το βιβλίο των μαθηματικών στο internet, πιο κακογραμμένο βιβλίο δεν παίζει να υπάρχει. Μα και οι περισσότεροι μαθηματικοί στα δημόσια σχολεία ούτε καταλαβαίνουν ούτε και γνωρίζουν να εξηγήσουν αυτά που αναφέρεις. Οι ίδιοι δεν τα μάθανε όταν ήταν φοιτητές, δεν χρειάστηκε να εργαστούν χρησιμοποιώντας τα, δεν κόπιασαν να τα καταλάβουν. Πώς θα τα εξηγήσουν και θα τα διδάξουν σε παιδιά; Αντιθέτως, εάν δεις το πώς διδάσκονται αυτά τα θέματα σε ιδιωτικά σχολεία, θα καταλάβεις τη χαοτική διαφορά στο επίπεδο. Επεξ/σία 22 Δεκεμβρίου 2018 από Fortistis 1
ELMastas Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Αρκετά σωστά κάποια απο τα μαθήματα που αναφέρθηκαν πιο πάνω και σε αρκετά συμφωνώ όπως και στο ότι θα έπρεπε να υπάρχουν περισσότερα μαθήματα που να δίνουν πραγματικές και πρακτικές γνώσεις χρήσιμες για την κανονική ζωή θα πρέπει επίσης να αλλάξουν αρκετά στο σύστημα και στόν αντικειμενικό σκοπό των καθηγητών ιδιαίτερα απο την μικρότερη ηλικία,δυστυχώς εδω και χρόνια βασίζεται ο γονιός στήν καλή θέληση του εκάστοτε Καθηγητή και περιμένει πολλά απο αυτόν ενώ ο ίδιος δεν έχει δώσει κάποιες βασικές αρχές και αξίες στο παιδί του απο το σπίτι του. Τα παιδιά χρειάζονται καταρχάς μια σωστή Παιδεία και μόρφωση, οχι απλά κάποια "εκπαίδευση" δεν είναι το ίδιο αυτά τα 3 αν και πλέον οι περισσότεροι,έτσι τα χρησιμοποιούν και ταυτίζουν τους όρους.Η εκπαίδευση είναι κάτι που μπορεί να γίνει και σε διάφορα ζώα σκύλους γάτες κλπ ώστε να κάνουν κάποιες ρουτίνες και να υπακούουν σε κάποιες εντολές! Η Παιδεία είναι γενικά με λίγα λόγια,η κατοχή και εξάσκηση κοινωνικής συμπεριφοράς και νοοτροπίας αυτή μπορεί να υπάρχει σε όλα τα στάδια και μέρη της εκαίδευσης.Καλό θα είναι να συνδιάζεται με την μόρφωση,η μόρφωση στην ουσία είναι η συνδυαστική χρήση και κατανόηση όλης της έως τώρα αποκτηθείσας γνώσης μέσω της εκπαίδευσης. Η γνώση δηλαδή παίρνει μορφή και παύει να είναι κατηγοριοποιημένη σε τομείς και μπορεί να συνδυάζεται και να χρησιμοποιείται κατά το δοκούν,όλα αυτά έχουν να κάνουν με το πιο βασικό σε ολα που είναι πως να μάθει ο άνθρωπος να σκέφτεται ! να μπορεί και να χρησιμοποιεί το γνωστικό υπόβαθρο του,για να αναλύει τον κόσμο γύρω του, να ερμηνεύει συμπεριφορές και να μεταδίδει αυτό που εκείνος αντιλαμβάνεται με κάποια ικανή επιχειρηματολογία και λογική συνοχή στους γύρω του. Κάτι τέτοιο θα βγάλει μορφωμένους ανθρώπους.με παιδεία,είναι βέβαια πολύ μεγάλη η κουβέντα και θέλει μεγάλη ανάλυση,όμως τελικά ένας μορφωμένος,οχι απλά "εκπαιδευμένος"άνθρωπος,είναι πολύ θετικό στοιχείο για τον εαυτό του και τους γύρω του,αφού έχει και την ικανότητα να επαναπροσδιορίζει τις αντιλήψεις του, να ενσωματώνει νέα γνώση και να αναθεωρεί την παλιά. 1
johnnieinlab Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Στις 21/12/2018 στις 1:02 ΠΜ, THD είπε Να συμπληρώσω ότι ιδιαίτερα χρήσιμη θα ήταν πρακτική αριθμητική. Τόσα χρόνια εξισώσεις, πλέον κάνουμε διαφορικό λογισμό, σύντομα θα μπούμε στον ολοκληρωτικό, και σκαλωνουμε σε σπαζοκεφαλιές δημοτικού. Η πρακτική αριθμητική είναι χρήσιμη στα πλαίσια της ανάπτυξης της λογικής σκέψης αλλά, μετά την εισαγωγή στην άλγεβρα και την εκμάθηση μετατροπής πρακτικών προβλημάτων σε αλγεβρικές εξισώσεις, τελικώς καταλήγει σχεδόν άχρηστη. Η άλγεβρα είναι τόσο μεγάλη ευκολία που προσωπικά έχω σχεδόν παύσει να αντιμετωπίζω προβλήματα με άλλη μέθοδο από την 3η Γυμνασίου! Η πρακτική αριθμητική εξυπηρετεί σε συγκεκριμένου τύπου προβλήματα, συνήθως λιγότερο πολύπλοκα. Κάποιος που έχει εξασκηθεί και έχει αποκτήσει ευχέρεια στην κατάστρωση αλγεβρικών εξισώσεων από δοθέν πρόβλημα, σπανίως έχει λόγο να επιλέξει άλλη μέθοδο. 1
johnnieinlab Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, Silverage είπε Στο λύκειο θυμάμαι ξεφύλλιζα τα βιβλία φυσικής και έβλεπα στο τέλος που έλεγε για πυρηνική φυσική, κβαντική φυσική και έλεγα τί κρίμα που δεν θα τα δούμε ποτέ αυτά. Είχαμε κολλήσει στα ελατήρια και σε κάτι τέτοια. Απο τις 100 σελίδες π.χ. κάναμε όλη τη χρονιά τις 20 γιατί αυτές πέφτανε στις πανελλήνιες. Τώρα τα χαζεύω στο youtube. Θυμάμαι επίσης τα άπειρα αρχαία που κάναμε και βαράγαμε ενέσεις. Τα μαθηματικά, κάθε μέρα κάτι άλλο, στο τέλος 3 ασκήσεις και προχωράμε στα επόμενα κεφάλαια να βγάλουμε την ύλη. Κανένας δεν καταλάβαινε τίποτα. Αυτούς τους μιγαδικούς ποτέ δεν τους έμαθα, τα όρια έτσι και έτσι, τα ολοκληρώματα ούτε καν κατάλαβα τί είναι. Ας δεί όποιος θέλει το βιβλίο των μαθηματικών στο internet, πιο κακογραμμένο βιβλίο δεν παίζει να υπάρχει. Ο καλύτερος τρόπος να διδάξεις είναι με σύνδεση της γνώσης με την πραγματική ζωή και την πρότερη εμπειρία. Έχω διαπιστώσει, όμως, ότι ανάμεσα στα γκομενικά, τα άγχη της εφηβίας, τα σπορ, τη μουσική, τα ρούχα, τα κουτσομπολιά και το internet, συχνά δε χωράει το ουσιαστικό ενδιαφέρον για τη γνώση. Κι αν ακόμα αυτό υπάρχει, απαιτεί προσπάθεια. Απαιτεί κόπο για να κατακτήσει κάποιος τη γνώση, ο οποίος δεν διατίθεται αβίαστα από τους περισσότερους μαθητές που στις μέρες μας έχουν μάθει σε πιο άμεσα αποτελέσματα: να παίξω 20 λεπτά fortnite για να πάρω μια δόση ντοπαμίνης ή να διαβάσω από το βιβλίο, από άλλα συγγράμματα, να λύσω ασκήσεις, να ρωτήσω τον καθηγητή μου ή όποιον άλλο διατίθεται, για να καταφέρω να κατακτήσω το διαφορικό λογισμό σε ενάμιση μήνα; Το βασικό, που ισχύει εν πολλοίς και στα πανεπιστήμια, είναι ο προσωπικός μόχθος που οδηγεί στο αποτέλεσμα. Αν έχεις ασχοληθεί με τη μουσική ή τα σπορ ίσως να καταλαβαίνεις τα παραδείγματά μου καλύτερα. Αν δεν κάνεις δύο χιλιάδες σουτ, δεν πρόκειται να μάθεις να σουτάρεις ποτέ (και δε θα φταίει ο προπονητής).
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 56 λεπτά πριν, Alexandros7474 είπε Που διδάσκεται αυτό ; Σε ποια χώρα ; Γιατί εχω την εντύπωση ότι δεν διδάσκεται στην Νέα Υόρκη ,γιατί πρέπει Να υπάρχει τέτοιο μάθημα στην Νέα Ραχούλα ; Δεν ξέρω αν διδάσκεται σε άλλες χώρες. Λίγη σημασία έχει. Στην Ελλάδα το πρόβλημα του ρατσισμού είναι υπαρκτό και αρκετά έντονο. Και απο τη στιγμή που ο θεσμός της ελληνικής οικογένειας(ένα σημαντικο ποσοστό), υπολειτουργεί, ίσως ένα τέτοιο μάθημα βοηθήσει τα παιδιά να επιλέξουν τη σωστή κατεύθυνση.
tsioulak Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 6 ώρες πριν, randomcat είπε Γιατί ψευδογλώσσα και φυσικά όχι γνωστή γλώσσα προγραμματισμού; Καλή είναι η ψευδογλώσσα για να εγκληματιστεί κάποιος, αλλά μετά θεωρώ ότι θα έπρεπε να διδάσκεται κάποια γνωστή γλώσσα προγραμματισμού καθώς και web development. Οχι ακριβως, πρωτο προβλημα του να τους δωσουν μια κανονικη γλωσσα προγραμματισμου και οχι την ψευδογλωσσα ΓΛΩΣΣΑ ειναι οτι δεν θα ειναι στα ελληνικα αλλα στα αγγλικα, δευτερο προβλημα ειναι οτι οι περισσοτερες γλωσσες προγραμματισμου απεχουν αρκετα ως πολυ απο την φυσικη γλωσσα, τριτο και κυριοτερο ζητημα ειναι οτι εφοσον μιλαμε για κωδικα σε χαρτι τοτε εχει μικρη σημασια αν θα κανεις ψευδογλωσσα ή μια κανονικη γλωσσα προγραμματισμου. Σε καποιες ειδικοτητες ΕΠΑΛ εχουν αρχισει να κανουν python η οποια βοηθαει στο δευτερο προβλημα, και επειδη μιλαμε για μαθηματα ειδικοτητας σε ΕΠΑΛ ειναι καπως μετριασμενο το τριτο προβλημα, κατσε να δουμε πως θα παει στα ΕΠΑΛ και βλεπουμε για να το βαλουμε στα ΓΕΛ. Καλα το web developing δεν το συζηταμε καν, ακομα και αν μιλαμε για βασικο διαδικτυακο προγραμματισμο (τα βασικα απο html και php), τα παραπανω προωληματα μεγενθυνονται (ειδικα το "κωδικας σε χαρτι" για web developing ειναι σχεδον αστειο). 2 ώρες πριν, Silverage είπε Στο λύκειο θυμάμαι ξεφύλλιζα τα βιβλία φυσικής και έβλεπα στο τέλος που έλεγε για πυρηνική φυσική, κβαντική φυσική και έλεγα τί κρίμα που δεν θα τα δούμε ποτέ αυτά. Είχαμε κολλήσει στα ελατήρια και σε κάτι τέτοια. Απο τις 100 σελίδες π.χ. κάναμε όλη τη χρονιά τις 20 γιατί αυτές πέφτανε στις πανελλήνιες. Τώρα τα χαζεύω στο youtube. Θυμάμαι επίσης τα άπειρα αρχαία που κάναμε και βαράγαμε ενέσεις. Τα μαθηματικά, κάθε μέρα κάτι άλλο, στο τέλος 3 ασκήσεις και προχωράμε στα επόμενα κεφάλαια να βγάλουμε την ύλη. Κανένας δεν καταλάβαινε τίποτα. Αυτούς τους μιγαδικούς ποτέ δεν τους έμαθα, τα όρια έτσι και έτσι, τα ολοκληρώματα ούτε καν κατάλαβα τί είναι. Ας δεί όποιος θέλει το βιβλίο των μαθηματικών στο internet, πιο κακογραμμένο βιβλίο δεν παίζει να υπάρχει. Το σχολικο βιβλιο των μαθηματικων κατευθυνσης (πλεον προσανατολισμου) ειναι απο τα καλυτερα αν οχι το καλυτερο βιβλιο της Γ λυκειου, αλλα και συγκριτικα να μην το δεις, σαν επιστημονικο/εκπαιδευτικο συγγραμα ειναι μια χαρα, η υλη φταιει που ειναι μεγαλη (ουσιαστικα θελει να σου κανει εισαγωγη σε ολη την μαθηματικη αναλυση και μαθηματικο λογισμο), α! και πλεον εχουν βγει απο την υλη οι μιγαδικοι (νιμιζω οτι εχει βοηθησει). 1 ώρα πριν, Alexandros7474 είπε Που διδάσκεται αυτό ; Σε ποια χώρα ; Γιατί εχω την εντύπωση ότι δεν διδάσκεται στην Νέα Υόρκη ,γιατί πρέπει Να υπάρχει τέτοιο μάθημα στην Νέα Ραχούλα ; Και ομως (τον Φιλη μου μεσα) το λουστηκαμε και αυτο στην Ελλαδα (ως σεμιναριακου τυπου μαθηματα) και στα σοβαρα σχολεια οι καθηγητες μονο που δεν καναν κληρωση για να δουνε σε ποιον καημενο θα πεσει το βαρος για αυτες τις χαζομαρες (για να μην σου πω ποσα πληρωσε το κρατος σε ιδιωτες για να βγαλουν το "υλικο" για αυτα τα μαθηματα).
Προτεινόμενες αναρτήσεις