Προς το περιεχόμενο

Φρένα αμαξιού


Dr.angel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, stefan123 είπε

Γιατί δεν έβαλες ferodo που είναι κορυφαία και έβαλες κινέζοtextar???Μάρκουτσια να ελέγξεις...

,

Τα textar απ'οσο γνωρίζω είναι Ιαπωνικών συμφερόντων εταιρία. Στα συγκεκριμένα που αγόρασα ήταν made in romania πάνω στο κουτί.

Το λάθος μου εξαρχής ήταν ότι έπρεπε να πάρω ΑΤΕ, σαν αυτά που είχε πάνω του το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο.

Τέλοσπάντων η γνώμη σου για τώρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την αντιπροσωπεία δεν είχα αμφιβολία, οι πλέον ανίκανοι και άσχετοι,αλλά ο μηχανικός σου;Αν θες με πμ να σου στείλω τηλέφωνο μηχανικού, αν είσαι από Αθήνα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, stefan123 είπε

Γιατί δεν έβαλες ferodo που είναι κορυφαία και έβαλες κινέζοtextar???Μάρκουτσια να ελέγξεις...

,

Μια χαρά είναι και τα textar . Μην τα βάζουμε και στο σωρό ενδεχομένως κάτι άλλο συμβαίνει και βλέπει διαφορά ο TS στο φρενάρισμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/10/2020 στις 10:27 ΜΜ, charilaos είπε

Η αλήθεια είναι ότι δεν πρόσεξα κάτι αλλά δεν τα κοίταξα λεπτομερώς. Η αντιπροσωπεία όμως τα είδε λογικά, δε θα το πρόσεχε; Έχω σκοπό να πάω και σε 2ο φρενά να πάρω και άλλη γνώμη.

Ούτε εγώ πιστεύω ότι φταίνε τα τακάκια. Οι δίσκοι είναι σε καλή κατάσταση, με λίγο δόντι στο χείλος τους. Χιλιόμετρα 73000, 5,5 χρόνια εργοστασιακοί.

Τα μαρκούτσια θα τα ξανακοιτάξω όπως είπε και ο άλλος φίλος.

Η αντλία φρένων όμως γιατί; Στα 5,5 χρόνια να χάλασε; Και μάλιστα συμπτωματικά μόλις άλλαξα τακάκια, από την πρώτη στιγμή;

Υπάρχει ενδεχόμενο να προκάλεσε ζημιά ο μάστορας όπως τα άλλαξε;

Πως δικαιολογείται ότι με μια "γρήγορη" εξαέρωση βελτιώνεται αλλά μετά ξαναχαλάει;

Πολλά ερωτήματα

Άσχετο με το πρόβλημα αλλά με 73χιλ χλμ αν είναι εντός πόλης τότε μέτρα και το δόντι γιατί αν έχει τα 22χιλ τότε το ελάχιστο δεν πρέπει να είναι κάτω από 20χιλ. Στο δικό μου με τα ίδια φρένα τα άλλαξα όταν το πάχος έπεσε στα 20,5χιλ στα 90χιλχλμ με τα μισά εντός. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, filarhos είπε

Άσχετο με το πρόβλημα αλλά με 73χιλ χλμ αν είναι εντός πόλης τότε μέτρα και το δόντι γιατί αν έχει τα 22χιλ τότε το ελάχιστο δεν πρέπει να είναι κάτω από 20χιλ. Στο δικό μου με τα ίδια φρένα τα άλλαξα όταν το πάχος έπεσε στα 20,5χιλ στα 90χιλχλμ με τα μισά εντός. 

Σύμφωνοι δεν αντιλέγω, αλλά το θέμα μου ξεκίνησε ΜΟΛΙΣ άλλαξε ο μάστορας τακάκια. Γιαυτό ρωτάω, παίζει τόσο ρόλο η πάστα στη βύθιση του πεταλιού ή παίζει να έγινε κάποια ζημιά στην τοποθέτηση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα, χωρίς να είμαι μηχανικός (βασικό), κάτι μου λέει ότι υπάρχει κάπου μια μικρή διαρροή στο σύστημα εφόσον κάνεις εξαέρωση και είναι όλα καλά και μετά από κάποιο διάστημα πάλι τα ίδια.

Δοκίμασε με σβηστό το αυτοκίνητο να πατήσεις με δύναμη το πετάλ έως ότου τερματίσει και να παρατηρήσεις αν το σημείο τερματισμού θα αλλάζει όσο περνάει ο χρόνος. Επίσης δες στα φρένα, μαρκούτσια κλπ φαίνεται κάποια διαρροή.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ulb είπε

Εμένα, χωρίς να είμαι μηχανικός (βασικό), κάτι μου λέει ότι υπάρχει κάπου μια μικρή διαρροή στο σύστημα εφόσον κάνεις εξαέρωση και είναι όλα καλά και μετά από κάποιο διάστημα πάλι τα ίδια.

Δοκίμασε με σβηστό το αυτοκίνητο να πατήσεις με δύναμη το πετάλ έως ότου τερματίσει και να παρατηρήσεις αν το σημείο τερματισμού θα αλλάζει όσο περνάει ο χρόνος. Επίσης δες στα φρένα, μαρκούτσια κλπ φαίνεται κάποια διαρροή.

Η opel και  ενας άλλος φρενάς που το πήγα μου είπαν δε βλέπουν κάποια διαρροή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε μ καλησπερα!

φρεναρει μηπως μονοπατα το αμαξι?

 

εαν πλακωθεις δηλαδη στα φρενα σου φευγει αριστερα η δεξια?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, bezan είπε

φιλε μ καλησπερα!

φρεναρει μηπως μονοπατα το αμαξι?

εαν πλακωθεις δηλαδη στα φρενα σου φευγει αριστερα η δεξια?

Καλησπέρα και σε εσένα φίλε. Όχι, μια χαρα φρεναρει και μαλιστα δυνατά.

Απλά επειδή όπως είπα πιάνει χαμηλά το πεντάλ, αφήνει μικρή διαδρομή από εκεί που νιώθει να "πιάνει καλά" μέχρι να τερματίσει. Και το ABS μπαίνει και όλα δουλεύουν.

Αν πατήσω το πεντάλ λιγότερο, ακούγεται τριβή στα τακάκια αλλά το αυτοκινήτο δεν επιβραδύνει. Για να καταλάβω πέδηση πρέπει να το πατήσω χαμηλότερα το πεντάλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσφατα εκανα μια επισκευη σε ενα CORSA D, ο ιδιοκτητης επειδη ειχε πεθαμενα αμορτισερ και γενικα ολο το συστημα απο κατω, δεν το ετρεχε το αμαξι.

αλλαξαμε απο κατω ψαλιδια, συνεμπλοκ, ζυγαριες, τοπ μαουντ, εξαερωση στα φρενα, αφου μαζευτικε το αυτοκινητο και εσφιξε ολο απο κατω, πλακωθηκε καποια στιγμη στα φρενα αυτος και πηγαινε μονοπατα το φρεναρισμα,

τελικα η πισω αριστερη δαγκανα ειχε θεμα το οποιο δεν το ειχε παρατηρησει νωρητερα.

αλλαγη πισω δαγκανες, εξαερωση και εστρωσε ολο το αμαξι.

σημειωνω, το υγρο το εχανε στο εμβολο

απαντησαμε παραλληλα, οποτε ακυρο το ποστ μου

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, bezan είπε

προσφατα εκανα μια επισκευη σε ενα CORSA D, ο ιδιοκτητης επειδη ειχε πεθαμενα αμορτισερ και γενικα ολο το συστημα απο κατω, δεν το ετρεχε το αμαξι.

αλλαξαμε απο κατω ψαλιδια, συνεμπλοκ, ζυγαριες, τοπ μαουντ, εξαερωση στα φρενα, αφου μαζευτικε το αυτοκινητο και εσφιξε ολο απο κατω, πλακωθηκε καποια στιγμη στα φρενα αυτος και πηγαινε μονοπατα το φρεναρισμα,

τελικα η πισω αριστερη δαγκανα ειχε θεμα το οποιο δεν το ειχε παρατηρησει νωρητερα.

αλλαγη πισω δαγκανες, εξαερωση και εστρωσε ολο το αμαξι.

σημειωνω, το υγρο το εχανε στο εμβολο

φαινόταν καθαρά με το μάτι απ'έξω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καποτε ειχα διαβασει για τις μοναδες ABS στα οπελ οτι ειχαν θεμα, ψαξε το λιγο στα αγγλικα φορουμ, εινια πολυ δυνατα σε αυτα τα αυτοκινητα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Ρε παιδιά με έχει πρήξει το όλο πράγμα. Κάνω εξαέρωση στις 4 δαγκάνες και το φρένο γίνεται..τούβλο. Σκληρή αίσθηση και πιάνει από πολύ ψηλά.

Και μετά από 1 εβδομάδα πάλι τα ίδια, μαλακώνει πάλι η αίσθηση του. Με εξαέρωση φτιάχνει και μετά πάλι τα ίδια. Από που μπορεί να είναι πιθανό να έχει εισροή αέρα;

Έχω ήδη αλλάξει υγρά φρένων, σε 3 φρενάδες το πήγα, στην αντιπροσωπεία το πήγα αλλά όλοι μου λένε μια χαρά πιάνουν.

Βέβαια, εγώ επιμένω...γιατί έτσι και αλλιώς δεν ξέρουν το πόσο καλά έπιαναν πριν ώστε να έχουν σύγκριση.

Οπότε επιστρέφω....που είναι πιθανό να εισέρχεται αέρας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, charilaos είπε

Ρε παιδιά με έχει πρήξει το όλο πράγμα. Κάνω εξαέρωση στις 4 δαγκάνες και το φρένο γίνεται..τούβλο. Σκληρή αίσθηση και πιάνει από πολύ ψηλά.

Και μετά από 1 εβδομάδα πάλι τα ίδια, μαλακώνει πάλι η αίσθηση του. Με εξαέρωση φτιάχνει και μετά πάλι τα ίδια. Από που μπορεί να είναι πιθανό να έχει εισροή αέρα;

Έχω ήδη αλλάξει υγρά φρένων, σε 3 φρενάδες το πήγα, στην αντιπροσωπεία το πήγα αλλά όλοι μου λένε μια χαρά πιάνουν.

Βέβαια, εγώ επιμένω...γιατί έτσι και αλλιώς δεν ξέρουν το πόσο καλά έπιαναν πριν ώστε να έχουν σύγκριση.

Οπότε επιστρέφω....που είναι πιθανό να εισέρχεται αέρας;

Από πουθενά δεν μπορεί να πάρει αέρα το σύστημα πλην του δοχείου με το υγρό φρένων, δηλαδή να κατέβει τόσο πολύ η στάθμη έτσι ώστε να ξεκινήσει και να τρομπαρει αέρα η αντλία του φρενου. Η στάθμη των υγρών που είναι; έχω την εντύπωση ότι είναι η ιδέα σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...