Προς το περιεχόμενο

Φρένα αμαξιού


Dr.angel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, thanasisxask είπε

Από πουθενά δεν μπορεί να πάρει αέρα το σύστημα πλην του δοχείου με το υγρό φρένων, δηλαδή να κατέβει τόσο πολύ η στάθμη έτσι ώστε να ξεκινήσει και να τρομπαρει αέρα η αντλία του φρενου. Η στάθμη των υγρών που είναι; έχω την εντύπωση ότι είναι η ιδέα σου. 

Είναι ψηλά η στάθμη, μια χαρά.

Ρωτάω γιατί είναι κάτι που τεχνικά δε γνωρίζω σε βάθος. Υπάρχει καμιά τσιμούχα/φλάτζα που μπορεί να μη σφραγίζει καλά;

Δεν είναι ιδέα μου :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, charilaos είπε

Είναι ψηλά η στάθμη, μια χαρά.

Ρωτάω γιατί είναι κάτι που τεχνικά δε γνωρίζω σε βάθος. Υπάρχει καμιά τσιμούχα/φλάτζα που μπορεί να μη σφραγίζει καλά;

Δεν είναι ιδέα μου :(

Από την στιγμή που θα παίρνει αέρα κάπου, θα πρέπει να έχει και διαρροή στο σημείο αυτό, όταν θα υπάρχει πίεση στο κύκλωμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, thanasisxask είπε

Από την στιγμή που θα παίρνει αέρα κάπου, θα πρέπει να έχει και διαρροή στο σημείο αυτό, όταν θα υπάρχει πίεση στο κύκλωμα. 

Δεν έχω δει κάπου να τρέχουν υγρά φρένων.

4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Μηπως τα νέα τακάκια δεν εχουν το σωστό πάχος;

Όπως έχω γράψει, είχα τα textar. Αλλά επειδή και εγώ αυτό νόμιζα έβαλα και τα γνήσια από την αντιπροσωπεία και πάλι το ίδιο κάνει.

Καμία ιδέα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, charilaos είπε

Ρε παιδιά με έχει πρήξει το όλο πράγμα. Κάνω εξαέρωση στις 4 δαγκάνες και το φρένο γίνεται..τούβλο. Σκληρή αίσθηση και πιάνει από πολύ ψηλά.

Και μετά από 1 εβδομάδα πάλι τα ίδια, μαλακώνει πάλι η αίσθηση του. Με εξαέρωση φτιάχνει και μετά πάλι τα ίδια. Από που μπορεί να είναι πιθανό να έχει εισροή αέρα;

Έχω ήδη αλλάξει υγρά φρένων, σε 3 φρενάδες το πήγα, στην αντιπροσωπεία το πήγα αλλά όλοι μου λένε μια χαρά πιάνουν.

Βέβαια, εγώ επιμένω...γιατί έτσι και αλλιώς δεν ξέρουν το πόσο καλά έπιαναν πριν ώστε να έχουν σύγκριση.

Οπότε επιστρέφω....που είναι πιθανό να εισέρχεται αέρας;

Το πεταλ σίγουρα δεν θα έπρεπε να τερματίζει, εφόσον λες ότι φτιάχνει με εξαέρωση προσωρινά κάπου έχεις θέμα.

Όταν αλλάζεις τακακια οι "μηχανικοί" πρεσάρουν την δαγκάνα με ότι μπορείς να φανταστείς εκτός από το σωστό εργαλείο..

Κάνε έλεγχο στις δαγκάνες που άλλαξε τακάκια:

  • Αν τα μαρκούτσια είναι σε καλή κατάσταση, κατά την αλλαγή αφήνουν το βάρος της δαγκάνας πάνω στο μαρκούτσι οπότε μπορεί να έχεις πρόβλημα εκεί.
  • Να έχει μέσα σωστό υγρό φρένων(DOT) με βάση το βιβλίο του κατασκευαστή, μπορεί να έχουν βάλει ότι έχουν βρει μπροστά τους.
  • Κάλο καθάρισμα και έλεγχο για διαρροές αν σου ξανά κάνει το πρόβλημα.




 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με  σβηστο  κινητηρα   πατα   το   φρενο   αρκετα-οχι  υπερβολικα-  και   μεινε   πατημενος   με

σταθερη   δυναμη   για   5   λεπτα   με   το  ρολοι.

Αν   καταλαβεις   οτι   υποχωρει   πολυ   σιγα   αλλα   σταθερα   το  πενταλ   πας   για

τρομπα  φρενων.

Δεν  βλεπω   αλλη  εξηγηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Klausx είπε

Το πεταλ σίγουρα δεν θα έπρεπε να τερματίζει, εφόσον λες ότι φτιάχνει με εξαέρωση προσωρινά κάπου έχεις θέμα.

Όταν αλλάζεις τακακια οι "μηχανικοί" πρεσάρουν την δαγκάνα με ότι μπορείς να φανταστείς εκτός από το σωστό εργαλείο..

Κάνε έλεγχο στις δαγκάνες που άλλαξε τακάκια:

  • Αν τα μαρκούτσια είναι σε καλή κατάσταση, κατά την αλλαγή αφήνουν το βάρος της δαγκάνας πάνω στο μαρκούτσι οπότε μπορεί να έχεις πρόβλημα εκεί.
  • Να έχει μέσα σωστό υγρό φρένων(DOT) με βάση το βιβλίο του κατασκευαστή, μπορεί να έχουν βάλει ότι έχουν βρει μπροστά τους.
  • Κάλο καθάρισμα και έλεγχο για διαρροές αν σου ξανά κάνει το πρόβλημα.




 

Το πεντάλ ΔΕΝ τερματίζει. Η αίσθηση έχει αλλάξει. Πριν λίγο να το τσιμπούσες το φρένο, ήταν πολύ πολύ δυνατό και το ένιωθες. Τώρα, πιάνει μεν τέρμα στο ίδιο ύψος με πριν(δηλαδή δεν κατεβαίνει χαμηλά στο πάτωμα), όμως στη διαδρομή του πεντάλ μέχρι αυτό το ύψος είναι πιο μαλακή η αίσθηση.

Αυτά τα 2 που ανέφερες φοβάμαι και εγώ:

1.

Αναφορά σε κείμενο

Όταν αλλάζεις τακακια οι "μηχανικοί" πρεσάρουν την δαγκάνα με ότι μπορείς να φανταστείς εκτός από το σωστό εργαλείο..

2.

Αναφορά σε κείμενο

κατά την αλλαγή αφήνουν το βάρος της δαγκάνας πάνω στο μαρκούτσι οπότε μπορεί να έχεις πρόβλημα εκεί

18 ώρες πριν, SPYRER_007 είπε

Οταν κανεις εξαερωση βγαζει απο καποιο τροχο αερα?

Ναι, βγαίνουν λίγες φυσαλίδες. Λίγες όμως κάθε φορά. Την τελευταία φορά το σωληνάκι του μάστορα ήταν αδιαφανές οπότε δεν κατάλαβα.

12 ώρες πριν, tigergreg είπε

Με  σβηστο  κινητηρα   πατα   το   φρενο   αρκετα-οχι  υπερβολικα-  και   μεινε   πατημενος   με

σταθερη   δυναμη   για   5   λεπτα   με   το  ρολοι.

Αν   καταλαβεις   οτι   υποχωρει   πολυ   σιγα   αλλα   σταθερα   το  πενταλ   πας   για

τρομπα  φρενων.

Δεν  βλεπω   αλλη  εξηγηση.

Θα το δοκιμάσω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, charilaos είπε

Ναι, βγαίνουν λίγες φυσαλίδες. Λίγες όμως κάθε φορά. Την τελευταία φορά το σωληνάκι του μάστορα ήταν αδιαφανές οπότε δεν κατάλαβα.

Αρα δεν εχει αερα.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...