Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


greg4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Για ποια ανικανότητα μιλάτε? 

Από την μια είχε τον Vettel ο οποίος δεν μπορούσε σήμερα, δεν διαχειρίστηκε καθόλου τα ελαστικά του σε ένα αυτοκίνητο που δεν είχε καθόλου καλή διαχείριση των ελαστικών

Και από την άλλη ο Leclerc είχε δυο γύρους πιο παλιά ελαστικά και του μείωσε διαφορά 7s (!!) και στο τέλος έχανε 1s στο s2! Αν δεν είχε χρησιμοποιήσει τον Vettel για wingman η διαφορά θα ήταν στα 4s και σίγουρα θα είχε 4 γύρους drs ο Hamilton και την ευκαιρεία να περάσει

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Παναξιος νικητης ο Σαρλ, η Φερραρι με την ανικανοτητα της πηγε να χαρισει τη νικη στη Μερσεντες. Οι τυποι ειναι πραγματικα ασχετοι στη στρατηγικη.

Μα όσον αφορά τη νίκη με τη στρατηγική (άμυνα Vettel) της τη πήρε.

Στο Vettel έκανε λάθος που τον έβαλε τόσο νωρίς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχουν γενικα θεμα τακτικης στο garage της scuderia οπως ειχα πει σε συγκριση με mercedes παντα. Το αξιζε ο Σαρλ παντως.

Πολυ καλος ο αλμπον που δικαιολογει την θεση του και ακομη περισσοτερο χωρις τον Max. Ωστοσο πιο σταθερη αποδοση για μενα ειχε ο Norris που εμεινε για ενα γυρο εκτος και τρομερα ατυχος.

Καλο GP γενικα , rip Hubert

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, greg4 είπε

Για ποια ανικανότητα μιλάτε? 

Από την μια είχε τον Vettel ο οποίος δεν μπορούσε σήμερα, δεν διαχειρίστηκε καθόλου τα ελαστικά του σε ένα αυτοκίνητο που δεν είχε καθόλου καλή διαχείριση των ελαστικών

Και από την άλλη ο Leclerc είχε δυο γύρους πιο παλιά ελαστικά και του μείωσε διαφορά 7s (!!) και στο τέλος έχανε 1s στο s2! Αν δεν είχε χρησιμοποιήσει τον Vettel για wingman η διαφορά θα ήταν στα 4s και σίγουρα θα είχε 4 γύρους drs ο Hamilton και την ευκαιρεία να περάσει

Συνεπώς θεωρείς ότι τελικά η φεράρι είχε σωστή στρατηγική μιας και ήξερε πως σε συνθήκες αγώνα θα έχανε; Έτσι όπως το έκανε , έδωσε τη νίκη στον Λεκλέρκ θυσιάζοντας τον Φέτελ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, liakjim είπε

Συνεπώς θεωρείς ότι τελικά η φεράρι είχε σωστή στρατηγική μιας και ήξερε πως σε συνθήκες αγώνα θα έχανε; Έτσι όπως το έκανε , έδωσε τη νίκη στον Λεκλέρκ θυσιάζοντας τον Φέτελ;

Η πορεία του αγώνα το επέβαλε. Δεν είχαν αποφασίσει από πριν να βαφτίσουν Ιφιγένεια τον Vettel..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Στο Vettel έκανε λάθος που τον έβαλε τόσο νωρίς

Ο λόγος που τον έβαλε νωρίς ήταν γιατί είχε 2 lock ups ο Vettel και γλίστραγε παντού. Μάλλον ήταν θέμα χρόνου να τον περάσουν. Και πήραν τον ρίσκο μήπως με τις soft πάει καλύτερα. Επίσης διασφάλησαν και το undercut. Αν είχε τον ρυθμό του Leclerc, ο Vettel στα δυο stints άνετα θα κρατούσε την 2η θέση.

1 λεπτό πριν, liakjim είπε

Συνεπώς θεωρείς ότι τελικά η φεράρι είχε σωστή στρατηγική μιας και ήξερε πως σε συνθήκες αγώνα θα έχανε; Έτσι όπως το έκανε , έδωσε τη νίκη στον Λεκλέρκ θυσιάζοντας τον Φέτελ;

Ναι ξεκάθαρα. Από την μια ο Vettel δεν πήγαινε και από την άλλη με τα soft είχαν τεράστια διαφορά στο τέλος της ζωής των ελαστικών στον ρυθμό αγώνα.

Επίσης στο practice 2 είχε 0,5s χειρότερο ρυθμό αγώνα η Ferrari. 

Τέλος σήμερα είχαμε 10-15s χαμηλότερη θερμοκρασία σε σχέση με χτες, γεγονός που δυσκόλευε ακόμα παραπάνω την Ferrari να φέρει τα ελαστικά σε κατάλληλη θερμοκρασία. Όταν το ελαστικό δεν έχει την κατάλληλη θερμοκρασία φθείρετε πιο γρήγορα. Γενικά έχει μεγάλο θέμα downforce η Ferrari και από την άλλη τα ελαστικά της Pirelli πολύ μικρό operating window

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμη και έτσι να είναι για τον Φετελ πάντως μόνο για το ότι έχει καύσωνα δεν έχει κατηγορηθεί...4 πρωταθλήματα δεν τα παίρνει κάποιος μόνο λόγω αυτοκινήτου... Αξίζει νομίζω  περισσότερο σεβασμό ο Σεμπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, greg4 είπε

Ναι ξεκάθαρα. Από την μια ο Vettel δεν πήγαινε και από την άλλη με τα soft είχαν τεράστια διαφορά στο τέλος της ζωής των ελαστικών στον ρυθμό αγώνα.

Επίσης στο practice 2 είχε 0,5s χειρότερο ρυθμό αγώνα η Ferrari. 

Τέλος σήμερα είχαμε 10-15s χαμηλότερη θερμοκρασία σε σχέση με χτες, γεγονός που δυσκόλευε ακόμα παραπάνω την Ferrari να φέρει τα ελαστικά σε κατάλληλη θερμοκρασία. Όταν το ελαστικό δεν έχει την κατάλληλη θερμοκρασία φθείρετε πιο γρήγορα. Γενικά έχει μεγάλο θέμα downforce η Ferrari και από την άλλη τα ελαστικά της Pirelli πολύ μικρό operating window

Ναι , δεν φαίνεται παράλογο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Φερράρι με το μονοθέσιο που έχει κανονικά πρέπει να έχει εύκολο το 1-2 στο σπα και μονζα. Το ότι δεν το κατάφερε αυτό στο σπα σημαίνει ότι υπάρχουν σημαντικα προβλήματα στο γκαράζ της Φερράρι που δεν αφορούν το μονοθέσιο. Από την άλλη η Μερσεντές κατάφερε και πήρε παραπάνω από το δυνατό μέγιστο φέρνοντας το 2-3 και όχι το 3-4

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ποιο μονοθέσιο μιλάτε @george200-13

Το σασί της Ferrari είναι με διαφορά χειρότερο σε σχέση με τα Mercedes - Red Bull. Αδυνατεί να φέρει τα ελαστικά σε κατάσταση λειτουργείας καθώς δεν έχει downforce. Το έχουν πει και οι ίδιοι. Για αυτό και ζήτασαν να γυρίσουν τα περσινά ελαστικά τα οποία λόγω μεγαλύτερου πέλματος παίρνουν πιο εύκολα μπρος. 

Ακόμα και χτες σε ένα γύρο έχασε 0,5s (!) στο s2 ο Leclerc, ότι κέρδισε ήταν από τα δυο άλλα sector.

Έχουν χτίσει μια εξαιρετική μηχανή αλλά μόνο αυτό. Επίσης καθώς πρέπει να προφυλάσουν τις μηχανές δεν γίνεται να τις τρέχει σε υψηλό mode συνέχεια, θα τις καταστρέψουν και δεν τους φτάνει και το καύσιμο.

Ένας από τους κυριότερους λόγους που έκανε το λάθος o Seb στον Καναδά ήταν γιατί έπρεπε να κάνει 11 αλλαγές ρυθμίσεων καθόλη την διάρκεια του αγώνα καθώς δεν θα τους έφθανε το καύσιμο με τίποτα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...