Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


greg4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, ASFE είπε

Χμ Λεκλερ θυμαμαι Αυστρια

Και Σαινθ νομιζω Μπαχρειν

Και λιιιγο Χαμιλτον Μονακο

Ο Φεττελ ομως του εδωσε μια γερη στην Αγγλια:D

Αυτό με τον leclerc και τον Hamilton δεν τα μετράω (προσωπική άποψη πάντα) διότι ήταν πάνω σε μάχη για προσπέρασμα. Ούτε εγώ θυμάμαι του sainz. Πάντως, με αυτά τα 2-3 παραδείγματα, να πούμε ότι είναι έχει βλακεια στο κεφάλι του και δεν ξέρω εγώ τι άλλο... Πάει πολύ. Μάλλον οποίος το βλέπει έτσι πρέπει να δει άλλο σπορ

36 λεπτά πριν, greg4 είπε

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα των φημών που διαδίδει η Mercedes ότι "η Ferrari έχει το πιο γρήγορο μονοθέσιο", το οποίο έκανε και φυσικά τα δυο προηγούμενα χρόνια.

https://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-engine-deficit-red-bull/4527938/

Μιλάμε τώρα για έναν αγώνα, όπου ο Hamilton έκανε κακό Pit stop, ηταν 4 γύρους πίσω από τον Vettel καθυστερόντας τον, δεν είχε καθαρό αέρα αλλά στο τέλος έχασε με 0,9s μόνο...!

Και αν υπήρχε ακόμα ένας γύρος θα έπαιρνε και την νίκη...

Νομίζω ότι εννοεί την τελική. Και επειδή η Ferrari είχε περισσότερη τελική σε ευθεια, για την Mercedes θα ήταν σχεδόν αδύνατο να προσπεράσει. Βέβαια τα δεδομένα αυτά αλλάζουν όταν δεν έχεις πια λάστιχα και πριν μπεις στην ευθεία έχεις την Mercedes κολλημένη πίσω. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Η εκκινηση του Max μου θυμιζει δικες μου στο F1 2019. Μονο που δεν εχει επιλογη Restart Session. Η γενικοτερη εντυωση που σχηματιζω οσο προχωραει η χρονια ειναι οτι η Ferrari δεν εχει σοβαρο τμημα αεροδυναμικου σχεδιασμου. Ουτε φυσικα και καποιον που να του κοβει στη στρατηγικη αγωνα, εφοσον το ξερουν και τα kerb οτι η φθορα των ελαστικων ειναι πολυ χειροτερη απο αυτη στη Mercedes και παρολα αυτα πανε για undercut(!) σε τοσους πολλους αγωνες. Θα φτασει ο Χαμιλτον τα 7 πρωταθληματα και αφιερωσει τα μισα στη Scuderia. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, oceanborngr είπε

Η εκκινηση του Max μου θυμιζει δικες μου στο F1 2019. Μονο που δεν εχει επιλογη Restart Session. Η γενικοτερη εντυωση που σχηματιζω οσο προχωραει η χρονια ειναι οτι η Ferrari δεν εχει σοβαρο τμημα αεροδυναμικου σχεδιασμου. Ουτε φυσικα και καποιον που να του κοβει στη στρατηγικη αγωνα, εφοσον το ξερουν και τα kerb οτι η φθορα των ελαστικων ειναι πολυ χειροτερη απο αυτη στη Mercedes και παρολα αυτα πανε για undercut(!) σε τοσους πολλους αγωνες. Θα φτασει ο Χαμιλτον τα 7 πρωταθληματα και αφιερωσει τα μισα στη Scuderia. 

Δεν είναι θέμα σχεδιασμού. Αυτό είναι ένα από τα handicap και παραλογεισμους πού έχει το f1. Δυστυχώς όλα τα σχέδια του σχεδιασμού τα δοκιμάζουν μόνο σε δωμάτιο αέρας. Όταν τα κατεβάζουν σε πίστα αλλάζουν εντελώς τα δεδομένα. Μόνο ένα παράδειγμα.. Νομίζω στην Austria η haas κατέβασε το προχωρημένο μοντέλο και το παλιό με το οποίο είχε κατεβάσει στην Australia. Εννοείται ότι με όλα τα update το νεω έπρεπε να πάει καλύτερα.. Και όμως, το παλιό ήταν πιο γρήγορο. Τώρα όσο αφορά την στρατηγική της Ferrari. Συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει να το δούνε, να το ψάξουν και να το ξανά ψάξουν, διότι έχουν κάνει πολλά λάθη. Από την άλλη όμως, η αλήθεια να λέγεται, δεν μπορεί να χτυπήσει στα ίσια την Mercedes 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, eri77 είπε

Αυτό με τον leclerc και τον Hamilton δεν τα μετράω (προσωπική άποψη πάντα) διότι ήταν πάνω σε μάχη για προσπέρασμα. Ούτε εγώ θυμάμαι του sainz. Πάντως, με αυτά τα 2-3 παραδείγματα, να πούμε ότι είναι έχει βλακεια στο κεφάλι του και δεν ξέρω εγώ τι άλλο... Πάει πολύ. Μάλλον οποίος το βλέπει έτσι πρέπει να δει άλλο σπορ

Μαλλον εσυ ξεκινησες να βλεπεις f1 φετος. Δεν ηταν η πρωτη φορα που ο φερσταπεν ηταν  μπλεγμενος σε τρακα, ηταν μια απο τις πολλες και κατα πασα πιθανοτητα οχι η τελευταια. Εκτος και αν εισαι και εσυ της αποψης οτι "περισσοτερη τρακα = περισσοτερο θεαμα' οποτε παω πασο. Anyway δεν συνεχιζω αλλο το συγκεκριμενο θεμα. Εχουμε καταντησει να ασχολουμαστε με τις τρακες λογο ελειψης πραγματικου θεαματος. Κουραστικο κατανταει.

Επεξ/σία από Manoleros95
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, haHa είπε

+1

Κλασικο racing incident που φταινε και οι 2. Ανέκδοτα του τύπου ο Κιμι ηταν μπροστα και εχει καθε δικαιωμα στο apex δειχνει απλα οτι καποιοι αγνοουν τους βασικους κανονες racing(δεν είναι πρωτη φορα αλλωστε) . 

O Max ηταν μισο μονοθέσιο πλαγια(οχι απλα λιγο πλαγια) απο τον Κιμι και ειχε δικαιωμα και αυτος στο apex. 

 

Αλλο ενα ρεσιταλ κωλοτουμπας και ασυναρτησιων, ευγε!

Στην Αυστρια που ηταν οντως ακριβως πλαι-πλαι ο Μαξ με τον Σαρλ, μας ειχες βγαλει στην αρχη οτι ο Μαξ ηταν λιγο μπροστα, χτες που ο Κιμι ηταν καθαρα μπροστα και απο καθυστερημενο (=λανθασμενο) φρεναρισμα  ο Μαξ εφτασε η μυτη του στο πλαι του Κιμι, απεφανθης οτι ηταν μισο μονοθεσιο και λιγο πλαγια πισω του!

Δε μας ειπες ομως πώς και  ενας οδηγος εφαγε ασπρη-μαυρη σημαια επειδη αλλαξε πορεια κατα το φρεναρισμα, κινηση που κατ' εσε και κατα τους αγωνοδικες παλαιοτερα που το εκανε ο Μαξ ηταν νομιμη!

Για το φιλο που  λεει οτι μας ετσουξε παλι ο Μαξ του απαντω το εξης: προσωπικα δε με ετσουξε γιατι ουτε εμενα κοπανησε, ουτε εχασα λεφτα σαν ιδιοκτητης ομαδας που κατεστρεψε το μονοθεσιο μου με αλλη μια βλακωδη κινηση. Απλα σαν θεατης με χαλασε διοτι πηγε περιπατο αλλος ενας αγωνας που ηθελα να δω μαχες μπροστα με τον Μαξ Μερσεντα και Φερραρι, αλλα και με Ρικ και Κιμι πιο πισω.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Manoleros95 είπε

Μαλλον εσυ ξεκινησες να βλεπεις f1 φετος. Δεν ηταν η πρωτη φορα που ο φερσταπεν ηταν  μπλεγμενος σε τρακα, ηταν μια απο τις πολλες και κατα πασα πιθανοτητα οχι η τελευταια. Εκτος και αν εισαι και εσυ της αποψης οτι "περισσοτερη τρακα = περισσοτερο θεαμα' οποτε παω πασο.

Εγώ είμαι της άποψης περισσοτερα προσπερασμα= περισσοτερο θεαμα.verstappen ειναι απο αυτους που προσφερουν προσπερασμα.ειλικρινα σε εχασα.απο που το συμπέρασμα ότι ξεκινησα να βλεπω φετος f1??(που και ετσι να ηταν δεν ηταν ντροπη).μαλλον το λες επειδη ρωτησα (ποιόν και πού έχει χτυπήσει ο verstappen το παρών πρωτάθλημα??)..ήταν ένας τρόπος για να επισημάνω ποσο εχει βελτιωθει το παιδι πανω στο κομματι αυτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, eri77 είπε

Εγώ είμαι της άποψης περισσοτερα προσπερασμα= περισσοτερο θεαμα.verstappen ειναι απο αυτους που προσφερουν προσπερασμα.ειλικρινα σε εχασα.απο που το συμπέρασμα ότι ξεκινησα να βλεπω φετος f1??(που και ετσι να ηταν δεν ηταν ντροπη).μαλλον το λες επειδη ρωτησα (ποιόν και πού έχει χτυπήσει ο verstappen το παρών πρωτάθλημα??)..ήταν ένας τρόπος για να επισημάνω ποσο εχει βελτιωθει το παιδι πανω στο κομματι αυτο

Προσπερασμα και θεαμα χαριζουν οδηγοι οπως ο Ρικ που περναει παντα ή σχεδον παντα πεντακαθαρα και εντυπωσιακα.

Αναγκη απο Destruction derby δεν εχουμε.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Προσπερασμα και θεαμα χαριζουν οδηγοι οπως ο Ρικ που περναει παντα ή σχεδον παντα πεντακαθαρα και εντυπωσιακα.

Αναγκη απο Destruction derby δεν εχουμε.

Ναι, συμφωνώ. Ο Ricciardo είναι από αυτούς που προσφέρουν θέαμα. Σε καμία περίπτωση αυτό ακυρώνει τον verstappen, πού όπως το βλέπω εγώ είναι πιο (ανταγωνιστής) πάνω στο κομμάτι αυτό. Αναμφίβολα έχεις δει τής μάχες senna-prost. Ένας ανταγωνισμός πού ήταν στα όρια. Σε καμία περίπτωση destruction derby όμως 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, ASFE είπε

Δεν διαφωνω. Θυμαμαι tweet του Jos που εκραζε την Φια το 2017 στην cota οταν ο Μαξ περασε απο το κερμπ τον Κιμι.

Πιστευω οτι μολις παει Μερκ θα τον φτιαξουν και σε αυτο το κομματι..

IMHO δεν φτιαχνει γιατι πολυ απλα υπαρχει ο πατηρ που τα ξερει ολα και τα βαραει όλα. Στην RB με τον Helmut κανουν χωριο. Στην MB με το διοικητικο συμβουλιο και τον Toto δυσκολακι εκτος και αν κοψει παρτιδες με μπαμπά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, eri77 είπε

Ναι, συμφωνώ. Ο Ricciardo είναι από αυτούς που προσφέρουν θέαμα. Σε καμία περίπτωση αυτό ακυρώνει τον verstappen, πού όπως το βλέπω εγώ είναι πιο (ανταγωνιστής) πάνω στο κομμάτι αυτό. Αναμφίβολα έχεις δει τής μάχες senna-prost. Ένας ανταγωνισμός πού ήταν στα όρια. Σε καμία περίπτωση destruction derby όμως 

Δεν εχω δει πολλα δυστυχως απο μαχες Σεννα με Προστ, αλλα εχω ακουσει οτι αρκετες ηταν "αντιαθλητικες" εκατερωθεν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tommy^ είπε

Δεν εχω δει πολλα δυστυχως απο μαχες Σεννα με Προστ, αλλα εχω ακουσει οτι αρκετες ηταν "αντιαθλητικες" εκατερωθεν...

Ίσως... Έχουν γράψει ιστορία όμως. Η f1 είναι και αυτό. Ηταν και είναι ένα σπορτ πάντα στα όρια του κανινσμου. Όχι μόνο στην πίστα αλλά και εκτός...εγώ ελπίζω να μείνει έτσι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, eri77 είπε

Ίσως... Έχουν γράψει ιστορία όμως. Η f1 είναι και αυτό. Ηταν και είναι ένα σπορτ πάντα στα όρια του κανινσμου. Όχι μόνο στην πίστα αλλά και εκτός...εγώ ελπίζω να μείνει έτσι 

Εγω προτιμω την καθαρη οδηγηση. Μπορεις να παιξεις αμυνα με αθλητικο και σωστο τροπο (το ακριβως αντιθετο απο αυτο που κανει ο αλλος γελοιος του grid που ακουει στο ονομα Μαγκνουσεν).Απορω στο SPA πώς εκατσε απραγος και τον περασε το συμπαν...

Αν ειναι να επιτρεπονται βρωμιες, να επιτρεπονται για ολους! Οχι να υπαρχουν εξαιρεσεις και ασυνεπεια στις αποφασεις των αγωνοδικων.

Τεσπα, το αθλημα εχει αναγκη τον Μαξ της Γερμανιας και οχι τον χτεσινο και τον ενα σωρο αλλες φορες ανεγκεφαλο Μαξ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Εγω προτιμω την καθαρη οδηγηση. Μπορεις να παιξεις αμυνα με αθλητικο και σωστο τροπο (το ακριβως αντιθετο απο αυτο που κανει ο αλλος γελοιος του grid που ακουει στο ονομα Μαγκνουσεν).Απορω στο SPA πώς εκατσε απραγος και τον περασε το συμπαν...

Αν ειναι να επιτρεπονται βρωμιες, να επιτρεπονται για ολους! Οχι να υπαρχουν εξαιρεσεις και ασυνεπεια στις αποφασεις των αγωνοδικων.

Τεσπα, το αθλημα εχει αναγκη τον Μαξ της Γερμανιας και οχι τον χτεσινο και τον ενα σωρο αλλες φορες ανεγκεφαλο Μαξ.

Ο Magnussen νομίζω είχε κάποιο πρόβλημα. Το σίγουρο είναι ότι πάντα μα πάντα θα υπάρχουν γκρίζες ζώνες στο f1. Μα αυτό ακόμα και στα team. Δεν ξέρω αν θυμάσαι πέρσι παράδειγμα την Mercedes με τής ζάντες. Πρόπερσι την Mercedes με τα λάδια και λέγοντας. 

Οπως είπα δεν συμφωνούμε στο τελευταίο κομμάτι. Πολλές φορές ο verstappen ήταν βιαστικός αλλά εχθές δεν έφταιγε και τόσο όπως το βλέπω εγώ. Έκανε και ο Kim το λάθος τού στην συγκεκριμένη φάση. Έκλεισε χωρίς να δει καθόλου. Θα μπορούσε ο verstappen να φρενάρει?? Ίσως.. Μιλάμε πάντα για κλάσμα δευτερόλεπτου και θα μπορούσε να βρεθεί ο καθένας στην θέση του 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, eri77 είπε

Ο Magnussen νομίζω είχε κάποιο πρόβλημα. Το σίγουρο είναι ότι πάντα μα πάντα θα υπάρχουν γκρίζες ζώνες στο f1. Μα αυτό ακόμα και στα team. Δεν ξέρω αν θυμάσαι πέρσι παράδειγμα την Mercedes με τής ζάντες. Πρόπερσι την Mercedes με τα λάδια και λέγοντας. 

Οπως είπα δεν συμφωνούμε στο τελευταίο κομμάτι. Πολλές φορές ο verstappen ήταν βιαστικός αλλά εχθές δεν έφταιγε και τόσο όπως το βλέπω εγώ. Έκανε και ο Kim το λάθος τού στην συγκεκριμένη φάση. Έκλεισε χωρίς να δει καθόλου. Θα μπορούσε ο verstappen να φρενάρει?? Ίσως.. Μιλάμε πάντα για κλάσμα δευτερόλεπτου και θα μπορούσε να βρεθεί ο καθένας στην θέση του 

Δεν τον εκλεισε ρε μαν... ο Μαξ ηταν καθαρα πισω και καθυστερησε υπερβολικα το φρεναρισμα του γι αυτο και εφτασε τοσο κοντα σε Κιμι στο apex, κοινως εκανε dive bomb.

Eπισης αφου συνεχισε ο Μαξ παροτι ειχε σοβαρο προβλημα, ανεβαινοντας στην ο ρουζ παραλιγο να ξαναχτυπησει τον Κιμι, αφου δεν ακουγε το τιμονι του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Δεν τον εκλεισε ρε μαν... ο Μαξ ηταν καθαρα πισω και καθυστερησε υπερβολικα το φρεναρισμα του γι αυτο και εφτασε τοσο κοντα σε Κιμι στο apex, κοινως εκανε dive bomb.

Eπισης αφου συνεχισε ο Μαξ παροτι ειχε σοβαρο προβλημα, ανεβαινοντας στην ο ρουζ παραλιγο να ξαναχτυπησει τον Κιμι, αφου δεν ακουγε το τιμονι του.

ριξε αλλη μια ματια στα screenshot's...μπορει και παλι να μην αλλαξεις γνωμη αλλα συζήτηση να γινει

Screenshot_7.jpg

Screenshot_8.jpg

Screenshot_9.jpg

Screenshot_10.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...