Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


greg4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δες ολους που ειναι μπροστα απο τον Κιμι, εχουν φρεναρει με παρομοιο τροπο και ξαφνικα ο Μαξ τους πλησιαζει ολους σα σταματημενους πριν το apex, οποτε καταλαβαινεις οτι απλα φρεναρε πιο αργα απο ολους.

Στο τελευταιο screenshot βλεπω εναν Μαξ εκτος γραμμης. Δες μπροστα τον Λιουις που εχει περασει το apex πού βρισκονται οι ροδες του.

Ειναι η φυσικη συνεχεια της πορειας του Κιμι.

Τεσπα, ας το ληξουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εντάξει είχε πολύ καιρό να κάνει μαλακία.

Eίναι μέρος του αγώνα και τα λάθη, δε χρειάζονται σταυροφορίες.

It is what it is. Πάμε παρακάτω.

Έχουμε αγώνα σε back to back Σ/Κ

Me likey...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Δες ολους που ειναι μπροστα απο τον Κιμι, εχουν φρεναρει με παρομοιο τροπο και ξαφνικα ο Μαξ τους πλησιαζει ολους σα σταματημενους πριν το apex, οποτε καταλαβαινεις οτι απλα φρεναρε πιο αργα απο ολους.

Στο τελευταιο screenshot βλεπω εναν Μαξ εκτος γραμμης. Δες μπροστα τον Λιουις που εχει περασει το apex πού βρισκονται οι ροδες του.

Ειναι η φυσικη συνεχεια της πορειας του Κιμι.

Τεσπα, ας το ληξουμε

Ο Hamilton βρίσκεται εκεί επειδή δεν έχει κάποιον άλλον στα δεξιά του. Ο vettel και ο Bottas είναι αριστερά και έχουν εντελώς άλλη γραμμή. Ο Rai στο gril είναι ακριβώς πίσω από vettel και Bottas. Τεσπα... Όπως είπα σεβαστή η κάθε άποψη. Ας το ληξουμε... Μάλιστα λυπάμαι που επί της ουσίας έχουμε μιλήσει τόσο πολύ για ένα racing incident και όχι για την καταπληκτική νίκη του leclerc. Ο μικρός είναι απλά από άλλο πλανήτη. Δεν νομίζω να έχουμε δει άλλον πιλοτα τόσο ώριμο στην ηλικία του. Και πέρα από αυτό είναι και πολύ γρήγορος. Δεν κρύβω ότι προσωπικά δεν έχω καμία συμπάθεια για τον vettel, ωστόσο παραδέχομαι ότι στo qualification ο vettel είναι φοβερός. Leclerc στα 5 τελευταία gp, αν δεν κάνω λάθος ξεκινάει μπροστά τού. Αυτό τα λέει όλα 

Επεξ/σία από eri77
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μαλακία με το περιστατικό είναι ότι δεν είδαμε τη δυναμική της RB Honda στο Βέλγιο & και θα περιμένουμε λίγες μέρες ακόμα για να τη δούμε σε τέτοιες συνθήκες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, tommy^ είπε

Αλλο ενα ρεσιταλ κωλοτουμπας και ασυναρτησιων, ευγε!

Στην Αυστρια που ηταν οντως ακριβως πλαι-πλαι ο Μαξ με τον Σαρλ, μας ειχες βγαλει στην αρχη οτι ο Μαξ ηταν λιγο μπροστα, χτες που ο Κιμι ηταν καθαρα μπροστα και απο καθυστερημενο (=λανθασμενο) φρεναρισμα  ο Μαξ εφτασε η μυτη του στο πλαι του Κιμι, απεφανθης οτι ηταν μισο μονοθεσιο και λιγο πλαγια πισω του!

Μονο και μονο απο τους χαρακτηρισμους που κανεις, καταλαβαινει καποιος οτι εισαι λαθος.

 

Οχι βέβαια πως εχεις δειξει στο παρελθόν οτι καταλαβαινεις απο racing, αλλα ας προσπαθήσουμε:

Το συμβαν στην Αυστρία δεν εχει καμια σχεση με το χθεσινο, γιατι εκεινο ηταν ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ της στροφης. Το δειχνουν και τα γραφηματα που ειχα παραθεσει, το επεξηγουν και με λογια. Αφορουσε την έξοδο της στροφης. 

 

Αλλοι κανόνες ισχυουν στην εξοδο της στροφης και αλλοι στην εισοδο και στο apex(χθεσινο συμβαν) και στο ποιος εχει "δικαιωμα" στη στροφη/apex. 

Εδω για την εισοδο στην στροφη και το apex:

https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/

Αναφορά σε κείμενο

Consider the textbook method for overtaking in a corner: the attacker takes an inside line, gets alongside the defender in the braking zone, and beats the defender to the apex. If the attacker is ahead at the apex, there is no dispute over ownership of the racing line. The defender must yield. But what if the attacker is only partially alongside? Who owns the apex then?

C. Attacker approximately half-way alongside


In this case, the attacker’s front axle is ahead of the defender’s rear axle and the two cars are approximately halfway alongside. Both drivers have a reasonable claim to the apex. If contact occurs, blame will have to be shared. It is in this zone that racing incidents can occur. 

f1_apex_c.png.1d218bda0005e29208402913e5cccad7.png

 

 

1293678257_Screenshot_20190902-234336_SamsungInternet.jpg.15e65b7e1039c086b1b9ec67b805851d.jpg

 

Και οχι, δεν ήταν dive bomb αυτο που εκανε ο Max: ηταν για ωρα διπλα απο τον Κιμι(ο οποίος εκανε πολυ επιφυλακτικο φρεναρισμα και εκοψε αισθητα περισσότερο απο το συνηθισμένο λογω των Mercedes μπροστα που εκοψαν) , ο Κιμι τον στριμωχνε(νομιμα) για ωρα, ο Μαξ δεν μπλοκαρε τους τροχους(συνηθες στο dive bombing), ειχε στριμενο το τιμονι του(δεν το ειχε ευθεία οπως γινεται συνήθως στο dive bombing λογω πολυ οριακου φρεναρισματος που αναγκαζεσαι να ανοιξεις την τροχια σου χανοντας τελειως το apex) και χωραγαν μια χαρα 2 μονοθέσια. Απλα ο Κιμι την πηρε την στροφη σαν να μην ηταν εκει ο Μαξ και ετσι ηρθε η επαφη. Racing incident, παμε παρακάτω. 

 

Δεν περιμενω να αλλαξεις γνωμη, ολο και κατι καινούριο θα βρεις, εδω μπερδεψες συμβαντα στην εισοδο/apex και στην εξοδο της στροφης. Στα Μεγαρα δεν τα μαθαινουν αυτα φαινεται. 

Το παραπανω τα παρεθεσα για αυτους που δεν ηξεραν και ηθελαν να μαθουν, οπως πχ εμαθαν οτι αυτο που εγινε στην Αυστρια ηταν νομιμο. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, eri77 είπε

ριξε αλλη μια ματια στα screenshot's...μπορει και παλι να μην αλλαξεις γνωμη αλλα συζήτηση να γινει

Screenshot_7.jpg

Screenshot_8.jpg

Screenshot_9.jpg

Screenshot_10.jpg

Φιλικά πάντα, αλλά μάλλον δεν είδες τον αγώνα... Tο παρακάτω μπορεί να μπει ως επεξήγηση του ορισμού Βουτιά Ηλιθιότητας, αν ποτέ βγει κάποιο τέτοιο βιβλίο για φ1. Από κει και πέρα όποιος προσπαθει εν έτη 2019 να δώσει λογική σε μια red bull που βουτάει στην la source ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ για να περάσει τον μεταλλικό σκουπιδοτενεκέ που οδηγάει ο Κιμι, καλύτερα ας αλλάξει άθλημα. 

Edit: Σταματήστε να feedarete το τρολ...

FB_IMG_1567451094730.jpg

Επεξ/σία από Manoleros95
  • Like 2
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Manoleros95 είπε

Φιλικά πάντα, αλλά μάλλον δεν είδες τον αγώνα... Tο παρακάτω μπορεί να μπει ως επεξήγηση του ορισμού Βουτιά Ηλιθιότητας, αν ποτέ βγει κάποιο τέτοιο βιβλίο για φ1. Από κει και πέρα όποιος προσπαθει εν έτη 2019 να δώσει λογική σε μια red bull που βουτάει στην la source ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ για να περάσει τον μεταλλικό σκουπιδοτενεκέ που οδηγάει ο Κιμι, καλύτερα ας αλλάξει άθλημα. 

Edit: Σταματήστε να feedarete το τρολ...

FB_IMG_1567451094730.jpg

Κάποια συμπεράσματα τα βγάζεις από που ποιος που?? Είπες πριν ότι ίσως είναι η πρώτη χρονιά πού βλέπω f1... Έχω ανεβάσει 5-6 screen shot's και λές ότι δεν έχω δει τον αγώνα.. Δεν βρίσκεις λίγο παράλογο αυτό?? Αυτό πού με ξεπερνάει εντελώς πάντως είναι το τελευταίο screen πού ανέβαζες.. Για να δείξεις τι??? Ότι 200 μέτρα από την στροφή ο Rai αριστερά και μετά αρχίζει και κλείνει??? Αλήθεια δεν μπορώ να σε πιάσω... Εννοείται φιλικά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, eri77 είπε

Κάποια συμπεράσματα τα βγάζεις από που ποιος που?? Είπες πριν ότι ίσως είναι η πρώτη χρονιά πού βλέπω f1... Έχω ανεβάσει 5-6 screen shot's και λές ότι δεν έχω δει τον αγώνα.. Δεν βρίσκεις λίγο παράλογο αυτό?? Αυτό πού με ξεπερνάει εντελώς πάντως είναι το τελευταίο screen πού ανέβαζες.. Για να δείξεις τι??? Ότι 200 μέτρα από την στροφή ο Rai αριστερά και μετά αρχίζει και κλείνει??? Αλήθεια δεν μπορώ να σε πιάσω... Εννοείται φιλικά 

Ναι ισως βγαζω συμπερασμαρα γρηγορα, αλλα πραγματικα αυτα που γραφεις δεν βγαζουν κανενα απολυτως νοημα. Το shot που ανεβασα ακυρωνει οτι εχεις γραψει μεχρι τωρα. Τα πραγματα ειναι απλα. Ο Ραικονεν ηταν δυο μονοθεσια μπροστα πριν την στροφη και ο μαξακος αποφασισε να βουτηξει στην la source και να τον εμβολισει χωρις ελεος. 200 μετρα δεν ξερω που ειδες, στα επομενα 2-3 δευτερολεπτα μετα απο το screen εκτιλιχθηκε το συμβαν με το οποιο ασχολουμαστε ολη μερα.

edit: Δεν θα γραφω συνεχεια φιλικα και φιλικα. Οπως ειπες και εσυ εννοειται.

Επεξ/σία από Manoleros95
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Manoleros95 είπε

Ναι ισως βγαζω συμπερασμαρα γρηγορα, αλλα πραγματικα αυτα που γραφεις δεν βγαζουν κανενα απολυτως νοημα. Το shot που ανεβασα ακυρωνει οτι εχεις γραψει μεχρι τωρα. Τα πραγματα ειναι απλα. Ο Ραικονεν ηταν δυο μονοθεσια μπροστα πριν την στροφη και ο μαξακος αποφασισε να βουτηξει στην la source και να τον εμβολισει χωρις ελεος. 200 μετρα δεν ξερω που ειδες, στα επομενα 2-3 δευτερολεπτα μετα απο το screen εκτιλιχθηκε το συμβαν με το οποιο ασχολουμαστε ολη μερα.

δηλαδη για να καταλαβω.Το shot αποδεικνύει οτι ο RAI δεν κλεινει τον VER??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, eri77 είπε

δηλαδη για να καταλαβω.Το shot αποδεικνύει οτι ο RAI δεν κλεινει τον VER??

Το shot δειχνει ποσο υπερβολικα καθαρα μπροστα ειναι ο Raikkonen. Και φυσικα ΔΕΝ κλεινει τον φερσταπεν. Ειναι τοσο απλο, που πραγματικα το θεωρω τερμα χαζο που ακομα το συζηταμε. Δηλαδη εξηγησε μου τι ακριβως κανει σε τετοια περιπτωση εχοντας διπλα του εναν που παει να τον περασει στην la source πανω απο το kerb. Τραβαει τιμονια αριστερα και οποιον παρει ο χαρος???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Manoleros95 είπε

Το shot δειχνει ποσο υπερβολικα καθαρα μπροστα ειναι ο Raikkonen. Και φυσικα ΔΕΝ κλεινει τον φερσταπεν. Ειναι τοσο απλο, που πραγματικα το θεωρω τερμα χαζο που ακομα το συζηταμε. Δηλαδη εξηγησε μου τι ακριβως κανει σε τετοια περιπτωση εχοντας διπλα του εναν που παει να τον περασει στην la source πανω απο το kerb. Τραβαει τιμονια αριστερα και οποιον παρει ο χαρος???

πολυ ειλικρινα σε ξαναρωτάω...Τραβαει τιμονια αριστερα και οποιον παρει ο χαρος???....ποιον εννοιες τωρα??ποιος τραβαει το τιμονι αριστερα??

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, eri77 είπε

πολυ ειλικρινα σε ξαναρωτάω...Τραβαει τιμονια αριστερα και οποιον παρει ο χαρος???....ποιον εννοιες τωρα??ποιος τραβαει το τιμονι αριστερα??

Κοιτα να δεις σημερα δεν μπορουμε να συννενοηθουμε! Τον Raikkonen εννοω, οποτε σε ξαναρωταω ειλικρινα και εγω. Εχεις παρει κανονικα την γραμμη σου και στριβεις στην la source και ξαφνικα διπλα σου καποιος βουταει στο kerb Εκεινη την στιγμη τι ακριβως μπορουσε να κανει ο Raikkonen???? Βαραει τιμονια αριστερα και οποιον παρει μαζι του??? Παταει χειροφρενια και πεφτει πανω του το μισο grid?? ΤΙ???? Εξηγησε μου σε παρακαλω.

Επεξ/σία από Manoleros95
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Manoleros95 είπε

Κοιτα να δεις σημερα δεν μπορουμε να συννενοηθουμε! Τον Raikkonen εννοω, οποτε σε ξαναρωταω ειλικρινα και εγω. Εχεις παρει κανονικα την γραμμη σου και στριβεις στην la source και ξαφνικα διπλα σου καποιος βουταει στο kerb Εκεινη την στιγμη τι ακριβως μπορουσε να κανει ο Raikkonen???? Βαραει τιμονια αριστερα και οποιον παρει μαζι του??? Παταει χειροφρενια και πεφτει πανω του το μισο grid?? ΤΙ???? Εξηγησε μου σε παρακαλω.

Μα αν βλέπεις προσεκτικά, αριστερά του δεν βρίσκετε κανείς. Το μόνο που θα έπρεπε να κάνει είναι να προσέξει αυτόν πού έχει στο δεξί τού. Πόσο μάλλον ξεκινάει αυτός (Raikkonen) από την αριστερή πλευρά. Γιατί δεν βλέπεις και την γραμμή πού κάνουν vettel και Bottas?? Ο Raikkonen την πάτησε επειδή δεν περίμενε να βρισκόταν εκεί ο verstappen. Νομίζω ότι στο μυαλό του είχε μόνο τον Perez πού βρισκόταν πίσω. Ο verstappen δεν πετάγεται ξαφνικά. Αν ξανά βλέπεις από το cam τού verstappen θα δεις ότι κάνουν πολλά μέτρα μαζί παράλληλα. Ελπίζω να σε κάλυψα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Manoleros95 είπε

Κοιτα να δεις σημερα δεν μπορουμε να συννενοηθουμε! Τον Raikkonen εννοω, οποτε σε ξαναρωταω ειλικρινα και εγω. Εχεις παρει κανονικα την γραμμη σου και στριβεις στην la source και ξαφνικα διπλα σου καποιος βουταει στο kerb Εκεινη την στιγμη τι ακριβως μπορουσε να κανει ο Raikkonen???? Βαραει τιμονια αριστερα και οποιον παρει μαζι του??? Παταει χειροφρενια και πεφτει πανω του το μισο grid?? ΤΙ???? Εξηγησε μου σε παρακαλω.

Όταν είσαι με άλλα αμάξια τριγύρω σου , δεν στρίβεις κανονικά στη γραμμή σου απαραίτητα.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς, το αμάξι στα δεξιά (Φερστάπεν), είχε δικαίωμα στην στροφή , άρα, θα έπρεπε να του δοθεί ένα πλάτος αυτοκινήτου.

Συνεπώς θα έπρεπε να μην στρίψει προς την κορυφή ο Κίμι αλλά να ακολουθήσει πιο ανοιχτή τροχιά, ειδικά σκεφτόμενοι ότι είχε χώρο στα αριστερά του.

Αλλά , μιας και ήταν στην εκκίνηση και όλα έγιναν γρήγορα, ήταν αγωνιστικό.

Για μένα θα έπρεπε ο Φερστάπεν να σκεφτεί ότι αν χωθεί , υπάρχει ισχυρή πιθανότητα να κλειστεί ανάμεσα στον τοίχο και στον αντίπαλο, οπότε ακόμα και αν είχε δικαίωμα στη στροφή, τελικά έχασε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...