Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


greg4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πέρα από τους οποιοδήποτε συναισθηματισμούς για την ιστορικότητα της, η McLaren ήταν το fun place για φέτος.

Norris απολαυστικότατος στον ασύρματο.

"Like for eveeer eveeerr?"

"Noooooooooooo" στο Βέλγιο.

O Sainz επιτέλους βρήκε κατάλληλη ομάδα και ήταν καταιγιστικός σε αρκετά gp. Κάνει τρομερό δίδυμο με τον Norris χωρίς να έχουν κόντρα μεταξύ τους.

To στοίχημα για τη McLaren τώρα είναι να συνεχίσει τη πρόοδο και να πλησιάσει προς το top 3.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Νοοοοο.

Γιατί το λες αυτό;

Βρετανός σε βρετανική ομάδα από ρούκι σεζόν, δίπλα σε έναν πιο έτοιμο #1 οδηγό, με καλής δυναμικότητας μονοθέσιο αλλά όχι ικανό για νίκες/poles.

ΟΚ, σαν αρχή υπάρχουν κοινά σημεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ~mxls~ είπε

Βρετανός σε βρετανική ομάδα από ρούκι σεζόν, δίπλα σε έναν πιο έτοιμο #1 οδηγό

Μέχρι εδώ φωτογραφίζεις κάποιον άλλο!  :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ~mxls~ είπε

Χάμιλτον once in a lifetime ταλέντο.

Καλά, δε τον σύγκρινα! :P

Για μένα σα προσωπικότητα μου θυμίζει Ric. Σαν οδηγικό στυλ δε τον έχω παρατηρήσει!

Το χαρακτηριστικό του Button είναι ότι ήταν εξαιρετικός gentleman με τα ελαστικά.

Lifetime είναι πολύ, πιάνει Senna & ένα σωρό άλλους θρύλους.

Σίγουρα είναι και ο Ham θρύλος.

Ευλογημένοι είμαστε που έχουμε και 2 (22άχρονους) τουλάχιστον εν δυνάμει θρύλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Θέλω να δω Ράσελ σε ικανό μονοθέσιο.

Και ταυτοχρονα εκτος grid καποιους γελοιος οπως οι Μαγκνουσεν και Γκροζαν!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

...

Lifetime είναι πολύ, πιάνει Senna & ένα σωρό άλλους θρύλους.

Σίγουρα είναι και ο Ham θρύλος...

Απ'οσους έχω παρακολουθήσει, πλέον τον τοποθετώ σε #1.

Όχι ο "έρωτας" της ταχύτητας (mid-00s) Κίμι ή το οδηγικό στυλ Φίζικο, αλλά είναι #1.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Btw, αν στην Αυστρια 2018 δεν ειχε μηχανικο προβλημα με τον κινητηρα ο Χαμιλτον, τοτε τωρα θα ειχε 67 σερι αγωνες(πανω απο 3 σεζον) μεσα στους βαθμους. Τωρα τρεχει νομιζω ενα σερι 33 αγωνων αν θυμαμαι καλα απο αυτα που ακουσα.

 

Τελος, εχει να κανει DNF απο δικο του λαθος εδω και 6+ χρονια, απο την Ιαπωνια 2013, οπου κλαταρε το ελαστικο του οταν ακουμπησε τον Vettel στην εκκινηση.

Εκτος απο την ταχυτητα, απαραιτητη ειναι και η συνεπεια/σταθεροτητα ωστε να μην πεταγονται βαθμοι και καπως ετσι παιρνονται τα πρωταθληματα.

 

Ο Λεκλερκ φαινεται οτι ειναι αρκετα σοβαρος και αντεχει την πιεση, αναλογικα με το ποσους λιγους αγωνες εχει τρεξει. Ο Μαξ επισης εχει στρωσει.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...